FLASH-TUNING Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 (editat) vare cineva garzi puse pt motor ??? Adica asa? crash pad? sunt super utile daca la asta te referi. In ultimele zile m-am intalnit de cateva ori cu Alex , o data in fata TNB si ieri seara la Bikers - te salut si aici La Arc ieri am m-am mai vazut un bandit dar nu il stiu dupa nume sau user - te salut si aici Editat August 16, 2007 de FLASH-TUNING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Deci pana la urma sunt si eu printre posesorii de Suzuki Bandit (1200S din 2003), dar deja am o problema cu el : nu pot sa plec de pe loc in a 1-a doar din ambreiaj si mi se pare cam aiurea faza. Dupa vreo 200 de km de mers a inceput chiar stand pe loc cu ea in viteza si ambreiajul apasat complet sa inceapa sa scada relantiul si sa se opreasca motorul. Are cineva idee care e cauza? Precizez ca relantiul e pe la 1000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Bine ai venit in ceata noastra, Mjollnir. Din cate am inteles io de la cine stie ... se pare ca la B12 ambreiaju nu e chiar punctul forte. Cica e cam subdimensionat pt cuplul pe care l dezvolta. Daca motoreta ta a fo inainte pe mainile cuiva care a fost fan reprize, liniute etc... e posibil sa fie gata ambreiajul respectiv discurile de ambreiaj. Cat despre relanti... cred ca si la B12 ar cam trebui sa fie in jurul la 1200 de ture. 1000 rpm e prea putin, la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Avea doar 8000 de km cand am luat-o si a fost a unui mos din Italia. Nu prea cred ca e vorba de liniute. Cred ca ar trebui sa setez relantiul putin mai mare. Baiazid mi-a zis ca e posibil sa fie amestecul prost in carburatoare. Ma gandesc fiind racit cu aer ca e posibil sa piarda din putere dupa 200 de km de mers aproape non-stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Avea doar 8000 de km cand am luat-o si a fost a unui mos din Italia. Nu prea cred ca e vorba de liniute. Cred ca ar trebui sa setez relantiul putin mai mare. Baiazid mi-a zis ca e posibil sa fie amestecul prost in carburatoare. Ma gandesc fiind racit cu aer ca e posibil sa piarda din putere dupa 200 de km de mers aproape non-stop. Nu are voie sa piarda din putere sau sa se supra-incalzeasca. Face fatza si in tari cu 50 de grade vara. Daca pierzi putere cand mergi la blana inseamna ca e gresit nivelu din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (editat) E adevarat ce zice Alex, ori din amestec ori din bujii, cat despre faza cu " a fost a lu un mos in Italia" nu vreau sa fiu rau dar sa o crezi numai daca ai fost personal dupa motor, altfel e prea comuna, a fost a lu un doctor batran ce o scotea numai in weekend 50 de km cu sotia. L.E. Si e racit si pe ulei nu numai pe aer Editat August 20, 2007 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 revin si eu cu o intrebare care a mai fost pusa, insa o repet pentru ca probabil s-au mai schimbat o serie de pareri ce ulei bagati in banditi ? eu am un B6 2002 si am in el un motul 10w40 cu care merg de exact 3700 km. De la alti prieteni mai mari (bikeri mai experimentati si mai batranei) nu am auzit o parere destul de buna despre acest ulei. ei mi-au recomandat REPSOL, insa cica nu se mai gaseste. voi de care bagati ? parca nu vreau sa bag nici motorex thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Eu bag Castrol. Insa cine vb de rau MOTUL... mananca (cuvant urat). Motul e super firma cu super experienta si traditie si partitipari in reising la greu. Si... Motul este poate firma cea mai axata pe motot dintre toate. Aveau CBR Faiarbleid cu portocaliu aia care ti am recomandat Repsol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Eu folosesc Motorex. Vara 15W50, iarna (sau mai spre toamna si primavara) bag 10w40 numai sintetic. Am incercat si Putoline dar am renuntat. Sunt foarte multumit, motorul porneste frumos chiar daca sta cateva zile nepornit (se pastreaza pelicula) iar vara chiar dupa rulaj preungit in oras e destul de vascos. In alta ordine de idei am nevoie de de un sfat: s-a stricat reductorul de vitezometru (melcul ala negru de pe stg rotii fata in care intra cablul). E destul de nasol, nu ca nu am indicatie de viteza ca se poate aprecia in functie de turatie, ci mai mult ca e mai greu de estimat cata benzina mai e in rezervor fara sa stiu cati km am parcurs. Stie cineva de unde se poate face rost de o piesa din aia la mana a doua ca de reparat nu prea se mai poate... la reprezentanta costa vreo 50 de euro da vine in 3-4 saptamani. Multumesc anticipat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Eu bag Castrol. Insa cine vb de rau MOTUL... mananca (cuvant urat). Motul e super firma cu super experienta si traditie si partitipari in reising la greu. Si... Motul este poate firma cea mai axata pe motot dintre toate. Aveau CBR Faiarbleid cu portocaliu aia care ti am recomandat Repsol? man baietii stau toata ziua cu nasu in motoare, unul dintre ei este fan R1 (baga numai motorex in ele), altu are un fzr 600 si in rest harley`isti adevarul este ca am eu probabil impresia ca nici nu mai schimba cum trebuie (parca troncane) sau sa fie doar panica instalata in mintea mea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 salutare baieti nu am mai fost de mult prezent pe forum, dar acum vin cu banditul meu proaspat restilizat.astazi este joi si o sa dau o fuga pana la casa poporului poate mai vine cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 F.frumos a iesit ..bravo..sa te bucuri de el cu nol look Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 F.frumos a iesit ..bravo..sa te bucuri de el cu nol look multumesc mult de tot Flash sper sa ne mai vedem si noi din cand in cand ..... --- Mesaj completat în 23 Aug 2007 21:50 -------------apropo am trecut azi pe la casa poporului si nu era nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 multumesc mult de tot Flash sper sa ne mai vedem si noi din cand in cand ..... si eu sa iti vad lucrarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Daca are cineva nevoie de bord complet de bandit 1200 prima generatie sa dea un semn. Am si cablu de km, si melcu de la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 (editat) Daca are cineva nevoie de bord complet de bandit 1200 prima generatie sa dea un semn. Am si cablu de km, si melcu de la roata. sal alex crezi ca se potriveste pe B6? Editat August 25, 2007 de tudvio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 dupa studii aprofundate ...am ajuns la concluzia ca nu se prea potrivesc piesele de pe B6 pe B12 (poate unele dar ce ma interesa pe mine nu) dovada: asa ca ramane in continuare deschisa problema vitezometrului meu! merge banditu si asa da parca era mai frumos atunci cand stiam si cu ce viteza merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 hey ! as vrea si eu sa stiu pliz daca e prea mare trecerea de la gs-500 la bandit 1200 eu vreau un motor cu cuplu puternic din ture mici si de'aia nu prea imi place cel de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 Ca sa va dau si motivul pt care nu mai folosesc bordul original, aka "borcanele de zacusca a lu bunica", am atasat poze. Evident ca nu il voi lasa prins de ghidon, ci am sa-i fac zilele astea un suport meserias tot in fata deasupra farului. Cu sonda de nivel de benzina de la b12 functioneaza perfect. La ultimele 3 bari de pe display cand clipeste am ajuns pe rezerva. Pt citirea vitezei am folosit 5 magneti speciali inclusi in cutie, iar senzorul l-am prins de o gaura care exista deja pt a sustine vechiul cablu de kilometraj. Timp total 1.5 ore. Rezultatul super, probat azi pana la Cheia si retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 (editat) pe mine ma interesau borcanele si cumva sa adaptez o sonda pentru benzina fiindca B6-le nu are sonda. oricum nu sunt asa ahtiat sa le schimb era doar o intrebare. --- Mesaj completat în 25 Aug 2007 17:50 -------------pentru Dan: mai am ceva de facut la motor si dupa aia ne intalnim sa-l vezi Editat August 25, 2007 de tudvio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roby-san Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 (editat) ok deci sunt un incepator,novice..cum vreti sa ma numiti!! in primavara intentionez sa-mi iau primul motor..probabil mergand pana in germania dupa el..intrucat nefiind taxe de platit la vama..si preturile scazute acolo..este mult mai rentabil.. bugetul meu o sa mearga pana undeva in 2000euro(imprumut bancar)..si sincer..m-am cam indragostit de naked bike-uri...si mai exact de seria Bandit.. am mai auzit ca banditurile sunt destul de stabile pt incepatori... nici banii si nici ocazia de a ma reintoarce in germania sa-mi iau alta dupa un an...dupa ce (teoretic)..m-as plictisi de una de capacitate mica pe care multi probabil m-ar sfatui sa o iau avand in vedere lipsa mea de experienta nu as prea avea-o..si de aceea ma gandeam sa iau un 600..si sa ma obisnuiesc treptat pe el...dar sa stiu ca o sa ma 'satisfaca' pt multa vreme...inainte sa-mi doresc altul mai mare(dak o sa se intample:P) acum..asta e parerea mea..dar as vrea sa o aud si pe a voastra..intrucat clar..aveti mai multa experientza pe Banditi decat mine! m-ar mai interesa...cam ce tip de bandit credeti k mi-as putea permite..de 2000euro in germania..dak stie careva..(an de fabricatie,km la bord,etc) ..si daca cumva crede careva din voi...ca la banii astia..si avand in vedere faptul ca totusi sunt incepator..daca credeti ca ar trebui sa ma orientez spre altceva..si nu inspre un Bandit..:| sper ca nu v-am plictisit prea tare..si astept raspunsurile voastre.. ms:) p.s.Ma gandeam la un 600 si pt faptul ca dupa 2000..din cate stiu...nu se mai fabrica decat de 600 si 1200...1200 ii prea mare..asta o recunosc si eu..si deci ramane 600...nu vad rostul de a lua un 400 din '95...doar pt k e mai mic...mai bine un 600 din 2002/2003..(dak imi ajung banii)..si sa o iau mai cu incetul pe el..nu?? Editat August 31, 2007 de roby-san Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hussa Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 Presiunea roata fata/spate pentru un bandit 600 '97 mi-o poate spune cineva pls. Tot caut manualul de ceva timp si nu dau de el. Numa' bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 2.25 fatza si 2.5 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
modjo4fun Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 De pe la mijlocul verii sunt fericitul, spun eu, posesor de Bandit 600 S din '97. Mentionez ca mi-am luat categoria tot in vara asta si Bandit-ul este 1a mea motocicleta. Impresii pentru cei aproape 3800 km parcursi pana in prezent: SUPER motor chiar si pentru un incepator. Are putere destula ( 78 cp ), trage de jos de rupe, elastic - ca aproape orice motor de naked si mai ales cel de SUZUKI , usor de manevrat atat in oras cat si in afara lui. Luati-va cu incredere pt ca modelul e reusit! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 salutare am si eu o mare intrebare despre bujii' ce diferenta este intre modelul CR9E si CR9EK daca este vreuna care sunt mai bune pentru B6 vreau sa schimb bujiile si nu stiu de care sa iau. multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.