Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa cum l-am invatat si pe calin...cuvantul "nu" nu exista...totul se poate nego :disappointed: cia,se contacteaza vanzatorul si se negociaza ransportul

nu-i asta cea mai mare problema, problema-i ca-i cu licitatie si cind e vorba de licitatii e bine sa nu vinzi pielea ursului din padure. hint: foloseste licitarea automata, ca sa-ti creasca sansele, altfel te supraliciteaza bulangiii in ultima secunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum l-am invatat si pe calin...cuvantul "nu" nu exista...totul se poate nego :disappointed: cia,se contacteaza vanzatorul si se negociaza ransportul

 

 

Eu sunt mai curand cu DA decat cu NU, insa am experienta EBAY, de mai bine de 3 ani. Sunt scarbosi care nu vor sa trimita, iar o asemenea experienta am chiar cu un francez, caruia i-am cerut chiar o asemenea husa la inceputul lui 2009 :cheers:

 

Acum, sunt sigur ca se pot negocia multe, insa eu nu am spus ca nu trimite, doar am spus sa VREA sa trimita :D Si apoi mai intervine si problema pretului transportului, care spre exemplu poate ajunge si la 30 euro, ceea ce mie mi se pare enorm! Adr, si aici poti sa negociezi ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt mai curand cu DA decat cu NU, insa am experienta EBAY, de mai bine de 3 ani. Sunt scarbosi care nu vor sa trimita, iar o asemenea experienta am chiar cu un francez, caruia i-am cerut chiar o asemenea husa la inceputul lui 2009 :disappointed:

 

Acum, sunt sigur ca se pot negocia multe, insa eu nu am spus ca nu trimite, doar am spus sa VREA sa trimita :cheers: Si apoi mai intervine si problema pretului transportului, care spre exemplu poate ajunge si la 30 euro, ceea ce mie mi se pare enorm! Adr, si aici poti sa negociezi ....

ebay-ul asta e o treaba cu multe spiluri. ideea e ca cel putin la produse sh care nu au buy now si la care licitatia porneste de la preturi foarte mici sansele sint destul de mici, ca atrag multi cumparatori. oricum, nu te doare sa-ncerci.

Mesaj completat

saua de pe nepra asta e facuta de nenea ala: /index.php?...t&id=495978

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu a mai postat nimeni, si ca sa mai cititi si voi ceva :cheers:

 

Sincronizat carburatoare si pus ulei motul de 1000km. Problema cunoscuta: se balbaie la relanti.( cu tot cu sincronizare in mm)

 

Duminica am plecat de la bucuresti catre breaza cu pasager. Mers la 80 - 120 pana in 6000 de turatii deci croaziera. Pe la km 20 incepe sa nu mai traga, motorul se auzea de parca nu mai primeam benzina. (rezervorul plin ) Il opresc, -2 secude - pornesc , merge brici. Mai merg 5 km din nou ... opresc -1 min - pornesc brici. Plec -5 km- moare din nou. Desfac bujii, misc cabluri , desfac jiglerele de curatat , nimic. Vine Hornetist , o pornesc merge brici. Zic hai spre Breaza, mai face odata asa ma intorc... Binenteles ca mai face o data asa, ma intorc , dupa cativa km moare de tot, stau pe marginea drumului si ma uit la ea. Simptome- pornit cu socul tras , fara gaz moare, mers in 3 cilindri ( dupa auz) .

Vad putina spuma (a se citi bule la suprafata) nivelului de ulei care e negru. Panica, sun prietenu, iti arde garnitura de chiuloasa .... panica se impune. Zic hai pe langa ea. O plimb putin, opreste 1 de DB care se ofera sa ma ajute cu un telefon si cu o platforma. Vb cu prietenul lui imi spune sa verific daca vine benzina, prostul de mine nu prea stie la ce sa se uite . Pun mana pe prima evacuare de la primul cilindru ( fisa 1 ) - calaie. Zic si celelalte sa fie la fel ??? Pun mana pe a doua, cu frica si cu gradinar in poponeata binenteles ca arde de nu mai pot. Zic AHAAAA te-am prins. Mai opreste inca un tip care mi se ofera cu scule, din pacate nu am avut la ce sa le folosesc.

Zic, morti , raniti , familie. O pornesc in 3. Hai. In drum spre bucuresti isi revine si merge foarte bine, ajung foarte bine .. stfmm. Azi merge ok, tot se balbaie la relanti.

 

1. Multam baietilor care au oprit.

 

2. O duc sa vad ce are.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un baiat, tiot cu Suzuki (coincidenta oare?), care are fix aceeasi problema, cu bulbuci in ulei: /index.php?...437265&st=0 dupa ce o gramada de forumisti au aberat, solutia a venit, frusta, cinica, brutala:

eu zic sa treci pe honda si nu mai e nevoie de toate problemele astea.

amicul tau hornetist stie ce stie!

eu pariez ca e ceva legat de circuitul benzinei. si eu am patit de 2 ori (acum un an si ceva) sa mi se opreasca in mers fara motiv si s-a rezolvat de la sine. de-atunci nu s-a mai repetat.

Mesaj completat

legat de bilbiit, ce vrei sa zici exact? mici variatii ale turatiei sau moare chiar cind motorul e cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sta constant la o turatie sa zicem 1200, dintr-o data scade la 1000 , dupa care creste, pe la 1300 din impuls ...ti-as putea arata cum arata in timp un sample - acul de la turometru.... patience now:

 

.

................... . .. . ...... <-- ceva de genu :cheers:

.. . .

 

Si moare cand motorul e rece datorita variatiei. La cald nu am probleme, pentru ca am marit avansul si sta tot balbaind pe la 1200-1300 or so.

 

Spor,

 

Nu cred ca e ceva grav rau de tot. Deci no panic.

 

Vroiam sa mai inviorez putin forumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

variatia aia e normala. si eu la inceput vedeam la alte motoare ca stau tzapene la ralanti dar am intrebat mai multi posesori de bandit si-au confirmat ca fac la fel.

 

intrebare: si-a curatat vreunul din voi singur carburile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, da' la Honda e altceva, ca se repara singure chiar daca le strici.

 

ma gindeam sa le curat si eu daca tot o demontez, dar m-am uitat cit e setul de garnituri originale Suzuki pt. toate 4 si iese vreo 30 si ceva de euro (oringurile pt. surubul de amestec si garniturile care etanseaza jumatatile carburilor). m-a busit risu'. as putea sa incerc sa le refolosesc pe cele vechi, dar daca nu se aseaza perfect si scapa aer mai mult stric decit repar. iar din cite-am vazut pe Louis, kit de reparatie pt. B6 nu este. stiu ca fosta Honda a ta e mult mai veche, dar chiar se depune mizerie? tu ai refolosit garniturile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot s-a discutat despre frinare mai devreme... fie ca ziceti ca vreau sa-mi impun parerea, fie ca nu, e treaba voastra ce credeti si chiar nu ma intereseaza daca cineva invata vreun lucru util sau nu de aici. oricum forumul nu exista pentru schimb de informatie sau pentru a invata ceva :cheers:

dar. m-am uitat aseara la o prezentare video a lui Keith Code, "Sport Riding Techniques". printre altele, ceva ce m-a mirat si pe mine a fost ca recomanda utilizarea DOAR frinei fata, chiar si pe circuit. spune clar:

"the engine is not part of the braking system"

"downshift only after you finish braking"

"the front brake can provide 100% of the stopping power"

 

eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-au invatat unii mai invatati decat mine: fata, spate, downshifting. La inceput nu prea foloseam spatele...mai deloc. Dar de cand am prins curaj :cheers: si calc si spatele mi se pare ca nu mai pierd controlul in franare, ca ramane dreapta pe sosea si se opreste mult mai usor. Nu exagerez totusi ca sa nu blochez doamne fereste, spatele cand mi-e lumea mai draga! Nush daca e bine sau recomandat dar pentru mine e ok asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well...

 

Dupa experienta mea frana de motor poate fi folosita lejer pentru o incetinire lenta. Desigur, o frana de motor cat de cat modesta, cam pana pe la 6-7000 rot/mint. La o turatie de peste 7000 rot/min deja frana de motor poate sa devina prea puternica pentru situatia respectiva si blocheaza roata din spate. Am patit de cateva ori, la un downshift brusc, sau mai multe downshifturi rapide, successive, si nu-i o senzatie placuta.

 

Alta e situatia cand vreau, sau sunt nevoit sa ma opresc brusc, atunci desigur frana din fata e indispensabila.

Editat de Count_Dooku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa experienta mea frana de motor poate fi folosita lejer pentru o incetinire lenta. Desigur, o frana de motor cat de cat modesta, cam pana pe la 6-7000 rot/mint. La o turatie de peste 7000 rot/min deja frana de motor poate sa devina prea puternica pentru situatia respectiva si blocheaza roata din spate. Am patit de cateva ori, la un downshift brusc, sau mai multe downshifturi rapide, successive, si nu-i o senzatie placuta.

 

Alta e situatia cand vreau, sau sunt nevoit sa ma opresc brusc, atunci desigur frana din fata e indispensabila.

frina de motor solicita tot: ambreiaj, cutie de viteze, lant, motor. de ce s-o folosesti cind exista frina de fata? eu tot aud discutia asta cu frina de motor de multa vreme, sa nu folosesti frina de motor e considerat cumva lipsa de skill, ceva de genul numai blondele fac asa. e drept ca e mai comod sa folosesti frina de motor, nu zic nu, dar eu sint cam de-acord cu KC ca nu e bine. mie mi-a fugit spatele de la frina de motor violenta de multe ori. ca sa nu mai zicem ca zaua plesnita de la fostul lant e posibil sa fie din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frina de motor solicita tot: ambreiaj, cutie de viteze, lant, motor. de ce s-o folosesti cind exista frina de fata? eu tot aud discutia asta cu frina de motor de multa vreme, sa nu folosesti frina de motor e considerat cumva lipsa de skill, ceva de genul numai blondele fac asa. e drept ca e mai comod sa folosesti frina de motor, nu zic nu, dar eu sint cam de-acord cu KC ca nu e bine. mie mi-a fugit spatele de la frina de motor violenta de multe ori. ca sa nu mai zicem ca zaua plesnita de la fostul lant e posibil sa fie din cauza asta.

 

 

la frana de motor se suprasolicita lantul de distributie, folosirea abuziva duce la uzura excesiva a lantului de distributie care nu e foarte ieftin dupa cum stiti se afla intre pistoanele 2 si 3 si nu e foarte usor de schimbat, in jur de 100 E lantul, alta 100 manopera

 

in schimb placutele de frana fata originale tokiko costa in jur de 250 ron si tin in jur de 45.000 km :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreau sa incetinesc de la 120 la 80 si sunt cu a VI-a las usor gazul fara sa schimb in jos.Nu cred sa solicite asa tare.Nici nu schimb in jos decat pe la maxim 70(asta daca vreau doar sa incetinesc).In rest folosesc franele fara jena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot s-a discutat despre frinare mai devreme... fie ca ziceti ca vreau sa-mi impun parerea, fie ca nu, e treaba voastra ce credeti si chiar nu ma intereseaza daca cineva invata vreun lucru util sau nu de aici. oricum forumul nu exista pentru schimb de informatie sau pentru a invata ceva :cheers:

dar. m-am uitat aseara la o prezentare video a lui Keith Code, "Sport Riding Techniques". printre altele, ceva ce m-a mirat si pe mine a fost ca recomanda utilizarea DOAR frinei fata, chiar si pe circuit. spune clar:

"the engine is not part of the braking system"

"downshift only after you finish braking"

"the front brake can provide 100% of the stopping power"

 

eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well...

 

"the engine is not part of the braking system" - mda

"downshift only after you finish braking" - parerea lui

"the front brake can provide 100% of the stopping power" - habar n-are ce vorbeste, saracu de el.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de data asta chiar n-o sa ma bag intr-un ba da/ba nu, ami ales ca nici eu nu respect aproape nimic din ce zice el. chiar si el spune ca pina la urma urmei cel mai important e cum te simti tu mai bine. da' pe de alta parte poate de asta nu-s si eu motociclist profesionist.

Mesaj completat

Daca vreau sa incetinesc de la 120 la 80 si sunt cu a VI-a las usor gazul fara sa schimb in jos.Nu cred sa solicite asa tare.Nici nu schimb in jos decat pe la maxim 70(asta daca vreau doar sa incetinesc).In rest folosesc franele fara jena.

cind e vorba doar de incetinit si eu fac asa. doar ca eu sint mai taran si citeodata retrogradez mirlaneste fara sa frinez inainte si dau drumul brusc la ambreiaj (recunosc, e frumos piriitul de pe evacuare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...