Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

am constatat ca am pierdut unul din suruburile care tine teava detasabila din dreapta. are cineva din intimplare?

 

doi: nu am reusit aseara sa scot filtrul de ulei nici cu cheia speciala. varianta cu surubelnita am testat-o dar e prea mizerabila. are cineva idee de unde pot sa cumpar relativ rapid o cheie de filtru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Calin, am vazut ca ziceai ceva la un moment dat de sticker-e...eu de cand mi-am revopsit carenele nu mai am si ma gandeam cum sa fac, mai ales ca e in plan si o vopsea noua pentru rezervor. Deci?

Multumesc mult si dau o bere! :laugh: (deocamdata virtuala) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma aia nu e un Metzeler Lasertec? Si ce e asa neaderent la ea, ca eu la primavara una de-aia vreau :laugh:

Ca alternativa am Pirelli Sport Daemon :laugh:

 

E metzeler metronic. Trebuie sa o schimb ca e veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Calin, am vazut ca ziceai ceva la un moment dat de sticker-e...eu de cand mi-am revopsit carenele nu mai am si ma gandeam cum sa fac, mai ales ca e in plan si o vopsea noua pentru rezervor. Deci?

Multumesc mult si dau o bere! :laugh: (deocamdata virtuala) :laugh:

pai e in felul urmator.

iti trebuie o folie autocolanta (preferabil de calitate) pe care sa o tai la un "cutting plotter", adica un plotter care in loc de creion are un cutit special (si cica ar mai fi unele cu laser) care se gasesc de exemplu la mini tipografii. faci rost de o poza cu stickerele in format vectorial, Corel preferabil (unde am taiat eu Corelul comunica direct cu plotterul din cite am inteles) sau Adobe Illustrator/Photoshop. daca nu ai poza in format vectorial cauti un bitmap cu imaginea si o vectorizezi in Corel. daca vrei am eu toate logourile gata vectorizate (SUZUKI, Bandit si N600) dar logo-ul Bandit e cel de la Neo (daca nu ma insel), cu B-ul fara serife, nu am gasit pe net o imagine suficient de mare ca rezolutie cu logo-ul de Kult. cel mai bine cred ca iese dintr-o poza de calitate facuta logoului original de pe un motor. apoi mergi sa-ti taie stickerele la cutting plotter, dar trebuie sa-i zici celui care-l manipuleaza sa regleze forta de apasare bine, daca e prea mare intra si in suportul foliei autoadezive si o se desprinda greu. apoi faci rost de niste folie de aplicare si-l aplici. doar ca si folia de aplicare trebuie sa fie de calitate, cele mai ieftine au forta mica de aderenta si nu desprind autocolantul de suport.

cica ar fi preferabil sa folosesti un cutting plotter cu laser, cele cu cutit lasa la inceputul taieturii o urma care iese putin in relief.

sau iti comanzi de pe ebay :huh: sau ti le face colegul si concitadinul hondafan fost mertan. ti le-as face si eu, ca mai am acasa niste folie autocolanta ramasa, dar in viitorul apropiat n-o sa am timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e in felul urmator.

iti trebuie o folie autocolanta (preferabil de calitate) pe care sa o tai la un "cutting plotter", adica un plotter care in loc de creion are un cutit special (si cica ar mai fi unele cu laser) care se gasesc de exemplu la mini tipografii. faci rost de o poza cu stickerele in format vectorial, Corel preferabil (unde am taiat eu Corelul comunica direct cu plotterul din cite am inteles) sau Adobe Illustrator/Photoshop. daca nu ai poza in format vectorial cauti un bitmap cu imaginea si o vectorizezi in Corel. daca vrei am eu toate logourile gata vectorizate (SUZUKI, Bandit si N600) dar logo-ul Bandit e cel de la Neo (daca nu ma insel), cu B-ul fara serife, nu am gasit pe net o imagine suficient de mare ca rezolutie cu logo-ul de Kult. cel mai bine cred ca iese dintr-o poza de calitate facuta logoului original de pe un motor. apoi mergi sa-ti taie stickerele la cutting plotter, dar trebuie sa-i zici celui care-l manipuleaza sa regleze forta de apasare bine, daca e prea mare intra si in suportul foliei autoadezive si o se desprinda greu. apoi faci rost de niste folie de aplicare si-l aplici. doar ca si folia de aplicare trebuie sa fie de calitate, cele mai ieftine au forta mica de aderenta si nu desprind autocolantul de suport.

cica ar fi preferabil sa folosesti un cutting plotter cu laser, cele cu cutit lasa la inceputul taieturii o urma care iese putin in relief.

sau iti comanzi de pe ebay ;) sau ti le face colegul si concitadinul hondafan fost mertan. ti le-as face si eu, ca mai am acasa niste folie autocolanta ramasa, dar in viitorul apropiat n-o sa am timp.

 

 

Multumesc foarte frumos de raspuns! :laugh: daca poti sa imi trimiti pe mail logourile, doar de Suzuki si de Bandit...ca nu vreau sa mai pun si S...(cine stie cunoaste si fara sticker :)). Si de acolo ma descurc, oi gasi eu un cutter plotter bun in toata Constanta asta!:laugh:

Da inca o data multumesc frumos pentru raspuns si berea la prima intrunire! ca mai devreme nu prea vad cum... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-i, nu-i singura chestie npe care am gresit-o si a trebuit sa demontez si sa pun la loc. multe inca-s puse doar sa stea, fara sa fie strinse suruburile, frina spate n-are lichid in ea, niste cabluri is incilcite si trebuie re-rutate, etc. dar 90% din treaba e facuta.

dar a ta ce-a patit? e raschetata rau...

nu este a mea :laugh: am pus o poza in care sa se vada bratu bascula :huh: ...al meu este cel din poza care am puso :laugh: ;)...cam urat dar asta e ...

post-24498-1260961786_thumb.jpg

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi ma rezolvat problema cu pornitu ...ma dadeam de "ceasul morti" ca nu stiam ce are ...nu mai vroia sa porneasca de nici un fel ..nu dadea nici un semn ...si luni trebuie sa o duc sa ii fac identificarea, am descarcat 2 bateri si degeaba ...nici un semn, parca era decedata ....asa k am dat jos rezervoru si am observat ceva ...ca are pompa vacumatica ...am tras furtunu care duce in admisie ...am tras putin mai mult ...cam 2 minute ...dupa care am pus furtunu la loc ...si am dat la automat ...a pornit dar pentru cateva secunde si a murit ....am lasato putin ..am tras socu si am dat la automat cu speranta sa porneasca ...si a pornit :laugh: :X

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in spiritu sarbatorilor ce ulei imi recomandati ? stiu k 10w/40 dar ..d care ? m-am gandit initial la motol 5100 dar am intels k nu e bun ... sunt intr-o mare dilema ..un amic care trage pe circuit de un bandit mi-a recomandat Bardhal XTC 60, BP visco 7000 sport sau sunoco racing ....voi ce ziceti ?

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu bagam motul 5100 10w40 . mergea perfect si suna bine .

am intels ca nu este ff bun motul 5100 10w40 ...ma int un ulei pt uz urban ...pt k o folosesc ff mult in orash ...racirea nu se face foarte in oras ..si nu vreau sa am surprize ...

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...