Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Culoarea de pe motoreta imi place la nebunie, insa capacul dintre rezervor si furca arata mai bine inainte (cu acele plase de aerisire ca la modelul 2005) acum e prea "inchis", iar bordul si farul imi seamana cu cele de pe hornet...pacat... daca as avea banii necesari, maine mi-as cumpara acest model, insa as schimba cele trei probleme enumerate mai sus cu niste modele mai vechi... dar, asta e parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E muci motoreta ca dizain. Si cica se scoate S-ul din productie, care va fi inlocuit de GSX1250F, care desi e tot un Bandit, e full carenat (cu o carena desenata parca la uzinele dacia) si nu mai poarta numele de Bandit. Deci un "Bandit" in minus . Ce cretini!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus un stop cu led-uri si vreau sa va spun ca arata genial iar cand apas frana chiar deranjeaza un pic la cat lumineaza de tare...recomand la cine vrea sa-si schimbe ca arata si bine si se si vede mult mai bine.

stopul meu si becurile cu led din stop sunt available pt cine le vrea.

o sa urmeze si poze :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Voi prezenta pe scurt proiectul meu aka bandit :blink:

 

Ca si modificari facute avem asa

 

- ridicat codita cu aprox 4 cm (din cadru)

- codita gixer de-o mie

- vopsit cadru + jenti

- bord electronic

- schimbat ghidon + jug superior

 

urmeaza :

 

far streetfighter

vopsit restu de piese (rezervor , codita , aripi ..etc)

furtune racing

cosmetizat aripi

semnale fata

mansoane si leviere

suport numar

undertail codita

+ many others

 

poze aici

 

ps: daca este cineva interesat de un bug spoiler de bandit 600/1200 pm me . Modelul este acesta

enjoy :(

Mesaj completat

mai adaug la viitoare modificari : evacuare dubla

Editat de mih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Voi prezenta pe scurt proiectul meu aka bandit :blink:

 

Ca si modificari facute avem asa

 

- ridicat codita cu aprox 4 cm (din cadru)

- codita gixer de-o mie

- vopsit cadru + jenti

- bord electronic

- schimbat ghidon + jug superior

 

urmeaza :

 

far streetfighter

vopsit restu de piese (rezervor , codita , aripi ..etc)

+ many others

 

 

poze aici

 

 

enjoy :(

 

Felicitari... vad un monstru mic si nervos in viitorul apropiat. Si eu ma apuc de modificat la banditu meu, si azi mi-am comandat kitu de ridicare de pe CJ Accesoriez -(- http://www.cjaccessories.co.uk/home.php?ca...on=0&page=2 -)-

 

Multa bafta si asteptam pozele cu varianta finala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus un stop cu led-uri si vreau sa va spun ca arata genial iar cand apas frana chiar deranjeaza un pic la cat lumineaza de tare...recomand la cine vrea sa-si schimbe ca arata si bine si se si vede mult mai bine.

stopul meu si becurile cu led din stop sunt available pt cine le vrea.

o sa urmeze si poze :blink:

 

KMIHAI: cat costa si de unde l-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba de accesorii:

 

Un pinion mic cu 14 dinti imi creste cuplul, dar imi scade viteza maxima din cate imi dau seama, sunt unii pe aici care au facut modificarea asta ?

 

Foarte tare site-ul cjaccesories , mai ieftin decat banditmania .

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu l-am descoperit dupa ce am intrat pe forumul de streetfightere din UK, am povestit acolo ce modificari vreau sa fac, si un nene mi-a recomandat site-ul asta. Am gasit o gramada de accesorii de care am nevoie pentru a face dintr-un Bandit stock, un monstru mic si nervos :blink: Mi-a dat deja o comanda de la ei, si acum astept sa vad in cat timp ajunge. Dupa ce vine pachetu si montez kitu de inaltare al coditei, va anunt sa stiti si voi in cazul in care vreti sa cumparati de la ei. Ce am observat, ca unele accesorii nu le livreaza decat in UK - gen discuri de frana -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba de accesorii:

 

Un pinion mic cu 14 dinti imi creste cuplul, dar imi scade viteza maxima din cate imi dau seama, sunt unii pe aici care au facut modificarea asta ?

 

Foarte tare site-ul cjaccesories , mai ieftin decat banditmania .

 

Spor.

 

Am io de 14 si pe 6 si pe 12. Cuplul nu e mai bun ca tot motoru ala il ai in cadru. Pofta de turatie, acceleratii si mai ales reprize mai bune, da. Si consum mai mare, insa irelevant de putin pt progresul oferit. Alt dezavanatj al "tuningului pentru saraci" (Banditforum.de) ar fi ca se duce pe Organ mai repede lantul. Cel putin la 600 nu scade nicio viteza maxima cu pinionul de 14 pt ca oricum e prea anemic sa ajunga in conditii normale (adica ne-la-vale, cu vant de spate, aruncat din avion etc.) la 12000 rpm in a 6 a cu pinion de 15. Deci viteza maxima e cam tot pe acolo sau in unele cazuri poate mai mare. Turatia iti va creste cu aprox 500 rpm la aceeasi viteza comparativ cu pinionul de 15 stock.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De modificat ma apuc eu...dar deocamdata abia am dat comanda de kitu de ridicare al coditei, si urmeaza in scurt timp si un ghidon. Sper ca in iarna sa schimb furca cu una de GSXR 1000 cu tot cu discuri de frana si tot ansamblu legat de frane, o bascula monobrat sau una de Yamaha R1. Dupa ce imi montez kitu de ridicare, o sa vad cum e, si poate o sa scurtez codita cu aprox 10 cm (sa renunt de tot la locul pasagerului). modificari radicale nu prea am cum sa fac deocamdat fiindca nu stau extraordinar cu banii, si mi-e si lene sa tin mobra in garaj si sa ma duc pe jos la munca... cam intr-o sapt imi vine kitu de ridicare, si sper ca pana atunci sa schimb si ghidonu. o sa bag niste poze cu primele modificari

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De modificat ma apuc eu...dar deocamdata abia am dat comanda de kitu de ridicare al coditei, si urmeaza in scurt timp si un ghidon. Sper ca in iarna sa schimb furca cu una de GSXR 1000 cu tot cu discuri de frana si tot ansamblu legat de frane, o bascula monobrat sau una de Yamaha R1. Dupa ce imi montez kitu de ridicare, o sa vad cum e, si poate o sa scurtez codita cu aprox 10 cm (sa renunt de tot la locul pasagerului). modificari radicale nu prea am cum sa fac deocamdat fiindca nu stau extraordinar cu banii, si mi-e si lene sa tin mobra in garaj si sa ma duc pe jos la munca... cam intr-o sapt imi vine kitu de ridicare, si sper ca pana atunci sa schimb si ghidonu. o sa bag niste poze cu primele modificari

 

Numai bine

de mult balesc si eu la o furca USD dar ajungi la o investite destul de mare ca iti trebuie cam tot front end-ul.bascula monobrat parca auzisem ca merge de la vfr...

kit de inaltare mi-am pus si eu si la inceput o sa fi surprins cat de mult o sa se lase pe o parte cand o pui pe cricul lateral dar te obisnuiesti cu ideea :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de mult balesc si eu la o furca USD dar ajungi la o investite destul de mare ca iti trebuie cam tot front end-ul.bascula monobrat parca auzisem ca merge de la vfr...

kit de inaltare mi-am pus si eu si la inceput o sa fi surprins cat de mult o sa se lase pe o parte cand o pui pe cricul lateral dar te obisnuiesti cu ideea :blink:

 

Ai ceva poze cu mobra ta cu curu'n sus? :( Sa vad si eu la ce sa ma astept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@EMPPU Da, nu se schimba cuplul, se schimba rapoartele. Din ce zici tu suna tare. Thx for the feedback. ps: pe Organ - LOL .

@KMIHAI tare b-ul .. E 12 ? sau 6 ? Si daca e 6 , atunci ce cauta bratul ala de cuplu acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@EMPPU Da, nu se schimba cuplul, se schimba rapoartele. Din ce zici tu suna tare. Thx for the feedback. ps: pe Organ - LOL .

 

Am vrut sa zic "se duce pe Orban", da imi era ca nu se prinde nimeni. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar vroiam sa intreb. Fac drumuri destul de lungi cu banditul si ma gandeam ca la urmatoarea schimbare a lantului, sa pun un pinion mai mare pe fata si unul mai mic pe spate pentru a-i mari viteza de croaziera la aceiasi turatie. Nu urmaresc un demaraj senzational. Ma gandeam la acelasi principiu ca la bicicleta - atunci cand schimbi vitezele.

A incercat careva o astfel de abordare ?

Ma gandesc ca am pinionul cu 14 dinti si foaia cu 47. Sper sa nu ma insel.

Un sfat are careva?

Apropo, site-ul ala cvjaccesories e genial. Multam pentru precizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma refeream la chestia asta . Te ajuta sa echilibreze forta la roata sa nu traga prea mult pe stanga , fata de dreapta, asta pentru motoarele cu cuplu mare. In alte cuvinte : sa nu se duca pe orban toata partea din spate de la cuplu.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...