Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dark_lord, nu are nici o legatura cu rezistenta. motivul e simplu: 1. acea rezistenta deja am pus-o de la inceput (am scris asta inainte), ca altfel pilpiia ca stroboscopu' si 2. mai curind ar ajuta s-o scot: cu acea rezistenta creste curentul prin tranzistorul din releu si astfel creste si tensiunea colector-emitor (sau drena-sursa, cu toate ca m-as mira eu sa fi facut ei asa o cheltuiala si sa fi pus un FET) si astfel tensiunea pe semnalizare o sa fie si mai mica. asta e, n-ai ce-i face, daca ledu' e dioda nu vrea sa se aprinda mai devreme de tensiunea lui de deschidere (care cum am zis, in cazul ledurilor astea e de 2V si ceva). dreq sa le ia de relee si semnalizari pe leduri, daca-s fitzos, asa-mi trebuie, mai bine puneam si pe fata exact cum am pe spate. tot ce pot sa fac e sa pun un releu care da o tensiune suficient de mare, ca sincer nu am chef sa demontez oglinzlile de pe motor.

 

ce vrei sa zici ca releul moto de semnalizare nu e la fel cu cel auto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='CalinD' date='Jan 21 2010, 11:57 PM' post='2273769'

 

ce vrei sa zici ca releul moto de semnalizare nu e la fel cu cel auto?

 

Din cate stiu, poate iar vorbesc prostii, releul de semnalizare are o intrare, o/doua iesire si o/doua comenzi, ca sa zic asa.

Intrarea e ce vine de la baterie, iesirea e ce se duce la semnalizare, comanda este butonul de semnalizare.

Deci teoretic ce e pe intrare ar trebui sa fie si pe iesire la actionarea releului.

De asta am zis ca ar trebui sa verifici daca mai ai ceva pus pe fir dupa releu pana la semnalizare.

E posibil sa fie releu mecanic si se cam strica treaba

 

De rezistenta in paralel am zis sa pui pentru a mai creste putin tensiunea pe ele

Editat de dark_lord86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca nici eu nu stiam sigur cum e releul si m-am uitat in manual. are doar doi pini si e conecttat in serie cu restul circuitului de semnalizare (becuri, intrerupatorul de pe bord, sigurante etc). acuma devine evident si ca e musai sa aiba o cadere de tentiune pe el, ca sa se alimenteze. si eu ma gindeam ca are o intrare si o iesire, ar fi simplificat treaba, asa nu stiu cum o sa fac sa rezolv problema.

tot nu pricep ce vrei sa zici cu rezistenta-n paralel, cum creste tensiunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai, stai, ca le-ncurcam rau de tot... cu riscul de-a fi plictisitor pt. restu' lumii: singurul caz in care conectarea unei rezistente intr-un circuit ar creste tensiunea de la bornele ei e cind in acel circuit exista surse de curent. dar cum in circuitul nostru nu exista decit o sursa de tensiune, nu e cazul. o rezistenta conectata in paralel cu o alta rezistenta va avea o valoarea rezultanta care absolut intotdeauna va fi mai mica decit valoarea rezistentelor luate separat. si tot intotdeauna tensiunea la borne se va micsora, nicidecum mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dark_lord, of... formula nu e corecta, e 1/Re = 1/R1 + 1/R2 + ... + 1/Rn, unde Re este rezistenta echivalenta. punind rezistente in paralel ce creste este inversul rezistentei, adica conductanta, ceea ce inseamna ca rezistenta scade. cea mai simpla demonstratie empirica e asta: gindeste-te la niste fire, care au fiecare o rezistenta. sa le legi in paralel e echivalent cu a le lua si a le pune unul linga altul, rezultind un fir mai gros. si fir mai gros inseamna rezistenta mai mica. sint lucruri logice, nu trebuie invatate pe de rost.

toata discutia asta ma face sa-mi aduc aminte de o fosta colega de serviciu, care dupa ce un alt coleg i-a facut analogia clasica dintre curent/tensiune si debit/presiune, a spus "dar oare cum de in scoala niciodata nimeni nu mi-a explicat intr-un mod asa de simplu?" well, ca avem invatamint de k.kt, de asta. astea-s chestii acre se predau la gimnaziu, intr-a sasea :cheers:

scuze pt. "lambada".

revenind, problema ramine tot aia, tre' sa rezolv releu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici o problema Aline, se poate sterge lejer. asta daca am chef :( na, si eu as vrea sa citesc ce mai modifica lumea pe la motor sau sa vad poze de prin excursii, da' afara-s -11 grade si se anunta -20 in urmatoarele zile, ce vrei sa faca lumea in perioada asta :(

Mesaj completat

a, btw, ti-ai luat tu acuma vreun an si ceva undertrya ieftin de undeva, imi zici si mie de unde? pina la urma a fost greu de rezolvat cu prinderile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, btw, ti-ai luat tu acuma vreun an si ceva undertrya ieftin de undeva, imi zici si mie de unde? pina la urma a fost greu de rezolvat cu prinderile?

 

Mi-am luat bugspoiler de pe ebay, de fapt de la cineva care vinde pe ebay, ceva de genul www.ricambiweiss.de.

Il luasem fara prinderi si am reusit usor sa il montez, o platbanda si 15 minute de tocit creierii.

Prinderile nu le-am luat ca am uitat initial, apoi nu merita pt 12 euro sau cat costau sa mai dau inca pe atata pe transport.

Undertray puteam sa imi iau tot de la ei ca is jenant de ieftnie, insa am considerat ca mai las asa farasul in spate sa nu im stropesc gajica pana in cap. Acum nici sa vreau nu am bani sa imi cumpar undertray................

sau ghidon............

sau toba.............

sau lasa

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fac ce fac si fac tot ma maninca ja juma' de metru de cot sa bag bani in ea. of! daca-mi iau tre' si vopsit la culoare.

hai ca fac invizibille replicile legate de semnale... done. singura concluzie care merita retinuta e: daca puneti pe Bandit (poate si alt motor) oglinzile cu semnale cod Louis 10028794/10028795 (dr./stg) pregatiti-va sa schimbati releul de semnalizare, ca altfel nu o sa mearga ca lumea (nu o sa se aprinda toate ledurile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e, fiecare ar schimba una-alta da tre sa fie si bujetu de acord.

Domn' moderator, prin "MAKE IT STOP" faceam o gluma, adica sa va opreasca MA©KE :( , nu m-am referit ca e inutila discutia. Atata doar ca pt mine era swahilli. Poate unii invatau ceva de acolo, si ma bucur sa vad oameni preocupati de fizica atomica, electrica, electronica, defectoscopie, manele, tepe, evaziuni, vidanjare, clonare, sarcini extrauterine ,subiecte necunoscute mie. :(

Voi stiti.

Vive la resistance......or something

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conductanta (care e un fel de conducta mai fiztoasa) e cel mai mare inamic al rezistentei pentru ca sint invers proportiionale: R = 1/G. asadar, daca tineti partea rezistenei feriti-va de conductanta.

:(

avind in vedere ca l-am intrebat pe specialistul electronist de la munci si nu m-a rezolvat, discutia continua aici /index.php?...p;#entry2274844 :cheers:

 

PS: gluma cu Macke a fost subtila cu draci :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a... ce mi-am adus aminte dimineata asta. ati vazut vreunu' "Long Way Round", documentaru' cu Ewan McGregor si pretenu' Charlie, care fac turu' lumii? stiti ce motor are Charlie, inainte sa plece in excursie? B12 Kult :( visiniu, f frumos. se expolica destul de usor, Ewan e mai gay si conduce o Moto Guzzi, pe cind Charlie e mai curajos, se observa clar asta-n documentar :(

 

Aline, mai am o rugaminte la tine. ai cumva niste poze mai de-aproape cu bug spoileru'? eu am crashpaduri si nu-s dispus sa renunt la ele, vreau sa-mi dau seama cit de complicat ar fi "sa-l fac compatibil" cu ciupercile. se poate, pls? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai de aproape nu cred ca am , scuze

Dar daca nu se vede bine aici, iti trimit pe mess, o poti mari mai bine sa vezi ce si cum. Sau rabda pana maine ca ma duc sa ii fac o poza mai aproape. Peste iarna doarme in garaj cu alte mobrete.

post-7396-1264242521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am si eu nevoie de o informatie va rog , e posibil sa trebuiasca sa-i schimb discurile de frana fata Banditului (600cc 1997) meu, si cum nu-mi permit sa dau intre 1500 si 2000 de lei pe niste discuri noi caut alternative SH. Eu am google-it si am gasit informatii conform carora se potrivesc si discurile de pe SV650 si GSXF600, dar nu am gasit nimic concret. Poate cineva sa confirme informatiile gasite de mine? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am si eu nevoie de o informatie va rog , e posibil sa trebuiasca sa-i schimb discurile de frana fata Banditului (600cc 1997) meu, si cum nu-mi permit sa dau intre 1500 si 2000 de lei pe niste discuri noi caut alternative SH. Eu am google-it si am gasit informatii conform carora se potrivesc si discurile de pe SV650 si GSXF600, dar nu am gasit nimic concret. Poate cineva sa confirme informatiile gasite de mine? Multumesc!

 

 

iti confirm ca se potrivesc de pe gsxf 98-2003 si sv 99 - 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta pe ebay dupa bandit brake discs sau bandit brake rotors. deobicei daca sint discuri noi OEM sau aftermarket sint listate in descrierea produsului toate modelele pe care se potrivesc.

si uita-te pe cmsnl.com sa vezi daca au aceleasi coduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...