gn77b Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Ma cam bate... ca am vazut ca in perioada cu vreo 1000 -1300 de euro imi pot lua ceva acceptabil. Si asta ar fi o solutie pana la upgrade-ul la un cruiser de vreo 1500 la care visez..... deci pt o perioada o sa fiu "naked" si banditul ma atrage cel mai tare pana acum. Daca e sa imi iau... o sa va zic cam ce consum o sa am.. asta presupunand ca o sa merg cu el in stil cruiser asa... Vom vedea, merci de raspuns iti dau un sfat, asa mai subtil: nu lua Bandit de 400. si partea a doua a sfatului: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2 Mesaj completat chiar nu m-am uitat de mult pe mobile.de. iti iei B6 Kult la 30000 km cu 1500! http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 fuck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Il sustin pe CalinD, nu-ti lua Bandit de 400. Banditul de 600 este o alegere mult mai potrivita... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 ha? pina si un B6 consuma mai putin. Atat ia al meu, nu am zis ca toate au consumul asta nesimtit. Cat despre sfat, da e mai potent, fiabil, etc unu de 600, dar daca lui ii place b4... Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Dar mergi un pic cu el de ajunge sa manance 10 kile s-o galeata! Subscriu, mai bine B6 decat B4!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 fisa cu repere pentru GN77A (Kult prima generatye), in format PDF text si cu diagrame. mult mai usor de cautat un reper asa decit pe site-uri gen cmsnl. http://www.scoot.bg/arhiv_na_opisanie_moto...01995-1999).pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Dar mergi un pic cu el de ajunge sa manance 10 kile s-o galeata! Subscriu, mai bine B6 decat B4!! Dar cel mai greu a fost pana m-am obisnuit (pene, sticle). Acum e ok, la cum merg...e bine ca merge el fara probleme. Se aude zi cu soare. O iesire ceva? Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Se aude zi cu soare. O iesire ceva? Numai bine, Alex Ce zi cu soare??? eu m-am uitat azi dimineata la meteo (la TV, ce-i drept) si cica ploua si e inorat cu ceata tot weekendu... Daca va fi frumos, probabil o voi scoate un pic sa se mai dezmorteasca, insa nu am de gand s-o scot din bucuresti... vedem cum e vremea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Ce zi cu soare??? eu m-am uitat azi dimineata la meteo (la TV, ce-i drept) si cica ploua si e inorat cu ceata tot weekendu... Daca va fi frumos, probabil o voi scoate un pic sa se mai dezmorteasca, insa nu am de gand s-o scot din bucuresti... vedem cum e vremea... Da in Buc. daca e vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 (editat) Si eu m-as baga dar am bateria slaba Calin, mai sus te intrebai de bucsa aia care ti-a ramas. Uita-te, te rog, pe linkul de mai sus dat de tine ( adica asta http://www.scoot.bg/arhiv_na_opisanie_moto...01995-1999).pdf ) si vezi la pagina 21 daca nu e piesa No. #11 . Hei, te intreb, fiindca mi s-a parut similara. Editat Ianuarie 9, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Calin, mai sus te intrebai de bucsa aia care ti-a ramas.Uita-te, te rog, pe linkul de mai sus dat de tine ( adica asta http://www.scoot.bg/arhiv_na_opisanie_moto...01995-1999).pdf ) si vezi la pagina 21 daca nu e piesa No. #11 . Hei, te intreb, fiindca mi s-a parut similara. nu pot sa vad pdf-ul "datorita" minunii care i s-a intimplat calculatorului meu: Windows 7. nu intru in detalii, dar ma chinui sa scap de virusul asta. oricum, intre timp am lamujrit cu bucsa: e de la sistemul de reglare verticala a farului. cum eu nu mai am far stock ci din ala dublu, se explica de ce nu am simtit lipsa acelei bucse nicaieri. multam de sugestie oricum. si apropos de baterii, mie in mai putin de doi ani alarma mi-a terminat bateria Yuasa. pe frig (sub 5 grade) nici o sansa sa porneasca motorul, abia-l invirte (fiind incarcata 100%). utlima noutate e ca, pentru a ma da cu capul de pereti cind vremea s-a incelzit destul de tare, azi in tramvai m-au suntat de portofelul in care aveam toate actele: CI, permis, CIV. cred ca o luna nu ma ating de motor. ciori, evident. si eu care speram ca miine sa-i pun placutele noi pe spate si poate s-o aduc in oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ETERNITY073 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Salutare tuturor ! Sunt nou pe forum si as vrea sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu o problema. Am un suzuki bandit de 400 si dupa cel pornesc o galerie este mai rece decat celelalte 3. Imi ramane putin accelerat si nu sta fix la relanti. Cineva mi-a spus ca este din cauza ca nu-mi sunt sincronizate carburatoarele. Sa fie asta oare sau ceva mai grav? Mesaj completat V-as fi recunoscator sa-mi dati raspunsuri pertinente si in cunostinta de cauza sau de experienta. Va multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 prima data verifica bujiile! si eu ma pregatesc sa schimb bujii...dar inca nu a venit vremea lor. oricum, in primavara anului trecut, dupa ce am pornit-o aveam aceleasi simptome. intre timp s-au mai ameliorat, dar de scapat nu scap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ETERNITY073 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 bujiile arata bine. nu stiu ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Salutare tuturor ! Sunt nou pe forum si as vrea sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu o problema. Am un suzuki bandit de 400 si dupa cel pornesc o galerie este mai rece decat celelalte 3. Imi ramane putin accelerat si nu sta fix la relanti. Cineva mi-a spus ca este din cauza ca nu-mi sunt sincronizate carburatoarele. Sa fie asta oare sau ceva mai grav?Mesaj completat V-as fi recunoscator sa-mi dati raspunsuri pertinente si in cunostinta de cauza sau de experienta. Va multumesc mult. Salut. -verifica si unge cablu de acceleratie -verifica si schimba daca e nevoie bujiile si/sau bujia de pe cilindrul cu galeria rece -vefica fisa de pe cilindrul rece -verifica sincronizarea carburatoarelor -verifica furtunasele de alimentare la carburatoare -verifica si curata filtul de aer Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 azi am iesit afara pentru prima data anu asta ...carburatoarele nu sunt sincronizate ...uleiu trebuie schimbat ...dar a fost foarte distractiv ... o filmare facuta de un prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 azi am iesit afara pentru prima data anu asta ...carburatoarele nu sunt sincronizate ...uleiu trebuie schimbat ...dar a fost foarte distractiv ... o filmare facuta de un prieten Cu ce culoare e inmatriculat al tau ? O fi greu sa schimb culoarea in talon ? Sunet dement. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 azi am iesit afara pentru prima data anu asta ...carburatoarele nu sunt sincronizate ...uleiu trebuie schimbat ...dar a fost foarte distractiv ... o filmare facuta de un prieten Ce bine arata motoreta... imi place rau de tot...si cu cadru ala... felicitari man!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 (editat) Cu ce culoare e inmatriculat al tau ? O fi greu sa schimb culoarea in talon ? Sunet dement. pai culoarea e rosu cu negru ...normal ar fi fost sa fie negru cu rosu dar asta e au gresit nu e vina mea ...de schimbat culoarea in certificat nu e greu Mesaj completat Ce bine arata motoreta... imi place rau de tot...si cu cadru ala... felicitari man!!! ms mult ...sincer e prima mea plimbare cu ea de cand am luato .....am mai mers cu ea dar foarte putin ....4 km ...azi am facut 50km :X...si merge super ..o ador ...nu as schimba banditu cu nimic..poate doar cu unu mai mare ...1.2:D Editat Ianuarie 10, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Salutare tuturor ! Sunt nou pe forum si as vrea sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu o problema. Am un suzuki bandit de 400 si dupa cel pornesc o galerie este mai rece decat celelalte 3. Imi ramane putin accelerat si nu sta fix la relanti. Cineva mi-a spus ca este din cauza ca nu-mi sunt sincronizate carburatoarele. Sa fie asta oare sau ceva mai grav?Mesaj completat V-as fi recunoscator sa-mi dati raspunsuri pertinente si in cunostinta de cauza sau de experienta. Va multumesc mult. verifica tot ce a zis razvanusv dar sincronizarea verific-o ultima. printre simptomele desincronizarii sint revenirea lenta la relanti dar, ca idee, trebuie sa fie desincronizate rau de tot sa fie atit de vizibile simptomele. daca ai motorul de ceva vreme si a mers ok sigur nu e asta. O fi greu sa schimb culoarea in talon? pentru schimbarea culorii trebuie programare la RAR, exact ca la inmatriculare. azi am reusit sa pun placutele noi la frina spate. merge perfect acum. asta dupa ce am schimbat garniturile de la pistoane, curatat etrierii pe dinauntru de mizeria alba cu aspect de sare care se stringe in santurile garniturilor (oare ce-o fi?), curatat pistoanele ca dementul (nici cind erau noi nu aratau asa probabil), schimbat lichidul si aerisit. am pus si aripa fata (era s-o scap pe-o parte in cursul operatiunii ). ramine sa-mi vina seaua de la modificat, ca momentan cica nu mai reuseste tapiterul sa gaseasca material de acoperit si eventual sa-mi iau baterie noua daca aia veche n-o sa mai faca deloc fata si e GATA! numai bine ca cica vine iarna inapoi si eu oricum nu mai am nici un act. moarte ciorilor ciorditoare. Ovy, frumos aranjat motorul. de unde e luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 (editat) Ovy, frumos aranjat motorul. de unde e luat? din italia ..dar nu a arata asa cand l-am "luat acasa" Editat Ianuarie 10, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 din italia ..dar nu a arata asa cand l-am "luat acasa" asa deci. vad ca e trecut de 60000 km, sau i-ai schimbat vitezometrul? banuiam ca e din Italia, ca un Kult din Germania ar fi avut evacuarile dedesubt varza imi place cum e vopsit, lucrare beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 (editat) asa deci. vad ca e trecut de 60000 km, sau i-ai schimbat vitezometrul?banuiam ca e din Italia, ca un Kult din Germania ar fi avut evacuarile dedesubt varza imi place cum e vopsit, lucrare beton. nu i-am schimbat vitezometru ...sunt kilometri ei (tinand cont de varsta ...nu mi se pare mult )...am cumparato de la primu proprietar, un batranel in vasta de 60 ani ...am revopsito(personal)si asta este rezultatul final ... sper sa ma tina motorasu cateva zeci de mi de km Editat Ianuarie 10, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 nu i-am schimbat vitezometru ...sunt kilometri ei (tinand cont de varsta ...nu mi se pare mult )...am cumparato de la primu proprietar, un batranel in vasta de 60 ani ...am revopsito(personal)si asta este rezultatul final ...sper sa ma tina motorasu cateva zeci de mi de km bravos dom'le. in sfirsit vad si eu un motor cu un kilometraj realist. nu stiu cum se face ca in Romania majoritatea motoarelor au 20000 km si ramin blocate acolo. eu zic c-o sa te tina destul. cit despre mosuletul care a facut 60000 km pe Kult, jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 (editat) bravos dom'le.in sfirsit vad si eu un motor cu un kilometraj realist. nu stiu cum se face ca in Romania majoritatea motoarelor au 20000 km si ramin blocate acolo. eu zic c-o sa te tina destul. cit despre mosuletul care a facut 60000 km pe Kult, jos palaria. prieteni mi-au zis sa dau inapoi ...dar ce rost are ? asta sunt kilomteri ei....de ce sa il dau inapoi ?....si mi se pare ironic ca o moto d 15 ani sa aiba 20000km sau 30000km... asta e ... Editat Ianuarie 10, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Daca inca merge bine mi se pare o chestie de mandrie. Pe vremea lu ceasca se puneau placi pe tatre cu "100.000 km fara reparatie" . (Sa) Sa-ti traiasca inca pe atat cel putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.