Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

O sa fac scoala de A cum se dezmorteste afara, ma tenteaza sa-mi cumpar un Bandit de 600 ca prima motocicleta, eu am 25 de ani, 178 cm intaltime si 76 de kg,

O sa am pentru motor cam 2000 de euro.

Am si eu cateva nelamuriri...cam la ce costuri de intretinere sa ma astept ?

Cam cat costa o revizie ?

Cam cat consuma ? rolleyes.gif

Cat de fiabile sunt ?

 

Multumesc anticipat baieti

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

costurile de intretinere is ceva relativ. intreaba-l pe KMIHAI (sau pe mine) cam cit ne costa "intretinerea" si s-ar putea sa te sperii. dar in mod normal intretinere = consumabile si astea costa cam la fel la toate motoarele.

 

ulei: de la ~100 RON pina spre 300

filtru de ulei: 30-40

filtru de aer: 70-80

placute de frina: 100-200 RON fata, spate 50-70 (parca)

lichid de frina: de la 8 RON pina la 50

kit de lant: 500-600 RON

cauciucuri: nu-s la curent cu preturile dar aici Macke cred ca stie sa te informeze :lol:

 

fii atent in special la starea cauciucurilor si a kitului de lant cind o iei, ca alea iti scot o gramada de bani din buzunar. eu a trebuit sa schimb kitul la putin timp dupa ce am luat-o dar in schimb cauciucele au fost noi-noute. ia pe cineva cu tine neaparat cind o cumperi, daca n-ai mai avut motor.

 

legat de fiabilitate, eu n-am auzit de Bandit sa crape fara motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In functie de cat de zgarcit esti, iar eu ma numar printre ei, costurile pot creste sau scade.

 

Eu insa, chiar si zgarcit, am niste principii. Si ai sa vezi destui pe forum cu principii!! Spre exemplu, eu cumpar ulei sintetic. Asadar:

- Motul 7100 10w-40 55-65 lei litrul. 3300 ml intra, deci iti trebuie 4 litri; (se poate pune si semisintetic, e mai ieftin cam cu 10 lei pe litru)

- filtrul de aer se curata la aer comprimat. Scrie si in manual. Se si schimba, dar la perioade mai mari: la 18 mii conform manualului.

- filtrul de ulei se schimba la 2 schimburi de ulei. Eu il schimb de fiecare data. Uleiul se schimba la maxim 6000 km.

- cauciucuri: standard 110/70ZR17 si 150/70ZR17. Preturile variaza intre 400 lei fata si 550 lei spate (minim) si se duc pana la 800 lei spatele. (fata am vazut in jur de 700).

 

In rest...bani de gaz si asfalt uscat.

Cum spune Calin, atentie la cauciucuri si lant. Costurile te pot arunca cu 300 si ceva de euro in plus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata bandidos.

Bre, si-a comandat cineva piese din anglia?

Ma intereseaza strict transportul. Care sunt taxele? Vorbesc de ceva care are in jur de 4-5 kilograme si dimensiunea unei casti moto normale poate chiar un pic mai mare ca o casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai deschid topic separat cer si eu niste pareri pe aici.

 

Cum alte marci nu mi se potrivesc la forma si cum united motors nu mai aduc Vemar m-am gandit sa caut pe ebay. I-am dat e-mail vanzatorului sa intreb cat costa livrarea si nu mi-a raspuns.Ce sa inteleg din asta? Plus ca pare cam dubios pretul asa mic.Ce parere aveti?

 

Casca Vemar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

SALUTARE TUTUROR BANDITILOR si Banditosilor

 

Daca vreti sa nu vai se mai gaureasca sau sa va crape radiatoarele,

NU INDREPTATI NICIODATA JETUL DE APA sub presiune (pistolu') pe radiator.

Eu am o splendoare de draga banditoasa din 2008, luata nou-nouta din Jarmanica.

Si scrie clar in manual ca sa nu spalati radiatorul cu jet de apa.

Daca vreti, va traduc benevol manualu', pentru voi celor care, poate va trebe....

Pentru ca am destul timp liber.... la serviciu... :lol:

 

Toate cele bune, mai, mai. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai deschid topic separat cer si eu niste pareri pe aici.

 

Cum alte marci nu mi se potrivesc la forma si cum united motors nu mai aduc Vemar m-am gandit sa caut pe ebay. I-am dat e-mail vanzatorului sa intreb cat costa livrarea si nu mi-a raspuns.Ce sa inteleg din asta? Plus ca pare cam dubios pretul asa mic.Ce parere aveti?

 

Casca Vemar

cit a trecut de cind l-ai intrebat? daca e vorba de o zi-doua, gindeste-te ca e power seller si probabil primeste o groaza de mesaje, daca a trecut mai mult...

 

 

 

SALUTARE TUTUROR BANDITILOR si Banditosilor

 

Daca vreti sa nu vai se mai gaureasca sau sa va crape radiatoarele,

NU INDREPTATI NICIODATA JETUL DE APA sub presiune (pistolu') pe radiator.

Eu am o splendoare de draga banditoasa din 2008, luata nou-nouta din Jarmanica.

Si scrie clar in manual ca sa nu spalati radiatorul cu jet de apa.

Daca vreti, va traduc benevol manualu', pentru voi celor care, poate va trebe....

Pentru ca am destul timp liber.... la serviciu... :lol:

 

Toate cele bune, mai, mai. :lol:

cred ca faza cu jetul de apa e mai mult pentru aripioarele radiatorului, jetul e suficient de puternic incit sa le indoaie dar e posibil sa aiba legatura si cu contractia rapida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti?

 

Casca Vemar

 

Ideea e ca foarte multe obiecte au preturi de fabrica cu pana la 50 % mai mici decat cele de vanzare. Altfel nu as intelege de ce se acorda reduceri de pana la 70 %, ar iesi lumea in pierdere grupa mare!

 

VEMAR e o casca buna, am si eu. Am vrut sa imi iau vizor si gasesc foarte greu. As fi vrut unul light dark. Ajunge cam 40 euro :lol:

35 lire e ok la pret, e fibra de sticla! Nevasta-mea are MTR de fibra de sicla si a fost 50 euri la reducere. Deci pretul e mai mult decat ok.

 

Confirm ce spune Calin....mai asteapta! Oricum, daca iti cere pana in 15 lire trimisul, nu sta pe ganduri!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca foarte multe obiecte au preturi de fabrica cu pana la 50 % mai mici decat cele de vanzare. Altfel nu as intelege de ce se acorda reduceri de pana la 70 %, ar iesi lumea in pierdere grupa mare!

hehe... poate pentru unii e un lucru evident, poate pentru altii nu, si de asta zic: in orice domeniu, retailer-ul are cel mai mare profit, intotdeauna. unii o sa spuna ca aberez, dar in unele domenii exista profituri de 200-300% numai pentru retalier, si credeti-ma ca nu vorbesc de pe net. stiu, stiu toata povestea cu costul transportului, chiria pentru spatiu, alte chestii aferente si taxe, dar chiar si asa adaosurile practicate de retailer ramin mari. explicatia lui Macke este foarte buna, cind cumparam la reduceri de fapt cumparam ceva care se apropie de pretul de producator :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cit a trecut de cind l-ai intrebat? daca e vorba de o zi-doua, gindeste-te ca e power seller si probabil primeste o groaza de mesaje, daca a trecut mai mult...

 

A trecut deja o saptamana,vinerea trecuta am trimis e-mailul.O sa-i mai dau unul luni.

 

VEMAR e o casca buna, am si eu. Am vrut sa imi iau vizor si gasesc foarte greu.

 

Confirm ce spune Calin....mai asteapta! Oricum, daca iti cere pana in 15 lire trimisul, nu sta pe ganduri!!

 

Buna,nebuna,alta casca nu imi place cum imi vine pe cap.Arai nu am incercat,dar nici nu ma tenteaza. Tu de unde ai luat-o pe a ta?

 

Si daca cere 20 de lire se merita,avand in vedere ca pretul full de magazin ar fi vreo 170 de eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o saptamina e cam mult, mai mult de 2-3 zile la mine n-a durat niciodata. ori a ramas ingropat mesajul, ori e vreun retard din asta care crede ca daca esti roman o sa-i transferi bani falsi prin Paypal :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat casca de la un prieten .. nici nu i-am dat banii pe ea, desi nu am discutat pretul. El o luase de noua de la unul, adusa din DE.

 

http://cgi.ebay.co.uk/VEMAR-VXN-ICARUS-GRE...=item3efc37aaff

 

numai ca e complet neagra (negru mat).

Mesaj completat

LE: mi-am luat vizor :lol:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...sid=p2761.l1259 pt Vemar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut o vizita la animala. uitindu-ma acuma observ ca-i lipseste tare un bugspoiler. rezervorul si plasticele fiind de alta culoare, parca cer niste chilotei pe-acolo.

 

LE: la dracu. boala e boala... tot incerc sa ma autoconving ca o sa reusesc sa nu mai bag bani in ea, ca poate prin 2011 oi lua un B12, da' nu pot. nu pot, nu pot, nu pot. ma roade tare de tot de amortizor nou, arcuri aftermarket si bascula + janta pentru cauciuc de 180. ma duc sa ma imbat de suparere ca sint un om slab :disappointed:

post-24366-1264963253_thumb.jpg

post-24366-1264963261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

cred ca faza cu jetul de apa e mai mult pentru aripioarele radiatorului, jetul e suficient de puternic incit sa le indoaie dar e posibil sa aiba legatura si cu contractia rapida.

si nu uita inca de efectul de "sablare". Adica, firele de praf si nisip de pe radiator,

atunci cand le speli cu apa sub presiune produc efectul de sablare,

care e mult mai puternic si pronuntat atunci cand fluidul de transport este APA, si nu AERUL.

Imagineaza-ti aliajul de aluminiu al radiatorului la ce stress este supus,

pur si simplu jetul de apa plus nisip sau praf il polizeaza, sau smirgheluieste, ...., cum vrei tu.

Imagineaza-ti un graunte de nisip dur (cuartz) impins de jetul de apa in masa radiatorului (conductei), care este destul de moale.

Patrunde instantaneu, il subtiaza, si acolo ramane grauntele. La urmatoarea spalare il impingi (pe graunte) mai adanc in peretele radiatorului

( sau capilarului, conductei), si asa mai departe, pana cand SE GAURESTE; Si apare scurgerea. Problema, nervi, bani, planuri zadarnicite, etc... :disappointed:

 

 

Deci, rezumand, inamicii radiatoarelor (la spalarea motorului) sunt:

motor cald+radiator cald, plus apa rece sub presiune (water gun), plus praf si nisip pe radiator, si intre lamele (aripioare)

 

Asfalt uscat si toate cele bune. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic, chestia cu efectul de sablare chiar mi se pare foarte exagerata. nu de alta, dar daca nisipul ar fi asa de rau cu aluminiul, prima data s-ar duce vopseaua de pe el. si ca sa fie treaba serioasa ar trebui sa fie juma' de kil de nisip acolo si nu e cazul. eu, ca copchilu' curios, am bagat degetu' sub jetu' sub presiune si sincer nu mi l-a taiat in doua. e puternic, e drept, dar nici asa. daca n-o gaurit pielea nu gaureste nici aluminiul. probabil problema provine de la contractia brusca a metalului cald. oricum, eu personal n-o sa mai spal motorul in viata mea la spalatorie din doua motive simple: unu ca e prea sump si doi ca dau cu tot felul de porcarii care strica aluminiul. si mai e trei, intotdeauna imi baga apa la alarma, cu toate ca le zic sa fie atenti sa nu dea pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
nu stiu ce sa zic, chestia cu efectul de sablare chiar mi se pare foarte exagerata. nu de alta, dar daca nisipul ar fi asa de rau cu aluminiul, prima data s-ar duce vopseaua de pe el. si ca sa fie treaba serioasa ar trebui sa fie juma' de kil de nisip acolo si nu e cazul. eu, ca copchilu' curios, am bagat degetu' sub jetu' sub presiune si sincer nu mi l-a taiat in doua. e puternic, e drept, dar nici asa. daca n-o gaurit pielea nu gaureste nici aluminiul. probabil problema provine de la contractia brusca a metalului cald. oricum, eu personal n-o sa mai spal motorul in viata mea la spalatorie din doua motive simple: unu ca e prea sump si doi ca dau cu tot felul de porcarii care strica aluminiul. si mai e trei, intotdeauna imi baga apa la alarma, cu toate ca le zic sa fie atenti sa nu dea pe acolo.

 

 

Salutare, Caline

 

Sa stii ca (virgula) chestia cu sablarea nu e deloc o exagerare.

Grauntzele (granulele) de nisip pot avea si muchii foarte taioase (microscopic vorbim, nu le vezi cu ochiul liber); si sunt foarte dure,

mai dure decat anumite otzeluri (potzi sa-tzi ascutzi cutzitu' doar pe o simpla piatra, doar abraziva sa fie (cuartzite, shisturi cuartzitice, gresii cuarzitice, etc...).

Deci, aceste microscopice granule taioase pur si simplu se infig in aluminiul radiatorului si acolo raman. Sh-apoi lucreaza la perforare. Incet, dar sigur.

Eu sunt geolog, de-aia te plicisesc cu pietrele si cuartzurile astea... dar stiu ce vorbesc... si si nisipu' e tot o piatra, un cuartz ( uneori taios), dar ceva mai mic.

 

Asa, ca niste comparatzii, gandeste-te ca e similar cu o ashchie sub piele,

sau vata de sticla (eu am patzit-o cand eram pushti, mergeam hai-hui cu bicicleta pe shantiere -se construia socialismu' pe-atunci-, si era vara, pantaloini scurtzi, faceam "sport extrem", saream de pe maldare de pamant, nisip, etc., am cazut pe o galma de vata de sticla).

Sticla asta fina din vata de sticla mi-a patruns sub piele, si sa vezi, dupa aia 2 saptamani de chin si mancarimi, pana cand mi-au iesit fragmentele de sticla din piele, si sticla e tot un cuartz,

ei, cam asa si cu nisipu' fin si aluminiul.....

 

A propos, banditoasa mea argintie am luat-o de noua, si iti spun ca radiatorul nu este vopsit. E "carne vie" -aluminiu. Chiar de aia trebe protejat cat se poate de bine. Ca e moale. Si subtzire.

 

La vopseluri si lacuri e alta poveste. Aici intervine altceva, foarte perfectionat, sa se evite zgarierea cu nisip si praf. E o intreaga industrie, asta cu vopseaua.... Dar ajunge cat ti-am turuit...

 

Numa' bine si asfalt uscat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate spala radiatorul cu jet de apa, totul este distanta la care dai jetul. Daca vei da jetul de la 10-30 cm, e posibil sa cauti bani pt alt radiator! Daca il dai de la min. 80cm cred ca nu e o problema. Si inca ceva...sa nu tii mult in acelasi loc de la o distanta mica. Permanent trebuie sa misti jetul de apa, astfel apa nu se va "canaliza" intr-un singur punct!

 

Calin: foarte frumoasa iese...are un efect misto vopseaua. Recunosc si eu, ca si tine, ca un bugspoiler si o aripa spate ar face minuni. Aste mi le-as lua si eu. Asa ca...I'm hunting on ebay :disappointed:

Mesaj completat

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF-400-Bandi...=item3efc3c0459

 

Bandit de 400 de dezmembrat. Daca are cineva nevoie de ceva ... In cazul in care tipul nu vrea sa trimita in Ro, cred ca se poate aranja printr-un intermediar (nu eu, sorry). Stiu ca se gasesc greu piese de 400, asa ca sper sa fie bine-venit linkul!

Mesaj completat

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF600-Bandit...=item20af3717c1

 

Discuri de B6, conditii excelente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu bugspolierul e mai complicat, pentru ca o sa trebuiasca decupat dupa forma crash pad-urilor. din cauza asta o sa trebuiasca sa incerc cumva sa refac la un CNC piesa stricata de la crashpadul LSL, ca n-as vrea sa stau cu astea SW-Motech, care sint mult mai firave. na, nu se stie niciodata.

si la aparatoarele pentru roata spate ma gindesc de multa vreme, da' ieftina nu-i nici aia.

 

cu radiatorul deja cred ca am exagerat cu analiza fenomenului. ce e sigur e ca jetul ala indoaie fara probleme aripioarele de tabla dintre elementi.

Mesaj completat

voi va mai verificati din cind in cind bujiile? ale mele asa arata dupa circa 10000km +/-.

post-24366-1265047972_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut o vizita la animala. uitindu-ma acuma observ ca-i lipseste tare un bugspoiler. rezervorul si plasticele fiind de alta culoare, parca cer niste chilotei pe-acolo.

 

LE: la dracu. boala e boala... tot incerc sa ma autoconving ca o sa reusesc sa nu mai bag bani in ea, ca poate prin 2011 oi lua un B12, da' nu pot. nu pot, nu pot, nu pot. ma roade tare de tot de amortizor nou, arcuri aftermarket si bascula + janta pentru cauciuc de 180. ma duc sa ma imbat de suparere ca sint un om slab :disappointed:

arata super super bine motocicleta ...in comparatie cu a mea , a ta parca e noua .... un bugspoiler ma bate si pe mine gandu sa imi iau si un turometru bine inteles ....amortizor vreau si eu si arcuri :lol:, furtune frana aftermarket ...faru insa nu l-as inlocui cu nici unu ....in schimb as lua un parbriz :lol:

Mesaj completat

voi va mai verificati din cind in cind bujiile? ale mele asa arata dupa circa 10000km +/-.

eu le-am verificat acum o sapt ...defapt am desfacut doar una si am vazut ca arata foarte bine ..par a fi fost schimbate ff recent ..pentru ca nu am vazut urma de calamina pe ea si nici uzura ...probabil le-a schimbat inainte sa plece la drum, cand s-au schimbat si cauciucurile, placute si ce s-o mai fi schimbat pe la ea ...

Mesaj completat

arata super super bine motocicleta ...in comparatie cu a mea , a ta parca e noua .... un bugspoiler ma bate si pe mine gandu sa imi iau si un turometru bine inteles ....amortizor vreau si eu si arcuri :lol:, furtune frana aftermarket ...faru insa nu l-as inlocui cu nici unu ....in schimb as lua un parbriz :lol:

Mesaj completat

 

eu le-am verificat acum o sapt ...defapt am desfacut doar una si am vazut ca arata foarte bine ..par a fi fost schimbate ff recent ..pentru ca nu am vazut urma de calamina pe ea si nici uzura ...probabil le-a schimbat inainte sa plece la drum, cand s-au schimbat si cauciucurile, placute si ce s-o mai fi schimbat pe la ea ...

adaug la lista pt planuri d viitor si un engine cage

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceau baietii, va salut cu farul TDM-ului.

Este un intrus pe aici prin zona... EU. :disappointed:

As vrea sa imi spuneti ce parere aveti voi de gsf 1200 N din 2001 sau mai nou, cel cu modelul nou de sasiu (parca "pop" ii zicea).

Cum se preteaza pentru un tip care are 1,91 metri, ce consum are si daca este o motocicleta buna de oras/drumetii scurte.

 

Ma bate gandul sa fac un upgrade, dar pana atunci... cercetez.

Daca m-ati putea ajuta cu niste pareri asa ca intre motociclisti v-as fi recunoscator.

Stima,

Flavius.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...