Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor si bine v-am gasit! De curand m-am alaturat randurilor posesorilor de Bandit :) in prezent fiind in posesia unuia naked de 600 din 1998 adus din Marea Britanie. Tot de curand am reusit si performata de a trece in legalitate in ceea ce priveste permisul de conducere, mai precis de ieri :P si daca tot sunt baiat „cinstit” peste cateva ore ma duc sa-mi ridic placuta rosie in vederea inmatricularii si totodata sa fac si polita RCA, urmand ca in saptamana urmatoare sa fac o vizita la RAR pentru omologare. Stie careva dintre voi daca cei de la RAR se vor lega de far? In sensul ca fiind model de Marea Britanie are proiectia de lumina spre stanga. Credeti ca as gasii printre voi pe cineva dispus sa faca, doar pentru o zi, schimb de geam de far… ca sa elimin orice discutie la RAR. Bineinteles acela va fii rasplatit cu bere si recunostiinta vesnica :P . Orice sugestie, tip, trick in ceea ce priveste purgatoriul asta care urmeaza (rar,politie,etc) este binevenita.

P.S. Iata si cateva poze

post-55036-1273728761_thumb.jpg

post-55036-1273728955_thumb.jpg

post-55036-1273728993_thumb.jpg

 

Salut,

Felicitari pt achizitie, sa va bucurati impreuna...

Nu e o problema la rar, e destul de superficiala verificarea, stai linistit.

 

Dark, la mine e la fel, transpir daca o misc asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal ca ambreiajul sa nu decupleze cand motorul e rece?

adica dimineata ca nu pot da motocicleta cu spatele, bagat in treapta 1 si cu ambreiajul tras. se comporta ca si cum nu as trage deloc de ambreiaj.

 

la voi e la fel? sau am eu o buba?

 

Merge, dar foarte greu. Daca te-ar impinge cineva ai vedea ca merge, dar singur e greu.

 

Klauze: bun venit, sa fie intr-un ceas bun si carnetul si motorul!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Felicitari pt achizitie, sa va bucurati impreuna...

Nu e o problema la rar, e destul de superficiala verificarea, stai linistit.

 

Dark, la mine e la fel, transpir daca o misc asa.

sa stiti ca s-au mai schimbat niste lucruri la RAR. daca la omologare, cind am adus-o in tara, nu s-au uitat la nimic, la ITP in primavara asta n-a mai fost chiar asa. verificarea a fost facuta de aceeasi persoana ca acum 2 ani. pina la urma cred ca e chestie de noroc.

 

problema cu ambreiajul e normala. am avut o pauza de folosit motorul de o luna si ceva, timp in care nici macar o cheie nu i-am dat. la prima pornire abia am reusit sa trag ambreiajul, se lipisera discurile.

 

am frunzarit ultimele pagini si am vazut ca cineva avea probleme cu placute care apasa discurile fata. asta e treaba destul de tipica la Bandit, care se datoreaza probabil in principal faptului ca etrierele la Kult sint de tipul mobil, adica una din jumatat e atasata fix de telescop, iar cealalta gliseaza cind frina e actionata. daca intra mizerie si/sau vaselina cu care e uns sistemul se usuca, jumatatea mobila nu mai e chiar mobila.

daca va hotariti sa curatati si lubrifiati mecanismul, nu folositi vaselina obisnuita pentru ca nu e termorezistenta. exista vaselina termorezistenta (pina aproape de 1000 grade) pe baza de cupru dar unele guri zic ca si emulsificatorul ei se evapora in timp. exista vaseline speciale pentru frine.

si mai e ceva: etrierul sting are atasat de el acel ghid pentru cablul de vitezometru. ghidul (o sirma destul de groasa) e prins de partea fixa a etrierului dar apasa pe cea mobila impiedicindu-i cumva miscarea.

apoi, in etrieri se formeaza un praf alb (un compus al aluminiului, probabil) care se cladeste intr-un strat destul de gros in special in santurile in care sint asezate garniturile de la pistoane. la mine in etrierul spate era o cantitate deloc neglijabila, care in timp a impins una din garniturile de praf inspre afara, cauzasind blocarea partiala a unui pistion. daca ajungeti sa schimbati garniturile merita sa curatati porcaria aia de-acolo, altfel parerea mea e ca degeaba le schimbati.

 

am mai vazut si ca cineva se plingea de amortizorul spate de la Bandit. nu stiu daca mai e valabil, dar poate-i intereseaza si pe altii.

daca e B6 Kult (pre 2000) nu ai multe optiuni: ori piesa originala, ori de pe B12 Kult, ori aftermarket. daca iei de B6 tot SH nu ai nici o garantie ca-i bun, si oricum amortizorul are un arc atit de moale chiar de nou, incit probabil e calculat pentru japonezi de 40kg.

daca ai Pop (2000-2003) ai variante kklau, se potrivesc foarte multe amortizoare de pe alte motoare. chiar si de pe non-Suzuki, doar ca trebuie sa fii atent la prinderea de jos. Banditul are prindere tip cap de furca dar unele amortizoare (de exemplu de R6 mai vechi) au prinderi inelare.

aftermarket ai optiuni foarte scumpe (Ohlins, Wilbers etc) si ieftine (Betor, YSS, Koni/Ikon). cum ma gindesc ca nu ai chef de dat 500 de euro pe un Ohlins SH... Betor sint facute in Spania (cca 100 euro unul nou), YSS in Asia (Taiwan, cred). parerile despre ele sint impartite si cum nu am folosit asa ceva nu stiu ce sa te sfatuiesc.

 

tabel cu lungimi de amortizoare: http://performanceshock.com/Ohlins_mc_RT.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceman, fix problema asta o am si eu. la fel ca tine, am suspectat rulmentii de la roata sau jug, dar nu e de acolo. la mine am impresia ca a aparut de cind am pus arcuri progresive si banui ca se aude cind arcul se comprima si izbeste in telescop (arcurile progresive sint mai lungi decit dele stock, tuburile distantiere trebuie eliminate complet la montare). dar cum tu probabil nu ai arcuri progresive...

habar n-am ce am in jambe.... tu cum ai rezolvat problema?

 

e normal ca ambreiajul sa nu decupleze cand motorul e rece?

adica dimineata ca nu pot da motocicleta cu spatele, bagat in treapta 1 si cu ambreiajul tras. se comporta ca si cum nu as trage deloc de ambreiaj.

la voi e la fel? sau am eu o buba?

E la fel, daca insisisti 'rupe' si poti s-o impingi, dar merge greu. la toate mobrele e asa.

 

 

Salut tuturor si bine v-am gasit! De curand m-am alaturat randurilor posesorilor de Bandit :P in prezent fiind in posesia unuia naked de 600 din 1998 adus din Marea Britanie.

 

Stie careva dintre voi daca cei de la RAR se vor lega de far? In sensul ca fiind model de Marea Britanie are proiectia de lumina spre stanga.

 

Orice sugestie, tip, trick in ceea ce priveste purgatoriul asta care urmeaza (rar,politie,etc) este binevenita.

 

S-o stapanesti sanatos si fara incidente!

 

Eu am avut Yamaha Virago luata din UK si n-a fost nicio problema la RAR.

Offtopic: La aia se vedea ca a fost londoneza...mersul pe ploaie isi pusese amprenta pe ea

 

Sfaturi de inmatriculare: ia-ti o zi libera de la serviciu, programeaza-te la RAR la 8 dim (prima ora) la RAR Voluntari. Dupa RAR, mergi si plateste toate taxele, pune stampila pe fisa de inmatriculare, pune-te la punct cu toate actele, si abia apoi mergi la Pipera s-o inmatriculezi.

De cand te prezinti la RAR si pana primesti talonul dureaza cam 11-12 ore, incluzand cozi, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

habar n-am ce am in jambe.... tu cum ai rezolvat problema?

am spus eu c-am rezolvat-o? :P n-am chef sa ma apuc sa demontez telescopul, traiesc cu ea asa. cind s-o rupe ceva acolo, s-o rupe si gata, daca asa mi-e scris...

tu cum ti-ai dat seama ca se aude din telescop?

 

legat de treaba asta si de ce am scris mai sus: daca cumva placutele iti apasa pe disc ti-e imposibil sa-ti dai seama daca ai joc la rulmentii de la roata, pentru ca nu poti misca roata. cel putin fara sa scoti etrierii sau sa rezolvi problema cu placutele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu cum ti-ai dat seama ca se aude din telescop?

Pai simteam o bataie, sunetul se auzea f incet si nu-ti dadeai seama de unde vine...asa ca, unu din noi apasa continuu suspensia(violent) celalalt atingea cu mana sa simta de unde vine... pe telescoape nu se simtea mai nimic, cum am pus mana pe jamba/pahar am simtit un mic shoc, coborand cu degetu socul se simtea cel mai tare pe la jumatatea jambei, de fapt cam la 3/4 din jamba...daca coboram spre axul rotii socul se diminua...

 

daca cumva placutele iti apasa pe disc ti-e imposibil sa-ti dai seama daca ai joc la rulmentii de la roata, pentru ca nu poti misca roata.

 

Rulmentii i-am verificat cu roata fata suspendata si fara frana...am zgâlțâit furca(apucata cand de jambe cand de telescoape) in toate unghiurile pe toata cursa de virare. La roata la fel, pe toata tura, tinand ghidonul bracat la max ca sa fie fixa treaba.

 

De asemenea cand verificat dupa sunetul ala...am facut balansul si doar cu frana fata apsata, si doar cu frana spate apasate, si proptita intr-o bordura fara frane.

M-a ajutat frate-miu, care se pricepe si el cat de cat, ca singur nu reuseam s-o verific sigur... nu puteam s-o tin suspeandata de fata pe cricul central...trebuia cineva mai greu sa stea pe spate. :P

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditilor, am o intrebare de 10 puncte :)

Ce credeti ca daca mi-as monta un sensor de nivel combustibil? Pana acum lucrurile sunt imbucuratoare, in sensul ca atat GSX-urile cat si B12-le au ceas de benzina si ma gandeam sa imprumut de la unul din modele jucaria si s-o montez la mine. Principalele probleme ar fi:

1. trebuie dat gaura in rezervor;

2. trebuie sa gasesc o modalitate de prindere. Sistemul vine cu gauri si surubele, insa rezervorul trebuie sa fie prevazut cu ceva: fiu piulite, fie...ceva acolo..nu-mi dau seama cum prinzi surubelele.

3. montat ceas pe bord;

 

La 2 vreau sa ma ajutati, care ati desfacut rezervorul sau ati curatat pe acolo, care e este sistemul de prindere pe rezervor? Si din ce material este rezervorul in partea lui inferioara? Tabla curata!? Ceva intarituri?!

 

PS: nu intrebati de ce vreau sa pun indicator, pur si simplu am o goanga, acum sa vedem cum stam cu banii si cu executia :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stiti ca s-au mai schimbat niste lucruri la RAR. daca la omologare, cind am adus-o in tara, nu s-au uitat la nimic, la ITP in primavara asta n-a mai fost chiar asa. verificarea a fost facuta de aceeasi persoana ca acum 2 ani. pina la urma cred ca e chestie de noroc.

 

 

Tocmai ce am facut itp-ul, am scris mai in urma, floare la ureche. Depinde unde il faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, da rezervorul de pe b12 nu se potriveste la noi ? Ca ala are de toate inauntru, numai cat trebuie legat la intrumentul de bord.

Si eu m-am gandit la chestia asta... Cel mai mult mi-e frica de gaura datain rezervor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, dar costurile sunt infinit mai mari. Fie iei rezervor si-l vopsesti, fie il cauti la culoare. In ambele variante, fara 30 euro nu iei rezervor in stare macar buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditilor, am o intrebare de 10 puncte :)

Ce credeti ca daca mi-as monta un sensor de nivel combustibil? Pana acum lucrurile sunt imbucuratoare, in sensul ca atat GSX-urile cat si B12-le au ceas de benzina si ma gandeam sa imprumut de la unul din modele jucaria si s-o montez la mine. Principalele probleme ar fi:

1. trebuie dat gaura in rezervor;

2. trebuie sa gasesc o modalitate de prindere. Sistemul vine cu gauri si surubele, insa rezervorul trebuie sa fie prevazut cu ceva: fiu piulite, fie...ceva acolo..nu-mi dau seama cum prinzi surubelele.

3. montat ceas pe bord;

 

La 2 vreau sa ma ajutati, care ati desfacut rezervorul sau ati curatat pe acolo, care e este sistemul de prindere pe rezervor? Si din ce material este rezervorul in partea lui inferioara? Tabla curata!? Ceva intarituri?!

 

PS: nu intrebati de ce vreau sa pun indicator, pur si simplu am o goanga, acum sa vedem cum stam cu banii si cu executia :P

nu e rea ideea cu indicatorul de benzina.

nu am inteles exact la ce se refera intrebarea, dar pot sa-ti zic ca robinetul de benzina e prins doar cu 2 suruburi (M6, parca, daca nu chiar M5) si un O-ring simplu. nu cred sa existe vreo intaritura pe acolo, nu vad de ce ar fi nevoie. burta rezervorului nu e dreapta, are un profil special tocmai pentru a oferi rezistenta la deformare. suruburile de la flotor probabil se prind in piulite sudate in rezervor in interior, exact ca si robinetul de benzina. cred ca o sa fie ceva bataie de cap sa-ti faci prinderea ca lumea. probabil o sa fie nevoie sa decupezi o bucata din rezervor dupa care sa sudezi la loc o tabla de care sint sudate piulitele respective. sudura in tabla subtire nu poate sa faca chiar oricine.

rezervorul e din tabla si nimic altceva.

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si sistemul din rezervor il ai, sau l-ai gasit la un pret mai mic?

 

 

Nu, dar il cumpar. Preturi intre 15 si 30 dolari :P

 

Ursu, in mare ai inteles, insa teoretic stiu si eu. Practic ma intereseaza :P. La masini de multe ori chiar daca optiunea nu exista, locasuri cu fire si alte nebunii sunt trase, exista acolo, tu trebuie doar sa te pricepi si s-o rezolvi. Asa si aici, locasul pare a fi pe spatele rezervorului, insa nu stiu daca rezervorul de B12 are ceva in plus, fiind vorba de alt model, nu de acelasi model cu sau fara indicator de benzina. Intelegi? Daca ar fi fost Kult-uri B6 cu si fara indicator benzina lucrurile ar fi fost mai simple.

cat priveste tabla...nu e chiar tabla, ca daca te uiti pe interior se vede ca e ... galvanizata ... are ceva, nu e tabla bruta. nu cred ca merge sudat 2 piulite si gata. Si apropos sunt 4/5 la B12 ;) in functie de model :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal, avind in vedere ca oricum prinderea e pe fundul rezervorului si acea zona va fi vesnic acoperita de benzina, nu va rugini, deci nu cred sa fie probleme atit timp cit sudura ti-o face unul care se pricepe, nu un macelar.

daca pui o poza cu indicatorul de mivel poate ne lamurim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: am gasit o poza cu sistemul. are 4 suruburi si un o-ring, nimic special. mai e o problema, la care banuiesc ca te-ai gindit: rezervorul de B12 fiind mai mare si forma diferita, indicatia nu va mai fi precisa. asta cum o rezolvi?

post-57099-1273746730_thumb.jpg

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are treaba forma rezervorului, intrucat plutitorul are un maxim si un minim. Cand rezervorul e plin, plutitorul va sta sus, cand scade nivelul scade si plutitorul ...

Inaltimea rezervorului de B12 este cam aceeasi cu cea de la B6. Apoi, o eroare de 100-200 ml nu e o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de maxim si minim, e vorba de legatura dintre nivel si cantitate. mai precis, datorita formei rezervorului, care nu are sectiunea constanta, daca cantitatea maxima de benzina o sa insemne inaltime h, atunci inaltime h/2 evident ca nu o sa insemne cantitate maxima/2.

din cite observ, cablul care iese din senzor are mai multe fire, de unde banuiesc ca plutitorul comanda un comutator care are citeva nivele discrete. atita vreme cit stii exact la ce cantitrate de benzina corespunde fiecare nivel e ok. o sa trebuiasca sa te joci putin cu o canistra, sa torni treptat o cantitate masurata si sa vezi cind comuta senzorul pe nivelul urmator.

in final iti ramine doar sa cauti un sudor bun si cu sculele potrivite. vezi numai ca o sa trebuiasca sa cureti rezervorul foarte bine (suflat in el cu aspiratorul si lasat la aerisit destul de mult).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are comutator, ce isi schimba rezistenta in functie de pozitia pe care o are.

pare relativ simpu. cel mai bine e sa vezi un rezervor de b12 si sa te uiti exact sa vezi unde si ce prindere are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil sa fie cu rezistenta, mie mi s-a parut ca e ditai manunchiul de fire, da' m-am uitat mai bine si parca totusi sint numai 2.

B12-urile sint f rare in Romania, si nu numai. si eu as vrea sa ma dau cu unul de test, da' cam greu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am patit o faza foarte haioasa. Cum mergeam eu asa prin oras spre serviciu, pe undeva pe Bd-ul Dacia am auzit chiar in spatele meu un pot-tronsc urmat de un fsssss si inca un tronc. Arunc ochii pe oglinda din stanga, apoi pe cea din dreapta. Zaresc eu ceva tavalinduse pe jos. pentru o secunda m-am gandit ca-i vreo cutie si eu am trecut peste ea... dar in fata nu aveam absolut nimic... era curata soseaua... in fata mea, masinile si opreau la un semafor. ma opresc si zic sa arunci un pic de ochi si catre numarul de inmatriculare. picul ala de ochi saracu s-a dus direct pe jos caci placuta oha. ma uit cu ce mi-a mai ramas din prive inapoi si vad tabla pe asfalt, calcata in roti de masini. dau semnal, intorc (shhhhh nu stie nimeni ca era dunga continua) si ma duc sa-mi recuperez numaru. Iau numaru, il bag sub sa (aia cand au facut compartimentele alea parca stiau ca tre sa incapa o placuta de inmatriculare si au facut locul exact de dimensiule necesare) si imi continui drumul spre serviciu. in urmatoarele 5 minute am ajuns la destinatie. Buuuuun! scoatem trusa de scule din dotare, analizam situatia, cantarim optiunile si verificam directia si forta cu care bate vantul. Eu, daca mi-am taiat aparatoarea de noroi care tinea si suportul de numar, a trebuit sa improvizez cu ajutorul unei placute metalice. acea placuta s-a rupt.... de la jumate. "ce dracu sa fac... cum dracu sa fac sa stea asta aci... si cat de cat vizibil?" bun... am crezut ca am gasit solutia. m-am uitat la suruburile cu care era prins numarul si suportul. doua suruburi de 6 si doua de 10. buun. in trusa mea de scule o singura cheie... de 8. FFFFFFFFFFUUUUUUUU.....!!!!!!!!!! Zaresc printre lacrimi un mini patent/cleste. "cu asta si cu forta fizica cu care m-a inzestrat mama, ar trebui sa desfac cele patru suruburi"........... 30 de minute mai tarziu am iesit invingaturi si cu doua degete mai putin...dar invingator. Evident solutia la care ma gandisem eu nu era buna... daca prindeam restul suportului de mobra, nu se mai potriveu gaurile din placuta cu ceva de pe suport si invers... am trecut prin tot felul de rezolvari. sa prin numarul cu scotch de codita (nu se vede numarul....deloc...), sa prind numarul cu soricei, dar ceva mai largi ca sa se citeasca totusi ce scrie pe placuta aia (cum am luat mana de pe placuta a cazut). FFFFFUUUUUUU..........!!!!!!!!!!!!!! am cochetat chiar cu idea de a prinde numarul cu scotch de geaca. pana la urma am mai rupt eu o bucata din suport, l-am indoit un pic si i-am aliniat gaurile. SUCCES!!!!!!!!!!!!! acum sper doar sa ma tina pana ajung acasa. Noroc ca mi-ai schimbat semnalele stock cu unele aplicate pe carena spate. daca erau si alea pe suport, unde au fost pana acu doua saptamani, probabil ca si acu eram jos incercand sa le gasesc si lor un loc.

 

Cheers!!!

 

PS: care bagati o bere sambata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...