Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

serhio, nu cred ca a cazut lumea atita cit sa ai parte de review-uri la paduri. da' daca tu zici ca mai bine iei facute de nea Gica la acelasi pret la care le iei pe alea nemtesti...

am mai scris: un indiciu e sa te uiti la pad-uri sa vezi daca suportul tijei e gindit in asa fel incit sa se indoaie la impact. padurile LSL sint facute asa, cele Romatech (tot nemtesti), la fel: http://www.romatech.de/shop-english/suzuki...97030b33d07.php

Romatech sint vreo 250 ron, daca vreiceva ieftin ia-le pe astea. nu fi impresionat de niste suporturi solide, cadrul s-ar putea sa nu fie asa de impresionat (vezi ce a scris medevac). nu vorbesc din experienta, dar logica asa imi zice.

vezi ca pe site-ul Romatech sint o gramada de bunatati, ai si crashbaruri destul de ieftine.

Mesaj completat

@Cosmin:

poti sa folosesti un cric hidraulic pentru a ridica roata din spate in aer, pe stinga lasi cricul lateral sa tina motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Cosmin:

poti sa folosesti un cric hidraulic pentru a ridica roata din spate in aer, pe stinga lasi cricul lateral sa tina motorul.

 

Corect... dar pana acum n-am simtit lipsa efectului cricului central. de fiecare data cand am avut treaba la roata sau la lant am bagat o scandurica si s-a rezolvat problema... pentru a ridica roata spate, e nevoie de o scandura de 1,5-2 cm grosime...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cum iti cureti si ungi lantul?

:D

vezi mai sus? o ridic cu un cric hidraulic de 3 lei cu roata din spate in aer? multe motociclete nici nu au asa ceva. ca sa nu mai spun ca acel cric e extraordinar de util cind trebuie sa scoti roata din fata. si ca sa nu mai spun ca efortul necesar ridicarii motoretei pe cricul hidraulic e practic nul. odata, din neatentie am incercat sa ridic motorul pe cricul central si nu am observat ca fix acolo avea betonul de dedesubt o denivelare. motor scapat pe dreapta. porcaria a zburat imediat de pe motor.

singura utilitate pe care o gasesc e cind faci pana departe de casa si trebuie sa recurgi la spray de pana.

acum, asta nu inseamna ca trebuie scos, ci doar ca e mare, urit si cvasi-inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt de acord cu tine... insa asta nu inseamna ca nu-ti respect parerea! eu nu voi renunta niciodata la cricul central... nici in momentul in care imi voi lua stander.

 

Parerea mea este ca argumentul adus de tine impotriva cricului central, cel cu denivelarea... este un pic cam aberant... poate, la un moment dat, pe marginea drumul, asezi cricul hiraulic pe pamant in loc de asfalt... se afunda in pamant si hop...mobra pe jos... atunci ce vei face? vei arunci cricul hidraulic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci ce vei face? vei arunci cricul hidraulic?

fix da :D

eu n-am zis ca trebuie sa si-l arunce toti la gunoi, ci doar ca mie nu mi-a fost util niciodata si mi se pare ca face motoru sa arate cu un Minsk. btw am si stander dar de cind am cricul hidraulic nu-l folosesc deloc :laugh: chiar e de vinzare, ca tot a venit vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca cricul central este o unealta necesara unei motociclete...

eu as spune ORICAREI motociclete, inclusiv alea pe cardan.

Eu stiu ce inseamna sa speli/ungi lantul fara cric central, eu stiu ce inseamna sa dai roata jos fara cric central...asta la mobra de 250 kg la gol.

I LAV CRICU CENTRAL!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!!

Incep sa apreciez Bucurestiul din ce in ce mai mult in comparatie cu orasul meu natal (aka Ploiesti) la capitolul trafic, sosele etc. Nu ca n-ai avea unde sa-ti indoi o janta, sa-ti strici niste telescoape sau sa te duci tarash pe niste pete de ulei in Buc. dar azi am venit aksa de la facultate si ghici, fix la intrare in ploiesti a inceput o miunata ploaie. Ma jur k nici dak faceam enduro prin mlastina cu Banditu nu arata asa. Inca putin si avea noroi si in far. Si de aici problema: mi-ai iesit peri albi frecand la el cu ....fix carpa si o perie moale si H2O de la robinet. K sa nu mai adaug k dupa ce aproape am terminat treaba, a inceput din nou sa ploua. Noroc cu husa. Ideea finala e k n-am reusit sa curat absolut peste tot... si ma enerveaza asta.

Voi cum procedati in astfel de kzuri, si nu vreau sa aud raspunsuri de genul du-l la spalatorie (prefer sa o fac cu mana mea 1 la mana, si prefer sa pun 2 kile de benzina in cotra costul spalarii). Folositi vreunu curatitor cu presiune? Se preteaza sau ar fi suficient cu furtunu?

2. Presupundand prin absurd k se intampla (desi eu n-am auzit si poate nici voi). Moare bateria. Se poate face alimentare prin cabluri de la masina? Bateriile moto se pun pe redresor?

3. (o sa ma injurati :) ). Care e cheia de bujii (cam cum arata si de cat e)? Dak nu am una, se poate improviza din altceva pentru a scoate si a remonta bujiile?

 

Km atat pentru in seara asta. Asfalt uscat si bere rece!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!!

Incep sa apreciez Bucurestiul din ce in ce mai mult in comparatie cu orasul meu natal (aka Ploiesti) la capitolul trafic, sosele etc. Nu ca n-ai avea unde sa-ti indoi o janta, sa-ti strici niste telescoape sau sa te duci tarash pe niste pete de ulei in Buc. dar azi am venit aksa de la facultate si ghici, fix la intrare in ploiesti a inceput o miunata ploaie. Ma jur k nici dak faceam enduro prin mlastina cu Banditu nu arata asa. Inca putin si avea noroi si in far. Si de aici problema: mi-ai iesit peri albi frecand la el cu ....fix carpa si o perie moale si H2O de la robinet. K sa nu mai adaug k dupa ce aproape am terminat treaba, a inceput din nou sa ploua. Noroc cu husa. Ideea finala e k n-am reusit sa curat absolut peste tot... si ma enerveaza asta.

Voi cum procedati in astfel de kzuri, si nu vreau sa aud raspunsuri de genul du-l la spalatorie (prefer sa o fac cu mana mea 1 la mana, si prefer sa pun 2 kile de benzina in cotra costul spalarii). Folositi vreunu curatitor cu presiune? Se preteaza sau ar fi suficient cu furtunu?

2. Presupundand prin absurd k se intampla (desi eu n-am auzit si poate nici voi). Moare bateria. Se poate face alimentare prin cabluri de la masina? Bateriile moto se pun pe redresor?

3. (o sa ma injurati :) ). Care e cheia de bujii (cam cum arata si de cat e)? Dak nu am una, se poate improviza din altceva pentru a scoate si a remonta bujiile?

 

Km atat pentru in seara asta. Asfalt uscat si bere rece!!

 

Eu nu te pot ajuta decat cu doua intrebari. pentru mine e de ajuns un furtun, o cismea, o sticla de sampon si doua carpe moi pentru a spala mobra peste tot (peste tot pe unde imi intra degetelele). Iar la partea cu bateria, eu mi-am luat curent de la masina, si am si dat curent la o masina. si da... se pune si pe redreson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia de bujii e de 16 (si eu am intrebat cateva pagini in urma) si e specifica moto ca are coada lunga, bujiile fiind adanc ingropate in motor :) trebuie sa dai rezervorul jos sa ajungi la toate.

De spalat eu folosesc un spray cu oxigen activ + o carpa inmuiata in apa. Curata tot inclusiv uleiul, nu ataca vopseaua. Nu stiu daca se gaseste in comert, il am de la cineva care foloseste la curatarea aparatelor de purificat apa.

Am si eu o intrebare mai stupida. Cum se regleaza amortizorul de pe spate? Vreau sa il dau putin mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU trebuie sa dai rezervorul jos sa iti scoti bujiile. Nu neaparat. Eu unul am primit de la mandra acum vreo 3 ani o trusa de scule de pe Louis care printre tubulare si hexagoane si stelute are si chei de bujii. O iei pe cea de 16, o bagi intr-un adaptor din ala oscilant sua cum mnezo ii zice, din ala ce are articulaie pe la mijloc, care apoi il bagi in ditamai clicket-ul. Le bagi pe sub rezervor sau carena daca ai si la fix incap acolo. Daca nu iti plac locurile stramte (FREAK) atunci poti sa dai jos rezervorul.

Bateria poti sa o pui pe redresor si poti sa ii dai si curent de la masina, nu are nimic

Amortizorul are in partea de jos (la baza) reglaj, trebuie o cheie speciala, nu cred ca poti fara ea. Cheia aia tre sa o ai in trusa originala, daca ai primit-o si pe aia. Daca nu gasesti usor la orice motorist care are trusa vietii sub sa

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e ca practic nu dai amortizorul mai jos, ci reglezi pretensionarea arcului mai mica si astfel o sa se lase mai mult sub greutatea ta. asta la Bandit e problema pt. ca amortizorul ala e mult prea moale. ca sa vedeti cit de tare se simte... un prieten, absolut nemotociclist si fara vreo legatura cu fenomenul, mi-a cerut voie sa se suie pe motor sa vada si el cum e. prima chestie pe care-a constat-o e cit de tare se lasa spatele :) personal nici macar la choppere n-am vazut sa se lase intr-asa un hal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!!

Incep sa apreciez Bucurestiul din ce in ce mai mult in comparatie cu orasul meu natal (aka Ploiesti) la capitolul trafic, sosele etc. Nu ca n-ai avea unde sa-ti indoi o janta, sa-ti strici niste telescoape sau sa te duci tarash pe niste pete de ulei in Buc. dar azi am venit aksa de la facultate si ghici, fix la intrare in ploiesti a inceput o miunata ploaie. Ma jur k nici dak faceam enduro prin mlastina cu Banditu nu arata asa. Inca putin si avea noroi si in far. Si de aici problema: mi-ai iesit peri albi frecand la el cu ....fix carpa si o perie moale si H2O de la robinet. K sa nu mai adaug k dupa ce aproape am terminat treaba, a inceput din nou sa ploua. Noroc cu husa. Ideea finala e k n-am reusit sa curat absolut peste tot... si ma enerveaza asta.

Voi cum procedati in astfel de kzuri, si nu vreau sa aud raspunsuri de genul du-l la spalatorie (prefer sa o fac cu mana mea 1 la mana, si prefer sa pun 2 kile de benzina in cotra costul spalarii). Folositi vreunu curatitor cu presiune? Se preteaza sau ar fi suficient cu furtunu?

2. Presupundand prin absurd k se intampla (desi eu n-am auzit si poate nici voi). Moare bateria. Se poate face alimentare prin cabluri de la masina? Bateriile moto se pun pe redresor?

3. (o sa ma injurati :) ). Care e cheia de bujii (cam cum arata si de cat e)? Dak nu am una, se poate improviza din altceva pentru a scoate si a remonta bujiile?

 

Km atat pentru in seara asta. Asfalt uscat si bere rece!!

 

Motiv pentru care ieri mi-am lasat motorul in parcarea de la serviciu... a inceput sa ploua. Nu mi-e frica de apa dar abia am polisat galeriile de evacuare si arata ca noi . Din pacate nu am vesti bune ptr tine, eu am pompa de aceea cu presiune (karcher i se mai spune) si solutie concentrata pentru degresare si ,pentru mare parte, face serviciu dar cand vine vorba de galerii si partea frontala a motorului .... NIMIC nu se compara cu un buretel si axion. Asta e ! Avantaje si dezavantaje ...cand am avut carenate prea putin imi pasa de cum aratau galeriile sau aluminiul pe motor... dar acum cu naked toata ziua stau cu pielea de caprioara pe croame .

 

Bateria: Da se pune pe redresor dar nu unul foarte puternic ca o fierbi. Da se poate da curent si pe cabluri de transfer fara nicio problema -atentie totusi la polaritati ca un cdi e vreo 200Euro . Eu ti-as recomanda sa verifici si incarcarea alternatorului cu un voltmetru ca nu se stie niciodata ...iar daca iti faci un obicei din a da curent pe cabluri sau a pune pe redresor gandeste-te serios la o baterie noua (140lei pe gel) ...caci altfel te va costa mai mult releul regulator (intreaba posesorii de CBR care e treaba cu releu )

 

Cric central : Eu am cumparat banditu' cu kit de inaltare si pinion maaaare ! (presupun ca ptr wheelie) si in consecinta cricul meu central nici nu mai atinge pamantul si cu toate astea nu l-as da jos pentru ca il folosesc atunci cand ung/intind lantul ... cu ajutorul unei borduri. Totodata , vad ca n-a zis nimeni ca atunci cand ai kit de inaltare unghiul pe care-l face motorul cu solul cand sta pe cricul lateral devine muuuult mai ascutit. Ma uitam in parcare la serviciu unde parcheaza mai multe motoare ...si a mea e singura care-ti lasa impresia ca se duceee pe jos din clipa in clipa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma bate si pe mine gandul sa-i pun un kit de inaltare (am 1,87m). Voi ce kit aveti? Cel de pe Louis care inalta fundul cu 35mm ?

 

AICI si AICI vad ca au mai multe marimi si sunt mai ieftine decat cele de pe Louis. Nu stiu care mi-ar prinde bine.

 

A comandat cineva ceva de pe www.cjaccessories.co.uk? Parca a fost o discutie mai demult, dar nu mai stiu daca si-a luat cineva ceva sau nu.

 

Legat de cricul central...eu o tin "parcata" in fata blocului numai pe cricul central. Mi se pare ca este mai stabila si ocupa spatiu mai putin. Acum fiecare cu ale lui.

 

Un weekend minunat,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati banditi, va prezint consecintele neglijarii frinelor.

placute EBC organice de 2 milioane jumate care ar mai fi putut sa tina chiar si un sezon, aruncate la gunoi. la ambii etrieri din fata placutele din interior sint uzate la maxim, deja incepuserea sa se atinga tablitele suport de discuri, pe cind cele din exterior mai au cel putin 3 milimetri utilizabili.

le-am schimbat cu placute Armstrong. m-am chinuit o ora sa desfac suruburile de retinere ale cuielor care tin placutele. se observa in poza dedesubt o cantitate de oxid deloc neglijabila dedesubt. ca sa le desfac a trebuit sa bat cu ciocanul o surubelnita in surub, in lateral. de-acum m-am invatat minte sa folosesc vaselina pe baza de cupru la fileturile de acolo.

post-57099-1274538407_thumb.jpg

post-57099-1274538432_thumb.jpg

post-57099-1274538439_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Din pacate nu am vesti bune ptr tine, eu am pompa de aceea cu presiune (karcher i se mai spune)

 

Salut, Karcher e firma producatoare, nu produsul, ca si pantofii sport adidasi. Exista muuuulte firma producatoare de chestii din astea de spalat cu presiune, dintre care cica Karcher astea sunt nambar uan.

Cheers

http://www.karcher.com/start/choose_your_language.htm

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma bate si pe mine gandul sa-i pun un kit de inaltare (am 1,87m). Voi ce kit aveti? Cel de pe Louis care inalta fundul cu 35mm ?

 

AICI si AICI vad ca au mai multe marimi si sunt mai ieftine decat cele de pe Louis. Nu stiu care mi-ar prinde bine.

 

A comandat cineva ceva de pe www.cjaccessories.co.uk? Parca a fost o discutie mai demult, dar nu mai stiu daca si-a luat cineva ceva sau nu.

 

Legat de cricul central...eu o tin "parcata" in fata blocului numai pe cricul central. Mi se pare ca este mai stabila si ocupa spatiu mai putin. Acum fiecare cu ale lui.

 

Un weekend minunat,

Alex

 

Eu mi-am luat kitu de inaltare de pe CJ Accessories. 19,un-pic de lire cu tot cu transport pana acasa. eu mi-am luat de 50mm. se plateste cu cardu pay-pal si comanda ajunge cam in doua saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Karcher e firma producatoare, nu produsul, ca si pantofii sport adidasi. Exista muuuulte firma producatoare de chestii din astea de spalat cu presiune, dintre care cica Karcher astea sunt nambar uan.

Cheers

http://www.karcher.com/start/choose_your_language.htm

 

Stiu ce spui ... noi suntem campioni la neologisme ...probabil ca academia romana doarme :) dar asta e obiceiul ....punem numele firmei ptr diferite produse...gen rimel,rigips,adidas etc .Prin contra sa spui "pompa de spalare cu presiune" ti-e peste mana cu ti-e si sa spui masina de gatit ...si atuci spui aragaz (asocia romana-americana de gaz aka ARAgaz)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ce spui ... noi suntem campioni la neologisme ...probabil ca academia romana doarme :crack: dar asta e obiceiul ....punem numele firmei ptr diferite produse...gen rimel,rigips,adidas etc .Prin contra sa spui "pompa de spalare cu presiune" ti-e peste mana cu ti-e si sa spui masina de gatit ...si atuci spui aragaz (asocia romana-americana de gaz aka ARAgaz)

:) understand

Nu vroiam sa te mustrez, am facut o precizare doar

By the way, nu recomand spuma activa. S-a mai discutat aici si de asta, insa repet. Pe B12 am frecat o luna untreaga si dupa un an inca mi se vede de aproape. Motorul ( vopsit negru) si tot ce e culoarea aluminiului e varza. Pe B6 Kult nu am avut nicio problema

Poate o fi si felul sau concentratia de spuma de vina, nu stiu, insa un lucru e cert: cat traiesc nu mai spal mobra cu spuma activa. Mai ales ca mi-am facut-o cu mana mea, adica eu l-am spalat cu un Karcher :crack: cu spuma activa la un amic acasa.

Raman fidel lui Axion sau Pur si furtunului de acasa cu presiune normala.

15 minute dureaza si o speli atent, si in locuri unde altii nu dau atentie

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu "latura" de genul asta spal si banditu' si masina si n-am niciun fel de belele...dar cum ziceam si mai sus ...nici nu face miracole. Diferenta intre asta si Pur este pretul :) si parca se clateste mai usor "spalatura" asta.

post-55036-1274555465_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat kitu de inaltare de pe CJ Accessories. 19,un-pic de lire cu tot cu transport pana acasa. eu mi-am luat de 50mm. se plateste cu cardu pay-pal si comanda ajunge cam in doua saptamani.

Multam Cosmin! :)

Inca doua chestii:

- se modifica mersul cu pasager in vreun fel notabil?

- unghiul (<) facut de sa - genunchi - scarita se modifica in vreun fel "simtitor"?

 

@ spuma activa

Am spalat-o de vreo 3 ori cu spuma activa si nu am avut probleme. Din cate stiu concentatia prea mare poate cauza probleme. De obicei o spal cu Pur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce frumos e sa ai capace polishate si sa le speli cu spuma activa...

iuiiiiiiiiiiiiii

Nasty

Am vazut un B12 visiniu de SM cu capace polishate belite de spuma, parca ai varsa super glue pe ele

Naspa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...