Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu nu sunt de acord cu tine... insa asta nu inseamna ca nu-ti respect parerea! eu nu voi renunta niciodata la cricul central... nici in momentul in care imi voi lua stander.

 

Parerea mea este ca argumentul adus de tine impotriva cricului central, cel cu denivelarea... este un pic cam aberant... poate, la un moment dat, pe marginea drumul, asezi cricul hiraulic pe pamant in loc de asfalt... se afunda in pamant si hop...mobra pe jos... atunci ce vei face? vei arunci cricul hidraulic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

atunci ce vei face? vei arunci cricul hidraulic?

fix da :D

eu n-am zis ca trebuie sa si-l arunce toti la gunoi, ci doar ca mie nu mi-a fost util niciodata si mi se pare ca face motoru sa arate cu un Minsk. btw am si stander dar de cind am cricul hidraulic nu-l folosesc deloc :laugh: chiar e de vinzare, ca tot a venit vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca cricul central este o unealta necesara unei motociclete...

eu as spune ORICAREI motociclete, inclusiv alea pe cardan.

Eu stiu ce inseamna sa speli/ungi lantul fara cric central, eu stiu ce inseamna sa dai roata jos fara cric central...asta la mobra de 250 kg la gol.

I LAV CRICU CENTRAL!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!!

Incep sa apreciez Bucurestiul din ce in ce mai mult in comparatie cu orasul meu natal (aka Ploiesti) la capitolul trafic, sosele etc. Nu ca n-ai avea unde sa-ti indoi o janta, sa-ti strici niste telescoape sau sa te duci tarash pe niste pete de ulei in Buc. dar azi am venit aksa de la facultate si ghici, fix la intrare in ploiesti a inceput o miunata ploaie. Ma jur k nici dak faceam enduro prin mlastina cu Banditu nu arata asa. Inca putin si avea noroi si in far. Si de aici problema: mi-ai iesit peri albi frecand la el cu ....fix carpa si o perie moale si H2O de la robinet. K sa nu mai adaug k dupa ce aproape am terminat treaba, a inceput din nou sa ploua. Noroc cu husa. Ideea finala e k n-am reusit sa curat absolut peste tot... si ma enerveaza asta.

Voi cum procedati in astfel de kzuri, si nu vreau sa aud raspunsuri de genul du-l la spalatorie (prefer sa o fac cu mana mea 1 la mana, si prefer sa pun 2 kile de benzina in cotra costul spalarii). Folositi vreunu curatitor cu presiune? Se preteaza sau ar fi suficient cu furtunu?

2. Presupundand prin absurd k se intampla (desi eu n-am auzit si poate nici voi). Moare bateria. Se poate face alimentare prin cabluri de la masina? Bateriile moto se pun pe redresor?

3. (o sa ma injurati :) ). Care e cheia de bujii (cam cum arata si de cat e)? Dak nu am una, se poate improviza din altceva pentru a scoate si a remonta bujiile?

 

Km atat pentru in seara asta. Asfalt uscat si bere rece!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!!

Incep sa apreciez Bucurestiul din ce in ce mai mult in comparatie cu orasul meu natal (aka Ploiesti) la capitolul trafic, sosele etc. Nu ca n-ai avea unde sa-ti indoi o janta, sa-ti strici niste telescoape sau sa te duci tarash pe niste pete de ulei in Buc. dar azi am venit aksa de la facultate si ghici, fix la intrare in ploiesti a inceput o miunata ploaie. Ma jur k nici dak faceam enduro prin mlastina cu Banditu nu arata asa. Inca putin si avea noroi si in far. Si de aici problema: mi-ai iesit peri albi frecand la el cu ....fix carpa si o perie moale si H2O de la robinet. K sa nu mai adaug k dupa ce aproape am terminat treaba, a inceput din nou sa ploua. Noroc cu husa. Ideea finala e k n-am reusit sa curat absolut peste tot... si ma enerveaza asta.

Voi cum procedati in astfel de kzuri, si nu vreau sa aud raspunsuri de genul du-l la spalatorie (prefer sa o fac cu mana mea 1 la mana, si prefer sa pun 2 kile de benzina in cotra costul spalarii). Folositi vreunu curatitor cu presiune? Se preteaza sau ar fi suficient cu furtunu?

2. Presupundand prin absurd k se intampla (desi eu n-am auzit si poate nici voi). Moare bateria. Se poate face alimentare prin cabluri de la masina? Bateriile moto se pun pe redresor?

3. (o sa ma injurati :) ). Care e cheia de bujii (cam cum arata si de cat e)? Dak nu am una, se poate improviza din altceva pentru a scoate si a remonta bujiile?

 

Km atat pentru in seara asta. Asfalt uscat si bere rece!!

 

Eu nu te pot ajuta decat cu doua intrebari. pentru mine e de ajuns un furtun, o cismea, o sticla de sampon si doua carpe moi pentru a spala mobra peste tot (peste tot pe unde imi intra degetelele). Iar la partea cu bateria, eu mi-am luat curent de la masina, si am si dat curent la o masina. si da... se pune si pe redreson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia de bujii e de 16 (si eu am intrebat cateva pagini in urma) si e specifica moto ca are coada lunga, bujiile fiind adanc ingropate in motor :) trebuie sa dai rezervorul jos sa ajungi la toate.

De spalat eu folosesc un spray cu oxigen activ + o carpa inmuiata in apa. Curata tot inclusiv uleiul, nu ataca vopseaua. Nu stiu daca se gaseste in comert, il am de la cineva care foloseste la curatarea aparatelor de purificat apa.

Am si eu o intrebare mai stupida. Cum se regleaza amortizorul de pe spate? Vreau sa il dau putin mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU trebuie sa dai rezervorul jos sa iti scoti bujiile. Nu neaparat. Eu unul am primit de la mandra acum vreo 3 ani o trusa de scule de pe Louis care printre tubulare si hexagoane si stelute are si chei de bujii. O iei pe cea de 16, o bagi intr-un adaptor din ala oscilant sua cum mnezo ii zice, din ala ce are articulaie pe la mijloc, care apoi il bagi in ditamai clicket-ul. Le bagi pe sub rezervor sau carena daca ai si la fix incap acolo. Daca nu iti plac locurile stramte (FREAK) atunci poti sa dai jos rezervorul.

Bateria poti sa o pui pe redresor si poti sa ii dai si curent de la masina, nu are nimic

Amortizorul are in partea de jos (la baza) reglaj, trebuie o cheie speciala, nu cred ca poti fara ea. Cheia aia tre sa o ai in trusa originala, daca ai primit-o si pe aia. Daca nu gasesti usor la orice motorist care are trusa vietii sub sa

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e ca practic nu dai amortizorul mai jos, ci reglezi pretensionarea arcului mai mica si astfel o sa se lase mai mult sub greutatea ta. asta la Bandit e problema pt. ca amortizorul ala e mult prea moale. ca sa vedeti cit de tare se simte... un prieten, absolut nemotociclist si fara vreo legatura cu fenomenul, mi-a cerut voie sa se suie pe motor sa vada si el cum e. prima chestie pe care-a constat-o e cit de tare se lasa spatele :) personal nici macar la choppere n-am vazut sa se lase intr-asa un hal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!!

Incep sa apreciez Bucurestiul din ce in ce mai mult in comparatie cu orasul meu natal (aka Ploiesti) la capitolul trafic, sosele etc. Nu ca n-ai avea unde sa-ti indoi o janta, sa-ti strici niste telescoape sau sa te duci tarash pe niste pete de ulei in Buc. dar azi am venit aksa de la facultate si ghici, fix la intrare in ploiesti a inceput o miunata ploaie. Ma jur k nici dak faceam enduro prin mlastina cu Banditu nu arata asa. Inca putin si avea noroi si in far. Si de aici problema: mi-ai iesit peri albi frecand la el cu ....fix carpa si o perie moale si H2O de la robinet. K sa nu mai adaug k dupa ce aproape am terminat treaba, a inceput din nou sa ploua. Noroc cu husa. Ideea finala e k n-am reusit sa curat absolut peste tot... si ma enerveaza asta.

Voi cum procedati in astfel de kzuri, si nu vreau sa aud raspunsuri de genul du-l la spalatorie (prefer sa o fac cu mana mea 1 la mana, si prefer sa pun 2 kile de benzina in cotra costul spalarii). Folositi vreunu curatitor cu presiune? Se preteaza sau ar fi suficient cu furtunu?

2. Presupundand prin absurd k se intampla (desi eu n-am auzit si poate nici voi). Moare bateria. Se poate face alimentare prin cabluri de la masina? Bateriile moto se pun pe redresor?

3. (o sa ma injurati :) ). Care e cheia de bujii (cam cum arata si de cat e)? Dak nu am una, se poate improviza din altceva pentru a scoate si a remonta bujiile?

 

Km atat pentru in seara asta. Asfalt uscat si bere rece!!

 

Motiv pentru care ieri mi-am lasat motorul in parcarea de la serviciu... a inceput sa ploua. Nu mi-e frica de apa dar abia am polisat galeriile de evacuare si arata ca noi . Din pacate nu am vesti bune ptr tine, eu am pompa de aceea cu presiune (karcher i se mai spune) si solutie concentrata pentru degresare si ,pentru mare parte, face serviciu dar cand vine vorba de galerii si partea frontala a motorului .... NIMIC nu se compara cu un buretel si axion. Asta e ! Avantaje si dezavantaje ...cand am avut carenate prea putin imi pasa de cum aratau galeriile sau aluminiul pe motor... dar acum cu naked toata ziua stau cu pielea de caprioara pe croame .

 

Bateria: Da se pune pe redresor dar nu unul foarte puternic ca o fierbi. Da se poate da curent si pe cabluri de transfer fara nicio problema -atentie totusi la polaritati ca un cdi e vreo 200Euro . Eu ti-as recomanda sa verifici si incarcarea alternatorului cu un voltmetru ca nu se stie niciodata ...iar daca iti faci un obicei din a da curent pe cabluri sau a pune pe redresor gandeste-te serios la o baterie noua (140lei pe gel) ...caci altfel te va costa mai mult releul regulator (intreaba posesorii de CBR care e treaba cu releu )

 

Cric central : Eu am cumparat banditu' cu kit de inaltare si pinion maaaare ! (presupun ca ptr wheelie) si in consecinta cricul meu central nici nu mai atinge pamantul si cu toate astea nu l-as da jos pentru ca il folosesc atunci cand ung/intind lantul ... cu ajutorul unei borduri. Totodata , vad ca n-a zis nimeni ca atunci cand ai kit de inaltare unghiul pe care-l face motorul cu solul cand sta pe cricul lateral devine muuuult mai ascutit. Ma uitam in parcare la serviciu unde parcheaza mai multe motoare ...si a mea e singura care-ti lasa impresia ca se duceee pe jos din clipa in clipa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma bate si pe mine gandul sa-i pun un kit de inaltare (am 1,87m). Voi ce kit aveti? Cel de pe Louis care inalta fundul cu 35mm ?

 

AICI si AICI vad ca au mai multe marimi si sunt mai ieftine decat cele de pe Louis. Nu stiu care mi-ar prinde bine.

 

A comandat cineva ceva de pe www.cjaccessories.co.uk? Parca a fost o discutie mai demult, dar nu mai stiu daca si-a luat cineva ceva sau nu.

 

Legat de cricul central...eu o tin "parcata" in fata blocului numai pe cricul central. Mi se pare ca este mai stabila si ocupa spatiu mai putin. Acum fiecare cu ale lui.

 

Un weekend minunat,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati banditi, va prezint consecintele neglijarii frinelor.

placute EBC organice de 2 milioane jumate care ar mai fi putut sa tina chiar si un sezon, aruncate la gunoi. la ambii etrieri din fata placutele din interior sint uzate la maxim, deja incepuserea sa se atinga tablitele suport de discuri, pe cind cele din exterior mai au cel putin 3 milimetri utilizabili.

le-am schimbat cu placute Armstrong. m-am chinuit o ora sa desfac suruburile de retinere ale cuielor care tin placutele. se observa in poza dedesubt o cantitate de oxid deloc neglijabila dedesubt. ca sa le desfac a trebuit sa bat cu ciocanul o surubelnita in surub, in lateral. de-acum m-am invatat minte sa folosesc vaselina pe baza de cupru la fileturile de acolo.

post-57099-1274538407_thumb.jpg

post-57099-1274538432_thumb.jpg

post-57099-1274538439_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Din pacate nu am vesti bune ptr tine, eu am pompa de aceea cu presiune (karcher i se mai spune)

 

Salut, Karcher e firma producatoare, nu produsul, ca si pantofii sport adidasi. Exista muuuulte firma producatoare de chestii din astea de spalat cu presiune, dintre care cica Karcher astea sunt nambar uan.

Cheers

http://www.karcher.com/start/choose_your_language.htm

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma bate si pe mine gandul sa-i pun un kit de inaltare (am 1,87m). Voi ce kit aveti? Cel de pe Louis care inalta fundul cu 35mm ?

 

AICI si AICI vad ca au mai multe marimi si sunt mai ieftine decat cele de pe Louis. Nu stiu care mi-ar prinde bine.

 

A comandat cineva ceva de pe www.cjaccessories.co.uk? Parca a fost o discutie mai demult, dar nu mai stiu daca si-a luat cineva ceva sau nu.

 

Legat de cricul central...eu o tin "parcata" in fata blocului numai pe cricul central. Mi se pare ca este mai stabila si ocupa spatiu mai putin. Acum fiecare cu ale lui.

 

Un weekend minunat,

Alex

 

Eu mi-am luat kitu de inaltare de pe CJ Accessories. 19,un-pic de lire cu tot cu transport pana acasa. eu mi-am luat de 50mm. se plateste cu cardu pay-pal si comanda ajunge cam in doua saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Karcher e firma producatoare, nu produsul, ca si pantofii sport adidasi. Exista muuuulte firma producatoare de chestii din astea de spalat cu presiune, dintre care cica Karcher astea sunt nambar uan.

Cheers

http://www.karcher.com/start/choose_your_language.htm

 

Stiu ce spui ... noi suntem campioni la neologisme ...probabil ca academia romana doarme :) dar asta e obiceiul ....punem numele firmei ptr diferite produse...gen rimel,rigips,adidas etc .Prin contra sa spui "pompa de spalare cu presiune" ti-e peste mana cu ti-e si sa spui masina de gatit ...si atuci spui aragaz (asocia romana-americana de gaz aka ARAgaz)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ce spui ... noi suntem campioni la neologisme ...probabil ca academia romana doarme :crack: dar asta e obiceiul ....punem numele firmei ptr diferite produse...gen rimel,rigips,adidas etc .Prin contra sa spui "pompa de spalare cu presiune" ti-e peste mana cu ti-e si sa spui masina de gatit ...si atuci spui aragaz (asocia romana-americana de gaz aka ARAgaz)

:) understand

Nu vroiam sa te mustrez, am facut o precizare doar

By the way, nu recomand spuma activa. S-a mai discutat aici si de asta, insa repet. Pe B12 am frecat o luna untreaga si dupa un an inca mi se vede de aproape. Motorul ( vopsit negru) si tot ce e culoarea aluminiului e varza. Pe B6 Kult nu am avut nicio problema

Poate o fi si felul sau concentratia de spuma de vina, nu stiu, insa un lucru e cert: cat traiesc nu mai spal mobra cu spuma activa. Mai ales ca mi-am facut-o cu mana mea, adica eu l-am spalat cu un Karcher :crack: cu spuma activa la un amic acasa.

Raman fidel lui Axion sau Pur si furtunului de acasa cu presiune normala.

15 minute dureaza si o speli atent, si in locuri unde altii nu dau atentie

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu "latura" de genul asta spal si banditu' si masina si n-am niciun fel de belele...dar cum ziceam si mai sus ...nici nu face miracole. Diferenta intre asta si Pur este pretul :) si parca se clateste mai usor "spalatura" asta.

post-55036-1274555465_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat kitu de inaltare de pe CJ Accessories. 19,un-pic de lire cu tot cu transport pana acasa. eu mi-am luat de 50mm. se plateste cu cardu pay-pal si comanda ajunge cam in doua saptamani.

Multam Cosmin! :)

Inca doua chestii:

- se modifica mersul cu pasager in vreun fel notabil?

- unghiul (<) facut de sa - genunchi - scarita se modifica in vreun fel "simtitor"?

 

@ spuma activa

Am spalat-o de vreo 3 ori cu spuma activa si nu am avut probleme. Din cate stiu concentatia prea mare poate cauza probleme. De obicei o spal cu Pur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce frumos e sa ai capace polishate si sa le speli cu spuma activa...

iuiiiiiiiiiiiiii

Nasty

Am vazut un B12 visiniu de SM cu capace polishate belite de spuma, parca ai varsa super glue pe ele

Naspa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Cosmin! :)

Inca doua chestii:

- se modifica mersul cu pasager in vreun fel notabil?

- unghiul (<) facut de sa - genunchi - scarita se modifica in vreun fel "simtitor"?

 

@ spuma activa

Am spalat-o de vreo 3 ori cu spuma activa si nu am avut probleme. Din cate stiu concentatia prea mare poate cauza probleme. De obicei o spal cu Pur.

 

Nu stiu daca se modifica situatia cu pasager (i-m a solo rider).

Nu o sa simti o mare diferenta intr-o prima faza. cu timpul vei observa ca te strecori un pic mai usor, o apleci pe viraj un pic mai usor. Eu vorbesc aici de diferente foarte foarte subtile.... eu aproape ca nu am simtit nimic la 50 mm... la 35 mm chiar nu cred ca o sa simiti vreo diferenta...

 

cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu il spalam la spalatorie dar am incetat tot de cind au bagat nu stiu ce porcarie care a afectat aluminiul. de atunci ma descurc si-n fata blocului, folosesc cel mai ieftin sampon auto si n-am avut probleme.

am uitat sa va mai povestesc ceva. pin'la urma mi-am comandat un compresmetru de pe Louis. am masurat intii la rece (stiu ca e irelevant dar vroiam sa stiu daca la cald compresia creste sau scade). si rezultatul e ca pina la urma creste. rezultatele la cald: la primul cilindru am obtinut 125 psi (limita data de Haynes e 124). am pus si 50 ml de ulei in cilindru sa vad daca creste -> nu creste, deci e probabil de la supape sau garnitura de chiulasa, nu de la segmenti. acum intrebarea e de ce nu va dau si rezultatele pentru restul cilindrilor... deoarece minunatul compresmetru Moto Detail are atasat un furtun de cauciuc care e la fel de termorezistent ca degetele mele (care acum sint pline de besici). cind l-am scos la a doua masuratoare avea o frumusete de gilma pe el, se inmuiase de la caldura si se dilatase. deoarece masuratoarea se face la cald ma asteptam sa se gindeasca sa puna un furtun terorezistent, da' de unde... sau macar sa puna un adaptor metalic (adica o teava) pe care sa-l bagi in locul bujiei, sa nu fii obligat sa atingi furtunul de motorul cald. mda. acum trebuie sa umblu sa caut pe cineva care sa-mi faca un adaptor...

ce am mai observat cu ocazia asta. la citeva minute dupa ce am turnat in cilindrul 1 uleiul, am observat jos, dedesubtul motorului o baltita. initial am crezut ca a curs pe la evacuare, n-o fi etansata perfect de garnitura, dar m-am uitat mai bine si scurgerea nu era de acolo, ci parea sa fie din zona garniturii de chiulasa. totusi mi se pare greu de crezut, pentru ca nu vad cum ar putea sa fie atit de varza garnitura de chiulasa incit sa permita trecerea unei cantitati atit de mari de ulei intr-un timp atit de scurt, si totusi in timpul functionarii normale a motorului sa nu se observe deloc ceva pe acolo. e drept ca foarte mult ulei nici nu ajunge acolo (daca ajunge), dar totusi mi se pare normal sa-mi pun intrebari.

asta iarna cind am scos capacul ca sa verific supapele am remarcat un miros detul de puternic care semana cu cel de chibrituri arse si m-am intrebat ce-o fi. am intrebat pe citiva mai priceputi dar nu mi-au spus nimic concret, asa ca am ignorat. oare cum miroase o garnitura de chiulasa arsa?

ca sa-mi dau seama daca e de acolo ma gindesc la un test cu apa cu sapun in zona respectiva, ca la tevile de gaz.

ce parere aveti?

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti incerca faza cu apa si sapun dar la temperatura care o are motorul cald, cred ca se usuca destul de repede. mai poti incerca o chestie, dar nu stiu cat de buna este: cu motorul cald, dar oprit, si in treapta 1 incearca sa impingi motocicleta. daca o poti inpinge usor e clar ca scapa pe undeva compresie. poate gresesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e relevant testul. pentru ca daca scapa doar un cilindru si restul au compresie nu e mare diferenta. oricum am incercat si asta si nu pot s-o clintesc nici 1 centimetru.

testul nu trebuie facut cu motorul cald, daca scapa la cald foarte posibil sa scape si la rece (nu neaparat, poate conteaza si dilatarile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Cosmin! :)

Inca doua chestii:

- se modifica mersul cu pasager in vreun fel notabil?

- unghiul (<) facut de sa - genunchi - scarita se modifica in vreun fel "simtitor"?

 

@ spuma activa

Am spalat-o de vreo 3 ori cu spuma activa si nu am avut probleme. Din cate stiu concentatia prea mare poate cauza probleme. De obicei o spal cu Pur.

 

-unghiul facut de sa, scarita, genunchi ramane la fel. practic se coboara roata din spate cu ansamblul cu bascula cu tot.

dar scaritele, seaua raman exact unde au fost adica prinse de cadru si nu de bascula.

 

- mersul cu pasager se modifica in sensul in care pasagerul se va muta un pic mai sus si la orice frana va avea tendinta sa alunece mai usor peste tine.

 

in principiu kitul asta ii imbunatateste ciclistica. eu am pus kit de inaltare pe 2 motociclete pana acum. dar diferenta cu adevarat notabila am observat-o pe un cbr. ala parca se inclina singur in curbe tata dupa ce l-am inaltat.

si banditul se va simti mai bine fara indoiala.

eu i-am pus kit de 5.5 cm.

de aratat arata oricum mai bine :crack:

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar un plan... ce am trecut eu aci pe harta, era traseul teoretic pe care vroiam eu sa-l urmez anul trecut. din diverse motive am fost nevoit sa aman plimbarea si azi la bere am discutat ca vara asta sa iesim la o tura de cateva zile...

 

post-35709-1273340837_thumb.jpg

 

No bun,

 

Hai ca propun o varianta modificata.

 

Bucuresti // Targoviste // Sinaia // Brasov // Targu Secuiesc // Onesti // Piatra Neamt // Vatra Dornei // Bistrita // Dej // Gherla // Cluj Napoca // Alba Iulia // Sebes // Hateg // Sarmisegetuza // Caransebes // Orsova // Drobreta Turnu Severin // Craiova // Alexandria /// Bucuresti.

 

~ 1500km, leg-uri de 230 - 250 km / zi, 5 nopti oprite (sfantu gheorghe // vatra dornei // cluj napoca // deva // craiova).

 

Iese careva pe la 5 la Arc la un cico ? Poate discutam si de traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...