Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

pai avand in vedere ca mobra e mobra si masina e masina...nu poti sa ii dai dintr-a 5ea-6ea direct a 2a-1a tre sa faci obligatoriu frana de motor...si cum "zice" la manual cea mai eficienta franare este cu toate cele 3 frane(nu zic asta pt ca asa merg eu...ci pt ca asa am invatat si eu experimentand(practic) din ce au scris altii,si au scris bine :rose: .)

 

eu din 8 suruburi de la galeri am rupt 2...datorita lipsei de imbusi mai lungi...m-am chinuit cu ce aveam...asa ca i-ati scule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai avand in vedere ca mobra e mobra si masina e masina...nu poti sa ii dai dintr-a 5ea-6ea direct a 2a-1a tre sa faci obligatoriu frana de motor...si cum "zice" la manual cea mai eficienta franare este cu toate cele 3 frane(nu zic asta pt ca asa merg eu...ci pt ca asa am invatat si eu experimentand(practic) din ce au scris altii,si au scris bine :rose: .)

 

eu din 8 suruburi de la galeri am rupt 2...datorita lipsei de imbusi mai lungi...m-am chinuit cu ce aveam...asa ca i-ati scule

scule am (capuri inbus cu adaptor pentru levierul de tubulare), dar cred ca nu din cauza sculelor se rup suruburile. deci chiar se intepenesc in timp si trebuie sa dau intii cu degripant. bummer. oare merge varianta cu incalzitul locului?

 

cit despre frinare, in manualul pe care l-am citit eu scrie tocmai invers, ca frina spate si frina de motor nu au ce cauta in frinarea de urgenta (e si un test pe marginea caruia s-a discutat si aici pe forum). eu personal frinez cu toate 3 (fata + spate + motor) dar am curajul sa recunosc ca e doar un obicei prost, nu indeminare :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomandati-mi si mie o trusa de scule completa pentru motoreta, un magazin unde as putea gasi, si poate niste preturi aproximative. Ca tot vine iarna si vreau s-o demontez 1: ca s-o curat si s-o aranjez ca la carte si 2: ca sa-mi vina niste idei noi de imbunatarire a aspectului fizic :rose:

 

Aaa... si ca sa revopsesc cadrul, dar s-o fac eu, acasa, ce fel de vopsea imi trebuie? Gasesc asa ceva prin hipermarcheturi? Sau ar fi mai bine s-o duc la o vopsitorie profi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin, nu stiu cat de grozave sunt alea de pe louis, dar aveau o reducere faina la astea: 10003641 . Mie mi se pare super ok, mai ales ca nu-s mecanic si nu lucrez zilnic cu ele, desi scrie ca ar fi profi :rose:

 

Calin: Cum spunea LordGrec, suruburile la galerii se rup usor. Ele se dau cu Loctite sau ceva asemanator cand se strang si de multe ori trebuie sa incalzesti SURUBUL nu galeria sau chiulasa ca sa se desfaca! Am vazut prin SellGros o lampa de incalzit cu butelii de gaz care seamana cu filtrele de ulei de masina .. .eu cu o de-aia am rezolvat.

 

PS: Si eu bag motorul la iernat saptamana asta :blink: Si cu ocazia asta am fost sfatuit sa curat bine lantul si sa il ung si sa il las uns bine bine. Cred ca am sa verific atent suruburi de rugina si alte puncte sensibile si am sa le dau cu vasilina grafitata.

 

Cosmin: se gasesc vopsele bunicele si la supermarket, dar nu sprayuri!! Iti trebuie pistol! Pe de alta parte, nu stiu cat si cum se vede cadrul la modelul tau, dar daca nu esti pretentios, poti sa incerci si o vopsire semi-pro. La calin se vopseste cam tot, inclusiv plasticele, din cate am inteles.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomandati-mi si mie o trusa de scule completa pentru motoreta, un magazin unde as putea gasi, si poate niste preturi aproximative. Ca tot vine iarna si vreau s-o demontez 1: ca s-o curat si s-o aranjez ca la carte si 2: ca sa-mi vina niste idei noi de imbunatarire a aspectului fizic :rose:

 

Aaa... si ca sa revopsesc cadrul, dar s-o fac eu, acasa, ce fel de vopsea imi trebuie? Gasesc asa ceva prin hipermarcheturi? Sau ar fi mai bine s-o duc la o vopsitorie profi?

eu in materie de scule am cam tot de la o firma poloneza care se numeste Yato. se gasesc in bazarul din Iasi si probabil si-n alte locuri. am tubulare, inbusuri, fixe si o dinamometrica de cuplu mare 40-200 Nm. sint printre cele mai ieftine si chiar foarte bune. nu le-am luat pe toate de-odata dar estimez ca m-a costat totul sub 300 RON, poate chiar 200.

http://www.yato.pl/

dar si pretul trusei de care zice Macke e foarte bun (la reducere).

 

 

Cosmin, nu stiu cat de grozave sunt alea de pe louis, dar aveau o reducere faina la astea: 10003641 . Mie mi se pare super ok, mai ales ca nu-s mecanic si nu lucrez zilnic cu ele, desi scrie ca ar fi profi :blink:

 

Calin: Cum spunea LordGrec, suruburile la galerii se rup usor. Ele se dau cu Loctite sau ceva asemanator cand se strang si de multe ori trebuie sa incalzesti SURUBUL nu galeria sau chiulasa ca sa se desfaca! Am vazut prin SellGros o lampa de incalzit cu butelii de gaz care seamana cu filtrele de ulei de masina .. .eu cu o de-aia am rezolvat.

 

PS: Si eu bag motorul la iernat saptamana asta :D Si cu ocazia asta am fost sfatuit sa curat bine lantul si sa il ung si sa il las uns bine bine. Cred ca am sa verific atent suruburi de rugina si alte puncte sensibile si am sa le dau cu vasilina grafitata.

 

Cosmin: se gasesc vopsele bunicele si la supermarket, dar nu sprayuri!! Iti trebuie pistol! Pe de alta parte, nu stiu cat si cum se vede cadrul la modelul tau, dar daca nu esti pretentios, poti sa incerci si o vopsire semi-pro. La calin se vopseste cam tot, inclusiv plasticele, din cate am inteles.

da, eu vopsesc absolut tot, coada, aripa fata, rezervor, cadru.

in legatura cu vopsitul, e un motociclist in Iasi care are un magazin de vopsele bune. le vinde varsate sau imbuteliate la spray. are si grunduri, lacuri, toata gama. am inteles ca el si-a vopsit o aripa la motor cu sprayul si nici nu-ti dai seama. era un thread in care un baiat povestea cum si-a vopsit o aprilia (parca) cu sprayul si cica a iesit foarte bine.

acum problema e ca la iarna o sa fie mai greu de gasit un loc incalzit (nu se vopseste in loc rece) si aerisit simultan. dar mai e pina acolo, sa ajung eu s-o demontez intii.

 

da' ma gindeam asa: oare daca fac o tura cu motorul sa se incalzeasca bine si le slabesc imediat dupa (incercind sa nu-mi carbonizez degetele) oare nu merge?

 

linkul cu vopsirea: /index.php?showtopic=198875

 

(acuma vad ca baiatu' are B12 :blink:)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca la caldura, fierul se dilata, adica si chiulasa si prezoanele. Nu stiu ce sa iti spun..incearca sa vezi daca se slabesc macar.

pai... daca incalzesti surubul in timp ce blocul motor (repet, aia nu e chiulasa, chiulasa e capacul cilindrilor prin care trec supapele) ramine rece, ar trebui sa fie mai rau, nu? in Haynes nu zice nimic de masuri speciale de precautie la desurubarea acelor suruburi, dar n-as vrea sa am surprize. daca ii rupi capul nu stiu cum il mai scoti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai mai un pic, ca undeva ne confuzam! Tot ce inseamna evacuare se gaseste pe chiulasa! Blocul motor e mult sub. Evacuarea se prinde prin sprezoane de chiulasa! Apoi, tu incalzesti surubul pentru a "dezlipi" loctite-ul. Chiar daca e fier sau pe aproape, transferul de caldura de la prezon la chiulasa nu se face asa repede!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai mai un pic, ca undeva ne confuzam! Tot ce inseamna evacuare se gaseste pe chiulasa! Blocul motor e mult sub. Evacuarea se prinde prin sprezoane de chiulasa! Apoi, tu incalzesti surubul pentru a "dezlipi" loctite-ul. Chiar daca e fier sau pe aproape, transferul de caldura de la prezon la chiulasa nu se face asa repede!

corect, asa e, aia e chiulasa, am gresit.

eu o sa incerc prima data sa scot suruburile dupa ce motorul e incalzit si-o sa vad ce iese, daca nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, in drum spre serviciu, cum stateam eu linistit la semafor, a trecut un nene pe bicicleta, s-a oprit langa mine si mi-a spus ca are de vanzare un Bandit 650 N din 2008 cu doar 7000 km, la 3500 Euro. Am tras pe dreapta si am vorbit nitel cu omu. Din discutie am aflat ca i-a fost permisul suspendat pentru 3 luni si vrea sa vanda Banditu si sa se intoarca la ciopper. Omu are, sa zic, cam vreo 35-40 ani. Nu-l cunosc, nu am vazut motoreta si nu stiu mai multe. Pe langa asta, mai are de vanzare, pentru piese, un bandit 650 din 2006, tot in arata de partea din fata, rezervor, sei si evacuare+toba.

 

Numarul lui e: 0722.233.115 - Ilie

 

Daca e cineva interesat, sau daca stiti pe cineva interesat...

 

Repet: nu-l cunosc pe om, nu stiu daca e in regula atat el cat si mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul e unul foarte bun, daca nu e cazut si nu are lovituri...alea alea...e chiar foarte bun! Un bandit nou de 2008 e cam 6 mii jumate. Intr-un an (1 an jumate) la jumate pretul, e super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu vro 10 pagini si eu am avut aceeasi problema, se pare ca nu exista rezolvare pentru ea , decat sa tragi pe dreapta, sa mentii totusi motorul pornit, sa il acoperi , sa te rogi la d-zeul tau sa se evapore apa si sa mergi mai departe... Cand ploua tare si nu sunt in oras ii dau gas-gas. In oras incerc sa nu fiu stropit de altii , dar nu exista din cate stiu eu o rezolvare. Banditii de 600 si in general naked-urile ( a se citi " cu motorul la aer ) au o problema la capitolul asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, dupa cum am spus si acum vreo 10 pagini, am mers cu banditu prin ploi destul de nasoale si chiar n-am avut probleme... decat cu aderenta :blink: Cineva mi-a spus sa verific periodit cauciucurile care acopera bujiile (nu stiu cum se numesc :rose: ... cred totusi ca e vorba de garniturile de la fise - nu dati, va rog :blink: ) Eu, le verific in fiecare dimineata inainte sa plec de acasa si ma asigur ca sunt bine infipte in lacasurile lor. de multe ori am avut surpriza ca in momentul in care ajungeam la serviciu sa ma uit la ele si cel putin una sa fie sarita de la locul ei.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, dupa cum am spus si acum vreo 10 pagini, am mers cu banditu prin ploi destul de nasoale si chiar n-am avut probleme... decat cu aderenta :blink: Cineva mi-a spus sa verific periodit cauciucurile care acopera bujiile (nu stiu cum se numesc :rose: ... cred totusi ca e vorba de garniturile de la fise - nu dati, va rog :blink: ) Eu, le verific in fiecare dimineata inainte sa plec de acasa si ma asigur ca sunt bine infipte in lacasurile lor. de multe ori am avut surpriza ca in momentul in care ajungeam la serviciu sa ma uit la ele si cel putin una sa fie sarita de la locul ei.

 

Bafta!

 

 

mie nu mi-a sarit niciuna si am mers cu banditu prin ploi extrem de torentiale :D (cod galben vara anului trecut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu mi-a sarit niciuna si am mers cu banditu prin ploi extrem de torentiale :rose: (cod galben vara anului trecut)

nush de unde ati scos ca nakedurile nu merg pe ploaie, ca a mea tine sa va contrazica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe ploaie torentiala la drum lung, nu am patit nimic, in oras m-a stropit unu si mergea in 3 cilindri. Cred ca e mai mult de noroc.

 

Ma repet, garniturile alea de la fise la mine au 6 gauri in triunghi echilateral :

 

. . .

. .

.

 

Nu prea e echilateral , dar intelegeti voi. Ar putea sa fie de la ele.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe ploaie torentiala la drum lung, nu am patit nimic, in oras m-a stropit unu si mergea in 3 cilindri. Cred ca e mai mult de noroc.

 

Ma repet, garniturile alea de la fise la mine au 6 gauri in triunghi echilateral :

 

. . .

. .

.

 

Nu prea e echilateral , dar intelegeti voi. Ar putea sa fie de la ele.

 

Asa sunt si la mine si totusi n-am avut nicio problema cu ploile... in schimb, mi s-a intamplat o singura data sa mearga in trei cilindrii, insa nu plouase, n-o udase nimeni...nimi... am ajuns la serviciu (a mers impecabil), seara in drum spre casa mergea in 3...ca dracu... a doua zi am zis sa merg cu ea la doctor... a mers impecabil... :rose: cred ca doar facea misto de mine. Asta s-a intampalt o singura data, prin aprilie. De atunci... merge impecabil si pe ploaie si pe vand...coafura rezista :blink:

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit azi o treaba ciudata. eram la 100 de metri de intrarea in parcarea de la serviciu. la citeva zeci de metri dau o inferioara. mi-a murit motorul instant cind am tras ambreiajul si lasat gazul. o fi fost de la frig (au fost 4 grade azi dimineata in Iasi)? oricum o las cam 1 min. sa se incalzeasca inainte sa plec si dupa aia merg cam 3 km pina la arbeit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am mai zis...ori este de la cauciucul fiselor(nu este destul de etans pe bujie) gaurelele nu au nici o treaba cu problema(alea sunt strict pt a putea curge apa prin lacasul special de scurgere)

 

la mine era de la mufa instalatie electrice care intra in CDI...nu e bine izolata si CDI-ul e mai de slaba calitate fata de cel de 1200...de ce la 1200 nu s-a vaitat nimeni de problema asta...? :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu cauciucele o stiu, au tendinta sa iasa putin din locas. poti sa rezolvi scotind mufa din bujie, impingind cauciucul oleaca in jos, si montind astfel ansalblul inapoi (la impingerea mufei in bujei si cauciucul va fi presat inspre interior).

dar sincer nu cred sa fie de acolo, ci mai curind ceva gen CDI, cum a zis lordgrec. nu stiu daca ati observat, dar ABS-ul ala de sub sa, care contine CDI-ul, bateria, locasul de "bagaje" etc, are niste gauri pentru scurgerea apei. ceea ce inseamna ca apa ajunge acolo. odata m-am uitat acolo dupa o ploaie si era ditai baltoaca pe linga baterie. cu toate astea n-am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu Calin am venit de la Predeal vara asta pe ploaie serioasa si nu am avut probleme. Intrebarea ar fi alta: daca intra apa pe langa sau in far la mufe si face un mini-scurt...nu ar trebui sa se comporte asa? Intreruperi, se ia curentul .. etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu Calin am venit de la Predeal vara asta pe ploaie serioasa si nu am avut probleme. Intrebarea ar fi alta: daca intra apa pe langa sau in far la mufe si face un mini-scurt...nu ar trebui sa se comporte asa? Intreruperi, se ia curentul .. etc.

apa curata are o rezistivitate enorma. amestecata cu (anumite) impuritati rezistivitatea ii scade dar e greu de crezut ca suficient incit sa creeze probleme (asta daca se formeaza o pelicula intre masa si plusul bateriei). dar daca se face scurt la iesirea CDI-ului sau la bobine, e posibil sa conteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...