Zven Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Sincer, nu m-ar mira sa gasesc alta combinatie de dinti la pinion si foaie. In schimb la viteza am avut si 120 si 115 la aceeasi turatie, a depins doar de diferiti factori, vant, inclinari. In fine. Partea cu viteza este un caz special. PS: cred ca ti-ar prinde bine niste suporti de astia cosmine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Sunt deja in plan niste suporti Dar ca proiect de iarna...asta daca nu da norocu peste mine si reusesc sa-mi iau 1250GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Cred ca de 1200 GT vorbeai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Nu vorbeam de Banditu 1250 GT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 stiu domnule, stiu. te tachinam si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 stiu domnule, stiu. te tachinam si eu ... Am tinut sa specific pentru ca in momentul asta iau in calcul mai multe variante, printre care si V-Strom 1000, Varadero si Caponord Rally Raid... dar imi este destul de greu sa renunt la Bandit... (chiar am crezut ca vorbesti de vreo editie de care nu am auzit a BMW-ului 1200 GS...e inca prea dimineata pentru neuronu meu adormit ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 nunu, de K1200 GT era vorba (dupa 2006)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Mdea ... arata intr-un mare fel. Cosmin daca crezi ca iti pot fi de folos in vreun fel la proiectare si executia suportilor sa zici ca te ajut cu cea mai mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 1250 GT-ul are 2 mari probleme, din punctul meu de vedere: are DOAR 100 cai si nu are cardan. Pentru un GT, ultimul este foarte mare dezavantaj. Iar concurenta, te omoara: ST1300, FJR1300, GT1600, GTR1400, toate cu mult peste 100 cai, diferentele sunt de minim 25 % ca putere. Si au cardan. Acum, singurul avantaj MARE este pretul! Poate aici sa castige! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 https://www.dropbox.com/s/21b4kuzy9mtphkz/IMG_20140826_170549.jpg?dl=0 Salut. Acum ceva vreme o soferita m-a tamponat in spate, a indoit toba si printre altele a sarit vopseaua cum se vede in poza. As vrea s-o dreg putin si ma gandeam ca poate aveti un sfat. Poate de unde sa gasesc niste vopsea potrivita sau daca e bine sa mai dau cu ceva inainte. Sau poate stiti pe cineva care ar putea face treaba profi in locul meu. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Te duci cu ea in targ (Autovit) si sunt unii care fac vopsea custom, si iti faci un spray de vopsea dupa culoarea ta, Eu inainte as da la smirghel si as fraca pana la fier, dupa care as da un strat de grund, si dupa aia vopsesti. daca simti nevoia da si lac dupa... unde sunt adancituri, daca vrei sa le aduci la linie, ar merge si kit inainte. Bineinteles ca ar trebui sa scoti piesele care vin peste ceea ce vopsesti;). In cazul tau cred ca devine prea mult de munca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Sincer, nu m-ar mira sa gasesc alta combinatie de dinti la pinion si foaie. In schimb la viteza am avut si 120 si 115 la aceeasi turatie, a depins doar de diferiti factori, vant, inclinari. In fine. Partea cu viteza este un caz special. PS: cred ca ti-ar prinde bine niste suporti de astia cosmine ciprinho se referea la faptul ca raportul treapta/viteza/turatie nu trebuie sa se schimbe. O sa mergi mai incet (ca viteza si turatie) cu la fel de mult gaz tras. Editat August 26, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Oricum al meu are ceva diferit. De cand l-am luat ca sa am 120km/h trebuia sa fiu in treapta a 6-a la 6100-6200 de ture. Eh. acum parca a mai crescut ceva. Nu-mi bat capul prea mult. De papat oricum a papat multicel, adica media pe 950 de km a fost de cam 6,5 in ideea ca aproximativ 350 de km i-am facut fara suporti, iar media de viteza a fost pe undeva pe la 70-80. In fine, este um batranel, care ar mai avea nevoie de niste reglaje ca sa mearga asa cum trebuie. Momentan sunt multumit Editat August 26, 2014 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 https://www.dropbox.com/s/21b4kuzy9mtphkz/IMG_20140826_170549.jpg?dl=0 Salut. Acum ceva vreme o soferita m-a tamponat in spate, a indoit toba si printre altele a sarit vopseaua cum se vede in poza. As vrea s-o dreg putin si ma gandeam ca poate aveti un sfat. Poate de unde sa gasesc niste vopsea potrivita sau daca e bine sa mai dau cu ceva inainte. Sau poate stiti pe cineva care ar putea face treaba profi in locul meu. Merci Acum doi ani era un magazin la Lizeanu, pe partea dreapta (dinspre centru spre dristor). Acolo mi-am facut eu vopseaua pentru aripa. Am intrat in magazin, i-am spus aproximativ ce fel de vopsea imi trebuie, a iesit tantia pana la motor, s-a uitat cam 2 minute din mai multe unghiuri si mi-a preparat vopseaua. Nu se vede nicio diferenta intre aripa revopsita si rezervor (culoare originala). » Post actualizat in 27 Aug 2014 04:43 1250 GT-ul are 2 mari probleme, din punctul meu de vedere: are DOAR 100 cai si nu are cardan. Pentru un GT, ultimul este foarte mare dezavantaj. Iar concurenta, te omoara: ST1300, FJR1300, GT1600, GTR1400, toate cu mult peste 100 cai, diferentele sunt de minim 25 % ca putere. Si au cardan. Acum, singurul avantaj MARE este pretul! Poate aici sa castige! De ce e musai ca o motocicleta de touring sa aiba cardan? In afara de motivele evidente (intretinere la 500-1000km). La fel, de ce zici ca e musai ca un touring sa aiba peste 150 cai? Pentru mine, un tourer inseamna comfort - protectie la vant, pozitie relaxata la ghidon si ca pasager, o viteza de croaziera un zona joasa/medie a turometrului, silentioasa, cu capacitati de incarcare bagaje. Chiar nu ma pricep foarte mult la mecanica, dar vreau sa stiu de ce e musai ca un tourer sa fie pe cardan in loc de lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 (editat) Din cauze de intretinere, asa cum ai mentionat, dar si din alte cauze. Din ce stiu pentru a pune un sistem de control al tractiunii trebuie cardan. Pe lant nu a fost pus si nici nu cred ca va fi pus. S-apoi mai conteaza si cuplul transmis la roata, adica cat produce motorul vs cat ajunge la roata. Nu mai vorbesc de intins lant, murdarit, spray, etc, astea sunt adiacente sau fac parte din intretinere! Apoi mai e si ce pagube se pot face la ruperea lantului, inclusiv cazut si motor praf ... Dar asta e ce cred eu ... FJR-ul are vreo 140 cai, PanEuropeanul vreo 130, doar celelalte 2 au peste 150 cai. Venind de pe 136 cai, te rog sa ma crezi ca o diferenta de 20 cai, deci un 20% in mare crestere de putere este foarte mult la un motor. (la aceeasi cilindree) Cat despre confort .. aia nu contest, e asa cum spui. Desi nici aici 1250GT-u nu exceleaza. Performeaza OK, dar nu exceleaza! Editat August 27, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Din cauze de intretinere, asa cum ai mentionat, dar si din alte cauze. Din ce stiu pentru a pune un sistem de control al tractiunii trebuie cardan. Pe lant nu a fost pus si nici nu cred ca va fi pus. S-apoi mai conteaza si cuplul transmis la roata, adica cat produce motorul vs cat ajunge la roata. Nu mai vorbesc de intins lant, murdarit, spray, etc, astea sunt adiacente sau fac parte din intretinere! Apoi mai e si ce pagube se pot face la ruperea lantului, inclusiv cazut si motor praf ... Dar asta e ce cred eu ... FJR-ul are vreo 140 cai, PanEuropeanul vreo 130, doar celelalte 2 au peste 150 cai. Venind de pe 136 cai, te rog sa ma crezi ca o diferenta de 20 cai, deci un 20% in mare crestere de putere este foarte mult la un motor. (la aceeasi cilindree) Cat despre confort .. aia nu contest, e asa cum spui. Desi nici aici 1250GT-u nu exceleaza. Performeaza OK, dar nu exceleaza! Sunt foarte de acord cu tine in ceea ce spui despre Bandit. Este acceptabil, insa nu exceleaza. Si, sa fim realisti, nici macar nu se apropie de cele mentionate de tine. La niciun capitol. Nu stiu pentru ca nu am condus, dar cred ca singura categorie unde ar castiga banditul in fata heavywheight sport touring ar fi consumul, dar, repet, nu cunosc date exacte, si tind sa nu ma iau dupa fisele tehnice eliberate de producatori. Sa zicem ca la partea cu puterea ai dreptate (e discutabil pentru ca se poate face touring foarte OK si pe un tourer de cilindree medie - Bandit S, GSXF 650 si celelalte din aceasta clasa). Insa, la partea cu cardanul nu stiu ce sa spun. Eu nu am avut niciodata plobleme sau ganduri referitoare la lant. Intretinerea a fost instinctiva. Plus ca, inainte de fiecare calatorie, motocicleta statea o saptamana in service in verificari pentru a fi sigur ca e pregatita de drum. Daca aveam dubii in legatura cu lantul, il schimbam inainte de a pleca, nu asteptam sa cedeze in concediu si sa faca ravazii prin motor sau, mai rau, prin mine. Cred ca asta e o discutie lunga. Nu ma intelege gresit, vad perfect avantajele si eficienta cardanului. Nici nu discut despre asta. Eu m-am lovit de felul in care ai pus problema, si am vrut sa ma lamuresc. Am crezut ca sunt mai multe detalii despre care eu nu stiam. Din pacate, bugetul nu imi permite sa ma gandesc la un heavy tourer. Banditul este, din punctul meu de vedere, cea mai buna varianta. Sub 10.000 euro nou cu toate accesoriile. Restul, din ce am vazut, sar lejer de 16.000. Dar...mai e mult pana departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 da domnule, am inteles ideea. nu era critica a banditului, adica si mie imi place si acum si vorba aia, conduc o vers mai baba decat banditul S. evident purtam o discutie pe argumente subiective ... cand vine vorba de frumos, nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Schimb un pic subiectul. Stiu ca s-a mai discutat pe aici despre confortul oferit de saua banditului. Trebuie sa va povestesc pentru ca am avut o revelatie Saua de pe 650 2005 imi pare destul de ok la drum lung. In oras nu se pune (casa-serviciu). Insa... de curand mi-am cumparat o pereche de pantaloni military. material destul de gros, rigid...tipic. Dupa aproximativ 3 km, in drum spre birou, ma durea curu ingrozitor. Ma fâțâiam pe sa de parca aveam furnici in chiloti ))) Nu stiu cum dracu cad cusaturile de la pantaloni pe sa insa stiu sigur ca acea pereche nu e deloc potrivita pentru condus. Va povestesc ca sa stiti ca nu tot timpul poti fi "fotomodel" pe motor...mai e si dupa el...daca accepta cusaturi noi sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 oricum banditul tau are saua tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Nu radea ca nici la al meu nu e treaba prea roz. Bine la mine mai e si broblema ca sunt cam aschie asa(deci lipsa de perna naturala) si dupa vreo 200 de km incepe sa ma doara popoul. Sper in iarna sa o fac colet si sa fuga pana la timisoara sa ii fac un facelift. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 PS: Nici eu nu ma simt gigea in pantaloni militari...mai mult de 300 k nu prea merg. e de la cusaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Salutare la toata lumea ! Am in vizor cat de curand sa-mi schimb motorul meu actual cu ceva mai puternic, si toata lumea zice ca modelul de 1200s pe care am pus ochii ar un consumator cam mare de conbustibil. Am mai urmarit postul vostru si din pacate poate mi-a scapat sau nu am fost eu atent discutiile referitoare la consum atat in oras cat si la drumuri lungi. Va rog sa ma ajutati cu o parere a celor ce detin aceasta varianta de model. Astept sfaturile si parerile voastre si va ultumesc de intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 (editat) Din cauze de intretinere, asa cum ai mentionat, dar si din alte cauze. Din ce stiu pentru a pune un sistem de control al tractiunii trebuie cardan. Pe lant nu a fost pus si nici nu cred ca va fi pus. S-apoi mai conteaza si cuplul transmis la roata, adica cat produce motorul vs cat ajunge la roata. Nu mai vorbesc de intins lant, murdarit, spray, etc, astea sunt adiacente sau fac parte din intretinere! Apoi mai e si ce pagube se pot face la ruperea lantului, inclusiv cazut si motor praf ... Dar asta e ce cred eu ... FJR-ul are vreo 140 cai, PanEuropeanul vreo 130, doar celelalte 2 au peste 150 cai. Venind de pe 136 cai, te rog sa ma crezi ca o diferenta de 20 cai, deci un 20% in mare crestere de putere este foarte mult la un motor. (la aceeasi cilindree) Cat despre confort .. aia nu contest, e asa cum spui. Desi nici aici 1250GT-u nu exceleaza. Performeaza OK, dar nu exceleaza! tind sa iti zic ca gresti imens..dpv cardan 1 greutate in plus pe motor si am vazut bmw venit din germania si sa stricat cardanul sti ce inseamna asta..service..ceea ce mie imi ia foarte putin timp sa schimb lantul cu za de imbinare.. 1250 e un motor perfect echilibrat cu o gramada de tehnologie pe el cu un raport putere consum extraordinar vibrochen echilibrat,,suprafata cilindrilor acoperiti electrolitic cu un compozit electrochimical ce reduce frictiunea,,sistem de injectie cu 2 clapete de admisie pe cilindru ce reduce consumul si noxele.. de putere ce sa vorbim nu-l folosesti nici 70% din ce are el sa-ti ofere si tu vrei mai mult.. si apoi sa iti mai spun ceva...nu as da banditul de 1250 pe un fjr sau un bmw pe nimik in lume..alea sunt vapoare banditul are stil. » Post actualizat in 27 Aug 2014 19:22 Salutare la toata lumea ! Am in vizor cat de curand sa-mi schimb motorul meu actual cu ceva mai puternic, si toata lumea zice ca modelul de 1200s pe care am pus ochii ar un consumator cam mare de conbustibil. Am mai urmarit postul vostru si din pacate poate mi-a scapat sau nu am fost eu atent discutiile referitoare la consum atat in oras cat si la drumuri lungi. Va rog sa ma ajutati cu o parere a celor ce detin aceasta varianta de model. Astept sfaturile si parerile voastre si va ultumesc de intelegere. consum 6,5-7...foarte important cum te joci cu gazul..asta iti face consumul...siapoi cred ca nu iti iei 1200 sa faci orasul..asta e un motor ce ii place drumul intins.. Editat August 27, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Opinie personala. faptul ca tu ai vazut un cardan stricat...eu am vazut un motor stricat. asa si? nu e un etalon. apoi mai intervin alte briz-briz-uri care ar trebui sa iti faca viata mai usoara si nu ti-o fac: cruise control, parbriz electric, manere incalzite, mai nou la unele modele ESA, ESP, si lista poate continua. Asta e si diferenta de pret. nici eu nu as da 20 mii pe un asemenea motor ... dar ca idee! la putere .. da, asa e, insa 70% din 140 cai e ceva, par 70% din 100 cai e altceva. si crede-ma, conteaza!! daca nu ar conta, ai fi ramas pe banditul de 600 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Opinie personala. faptul ca tu ai vazut un cardan stricat...eu am vazut un motor stricat. asa si? nu e un etalon. apoi mai intervin alte briz-briz-uri care ar trebui sa iti faca viata mai usoara si nu ti-o fac: cruise control, parbriz electric, manere incalzite, mai nou la unele modele ESA, ESP, si lista poate continua. Asta e si diferenta de pret. nici eu nu as da 20 mii pe un asemenea motor ... dar ca idee! la putere .. da, asa e, insa 70% din 140 cai e ceva, par 70% din 100 cai e altceva. si crede-ma, conteaza!! daca nu ar conta, ai fi ramas pe banditul de 600 ... da si cbr de 600 are 100 de cai si hornetul si se compara cu 1250 dupa mintea ta.te-ai dat pe un 1250?? te-ai dat pe bwm 1200 sau pe o yamaha...concurenta iti spun eu cine ti-o face de la suzuki,, b-king-ul dar esti putin ramas in urma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.