Count_Dooku Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Salut, Am si eu o problema cu banditu'. Imediat dupa o pornire la rece, motorul scoate un sunet ciudat, un fel de sunet metalic, ritmic, ca si cum piese metalice s-ar ciocni acolo inauntru in blocul motor. E un fel de țâcâit metalic, ritmic, coreland cu turatia motorului. Acest sunet se aude pana cand motorul ajunge la temperatura operationala (cam 5 minute mers cu motorul la turatii mai joase) dupa care dispare de sine. Ulei schimbat recent, are cam 20 mii pe bord, bandit din 2000, 600. In rest totul e OK, cu puterea nu am probleme, consumul normal, ulei consuma foarte putin. Aveti vro idee care ar fi problema? Sau daca puteti sa-mi recomandati un service bun, aici la cluj, la care sa ma duc s-o verifice. Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 ce motor e asta ca nu-mi dau seama http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-235975.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 ce motor e asta ca nu-mi dau seama http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-235975.html Cred ca dupa forma rezervorului seamana ori cu un Gs500 ori, dupa capacul lateral din poza, seamana cu un bandit, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Cred ca dupa forma rezervorului seamana ori cu un Gs500 ori, dupa capacul lateral din poza, seamana cu un bandit, dar... eu votez pt b4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Suzuki GSX 600 F fara carene evident, modelul de la inceputul anilor '90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 lol ...mi se pare mie sau are aparatoarea fata intoarsa ? (aparatoare de bandit) + aparatoarea de lant e de bandit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 gs500 nu e clar, pentru ca nu se poate sa confuzi cadrul oribil al acestui model. in plus gs-ul nu are doa discuri de frina pe fata. cadrul e de katana (~2000), motor de katana. coada pare schimbata. Mesaj completat @count_dooku: cel mai probabil is supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Suzuki GSX 600 F fara carene evident, modelul de la inceputul anilor '90. Trebuie sa-ti dau dreptate aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 este B4 toata ziua cu aripa fata modificata...dar motorul e de B4 cadrul la fel asemenea si despre codita si rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 este B4 toata ziua cu aripa fata modificata...dar motorul e de B4 cadrul la fel asemenea si despre codita si rezervor ai nota 4 hai s-o luam pe rind. 1. are doua discuri pe fata -> B4 are 1 2. cadrul este clar diferit de cel de la B4. B4 are cadrul din tevi cu sectiune rotunda, pe cind in poza se vede clar (la capatul din fata al rezervorului) ca nu sint tevi cu sectiune rotunda. si cadrul de katana mai vechi chiar asa arata. 3. se vede clar ca forma blocului motor e cea a banditului adevarat, se lateste spre chiulasa. B4 are motor gay, cu racire pe apa. 4. pivotul pedalei schimbatorului e in fata, nu la scarita, ca la B4/B6. 5. nu se cunoaste clar in poza, dar scarita pare destul de sus, chestie netipica nakedurilor (e posibil sa para din cauza ca e inalt ala care sta pe ea). si ca sa dispara confuziile: cadru de katana: http://images.cmsnl.com/img/partslists/fra...a93905_7641.gif cadru de B4: http://images.cmsnl.com/img/partslists/fra...a92030_bfe4.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Caline, tu oricum ai 2 personalitati care se contrazic frecvent intre ele stiu ca adori sa te contrazici dar mai date'n surf putin pe google in stilul caracteristic si gaseste ca s-au produs si b4 cu 2 discuri Cadrul nu se vede nici dupa ce o maresti cat toata pagina in poza asta...dar daca merge rezervorul de b4(care e atipic) , codita de b4 si furca aia cu telescoapele cat scobitorile de groase...eu zic ca-i de b4 motorul e pe APA...si o sa-ti precizeze si un posesor de b4cand va intra pe aici ... dupa forma evacuarilor, chiulasa si capacul de la cititor(care nu-l vezi complet datorita bug-ului) pivotul pedalei se face pune f usor in mai multe poziti cu modificari minime(eu imi pusesem de gsxr...si aveam si vitezele inversate ca la curse) pozitia este exact de b4 si zic asta ca am mers si pe b4 ceva drum pana data viitoare...sau la corectia viitoare(ca stiu ca nu te poti aptine... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 O sa va dezamagesc, dar ala nu e bandit B4 in veci si in pururi!! Capacul la motor e de B6, cel de la B4 arata complet diferit! Doar daca au pus motor de B6 pe un cadru de B4, desi si eu sunt convins ca nu e B4. Ar avea prea multe modificari. E un fel de Mercedez, numai ca are caroserie de logan, motor de logan, oglinzi de logan, etc etc...adica ar fi terbuit sa schimbe prea multe! Aripa fata nu e de B4 ... etc etc! In definitiv asta e opinia mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Gata ma, e Hayabusa. Final choice. End of story. Gata. Arividerci. Editat Octombrie 6, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) @Lordgrec: sa zicem ca ai dreptate cu restul, dar una e gresita clar: cadrul se vede foarte bine si nu e de B4 in veci si pururea. daca nu vezi cadrul eu zic sa-ti schimbi monitorul pentru ca pare-mi-se e pe duca. nu ca-mi place sa ma contrazic dar cum au mai zis si altii, ala nu arara a B4 nici daca te uiti la el de la 2 km. si am vazut B4 foarte indeaproape de destule ori. oricum nu conteaza, ca arata naspa. Mesaj completat Macke, voiam sa te-ntreb de ceva vreme: n-ai merge odata pe circuit la Bacau? macar sa-mi zici si mie cum e am inteles ca vin unii chiar de la Bucale pina acolo ca ar fi mai misto decit pe AmKart. eu chiar is curios sa ma dau macar odata pe circuit ca pe strada sincer sint chestii pe care pur si simplu nici nu vreau sa incerc sa le fac. Editat Octombrie 6, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Calin, nu am fost si nici nu ma pasioneaza circuitul. Pot merge si incerca sa fac ceva poze. Dar de dat nu ma dau Te insotesc, daca vrei perpedes Mesaj completat Ia lasati prostiile si spuneti-mi de unde va cumparati cauciucuri?? Am cauciucul spate aproape praf si vreau sa ma pregatesc sa iau unul nou. Pretendenti: Metzeler Lasertec sau Pirelli Sport Demon. Pirelli e la oferta pe la 460 ron bucata (69H), Metzeler e 470 (69H) si 560 (69V). Restul cauciucurilor (BridgeStone, Michelin si alte, se invart la sume ce depasesc lejet 600 ron). Opinii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Ziua buna frati Banditi! Poate m-ati vazut bantuind pe aici, am citit toate cele 439 pagini inainte sa scot o vorbulita. Am zis ca daca tot sunt pe aici mai bine intai sa ascult si apoi sa vorbesc. Asadar...eu si Bandita mea (B6 S Pop) ne jucam de anu' trecut da' nu prea am stat pe forum. Sau mai mult am citit si am bagat la cap...ca sa stiu pe cine sa intreb cand am vreo problema...Imi place de ea mult de tot, e primul motor si ne intelegem de minune. Si in oras si la drumuri mai lungi si la drum drept si pe serpentine...(am facut impreuna sezonul asta -de fapt mai putin luna iulie cat a fost in service...dar asta e poveste lunga- aproape 5000 km and still counting ca nu ne dam batute asa usor si un pic de ploaie nu ne sperie) Acum vroiam sa ma prezint si sa va intreb apropo de re-tapitarea seii, pentru ca ma bate gandul ca la iarna sa ii mai fac cate ceva, nu modificari mecanice sau tehnice majore, dar pe ici pe colo, de exemplu: re-tapitare sa vopsit si indreptat rezervor (v-am zis, e poveste lunga) schimbat oglinzi in limita bugetului si altele... Ea acum e aproape stock. Am lasat-o putin mai jos ca sa pot ajunge mai bine (stiu, pentru femei si poponari...dar ma incadrez in prima categorie si pot sa va spun ca nu schimba nici ciclistica nici cum sta pe curbe nici nimic...doar ma ajuta cand parchez in panta...toate cele 56 de kg ale mele sunt recunoscatoare kit-ului de coborare). I-am schimbat si ghidonul cu unul de tourer mai mare, si sunt super incantata, mi se pare (unii zic ca doar mi se pare, dar nu conteaza... ) ca e mai usor de manevrat, dar ce e cert e ca am mai multa incredere in ea asa. In rest, consumabile, kit de lant, cauciucuri noi (Bridgestone Battlax, adik mai de touring si iar pot sa va spun ca pe ploaie torentiala am avut super aderenta chiar la 130km/h). Asadar, ca sa nu mai bat campii sa ziceti ca ma laud, am inteles ca Darian din Bucuresti reface sei. Poate sa si brodeze? Ceva preturi, impresii de la cei care au facut-o deja...Multam fain, dau o bere cu prima ocazie... Si ca tot vorbiti de intalniri de banditi...primiti si fete in gashka? Eu mi-s din C-ta si in afara de o alta tipa cu un N Kult si un tip cu un Evo de 1200 care oricum e mai mult plecat nu stiu dak mai e vreun Bandit prin zona. Hai gata ca am scris destul si bag seama ca nu tocmai coerent dar ma incred in capacitatea voastra de selectie... Toate bune si sa avem o iarna uscata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Acum vroiam sa ma prezint si sa va intreb apropo de re-tapitarea seii, pentru ca ma bate gandul ca la iarna sa ii mai fac cate ceva, nu modificari mecanice sau tehnice majore, dar pe ici pe colo, de exemplu:re-tapitare sa schimbat oglinzi Asadar, ca sa nu mai bat campii sa ziceti ca ma laud, am inteles ca Darian din Bucuresti reface sei. Poate sa si brodeze? Ceva preturi, impresii de la cei care au facut-o deja...Multam fain, dau o bere cu prima ocazie... salutare si bine ai venit. sa inteleg ca acum avem 2 membre in grup .de baiatul asta darian din bucuresti am auzit numai vorbe bune.daca te intereseaza o sha lasata pt femei am si eu in plus ca mi-am luat motorul de la o fata iar oglinzile mele o sa le bag la vanzare ca mi-am luat niste oglinzi rizoma. sanatate si ma bucur sa vad ca se ingroasa randurile motociclistelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 salutare si bine ai venit. sa inteleg ca acum avem 2 membre in grup .de baiatul asta darian din bucuresti am auzit numai vorbe bune.daca te intereseaza o sha lasata pt femei am si eu in plus ca mi-am luat motorul de la o fata iar oglinzile mele o sa le bag la vanzare ca mi-am luat niste oglinzi rizoma. sanatate si ma bucur sa vad ca se ingroasa randurile motociclistelor Salut, Asa se pare, ca se ingroasa randurile... Multam, nu vreau alta sha, a mea e ok adika nu trebe mai lasata decat e deja, vreau doar sa-i schimb fata (ajuta la asta si faptul ca vecinii mei fumeaza mult si intr-o seara am lasat-o fara husa cateva ore si am gasit un chistoc de tigara pe sa care nu a reusit sa faca gaura dar se vede...) si sa o modifica asa cum am vazut eu la baietii care si-au luat-o de la Top Saddlery...acu, nush daca chiar se poate, dar o sa incerc la Darian daca ziceti ca-i ok. Ce fel de oglinzi ai? aa...si uitasem...uite si o poza cu frumoasa mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 De sa ma intereseaza si pe mine discutia, asa ca bagati, ca eu ascult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Calin, nu am fost si nici nu ma pasioneaza circuitul. Pot merge si incerca sa fac ceva poze. Dar de dat nu ma dau Te insotesc, daca vrei perpedes Mesaj completat Ia lasati prostiile si spuneti-mi de unde va cumparati cauciucuri?? Am cauciucul spate aproape praf si vreau sa ma pregatesc sa iau unul nou. Pretendenti: Metzeler Lasertec sau Pirelli Sport Demon. Pirelli e la oferta pe la 460 ron bucata (69H), Metzeler e 470 (69H) si 560 (69V). Restul cauciucurilor (BridgeStone, Michelin si alte, se invart la sume ce depasesc lejet 600 ron). Opinii?? ma intereseaza si pe mine ca trebuie sa schimb fata. cit despre sa, mi-a zis alin_barburas ca in mod normal un tapiter specializat pe scaune auto ar trebui sa se descurce la bani putini. in Iasi e un tip care i-a facut o sa unui tip care si-a modificat hardcore o nepra, am vazut poze si arata profi. cica costa cam 150 ron. la Darian am inteles ca e mai scump si cica astepti f. mult (un baiat din iasi a stat citeva luni). si eu vreau sa modific saua la iarna. intrebare: studiind ce scule trebuie ca sa scot totul de pe cadru, am vazut in Haynes ca pt. scoaterea jugului inferior trebuie asa numita "C-spanner" (cheie olandeza?) vezi poza pentru claritate http://faq.f650.com/FAQs/Photos/SteeringPh...dNutTighten.jpg unde gasesc asa ceva? am cautat in Praktiker, Dedeman, bazarul din Iasi, nimic. n-as vrea sa dau cu ciocanul in ea ca s-o scot (nu-s pentru improvizatii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) ... Bine ai venit. Te asteptam la pe plaiurile mioritice ale Bucurestiului. Pune si o poza cu tine + bandita ca sa stim cine stapaneste bestiuta. Editat Octombrie 6, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Care vreti care aveti chef...daca tot tine vremea frumoasa care sunteti mai aproape sau nu...nu bagati un drum de constanta? ca toata lumea vine vara la mare dar toamna...numai cunoscatorii... . e frumos afara, A1-i liber ca deh, nu-i sezon...ce ziceti? hai sa intalnim banditii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 One: Moto meu e la iernat, a expirat RCA-ul si nu il innoiesc ca nu se merita! Calin: trebuie sa vrobesc si eu cu tipul ala ... eu vreau saua redesenata, nu doar retapitata . Adica vreau partea pasagerului inaltata, cu bordura, a soferului mai scobita. Un pic gen cum arata alea de 400 euri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Bine ai venit. Te asteptam la pe plaiurile mioritice ale Bucurestiului.Pune si o poza cu tine + bandita ca sa stim cine stapaneste bestiuta. Poze cu mine si bandita n-avem in calc de la munka...si apoi ce ma luati ca pe mirc...doar e banditmania, nu? si bandita ati vazut-o... hai ca glumesc...da chiar n-am poze cu mine si cu ea aku... Altfel...de cauciucuri pt Macke...eu i-am pus Bridgestone, e adevarat putin mai scumpe, dar se incalzesc repede, au profil bun pentru touring, adika exact ce cautam. am cautat pe piata pana sa ma hotarasc la ele, si recunosc, faptul ca a avut bridgestone si inainte si a mers foarte bine a contat. dar sunt tare multumita de ele. Si aderenta buna, ce mai...numa' bune pentru ce-mi trebe. Daca mai gasiti adresa baiatului din iasi cu shaua, poate o mai postati aici...ca si la iarna, parca tot n-as vrea sa stau sa astept prea mult...daca e vreo zi cu soare? "...eu vreau saua redesenata, nu doar retapitata . Adica vreau partea pasagerului inaltata, cu bordura, a soferului mai scobita. Un pic gen cum arata alea de 400 euri" Cam asta vreau si eu...oare stie sa faca? Editat Octombrie 6, 2009 de one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 One: Moto meu e la iernat, a expirat RCA-ul si nu il innoiesc ca nu se merita! Calin: trebuie sa vrobesc si eu cu tipul ala ... eu vreau saua redesenata, nu doar retapitata . Adica vreau partea pasagerului inaltata, cu bordura, a soferului mai scobita. Un pic gen cum arata alea de 400 euri pai fix asta vreau si eu. in ultima vreme saua de Kult mi se pare teribil de incomoda (mi-oi fi schimbat eu forma?). vreau o mica inaltare in virf,. linga rezervor, sa fie mai scobit si mai apropiat de orizontala locul meu si al pasagerului. eu pina acum n-am vorbit cu tipul ala pentru ca ar fi trebuit probabil sa-i las saua macar o saptamina si n-am fost dispus deloc sa renunt la motor. daca vrei caut o poza cu nepra aia sa vezi ce-a facut. Mesaj completat Poze cu mine si bandita n-avem in calc de la munka...si apoi ce ma luati ca pe mirc...doar e banditmania, nu? si bandita ati vazut-o... hai ca glumesc...da chiar n-am poze cu mine si cu ea aku... sa stii ca mie nu mi-au cerut niciodata poze ( tare mi-e ca intilnirea aia a banditilor (si banditelor mai nou) care se amina de 38 de ani o sa aiba loc in scurt timp, if you get my point n-am nici un fel de date de contact ale tipului ala. am incercat si eu sa le obtin dar cel de la care am aflat de el mi-a zis doar pe unde sta. o sa vad ce pot sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.