alex-bandit Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Salut la toata lumea o intrebare a inceput sa-mi curga un semering de lsa furca cat mai pot sa nerg asa cu el si se schgimba greu? se schimba relativ usor cu sculele potrivite. schimba-le pe amandoua, nu sunt scumpe. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas78 Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 mersi dabix! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hussa Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Mersi de sfat guys....Avetzi dreptate...E cam urat cu toba neagra. Se pare k haita banditzilor e mare rau. Inainte nu ii observam dar acuma vad pe la fiecare coltz de "banca" cate un talhar. Hai sa facem o "spargere" pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Esti nebun??? Vrei sa ajungem ca-n avataru tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Stit de unde gasesc un capac de ambreiaj pt. Banditul meu de 400? Nu conteaza anul motorul cred ca e acelasi.Am dat-o pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Imi pare rau sa aud, sper ca tu esti bine.Incearca la Suzuki service ala din pipera ultima oara cand am fost acolo aveau unul second dar nu stiu pt.ce model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Sunt 100% OK .Viteza a fost ff mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 salutare! dupa vreo 12000km facuti de mine (si inca vreo 30000 facuti de altii inainte) caucioacele mele au ajuns la panza... din ratiuni de sigurata rutiera am pus ban peste ban sa-mi incalt banditu cu niste "adidasi"noi. am nevoie de niste sfaturi: cam ce aveti voi, ce recomandati si eventual niste magazine de prin bucuresti cu niste preturi mai omenesti... dimensiunile sunt cele din carte: 110/70 R17 si 150/70 R17 bafta si sa ne vedem fericiti si sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 salutare! dupa vreo 12000km facuti de mine (si inca vreo 30000 facuti de altii inainte) caucioacele mele au ajuns la panza... din ratiuni de sigurata rutiera am pus ban peste ban sa-mi incalt banditu cu niste "adidasi"noi. am nevoie de niste sfaturi: cam ce aveti voi, ce recomandati si eventual niste magazine de prin bucuresti cu niste preturi mai omenesti... dimensiunile sunt cele din carte: 110/70 R17 si 150/70 R17 bafta si sa ne vedem fericiti si sanatosi! vezi ca aduce bogdan.c de pe forum /index.php?showtopic=62064 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Tot de la Bogdan.c mi-am luat si eu pe fata ca pe spate era ok. Eu am ales Bridgestone Battlax BT-010 pe spate am tot Battlax.Parca 109 euro a fost. More grip without the loss of handling; the new Battlax BT-010 is Bridgestone's answer to this perpetual challenge. Designed with the latest tyre developing technologies, Battlax BT010 leads the next generation Battlax line by pushing the perimeter of performance criterion - grip, handling, high-speed stability, wet performance, and balance. BT-010: the new standard for 21st century. TECHNICAL INDEX Compound Developed for BT-010, the new Silica compound of BT-010 provides improved and exceptional grip level on both dry and wet surface without sacrificing high-speed durability. Profile The optimised BT-010 profile offers maximum and constant contact pressure at all lean angles, thereby improving both grip and handling. This was only possible with the complex optimisation of the 3D-CTDM program, perhaps the most advanced and complex computer program used today. After a dynamic three-dimensional analysis, the 3D CTDM maximises lateral stiffness (grip) and maintains uniform contact pressure at all camber angles (neutral handling). Construction Kevlar Mono Spiral Belt construction in rear tyres for shock absorption and high-speed stability Pattern The front tread pattern has been developed utilising another of Bridgestone's advanced digital technology programs: a hydro-planing simulation program. All grooves are designed to dispel water in the most efficient manner. The front tyre "blocks" form unbroken and continuous contact with the surface. Together with the 3D-CTDM designed profile, this unique front pattern solves handling or grip problems. The aggressive rear pattern offers traction in corners. The main diagonal groove gives optimum rigidity and efficient heat emission, for better high-speed durability. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Azi mi-am pornit si eu talharul, dupa cca 5 luni de stat. I-am schimbat cauciucul fata, rulmentii de la roti (fata-spate), rulmentii de la ghidon, uleiul, filtrul, semeringuri telescop, gemuletul puig, cdi-ul (l-am comandat de la o reprezentanta Suzuki din Italia, pretul fiind de 500 euro), releul de incarcare si i-am pus ghidon de aluminiu auriu. Maine merg sa-i comand un acumulator, bujii si un cablu de km. Nu aveti idee cat ulei se pune in telescop? Cand o sa fie gata revin cu poze. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Fratilor sunt intr-o dilema. Help! Vreau bugspoiler de pe ebay. De obicei nu mi place plasticu (plasticate) dar un bug de bun gust si mic astfel incat sa nu acopere deloc motorul parca m ar coafa. Dezavantajele ar fi ca aduna jegu, ingreuneaza spalatul si ca din momentul montarii s-a zis cu endurala (aka sarit borduri etc.) insa sunt dispus sa acceot. Problema e urmatoarea... Am gasit 2 modele care intra in discutie si nu am idee pe care sa-l aleg. Imi plac cam la fel de mult asa ca va invit sa va dati cu parerea. Ele vin albe, nevopsite. La unul dinte ele e si poza vopsita si montat pe un 600 Kult.. insa la celalalt, mai agresiv de fel nu e decat poza in alb si nemontat si nu mi dau seama asa bine cum ar arata. vs. PS: vreau sa mi iau si plasticaraia de inchis codita la interior si capac pt sa pasager dar acolo nu-s alternative asa ca nu va mai intreb. Daca vrea careva sa vada pot pune poze si cu alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Emppu vreau si eu un capac monopost. Tu ai gasit deja ? Da-mi si mie te rog cateva detalii mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Emppu Al doilea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 care ati reusit sa dati B6-le pe o roata ? si cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
autoVIP Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Banditmania fara Bandit-ul meu? Uite-l (si mai e si de vanzare): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 @ FLASH-TUNING ... dupa ce am postat am aflat ca defapt al doilea bug e exclusiv pt B6,5. Asa ca iese din discutie. Dar nici primul nu mi se pare urat. @ metaxa09 E alb si tre vopsit in culoarea motoretei. E cam 25 de euro pe ebay.de fara transport. Asa arata 'nebucatarita'... Si asa banuiesc ca ar arata 'bucatarita'... Sau... Referitor la uili... L am mai dat io... din ambreiaj. Da nu ma duc decat cativa metri asa si o pun jos... pe 2 roti. Mai ales in 1 a fac. Dar nu mi mai trebe (desi mi ar place sa perfectionez treaba) de cand am vazut o cutie de Bandit 600 cu pinionu de a 2 a MUNCI datorita uiliurilor si burnouturilor. Plus ca la uili mai phooti asa... rulmenti roata fata rulmenti ghidon arcuri furca lantu CUTIA ambreiaju uzura motor mai mare (fortaj) asta daca nu te si tavalesti si te strici tu si/sau motoru. E fain da' e cu dus si intors... Sa nu zici ca vb 'din reviste' mai de pe vremuri asa si nu prea reusita da' ai prins ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 @ FLASH-TUNING ... dupa ce am postat am aflat ca defapt al doilea bug e exclusiv pt B6,5. Asa ca iese din discutie. Dar nici primul nu mi se pare urat. @ metaxa09 E alb si tre vopsit in culoarea motoretei. E cam 25 de euro pe ebay.de fara transport. Asa arata 'nebucatarita'... Si asa banuiesc ca ar arata 'bucatarita'... Sau... Referitor la uili... L am mai dat io... din ambreiaj. Da nu ma duc decat cativa metri asa si o pun jos... pe 2 roti. Mai ales in 1 a fac. Dar nu mi mai trebe (desi mi ar place sa perfectionez treaba) de cand am vazut o cutie de Bandit 600 cu pinionu de a 2 a MUNCI datorita uiliurilor si burnouturilor. Plus ca la uili mai phooti asa... rulmenti roata fata rulmenti ghidon arcuri furca lantu CUTIA ambreiaju uzura motor mai mare (fortaj) asta daca nu te si tavalesti si te strici tu si/sau motoru. E fain da' e cu dus si intors... Sa nu zici ca vb 'din reviste' mai de pe vremuri asa si nu prea reusita da' ai prins ideea Sal... din ambreiaj e cel mai de-a moaca sa-l ridici... ai dreptate, freci cutia Eu am avut unu de 400 care e aku la buggy12000, l-am ridicat in 1a fara ambreiaj...cam 20-25 m... se ridica ushor daca ai sange ...il turezi in 1a pana in 8000, lasi acceleratia(o fractiune de sec) si tragi iara de acceleratie... dar cu grija... ca altfel ...dar cel de 400 la 55 cai nu prea e asa de periculos ca si cel de 600... Oricum bafta, shi numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Cunosc tehnica aceasta in care te ajuti de 'reculul' furcii. Am incercat-o si merge si asa dar mi se pare mai periculos pt ca pe la 8 mii ai ceva coi pe 600 si nici viteza nu e f mica. Cand dai din ambreiaj in a 1 a iti poti alege cat de cat viteza de la care vrei sa te accidentezi. Si tehnica de care vb tu 'violenteaza' motoreta... gandeste-te la ce forte enorme sunt la acea schimbare de sarcina asupra pinioanelor. Iar daca nu te stii cat de cat... prin tehnica de infundare a furcii la ture multe si apoi dat gaz pe revenirea furcii... viteza la care pui fata jos dupa un posibil uili e cam mare pt o roata fata pusa stramb pe asfalt (boblaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 capacul vine cu un sistem de prindere pentru ca m-am tot uitat si nu am vazut cam pe unde s-ar prinde ? este nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Clar ca este nou. Nu sunt sigur da banuiesc ca pt prindere se da jos saua, se fixeaza pe ea si se pune la loc, "buza" aceea intrand pe sub carenele laterale. Zic si io... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 salutare ma primiti si pe mine impreuna cu hotul meu din '95 in clubul vostru? sper ca da, fiindca am fi tare bucurosi. l-am achizitionat astazi si am ajuns acasa inainte sa ne prinda ploaia.mai sunt cateva update-uri de facut pe la el dar in principiu arata bine nu am reusit inca sa ii fac fotografii fiindca a inceput ploaia cand puneam husa pe el dar revin in curand cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 apropo are ceva daca am pornit-o impinsa? dupa ce s-a oprit ploaia am inecat-o si am rugat doi baieti sa ma impinga (cred ca vreo 300 de metri) asta dupa ce incercasem cam un sfert de ora sa dau la automat si a pornit intr-un final acum o ia la "sfert"dar ma cam speriasem prima data daca are ceva ca am pornit-o asa va rog sa-mi spuneti si mie desi din putinele mele cunostinte in mecanica nu prea are ce sa intample avand in vedere ca nu e injectie sau diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulibasha Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 apropo are ceva daca am pornit-o impinsa? dupa ce s-a oprit ploaia am inecat-o si am rugat doi baieti sa ma impinga (cred ca vreo 300 de metri) asta dupa ce incercasem cam un sfert de ora sa dau la automat si a pornit intr-un final acum o ia la "sfert"dar ma cam speriasem prima data daca are ceva ca am pornit-o asa va rog sa-mi spuneti si mie desi din putinele mele cunostinte in mecanica nu prea are ce sa intample avand in vedere ca nu e injectie sau diesel. Nu are ce sa pateasca... bateria isi da ochi peste cap prima daca nu o ti in regim de mers si o ti la relanti. Apoi in top urmeaza bujiile sa le ia dracii daca repeti figura cu inecatul. Cam asta ar fi. Dar sa explice adevaratii proprietari de bandit-uri cei cu experinta PS: Dar cum ai reusit sa o ineci? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 (editat) cine imi da si mie manual de reparatii pentru bandit 600 S model 2002 ? thx si unde ma duc si eu sa imi fac lantul de la A la Z (intins, curatat, spalat, gresat, dat cu spray ceramic + dat cu parerea cat mai are de trait) in bucuresti ? mercic Editat Mai 28, 2007 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.