Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saltare banditilor!

 

N-am mai dat de mult pe aici dar v-am ajuns din urma cu lectura!!

 

In primul rand bine ai venit calduro!

 

Am si eu o mica problema.... amortizorul central e destul de moale dar e pretensionat la maxim...

 

nu stiu ce sa fac .... merita sa-l schimb? daca da ce optiuni am?

 

emppu am vazut ca tu ti l-ai schimbat.. il mai ai cumva pe ala original? la viteze mai mari in curba si inclinat in momentul in care ii dau gaz incepe sa balanseze vag dand impresia ca vrea sa se rdice de pe curba

 

ma gandesc ca e de la amortizor... sau aveti alte idei?

 

pe langa asta caut o maneta de frana.... any ideeas?

 

 

in rest mi-am dat seam cat de manevrabl e B6-ele in comparatie cu un GSX F de 600....pe gsx parca conduci un liniar.. si parca nici nu e asa nervos la turatii mici ca si B6-ele

 

 

mi-ar place sa ne strangem odata undeva la o bere.... voi ce ziceti?

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie la ultimul plin mi-a iesit 7.6 mixt cu un drum la Snagov, la calcul.

Aseara am intrat pe rezerva dupa numai 150 km facuti numai in Bucuresti....asta inseamna cam 10% mi se pare f.mult sau nu imi merge bine kilometrajul...cel mare stiu sigur ca bate in plus dar cel mic(kilometrajul) stiam ca merge bine..

Pe de alta parte apropo de regl.carb. am fost la Suzuki in service sa imi schimb simeringul dr.fata ca imi curgea un pic de ulei si cand i-am spus mecanicului ca intr-o alta zi o sa vin se uite la carb. sa le regleze mi-a spus ca nu am pe ce da banii ca se aud f.bine si motorul merge bine...

Deci?

 

Orion ar fi frumos sa ne strangem toti o data la o micro/mare intalnire undeva la jumatatea drumului sa ne intalnim :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu altii cum sunt ..dar simteam nevoia sa ma bag in seama ... mi-am luat si eu bandit :nono: 2002 S 17000 km ..am venit ieri cu el 270 km ... betooooooooonnnn ...imi place cum trage imi place cum sta pe drum .. ..nu mi-a placut maneta de la ambreiaj ..ca avea cursa prea lunga ....are o cutie excelent etajata ... si sincer sunt ffff fericit ca am luat S ca tine l vant .. am prins pe drumul dinspre craiova niste portiuni drepte ..a mers lejer cu 220 ;) (eram doar curios in rest am mers cu 100-120) nemaipomenita..............si ca rugaminte ..daca stiti cat costa ..sau daca are cineva vreun proiect pt garzi .. ca m-ar durea sufletu sa o zgarai .. multumesc ..

post-5688-1177229675_thumb.jpg

post-5688-1177229867_thumb.jpg

post-5688-1177229890_thumb.jpg

post-5688-1177229910_thumb.jpg

post-5688-1177229931_thumb.jpg

post-5688-1177229948_thumb.jpg

post-5688-1177229967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie la ultimul plin mi-a iesit 7.6 mixt cu un drum la Snagov, la calcul.

Aseara am intrat pe rezerva dupa numai 150 km facuti numai in Bucuresti....asta inseamna cam 10% mi se pare f.mult sau nu imi merge bine kilometrajul...cel mare stiu sigur ca bate in plus dar cel mic(kilometrajul) stiam ca merge bine..

Pe de alta parte apropo de regl.carb. am fost la Suzuki in service sa imi schimb simeringul dr.fata ca imi curgea un pic de ulei si cand i-am spus mecanicului ca intr-o alta zi o sa vin se uite la carb. sa le regleze mi-a spus ca nu am pe ce da banii ca se aud f.bine si motorul merge bine...

Deci?

 

Orion ar fi frumos sa ne strangem toti o data la o micro/mare intalnire undeva la jumatatea drumului sa ne intalnim :nono:

 

 

eu zic Brasov ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic Brasov :lol:

 

Eu zic Sibiu! :lol:

Referitor la amortizor. Cel original de B6 Kult e de tot gunoiu (ca si arcurile stock ale furcii, dealtfel). :nono: Si eu il tineam pretensionat la max da cam dejaba ca tot fleashca era si dadeam cu galeriile de sub motor si cu papucii de asfalt pe curbe cu gagica in spate. :lol:

Asa ca l-am vandut pe al meu si mi am luat unu de pe ibei din germanica de pe un B12 kult '96 care avea cica 38 K adica mai multi km decat al meu dar era in stare mai buna ca al meu (se potriveste la fix si ti ridica si curu cam 1,5 cm) :smoke:

Nu exista comparatie, cu pasagera mers la limita tupeului jegos pe sosea virajata si sta ca trenu pe sine. Am intrat si trecut de sagetutele care indica directia de montare a caucicului spate, intelegi. :lol: Pe langa faptul ca plaja de reglaj e la pretensionare e mult mai larga asta de pe B12 are SI reglaj la detensie in 4 trepte. All I can say: GET ONE! Merita. La mine update-ul a costat 15 euro. :lol:

Cat despre comparatia cu GSX F 600... Hotu e mai tare in ture joase si pentru ca are pinion mai mare pe spate si oricum, e mai usor decat balena de Katana, care insa are topspeed ceva mai bunicel. De manevrabilitate nu vorbesc ca, compar mere cu pere.

 

post-8276-1177360563_thumb.jpg curu sus! ;)

 

 

@Droopy: welcome in ceata noasta! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, si fete, care se incumeta sa mearga la salonul Moto de saptamana asta, sambata mai precis. Din dr taberei pleaca in jur de 6-7 motoristi.

 

... deci, mai sunt doritori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orion... te pot ajuta doar in masura in care sa te ajut sa ti gasesti ceva pe ebay.de (vb bine germana) si, eventual sa iau legatura prin e-mail cu vanzatorul pt anume lamuriri. Dar de cumparat si transportat in sine nu pot sa te ajut deoarece eu mi l am luat prin cineva. A fost o ocazie si acu nu am posibilitatea sa iau de pe ebay, desi am pus ochii pe cate ceva pt Hotu meu.

Referitor la amortizor: am zis ca mie mi a iesit 'update-ul' la 15 euro nu pt ca atat a costat ala de B12 ci astfel: el a costat vreo 50 de euro cu transport cu tot pana le persoana mea din ger. Iar pe al meu l am vandut in Ro cu 35 euro. Deci m a facut 15 euro diferenta. Nu prea gasesti la 30 euro... Eu inainte vroiam sa iau unu tot de pe ebay pe la vreo 60-70 dar il ratasem... si asa l am gasit pe asta, mai vechiut si cu km mai multi insa perfect functional. I am vopsit arcu rosu si e ca nou both in looks & performance.

 

Cu furca... de cand l am luat l am luat cu arcuri progresive de la Wirth (trecute si in actele de germania a motorului, avand si documentatia de omologare). Mai sunt si alte firme ca Wilbers si altele. Pe ebay ai Wilbers, costa cam 70 de euro setu, pe louis.de ai Wirth la 93 de euro. Toate special pt GSF 600. Ca solutie mioritica poti folosi si niste distantiere pentru a pretensiona mai tare arcurile originale. O sa fie ceva mai tare insa nu ai progresivitatea.

 

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandit-ul de 400 este perfect pt incepatori. Are destul de multa putere cat sa nu te plictisesti foarte repede de el si iarta destule greseli findca este foarte manevrabil. Eu am unul de 250 si are 45 de cai iar pentru oras nu ai nevoie de mai mult, ca incepator zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi emppu pt lamuriri... germana stiu si eu nu asta e problema... problema era cu achizitionarea in sine... si nici 60-70 de euroi nu e mult... dar trebuie sa gasesc pe cineva prin care sa cumpar de pe ibei... no problem

 

cat despre arcurile wirth stiu ce vorbesti... le-am vazut :nono:

 

mersi de info!

 

asfalt uscat banditilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti

Sunt un proaspat posesor de BANDIT. Unu de 400 din 96. Sunt super multumit de el si de cum arata. Inca nu am permis, am examen in 23 mai.

Pana atunci vreau sa-l mai pun la punct. Costa mult?

 

Felicitari, arata bine si bun venit in grupul Banditilor!

 

Cat despre "aranjat", detaliaza un pic mai mult la ce te referi... cauciucuri (in jur de 200 E), schimb ulei 120 lei cu filtru, kit lant 170 E, placute frana 40 E, .... etc. Sa speram ca nu ei probleme la motor pt ca aia este partea cea mai dureroasa pentru ca le gasesti direct in Japonia... and is so expensive.. :duel: Daca zici de vopsitorie, plastice si altele.... banuiesti si tu preturile.

 

Bafta la carnet si asfalt uscat de pe acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu stiu ce trebuie sa-i fac. El merge foarte bine. Vreau sa-i schimb consumabilele si cauciucul de pe fata.

O sa-l duc la un cunoscator sa-l vada. Deocamdata ma dau cu el doar printre blocuri.

 

Merci si Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat prietenesc:

 

Incearca sa-ti stapanesti aceasta necesitate de plimbat, chiar daca este pe stradute... Am un prieten care si-a luat dosar penal pe traba asta. Si in cazul in care simti ca nu poti si te mananca rau, poarta macar echipament full.

 

Asfalt uscat! :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu e prea OK. Dar nu pot sa nu-l incerc zilnic.

Este adevarat ca toate Banditurile au o problema cu iesirea din viteza la punctul mort? Nici al meu nu prea iese.

Am vrut sa ma plimb cu echipament dar nu am numar si s-a luat politia dupa un prieten cand se ducea cu el la RAR pentru identificare. A avut noroc si a scapat.

Oricum pana in 23 nu mai e mult.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...da, se pare ca este o problema generala la modelul asta (cel de 400, si mai rar la 250) cu schimbatul vitezelor... dar cu putine ture in motor se rezolva. Oricum, si experienta isi va spune cuvantul la treaba asta. Treaba este ca nu schimba niciodata identic in inferioare vitezele. Sincroanele cred ca au o problema. Dar cu Neutral-ul este chestie de finete mai mult. Ai sa o deprinzi in timp.

 

Ciao si asfalt uscat!

 

Un 1 mai de belea Banditilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu prea sunt multi banditi.

Referitor la echipament, de unde imi recomanzi sa-mi cumpar?

Nu am ceva profi si as vrea sa-mi iau ceva mai OK.

 

Asfalt uscat

 

Nu sunt eu cel mai in masura sa fac aprecieri ce ar fi mai de calitate. In primul rand... O casca buna, Shoie, Shark, AGV, Schubert, Nolan, etc. Iar pentru vara iti recomand o armura cu plasa pe care o poti lua direct peste tricou. De asemena niste genunghere cu tibie ar fi de preferat. Supershield face asa ceva, si sunt calitative.

 

Poti incepe prin a vizita SAMEB-ul, daca mai este deschis. acolo gasesti cam tot ce vrei. Apoi, ca majoritatea motoristilor, gasetsi un om prin care sa comanzi de pe www.louis.de, unul ar fi Romulus Veres (romi_trb@yahoo.com) sau mai noul magazin din vitan, Motolouis. stand SB11 parca.

 

Am plecat la gratar, ciao! Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din plictiseala am pus kilometraju de pe bicla Sigma BC 1200 pe Bandit... si ce sa vezi...

La 200 pe ceas am avut 185 pe Sigma, calibrat totusi pe o circumferinta a rotii fata de 1812 mm fata de 1855 cat am masurat eu. Pe 1812 arata cam cu max 2 km/h mai putin decat real. Oricum cert e ca la 200 pe ceas nu avem 190 reali. Dar sincer sa fiu nu e o surpriza pt mine asta.

post-8276-1178031456_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti

Sunt un proaspat posesor de BANDIT. Unu de 400 din 96. Sunt super multumit de el si de cum arata. Inca nu am permis, am examen in 23 mai.

Pana atunci vreau sa-l mai pun la punct. Costa mult?

 

Parerea mea este ca nu e din 1996 ci este mai vechi.

 

www.suzukicycles.org

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa zic si io... 400le s-a facut din cate stiu io pana in '95, inclusiv. Da' daca a stat prin showroom si prima inmatriculare a fost in '96, 1996 e ceea ce apare in acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, prima inmatriclare a fost in 96. Nu ma prea pricep si de aceea am dedus ca este din 96.

Oricum pentru prima moto eu sunt foarte multumit.

Inca nu ma dau cu el doar printre blocuri, dar l-am dat la mai multi prieteni si au fost foarte incantati de cum merge. Vreau sa-l pun la punct pana in 23 mai cand am examen pt. A.

Daca imi puteti spune la ce sa fiu atent si ce ar trebui sa verific tinand cond ca este un SH.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi schimb farul cu 2 - faza scurta si lunga, gen street fighter, dar vreau sa fie de buna calitate sa ofere si vizibilitate nu numai aspect :duel:

M-am uitat prin catalogul Louis, alte optiuni?

 

Multumesc

 

Ultimele drumuri facute cu talharul - Russe si in weekend 800 km la mare, Histria + drum si alte plimbari pe langa Constanta, motorul merge impecabil pana acum sunt multumit de alegerea facuta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...