gn77b Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 la prima vedere sint o groaza de taxe, mai ales pt. autovehicule, de asta intrebam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Care stiti daca cadrul de pe un bandit 1200 '97 e acelasi cu cel de pe un bandit 600 '98 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 singura diferenta pe care-o stiu e prinderea de dedesubtul motorului, la B12 e o ureche complet detasabila, la B6 e sudata de cadru. dar cel mai bine le cunoaste cu siguranta pe amindoua mr. Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 (editat) Suplimentar la ceea ce a evidentiat deja Calin, s-ar mai putea mentiona scaritele pasagerului care sunt diferite (la B6 teava sudata in cadru, la B12 suporti de aluminiu insusrubati in cadru). Ca mai mare diferenta e data de traversa pe care am marcat-o cu rosu in poza si care nu se gaseste pe B6 si care are rol de ranforsare si rigidizare a cadrului, ceea ce e f important mai ales in cazul montarii unor crashpaduri. Editat Februarie 4, 2010 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Razvane, da' ce vrei sa faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Suplimentar la ceea ce a evidentiat deja Calin, s-ar mai putea mentiona scaritele pasagerului care sunt diferite (la B6 teava sudata in cadru, la B12 suporti de aluminiu insusrubati in cadru).Ca mai mare diferenta e data de traversa pe care am marcat-o cu rosu in poza si care nu se gaseste pe B6 si care are rol de ranforsare si rigidizare a cadrului, ceea ce e f important mai ales in cazul montarii unor crashpaduri. singura diferenta care o cunosc eu dintre b12 si b6 si cea mai importanta e motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 am gasit un site: http://www.pieces-suz.com/index.php?newlang=englishbravo mie ati putea spune, dar am observat ca au foarte multe informatii , eu mi-am gasit motorul aici dupa serie. Model Name Model Year Wine Debut Series Number END Numero Serie GSF600T(E2) T 1996 1996 js1gn77a000 50xxxx 50xxxx un fel de cmsnl Salutare, Arx. Ce-nseamna "cmsl"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 www.cmsnl.com e un site de unde se pot cumpara piese originale. are diagrame pentru identificarea pieselor, care pot folosi si la alte chestii. dupa codurile pieselor se poate determina daca anumite piese de pe modele diferite sint identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Dupa ultima patanie, am fost la ASU la reparatie. dupa cum bine am scris cand inca nu ajunsesem la 5000 A reglat-o si a sincronizat-o, pus evacuarea cu 2 garnituri la o evacuarea de la cilindru 3 si fara nici o garnitura la cilindru 2, zgomot infernal pe care l-am atribuit initial faptului ca capul de surub era sectionat.( chestie pe care am rezolvat-o acasa in juma de ora ). Acum , atunci cand ne-am uitat la motor cum mergea la relanti, fara evacuare, omu mie mi-a spus ca sare cate o scanteie cilindru 2 si ca s-ar putea sa fie de la bobine cu recomandarea bobine noi. Acum eu nu prea stiu ce sa zic, i-as lua bobine noi ( 260 coco! ). Alte idei aveti ? fisele au fost verificate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) tu ai da 260 de euro pe baza a "s-ar putea sa"? eu zic sa investigati pina sinteti siguri ca e de la aia. cel mai simplu diagnostic e inversind papucii de intrare in bobine si iesirile. poate e de la CDI? se mai bulesc si alea, un amic cu Transalp s-a chinuit mult cu motorul, asta pina a schimbat CDI-ul si s-a rezolvat tot. ziceau niste baieti pe la Service ca nu e suficient sa masori cu ohm-metrul fisele, cica pot sa indice corect si sa fie varza (imbatrinrea izolatiei). deci, eu zic sa mai investigati. nu vreau s-o luati in nume de rau dar stiu cazuri concrete unde diagnostice date la repezeala s-au soldat cu bani scosi degeaba din buzunar. PS: nu te supara, dar semnatura ta e extrem de obositoare la ochi Editat Februarie 5, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 thx, ai dreptate de departe si cu inversarea si cu diagnosticul pus la repezeala. Ramane de vazut peste vro 2-3 saptamani cand o scoatem din hibernare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 tu ai da 260 de euro pe baza a "s-ar putea sa"? eu zic sa investigati pina sinteti siguri ca e de la aia. cel mai simplu diagnostic e inversind papucii de intrare in bobine si iesirile. poate e de la CDI? se mai bulesc si alea, un amic cu Transalp s-a chinuit mult cu motorul, asta pina a schimbat CDI-ul si s-a rezolvat tot. ziceau niste baieti pe la Service ca nu e suficient sa masori cu ohm-metrul fisele, cica pot sa indice corect si sa fie varza (imbatrinrea izolatiei). deci, eu zic sa mai investigati. nu vreau s-o luati in nume de rau dar stiu cazuri concrete unde diagnostice date la repezeala s-au soldat cu bani scosi degeaba din buzunar. PS: nu te supara, dar semnatura ta e extrem de obositoare la ochi parerea mea ca ar fi bine sa il ajute cineva din bucuresti ...sa demonteze bobinele ..si sa le puna pe a lui ....ca nu are rost cum ai zis si tu sa dea o gramda de bani pe chestia ca "sar putea" ...chestia cu schimbatu d p una p alta am vazuto la service unde fac practica ...pt o masina care nu dadea nici o eroare electrica dar merge prost ...asa k am schimbat Iacu de pe una la fel ...si am depistat problema ...parerea mea e sa il ajute careva ...eu l-as ajuta cu cea mai mare placere dar ...eu sunt in frantza ..motocicleta in craiova ..el e din bucuresti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Pana una alta multam mult de raspuns. Cand o sa o scot de la iernat o sa vad, si daca nu merge si nu merge o sa cer ajutor aici. Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 mai exact cum era ralantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosmanu Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Salut! Am inceput sa fac cumparaturi pt motoreta si am o dilema. Pe louis exista 2 kituri de lant: REGINA si D.I.D. Diferenta este de 30e mai mult pt al doilea, dar despre calitate nu stiu insa nimic. Voi ce imi recomandati/folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Salut! Am inceput sa fac cumparaturi pt motoreta si am o dilema. Pe louis exista 2 kituri de lant: REGINA si D.I.D. Diferenta este de 30e mai mult pt al doilea, dar despre calitate nu stiu insa nimic. Voi ce imi recomandati/folositi? REGINA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 E foarte bine relantiul .. avea o data la .. cateva secunde o impiedicatura mica, atata tot. Adica nu moare , nu crapa nu se duce de duhul mortii .. e ok . era o chestie de .. finete , cred ca intelegi intr-un fel obsesia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) eu folosesc DID si probabil multi o sa-ti recomande aceeasi marca. inainte am avut Tsubaki (facut in Japonia) si a plesnit o za. va cer parerea cu o treaba: avind in vedere ca vitezometrul era julit de cind am luat motorul iar turometrul sh pe care l-am, l-am luat deja julit, iar ca niste capace noi is 30 de euro si SH nu se gasesc separat iar cromarea costa o groaza, ce ziceti sa le vopsesc tot in verde? ar merge sau e taraneala? sincer nu-mi dau seama cit de bine ar da. sau mai curind negre? Editat Februarie 5, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 eu folosesc DID si probabil multi o sa-ti recomande aceeasi marca. inainte am avut Tsubaki (facut in Japonia) si a plesnit o za.va cer parerea cu o treaba: avind in vedere ca vitezometrul era julit de cind am luat motorul iar turometrul sh pe care l-am, l-am luat deja julit, iar ca niste capace noi is 30 de euro si SH nu se gasesc separat iar cromarea costa o groaza, ce ziceti sa le vopsesc tot in verde? ar merge sau e taraneala? sincer nu-mi dau seama cit de bine ar da. sau mai curind negre? trimitemi o poza pe mess sa vedem cum ii sta cu capacele verzi/ negre referitor la kit ...eu am avut regina si D.I.D pe un super moto ..surprinzator regina a rezistat mai mult ...acum fiecare isi alege ce vrea ..ce i se pare ca are mai mult potential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Este o intreaga discutie despre lanturi. Daca intri pe sectiunea service pe forum, ai sa vezi o discutie de zeci de pagini! Cei mai multi spun DID. Eu unul as lua RK. RK am, RK as lua. Mai exista si IRIS. PS: Si vezi ca pe ebay preturile sunt mai mici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 E foarte bine relantiul .. avea o data la .. cateva secunde o impiedicatura mica, atata tot. Adica nu moare , nu crapa nu se duce de duhul mortii .. e ok . era o chestie de .. finete , cred ca intelegi intr-un fel obsesia din ce am citit treaba asta se intimpla la orice B6 Kult. si la mine e asa. l-am intrebat pe-un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca nu are nimic. pot sa-ti zic ca eu am verificat supapele, sincronizat carburile, schimbat toba, pus bujii noi, incercat si fara toba si nu e nici o diferenta. bine, ca o sa vin a Macke si o sa zica ca la el sta teapan acul e alta treaba Cipriane, nu et supara ca mai glumim si noi. parerea mea e ca nu are nimic motorul. daca vrei sa dormi linistit poti verifica cu un osciloscop ce iese din bujie si CDI, dar as zice ca de fapt nu e nici o problema. asta e motoru' meu: zi-mi daca e tot ceva de genul asta la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Salut! Am inceput sa fac cumparaturi pt motoreta si am o dilema. Pe louis exista 2 kituri de lant: REGINA si D.I.D. Diferenta este de 30e mai mult pt al doilea, dar despre calitate nu stiu insa nimic. Voi ce imi recomandati/folositi? ek quadraring - japan am eu regina - italieni,fac si pt biciclete....concluzia o tragi tu did -usa si din cate am auzit is destul de bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Mai exista si IRIS. e un user pe aici care cred ca are numai cuvinte "de lauda" despre Iris. Mesaj completat ek quadraring - japan am euregina - italieni,fac si pt biciclete....concluzia o tragi tu did -usa si din cate am auzit is destul de bune Mihai, din dite stiu eu DID e firma japoneza iar italienii fac printre altele si Lamborghini, Ferrari si Maserati. ca sa nu mai zicem ca au unele din cele mai reputate firme de biciclete din lume nu e asta un criteriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 ai sa mori de ras, dar la mine ralantiul nu sta fix .. oscileaza. si nu ma supar, fiecare are fixurile lui, iar unul din fixurile mele este reglajul supapelor deci..cu lanturile e o discutie ca despre ulei: ia unul, mergi cu el. daca pica prea repede, data viitoare nu mai iei! Despre RK-uri nu s-au auzit nici lucruri bune, nici rele. E undeva in clasa de mijloc. By the way, cred ca e furnizorul original la Suzuki, dar nu cred ca si actual (a fost pana prin anii 2000 - nu stiu exact). Cu lant regina merge Biaggi in superbike. Ala nu merge cu lant de bicicleta, deci e bun. Ca lanturile low price sunt mai naspa si nu se compara cu cele care merg in SBk, da..asa e! Daca ai dubii, ia DID si termina orice problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 btw eu chiar vreau sa stiu daca supapele alea chiar se deregleaza. ale mele inca sint tot pe unde erau acuma ~6000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.