Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la numaril de km, si mie mi se pare aiurea ca o motoreta de 15 ani sa aiba 20-30.000 km... a mea are 5 ani si are aproape 40.000. si da, in romania se pare ca majoritatea motocicletelor ating un "prag psihologic" pe la 20.000 km si se incapataneaza sa nu-l depaseasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca inca merge bine mi se pare o chestie de mandrie.

 

Pe vremea lu ceasca se puneau placi pe tatre cu "100.000 km fara reparatie" .

 

(Sa) Sa-ti traiasca inca pe atat cel putin.

merge bine, nu am nici o problema cu ea ...batranelu a avut mare grije de ea ...schimba uleiu la inceputul fiecarui sezon (cel putin asa mi-a zis ) ...si sa speram ca mai tine inca atat :rock: doamne ajuta ...oricum de la mine nu o sa plece prea curand ..indiferent de ce sar intampla

Mesaj completat

Referitor la numaril de km, si mie mi se pare aiurea ca o motoreta de 15 ani sa aiba 20-30.000 km... a mea are 5 ani si are aproape 40.000. si da, in romania se pare ca majoritatea motocicletelor ating un "prag psihologic" pe la 20.000 km si se incapataneaza sa nu-l depaseasca...

traim in romania :crack: si asta ne ocupa majoritatea timpului...dar sunt si cazuri ...am un amic ...are un cbr600rr din 2008 si are doar 300km ...a cumparato ...a mers cu 2 zile si era sa il loveasca o masina si de atunci motocicleta sta in garaj nemiscata ...deci ...no-comm

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in primul sezon cu CB-ul am facut 1500 km :crack:. In sezonul 2 am facut 2000. Deci.. se poate. E adevarat ca am compensat cand mi-am luat banditul si am 5000 cu el facuti, intr-un sezon (2009) si 1 luna si un pic (2008). Si probabil nu erau asa multi daca nu erau intalnirile. Si apoi, eu n-am fost decat la 2 :lol: .

 

Sezonul asta sper sa fie macar dublu.

 

Si ca tot veni vorba .. eu unul as mai merge o data la Predeal. Cine mai vine? :wacko:

Ramane sa vedem cum vor merge lucrurile, in calendar sper sa mai fie: Radauti, Iasi si inca una pe care nu am ales-o. Am exclus de aici Bacaul, unde sunt gazda :D

 

Acum...sa trecem la lucruri mai seriose. V-am mai spus ca imi caut cauciuc. Din una in alta am ajuns sa compar cauciucurile BIAS cu cele RADIAL. Ultimele par cele mai bune dar si ceva mai scumpe. Intrebare: are cineva pneuri BIAS? Pe cauciuc in loc de R sau ZR scrie B, VB si mai era una. (150/70VB15 de exemplu). Pe net ce am citit toate dau RADIAL mult mai bune si la franari si la viraje..tot. Vreau sa stiu si din practica, daca ati avut, cum s-au comportat (cele BIAS), sa vedem in ce masura cele scrise pe net se sustin.

 

Ma intorc doar un pic la lant si v-as intreba: inainte de sezon, faceti ceva nume la lant? Banuiesc ca il curatati, daca a stat. Eu l-as cufunda intr-un bidon de motorina pret de cateva ore, pe bucati (ca nu vreau sa dau bascula jos), apoi curatat si uns.

 

Calin: inca astept poze cu saua, cand e gata sa stiu ce fac si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot veni vorba .. eu unul as mai merge o data la Predeal. Cine mai vine? :wacko:

Ramane sa vedem cum vor merge lucrurile, in calendar sper sa mai fie: Radauti, Iasi si inca una pe care nu am ales-o. Am exclus de aici Bacaul, unde sunt gazda :lol:

e cam devreme de vorbit de Predeal, in primul rind nici nu se stie daca o sa se tina. eu in mod normal o sa vin tot la intilnirile la care-am fost deobicei.

 

Ma intorc doar un pic la lant si v-as intreba: inainte de sezon, faceti ceva nume la lant? Banuiesc ca il curatati, daca a stat. Eu l-as cufunda intr-un bidon de motorina pret de cateva ore, pe bucati (ca nu vreau sa dau bascula jos), apoi curatat si uns.

daca lantul o sa stea mai mult pe dreapta si nu e uns rugineste garantat. da' de ce tot intrebi de lant?

 

Calin: inca astept poze cu saua, cand e gata sa stiu ce fac si eu.

n-am nici o veste de la om, l-am sunat si nu raspunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intorc doar un pic la lant si v-as intreba: inainte de sezon, faceti ceva nume la lant? Banuiesc ca il curatati, daca a stat. Eu l-as cufunda intr-un bidon de motorina pret de cateva ore, pe bucati (ca nu vreau sa dau bascula jos), apoi curatat si uns.

.

de ce sa dai bascula jos ? nu e mai simplu sa scoti sigurnata si sa il scufunzi tot in motorina ? ...eu am de gand sa il dau jos pe al meu ...sa il bag in motorina, dupa acea sa il curat foarte bine cu pensula , iar dupa sa il dau cu un spray d lantz :wacko:

....

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am siguranta, e intreg :wacko:. Posibil sa fie si cel original :laugh

 

Intreb de lant, pentru ca e cam pe duca si vreau sa-l resuscitez pana cand imi permit un altul. Nu e chiar mort, dar nici mult nu mai are. Testul cu zalele trase cand e intrins pe pinion arata ca se misca 1-2 mm. Vreo 2-3 mii sper sa mai mearga, dar asta o sa vad cand incep sa il pun in miscare.

 

S-apoi, eu l-am uns zdravan cu ulei exact inainte de a-l gara, nu ma astept sa rugineasca si nici sa se incleieze unsoarea pe el. A fost spalat bine si uns doar cu ulei (de mecanisme fine) inainte de a fi pus in garaj. Intentia este sa il scufund in motorina ca sa iasa eventualele depunderi care ar mai putea fi si apoi uns cu spray si gata!

 

SP: despre cauciucuri nimic? nu a folosit nimeni cauciuc BIAS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa te asiguri doar ca nu rugineste cred ca e suficient sa-l dai bine cu WD40.

dar daca e dus kitul nu numai ca joaca pe pinion, dar se mai intimpla urmatoarele: 1. unele zale se intepenesc 2. ai joc inegal. o sa ai portiuni unde o sa fie prea intins si altele unde o sa fie prea larg. asa am patit si eu cu lantul original si nu-s primul. poate totusi ai noroc si nu ai zale intepenite sau uzura extrem de inegala dar dupa cum ai vazut sintem cel putin doi Banditi carora li s-a rupt lantul (eu si am uitat inca ce user). mai bine nu te juca cu din astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola

1. La multi ani frati banditi, nu am scris de multicel pe forum din cauza lipsei de timp insa intru zilnic aici sa va citesc minciunile :wacko:

 

 

2. Mobra de 15 ani la 20 000 de km o crede Murgu ( personaj fictiv ). Cu foarte foarte putine execptii, care intradevar sunt putine dar totsui sunt. Honda Shadow de 3 ani cu 1200 de km, sau un CB600 din 2007 la 3000 de km, astea le pot garanta deoarece le-am vazut cu ochii mei. Cu primul Bandit am rulat 15000 de km in primul an si inca cate 10 000 in ceilalti 2 cat l-am tinut, si nu am autostrazi sa zici ca ma duc la dracu, doar cate un concediu pe an si mult timp liber in rest si bani de benzina :lol: . Acum s-a intors roata, am masina de servici , mult mai putin timp liber si mai putini bani de benzen, deci am scazut la 8 000 de km pe an ( din pacate ). Asa a fost sa fie la mine, nu se poate generaliza sau face medii, de niciun fel. Nu avem de unde sa stim de ce si-a cumparat motorul fostul proprietar, care a fost utilitatea lui, cate masini si cate alte mobre avea in garaj etc. Ideea e ca daca stii unde sa cauti, iti dai seama daca sunt dati in spate km sau nu. Dupa scurgeri de ulei, starea diferitelor consumbaile ( de exemplu degeaba vine careva cu motor de 20 000 de km si discurile de frana mai au 5 mm si se termina ca nu il crede nici bunica).

 

 

3. @Macke Nu am auzit de asemenea cauciucuri, dar eu te sfatuiesc sa nu iti stea mintea la prostii, daca nu iti permiti un tubless nou, ia-l second , dar nu fa experimente. Asa cere constructorul, stie el de ce. Si eu folosesc tot second din pacate, asta e, remuneratie mica, dar nu mi-as risca viata cu alte avioane de gume, nici macar comfortul psihic nu merita.

 

 

 

4. @Emppu Ce belit ai ma de nu raspunzi pe net, nu mamai iubesti anu asta? Gata? Ti-am pus o intrebare incocenta care mi-e rusine sa o pun aici. Vrei sa ma fac de cacao in fata la oamenii astia?

Bestie de esti

 

 

 

5. Ai sa-mi bag cat am scris.

Mai iau o pauza de cateva luni.

 

 

Hai bafta la toata lumea

 

 

P.S. Duminica l-am pornit sa ii aud iar glasutul, la a 3-a cheie a luat-o fara figuri.

 

SA VINA VARA

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am siguranta, e intreg :wacko:. Posibil sa fie si cel original :laugh

SP: despre cauciucuri nimic? nu a folosit nimeni cauciuc BIAS?

posibil ....cat despre cauciuc daca e la un pret bun ... merita luat ...tie iti trebuie pt fatza ? am un prieten care are dezmembrari de moto si ma gandesc ca poate are pe acolo ...

....

azi am montat cricu central ...si mi se pare foarte ridicata motocicleta de spate ...are cam 7cm d la pamant roata de spate ...asa trebuie sa fie ? sau poate din cauza ca cricul e de la b12?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, la multi ani si tie. tot te vad tragind cu ochiu', da' taci milc :wacko:

 

Ovi, parca nu are chiar 7 cm ridicata pe cric, da' ce conteaza?

 

legat de kilometri, zice bine Alin, discurile de frina sint un indiciu foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau un sfat, asa mai subtil: nu lua Bandit de 400.

 

si partea a doua a sfatului: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

Mesaj completat

chiar nu m-am uitat de mult pe mobile.de. iti iei B6 Kult la 30000 km cu 1500!

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

fuck!

 

merci pt sfaturi (tie si celorlalti care au raspuns)... dezvoltati putin, va rog, B6 e mai fiabil? eu pornesc de la ideea ca o sa tin banditul un sezon (in loc de cruiser) dupa care o sa-l vand (sorry :lol: ) credeti ca o sa am probleme in a "scapa" de un B4? sau credeti ca 400 e totusi cam putin, cupl prea mic..etc.. ?

 

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt sfaturi (tie si celorlalti care au raspuns)... dezvoltati putin, va rog, B6 e mai fiabil? eu pornesc de la ideea ca o sa tin banditul un sezon (in loc de cruiser) dupa care o sa-l vand (sorry :lol: ) credeti ca o sa am probleme in a "scapa" de un B4? sau credeti ca 400 e totusi cam putin, cupl prea mic..etc.. ?

 

:wacko:

1. B4 a avut Dan_06 parca (sa ma scuze daca-l confund cu alt user), si a avut numai probleme cu el, pina la urma si-a luat B6. o fata din Iasi si-a luat un B4 care din pacate a fost una din cele mai varzite motoare pe care le-am vazut. umbla vorba ca motoarele de 400 sint cam varza de la mama lor si practica confirma. a mai avut un tip in Iasi un ZXR400 cu care n-a apucat sa mearga vreodata, acuma il dezmembreaza. eu pe un B4 as da maxim 500 de euro, fara gluma.

2. B4 nu are nimic din spiritul Banditului. arata mai naspa ca un Hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi, parca nu are chiar 7 cm ridicata pe cric, da' ce conteaza?

 

legat de kilometri, zice bine Alin, discurile de frina sint un indiciu foarte bun.

conteaza pentru ca e ff greu de ridicat pe cricul central ...sau poate nu sunt eu invatat ....la vfr era mult mai usor sa o ridici pe cricul central ....

voi face maine o poza la discurile de frana :wacko: stiu ca kilometri sunt ai ei :lol: dar asa ca fapt divers :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. B4 nu are nimic din spiritul Banditului. arata mai naspa ca un Hornet.

 

Ce grava e asta :lol:

Da, B6 e mai fiabil, e mai fun, e mai frumos... chiar si pentru un sezon, nu as recomanda nimanui un compromis atat de mare. Am inteles ca din start, pentru tine, nakedul e un compromis si un pas pana la cruiserul dorit, insa un B4, nu mai e un compromis... e o greseala... parerea mea. Eu nu am avut niciodata B4, insa, cum s-a specificat si mai sus, am auzit numai de rau de el. Pana la urma, este decizia ta! Cheers si asflat uscat si km multi calare pe orice mobra ai alege :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. B4 a avut Dan_06 parca (sa ma scuze daca-l confund cu alt user), si a avut numai probleme cu el, pina la urma si-a luat B6. o fata din Iasi si-a luat un B4 care din pacate a fost una din cele mai varzite motoare pe care le-am vazut. umbla vorba ca motoarele de 400 sint cam varza de la mama lor si practica confirma. a mai avut un tip in Iasi un ZXR400 cu care n-a apucat sa mearga vreodata, acuma il dezmembreaza. eu pe un B4 as da maxim 500 de euro, fara gluma.

2. B4 nu are nimic din spiritul Banditului. arata mai naspa ca un Hornet.

ce rautacios esti...eu am avut zx4r(fab 96 parca)si am fost multumit de el ...mai putin de faptul ca consuma foarte mult pentru un 400,

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce rautacios esti...eu am avut zx4r(fab 96 parca)si am fost multumit de el ...mai putin de faptul ca consuma foarte mult pentru un 400,

man, ai descoperit America :wacko: o sa te obisnuiesti.

teoria legata de motoarele de 400 e ca sint facute sa scoata maximul de putere la capacitatea respectiva, ceea ce se poate realiza doar prin turatii mari, si asta duce la uzura. asta spun altii dar mi se pare foarte logic. clasa asta de capacitate cica ar exista doar pentru ca in Japonia in primii 2 ani (sau 3?) n-ai voie motor > 400, si in Europa ajung ultimele junghiuri. s-a scris pe forum de n'spe ori asta.

si chiar nu pricep ce motiv logic ar avea cineva sa-si doreasca in mod special B4, in afara faptului ca a gasit unul foarte ieftin.

 

dar, ca idee, sa fii rautacios inseamna sa zici "da man, ia B4 ca e super motor, e belea de belea" cind de fapt stii ca nu-i asa :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. B4 a avut Dan_06 parca (sa ma scuze daca-l confund cu alt user), si a avut numai probleme cu el, pina la urma si-a luat B6. o fata din Iasi si-a luat un B4 care din pacate a fost una din cele mai varzite motoare pe care le-am vazut. umbla vorba ca motoarele de 400 sint cam varza de la mama lor si practica confirma. a mai avut un tip in Iasi un ZXR400 cu care n-a apucat sa mearga vreodata, acuma il dezmembreaza. eu pe un B4 as da maxim 500 de euro, fara gluma.

2. B4 nu are nimic din spiritul Banditului. arata mai naspa ca un Hornet.

 

Da,eu am avut.De fapt inca mai am pe acte si fizic,dar sta stricat.Au fost vreo 2 interesati sa-l cumpere(ei fiind mecanici),dar vad ca s-au razgandit.

 

Ce sa zic,sunt gusturi si gustui,dar cred ca tu ai vazut mai mult B4 mai vechi de 96-97,astia mai noi arata mult mai bine,nu mai au busonul de rezervor descentrat si altele.Multi au zis ca seamana cu Ducati Monster si in general la multa lume le-a placut motocicleta mea.

 

Sa nu uitam ca la inceput a fost B 250,400 si dupa aia 600. :D

 

man, ai descoperit America :wacko: o sa te obisnuiesti.

teoria legata de motoarele de 400 e ca sint facute sa scoata maximul de putere la capacitatea respectiva, ceea ce se poate realiza doar prin turatii mari, si asta duce la uzura. asta spun altii dar mi se pare foarte logic. clasa asta de capacitate cica ar exista doar pentru ca in Japonia in primii 2 ani (sau 3?) n-ai voie motor > 400, si in Europa ajung ultimele junghiuri. s-a scris pe forum de n'spe ori asta.

si chiar nu pricep ce motiv logic ar avea cineva sa-si doreasca in mod special B4, in afara faptului ca a gasit unul foarte ieftin.

 

dar, ca idee, sa fii rautacios inseamna sa zici "da man, ia B4 ca e super motor, e belea de belea" cind de fapt stii ca nu-i asa :lol:

 

Sub 400 e mai usor de luat carnetul si de aia e regula asta.

Nu mi se par 53 de cai asa multi din 400 cmc.Atat au limitare din cauza legislatiei.

 

 

Per total a fost o greseala sa cumpar 400 din cauza raritatii si a faptului ca majoritatea motocicletelor de 400 sunt aduse de Termina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am b4 si mi se pare ok... este prima mea motocicleta, o am din vara, am facut vreo 2000km cu ea fara sa am nici ce-a mai mica problema am tras de ea in toate felurile,singura problema cu care am cumparat-o este ca nu-mi functioneaza turometru findca fostul propietar a scapat-o pe jos pe dreapta...si lantul. eu cred ca pt incepator este o motocicleta rezonabila avand in vedere pretul ei pe piata la ora actuala... iar faza ca "este de japonia" si se gasesc piese greu este ireala suntem in 2010 orice piesa in maxim o saptamana de la comanda, o ai... cum de altfel la orice model se intampla la fel faci comanda si piesa vine in decurs de un anumit timp... (in romania nu exista un magazin sa aibe in depozit toate piesele pt toate motocicletele ) :wacko:

ca sa nu mai zic ca arata aproape identic cu celalalte modele de capacitati mai mari dar de aceeasi varsta...

 

nu vreau sa contrazic pe nimeni si nici sa credeti ca daca am eu b4 din cauza zic asta despre ea asta este doar parerea mea si atat... personal imi plac naked-urile ,dupa ce prind ceva experienta am sa trec la ceva mai mare... nu am un model anume preferat (imi place sa vad la o motocicleta tot, nu sa fie ascunsa sub carene) si in general modelele dupa 2006 sau streetfight-urile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, ai descoperit America :wacko: o sa te obisnuiesti.

teoria legata de motoarele de 400 e ca sint facute sa scoata maximul de putere la capacitatea respectiva, ceea ce se poate realiza doar prin turatii mari, si asta duce la uzura. asta spun altii dar mi se pare foarte logic. clasa asta de capacitate cica ar exista doar pentru ca in Japonia in primii 2 ani (sau 3?) n-ai voie motor > 400, si in Europa ajung ultimele junghiuri. s-a scris pe forum de n'spe ori asta.

si chiar nu pricep ce motiv logic ar avea cineva sa-si doreasca in mod special B4, in afara faptului ca a gasit unul foarte ieftin.

 

dar, ca idee, sa fii rautacios inseamna sa zici "da man, ia B4 ca e super motor, e belea de belea" cind de fapt stii ca nu-i asa :lol:

nu numai in japonia e chestia asta ....nu stiu sigur daca si in alte state e dar in italia e chestia cu kw/cp...cum dealtfel e si la noi dar nu o a respecta nimeni .... si sincer mi se pare si o prostie ...adica daca are 60 d cai nu moare cu ea ...daca e prosti din nastere sau retardat ..poate sa moara si cu una de 49cm3 s-au cu bicicleta

referitor la motoarele d 400 ...sunt bune, dar sa nu le ceri mare lucru ...nu poti sa le ceri ceva ce pt motoru d lor e prea mult ...

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, eu mi-as fi luat bandit de 400. Singurul lucru care nu m-a satisfacut erau caii. Eu veneam de pe CB 400 de 43 cai. Diferenta de vreo 10 cai in plus nu imi ajungeau :wacko:

 

 

Radial vs Bias

 

http://www.mud-throwers.com/bias_vs_radial_tires

 

Alin: de unde cauciuc SH? Si la ce pret, asa informativ...

 

Mesaj completat

posibil ....cat despre cauciuc daca e la un pret bun ... merita luat ...tie iti trebuie pt fatza ? am un prieten care are dezmembrari de moto si ma gandesc ca poate are pe acolo ...

 

 

Nu fata. Fata am. 120/70Zr17 BT. Spatele se duce bine. Mai pot merge cu el 1-2 saptamani, dar mers normal, nu serpentine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fata. Fata am. 120/70Zr17 BT. Spatele se duce bine. Mai pot merge cu el 1-2 saptamani, dar mers normal, nu serpentine :wacko:

o sa vorbescu cu tipu ala daca are ceva pentru spate bun ....vrei dimensiunea standard sau daca gasesc si altceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...