Macke Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Banditilor, am o intrebare de 10 puncte Ce credeti ca daca mi-as monta un sensor de nivel combustibil? Pana acum lucrurile sunt imbucuratoare, in sensul ca atat GSX-urile cat si B12-le au ceas de benzina si ma gandeam sa imprumut de la unul din modele jucaria si s-o montez la mine. Principalele probleme ar fi: 1. trebuie dat gaura in rezervor; 2. trebuie sa gasesc o modalitate de prindere. Sistemul vine cu gauri si surubele, insa rezervorul trebuie sa fie prevazut cu ceva: fiu piulite, fie...ceva acolo..nu-mi dau seama cum prinzi surubelele. 3. montat ceas pe bord; La 2 vreau sa ma ajutati, care ati desfacut rezervorul sau ati curatat pe acolo, care e este sistemul de prindere pe rezervor? Si din ce material este rezervorul in partea lui inferioara? Tabla curata!? Ceva intarituri?! PS: nu intrebati de ce vreau sa pun indicator, pur si simplu am o goanga, acum sa vedem cum stam cu banii si cu executia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 sa stiti ca s-au mai schimbat niste lucruri la RAR. daca la omologare, cind am adus-o in tara, nu s-au uitat la nimic, la ITP in primavara asta n-a mai fost chiar asa. verificarea a fost facuta de aceeasi persoana ca acum 2 ani. pina la urma cred ca e chestie de noroc. Tocmai ce am facut itp-ul, am scris mai in urma, floare la ureche. Depinde unde il faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Macke, da rezervorul de pe b12 nu se potriveste la noi ? Ca ala are de toate inauntru, numai cat trebuie legat la intrumentul de bord. Si eu m-am gandit la chestia asta... Cel mai mult mi-e frica de gaura datain rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Ba da, dar costurile sunt infinit mai mari. Fie iei rezervor si-l vopsesti, fie il cauti la culoare. In ambele variante, fara 30 euro nu iei rezervor in stare macar buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 si sistemul din rezervor il ai, sau l-ai gasit la un pret mai mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Banditilor, am o intrebare de 10 puncte Ce credeti ca daca mi-as monta un sensor de nivel combustibil? Pana acum lucrurile sunt imbucuratoare, in sensul ca atat GSX-urile cat si B12-le au ceas de benzina si ma gandeam sa imprumut de la unul din modele jucaria si s-o montez la mine. Principalele probleme ar fi: 1. trebuie dat gaura in rezervor; 2. trebuie sa gasesc o modalitate de prindere. Sistemul vine cu gauri si surubele, insa rezervorul trebuie sa fie prevazut cu ceva: fiu piulite, fie...ceva acolo..nu-mi dau seama cum prinzi surubelele. 3. montat ceas pe bord; La 2 vreau sa ma ajutati, care ati desfacut rezervorul sau ati curatat pe acolo, care e este sistemul de prindere pe rezervor? Si din ce material este rezervorul in partea lui inferioara? Tabla curata!? Ceva intarituri?! PS: nu intrebati de ce vreau sa pun indicator, pur si simplu am o goanga, acum sa vedem cum stam cu banii si cu executia nu e rea ideea cu indicatorul de benzina. nu am inteles exact la ce se refera intrebarea, dar pot sa-ti zic ca robinetul de benzina e prins doar cu 2 suruburi (M6, parca, daca nu chiar M5) si un O-ring simplu. nu cred sa existe vreo intaritura pe acolo, nu vad de ce ar fi nevoie. burta rezervorului nu e dreapta, are un profil special tocmai pentru a oferi rezistenta la deformare. suruburile de la flotor probabil se prind in piulite sudate in rezervor in interior, exact ca si robinetul de benzina. cred ca o sa fie ceva bataie de cap sa-ti faci prinderea ca lumea. probabil o sa fie nevoie sa decupezi o bucata din rezervor dupa care sa sudezi la loc o tabla de care sint sudate piulitele respective. sudura in tabla subtire nu poate sa faca chiar oricine. rezervorul e din tabla si nimic altceva. Editat Mai 13, 2010 de ursu272r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 si sistemul din rezervor il ai, sau l-ai gasit la un pret mai mic? Nu, dar il cumpar. Preturi intre 15 si 30 dolari Ursu, in mare ai inteles, insa teoretic stiu si eu. Practic ma intereseaza . La masini de multe ori chiar daca optiunea nu exista, locasuri cu fire si alte nebunii sunt trase, exista acolo, tu trebuie doar sa te pricepi si s-o rezolvi. Asa si aici, locasul pare a fi pe spatele rezervorului, insa nu stiu daca rezervorul de B12 are ceva in plus, fiind vorba de alt model, nu de acelasi model cu sau fara indicator de benzina. Intelegi? Daca ar fi fost Kult-uri B6 cu si fara indicator benzina lucrurile ar fi fost mai simple. cat priveste tabla...nu e chiar tabla, ca daca te uiti pe interior se vede ca e ... galvanizata ... are ceva, nu e tabla bruta. nu cred ca merge sudat 2 piulite si gata. Si apropos sunt 4/5 la B12 in functie de model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 in mod normal, avind in vedere ca oricum prinderea e pe fundul rezervorului si acea zona va fi vesnic acoperita de benzina, nu va rugini, deci nu cred sa fie probleme atit timp cit sudura ti-o face unul care se pricepe, nu un macelar. daca pui o poza cu indicatorul de mivel poate ne lamurim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Sigur .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) LE: am gasit o poza cu sistemul. are 4 suruburi si un o-ring, nimic special. mai e o problema, la care banuiesc ca te-ai gindit: rezervorul de B12 fiind mai mare si forma diferita, indicatia nu va mai fi precisa. asta cum o rezolvi? Editat Mai 13, 2010 de ursu272r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Nu are treaba forma rezervorului, intrucat plutitorul are un maxim si un minim. Cand rezervorul e plin, plutitorul va sta sus, cand scade nivelul scade si plutitorul ... Inaltimea rezervorului de B12 este cam aceeasi cu cea de la B6. Apoi, o eroare de 100-200 ml nu e o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 nu e vorba de maxim si minim, e vorba de legatura dintre nivel si cantitate. mai precis, datorita formei rezervorului, care nu are sectiunea constanta, daca cantitatea maxima de benzina o sa insemne inaltime h, atunci inaltime h/2 evident ca nu o sa insemne cantitate maxima/2. din cite observ, cablul care iese din senzor are mai multe fire, de unde banuiesc ca plutitorul comanda un comutator care are citeva nivele discrete. atita vreme cit stii exact la ce cantitrate de benzina corespunde fiecare nivel e ok. o sa trebuiasca sa te joci putin cu o canistra, sa torni treptat o cantitate masurata si sa vezi cind comuta senzorul pe nivelul urmator. in final iti ramine doar sa cauti un sudor bun si cu sculele potrivite. vezi numai ca o sa trebuiasca sa cureti rezervorul foarte bine (suflat in el cu aspiratorul si lasat la aerisit destul de mult). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 nu are comutator, ce isi schimba rezistenta in functie de pozitia pe care o are. pare relativ simpu. cel mai bine e sa vezi un rezervor de b12 si sa te uiti exact sa vezi unde si ce prindere are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 posibil sa fie cu rezistenta, mie mi s-a parut ca e ditai manunchiul de fire, da' m-am uitat mai bine si parca totusi sint numai 2. B12-urile sint f rare in Romania, si nu numai. si eu as vrea sa ma dau cu unul de test, da' cam greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Azi am patit o faza foarte haioasa. Cum mergeam eu asa prin oras spre serviciu, pe undeva pe Bd-ul Dacia am auzit chiar in spatele meu un pot-tronsc urmat de un fsssss si inca un tronc. Arunc ochii pe oglinda din stanga, apoi pe cea din dreapta. Zaresc eu ceva tavalinduse pe jos. pentru o secunda m-am gandit ca-i vreo cutie si eu am trecut peste ea... dar in fata nu aveam absolut nimic... era curata soseaua... in fata mea, masinile si opreau la un semafor. ma opresc si zic sa arunci un pic de ochi si catre numarul de inmatriculare. picul ala de ochi saracu s-a dus direct pe jos caci placuta oha. ma uit cu ce mi-a mai ramas din prive inapoi si vad tabla pe asfalt, calcata in roti de masini. dau semnal, intorc (shhhhh nu stie nimeni ca era dunga continua) si ma duc sa-mi recuperez numaru. Iau numaru, il bag sub sa (aia cand au facut compartimentele alea parca stiau ca tre sa incapa o placuta de inmatriculare si au facut locul exact de dimensiule necesare) si imi continui drumul spre serviciu. in urmatoarele 5 minute am ajuns la destinatie. Buuuuun! scoatem trusa de scule din dotare, analizam situatia, cantarim optiunile si verificam directia si forta cu care bate vantul. Eu, daca mi-am taiat aparatoarea de noroi care tinea si suportul de numar, a trebuit sa improvizez cu ajutorul unei placute metalice. acea placuta s-a rupt.... de la jumate. "ce dracu sa fac... cum dracu sa fac sa stea asta aci... si cat de cat vizibil?" bun... am crezut ca am gasit solutia. m-am uitat la suruburile cu care era prins numarul si suportul. doua suruburi de 6 si doua de 10. buun. in trusa mea de scule o singura cheie... de 8. FFFFFFFFFFUUUUUUUU.....!!!!!!!!!! Zaresc printre lacrimi un mini patent/cleste. "cu asta si cu forta fizica cu care m-a inzestrat mama, ar trebui sa desfac cele patru suruburi"........... 30 de minute mai tarziu am iesit invingaturi si cu doua degete mai putin...dar invingator. Evident solutia la care ma gandisem eu nu era buna... daca prindeam restul suportului de mobra, nu se mai potriveu gaurile din placuta cu ceva de pe suport si invers... am trecut prin tot felul de rezolvari. sa prin numarul cu scotch de codita (nu se vede numarul....deloc...), sa prind numarul cu soricei, dar ceva mai largi ca sa se citeasca totusi ce scrie pe placuta aia (cum am luat mana de pe placuta a cazut). FFFFFUUUUUUU..........!!!!!!!!!!!!!! am cochetat chiar cu idea de a prinde numarul cu scotch de geaca. pana la urma am mai rupt eu o bucata din suport, l-am indoit un pic si i-am aliniat gaurile. SUCCES!!!!!!!!!!!!! acum sper doar sa ma tina pana ajung acasa. Noroc ca mi-ai schimbat semnalele stock cu unele aplicate pe carena spate. daca erau si alea pe suport, unde au fost pana acu doua saptamani, probabil ca si acu eram jos incercand sa le gasesc si lor un loc. Cheers!!! PS: care bagati o bere sambata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghenos Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 PS: care bagati o bere sambata? Ma bag si eu dar pe seara daca se poate. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Pai dupa-amiaza... tot pe la un 4-5. saptamana trecuta a fost super ok... parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 As vrea si eu sa ajung sambata la bere... Intrebare, are careva un belet la AC/DC de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 eu n-am decat la festivalu shonisphere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Intrebare, are careva un belet la AC/DC de vanzare ? Avea o colega de la mine. Da-mi un PM sa vad maine daca mai e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Buei fratilor banditi, ma confrunt cu o mare problema de fiecare data cand fac schimbul de ulei: surubul ala de la baia de ulei este al dracului de incapatanat. Si data trecuta, si acum trag de el de imi sar ochii din cap, stric capul ala al lui, imi rup degetele pe sub mobra. Voi cu ce cheie il desfaceti de obicei si ce solutie imi dati sa nu pierd ore intregi tragand de el? De unde pot lua alt surub? (de data asta cred ca l-am stricat rau de tot) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ce solutie imi dati sa nu pierd ore intregi tragand de el? Sa nu-l mai strangi atat de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 cu o tubulara cu maner mare. sunt pe louis cu magnet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Voi cu ce cheie il desfaceti de obicei si ce solutie imi dati sa nu pierd ore intregi tragand de el? Ultima data cu o cheie de bujii de 22 parca. Am pus si eu fixa pe el si era sa-mi retez toate degetele, ca s-a rotit cheia pe capul surubului. Dar acum folosesc cheia tubulara de bujii. Am luat-o pentru o masina care o aveam acum 10 ani si mi-a ramas prin trusa, si se dovedeste a fi foarte folositoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 sincer mie mi se pare oleaca ciudat ca reusiti sa rotunjiti capul la un surub de 22 infiletat in aluminiu. in primul rind fixa nu se foloseste decit cind nu ai de ales (din cauza spatiului), in al doilea rind surubul ala nu se stringe de sa-ti rupi miinile in el. am facut citeva schimburi de ulei si nu am avut vreodata probleme cu el, parerea mea e ca-l stringeti prea tare si nu e cazul. sau poate incercati sa-l desfaceti cu motorul rece. eu nici macar saiba n-am schimbat-o vreodata si nu curge o picatura de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.