gabi88 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Am suspendat roata spate, am pornit motoru, i-am dat a I-a, a II-a am tinut-o constant la 55 km/h si nimic. am scos-o din curte, am incalecat si am dat o tura pe strada din fata casei. scartaitul persista. se poate sa fie vorba de lipsa placutelor de frana care se freaca pe discurile de pe fata? cu frana fata trasa, am facut balans pe furca... niciun zgomot. motorul se aude bine, roata spate cu lantul se aud bine. dar cu incalec si fac o tura, scartaie... devine frustrant.. sa vad saptamana viitoare cand o bag in service.Mesaj completat am mai incercat o varianta... incalecat, a-II-a pana in 60 apoi taiat curentu si lasat sa curga. se aude de undeva din fata. mi-am intarit un pic ideea cu placutele de frana mancate care freac fier pe fier cu discurile. m-am uitat un pic mai atent si in curand va trebui sa schimb discurile... am uitat complet de placutele de frana si au inceput sa manance discu. pe langa buza din margine, discul meu a ajuns sa aiba canale si creste. zooooooper.... sunt un mare idiot!!!! pe langa asta, am mai observat ca imi rugineste furca in zona jugului de jos... si jugul are urme de rugina... ce naiba se intampla cu banditu meu stai ca nu inteleg, placutele nu mai au deloc material pe ele si practic se freaca fier pe fier ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Cosmin, scartaitul tau e in 99% din tablitele de avertizare si anti gripare a placutelor de pistoane. Calind a si zis mai devreme de ele. Santurile care le-ai capatat pe disc, nu sunt chiar de bine. Daca sunt adanci si se simt la mana trebuie sa le schimbi. Daca se simt mai mult ca niste onduleuri (intre raze) nu sunt o prioritate de schimbat. In oricare din cazuri, Placutele viitoare vor lua forma discului. Vrei sa vin maine sa le dam jos si sa ne uitam la ele? Mesaj completat nu stiu daca am nimerit numele... dar asta imi rugineste nici otelul japonez nu mai e cum era o data.... Da' ce-i mai rau... Ca nici aluminiu numai e curat. Ce an e al tau? Nu ma pricep la metale, dar eu cred ca ala nu e nici macar inox, ci fier nichelat. Iar aluminiul ala ... N-am mai vazut asa ceva... Sunt sigur ca au umblat la calitate pt pret ... Eu am telescoape si juguri ca ale tale si au 22 de ani si n-au asa ceva. sigur nu e vreo etichera pe undeva cu "MADE IN CHINA"? glumesc.... Stii ca glumesc prost, dar mi se pare ordinar rabatul asta de calitate care-l face suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Ai spalat masina cu spuma activa? sau cu vreo substanta minune?! Ochelarii aia la mine au 14 ani si n-au nici pe dracu...nu inteleg cu s-au patat in halul ala Eliadar: a iesit ok, dar...ti s-a pus pata rau s-o faci Army Iesea interesant daca nu ramanea cadrul rosu, cu care nu "rimeaza" Editat Iunie 20, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 nici otelul japonez nu mai e cum era o data....Da' ce-i mai rau... Ca nici aluminiu numai e curat. Ce an e al tau? Nu ma pricep la metale, dar eu cred ca ala nu e nici macar inox, ci fier nichelat. Iar aluminiul ala ... N-am mai vazut asa ceva... Sunt sigur ca au umblat la calitate pt pret ... Eu am telescoape si juguri ca ale tale si au 22 de ani si n-au asa ceva. sigur nu e vreo etichera pe undeva cu "MADE IN CHINA"? glumesc.... Stii ca glumesc prost, dar mi se pare ordinar rabatul asta de calitate care-l face suzuki. =)) tu chiar ai senzatia ca astea sint glume? TOTUL se face in China acum. orice masina sau motocicleta e facuta din multe componente de la firme third-party (Kult: amortizoare Kayaba, electrica Denso, nu mai spun de maruntisuri gen semnale, far, claxon care sint facute de n'spe firme diferite). la rindul lor aceste firme apeleaza pentru fabricarea unor subansamble la alti, sa le zicem de-acuma fourth-party si tot asa. daca e sa urmaresti tot lantul o sa afli ca de fapt motorul tau e facut in India nu vorbesc din carti, din pacate. oricum, din cite stiu eu telescoapele NU se fac din inox ci se cromeaza (nicheleaza sau mai stiu eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 nu dispera, la iarna ai ce face ai bunici la tara sau un garaj ceva? iei manualul langa tine, demontezi furca, cumperi perii de sarma pt bormasina si smirghel, spray-uri cu vopsea (d-alea de calitate) si te apuci de treaba. io in iarna 2008-2009 am facut asa viroaga. incepuse s-o pape rugina... i-am re-vopsit: bucati din cadru, aripa spate, bascula, bloc motor, aripa fata, juguri+jambe, recromat spite fata, recromat evacuari primare + polish pe piesele in stare buna. Rezultatul? aproape ziceai ca e virgina. cu costuri mici si satisfactie maxima. Imi venea sa plang cand am vandut mobra aia. Nu radeti de paru' meu, imi intra in ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 haideti sa va dau si un sfat. azi m-am apucat sa fac reparatii capitale la etrierele de B12 ale lui Vishco (sper ca citesti asta, ba, azi ai de dat niste beri, multe, am eu grija sa iti amintesc ). unul din suruburile care tin placutele avea capul inbus rotunjit, un destept cam certat cu mecanica l-a aranjat. se scoate relativ usor batind un cap torx in gaura. trebuie batut TARE, altfel nu intra bine si cel mult rotunjeste mai tare gaura. poate va ajuta vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 cine n-are un Calin sa-si cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Eliadar: a iesit ok, dar...ti s-a pus pata rau s-o faci Army - Iesea interesant daca nu ramanea cadrul rosu, cu care nu "rimeaza" stiu cadrul rosu e din alt film. din pacate asa am luat-o si mi-e greu deocamdata sa dau toata vopseaua aia (data cu pensula!! ) jos si dipa aia sa dau jos motorul si sa vopsesc tot cadrul.. o veni si vremea aia! am de gand sa scriu pe el ceva gen "royal army of botswana & zimbabwe"... am si o casca sovietica cu care s-ar potrivi... Editat Iunie 20, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Ai spalat masina cu spuma activa? sau cu vreo substanta minune?! Ochelarii aia la mine au 14 ani si n-au nici pe dracu...nu inteleg cu s-au patat in halul ala Din pacate am spalat mobra o singura data la un mini service moto si mi-a dat nenea ala cu o spuma pe ea... dar totusi... a fosr one time only... nu stiu daca din cauza spumei a inceput sa rugineasca. Nu am nici bunici la tara si nici garaj unde as putea sa fac mobra gigea... ca sa nu mai spun ca n-am pic de experienta cu mecanica si parca nu m-as baga singur sa desfac furca. Oricum, pana vine iarna, sper sa gasesc o camaruta pe undeva sa bag mobra si s-o dezbrac de tot si mai ales sper sa gasesc pe cineva cu know-how-ul pentru o astfel de treaba si care sa fie dispus sa bem niste beri in timp ce dezmembram banditu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) @Eliadar, poti face o chestie provizorie: speli bine cadrul, il degresezi si usuci bine, si il acoperi cu autocolant kaki. Daca e aplicat bine, nu observi diferenta intre el si vopsea decat daca te apropii fff mult. mobra aia fusese cal de povara. Cumparata din Londra de la un nene care facea naveta cu ea zilnic pe orice vreme (deci in principiu pe ploaie) Io am mers cu ea la fel, indiferent de vreme si vara am tinut-o frara husa din cauza mâțelor... in toamna incepuse p-ici pe colo sa se exfolieze vopseaua, cromul sa se 'ciupeasca' si blocul motor impreuna cu ce mai era din aluminiu se innegreasca oxidat asa. Stiu ca toata operatia m-a dus cam la 5 milioane cu tot, mi-a luat vreo 6 week-enduri dar relaxat. In camerea era si viraga 750 a lu frate-miu, care-i facea acelasi lucru, deci aveam ajutor la indemana + bunica-miu. De multe ori ieseam de acolo drogati (diluant/vopseluri/chituri etc) Cand am terminat am zis ca nu mai fac asta niciodata, ca mai bine o lasam asa, dar acum nu mai cred asta. Crede-ma, e usor si fun. important e ca dupa ce o montezi la loc sa nu ramai cu suruburi in plus Editat Iunie 20, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Am suspendat roata spate, am pornit motoru, i-am dat a I-a, a II-a am tinut-o constant la 55 km/h si nimic. am scos-o din curte, am incalecat si am dat o tura pe strada din fata casei. scartaitul persista. se poate sa fie vorba de lipsa placutelor de frana care se freaca pe discurile de pe fata? cu frana fata trasa, am facut balans pe furca... niciun zgomot. motorul se aude bine, roata spate cu lantul se aud bine. dar cu incalec si fac o tura, scartaie... devine frustrant.. sa vad saptamana viitoare cand o bag in service.Mesaj completat am mai incercat o varianta... incalecat, a-II-a pana in 60 apoi taiat curentu si lasat sa curga. se aude de undeva din fata. mi-am intarit un pic ideea cu placutele de frana mancate care freac fier pe fier cu discurile. m-am uitat un pic mai atent si in curand va trebui sa schimb discurile... am uitat complet de placutele de frana si au inceput sa manance discu. pe langa buza din margine, discul meu a ajuns sa aiba canale si creste. zooooooper.... sunt un mare idiot!!!! pe langa asta, am mai observat ca imi rugineste furca in zona jugului de jos... si jugul are urme de rugina... ce naiba se intampla cu banditu meu Se poate sa se auda de la etrierele fata, cand se tocesc placutele, ajunge clema aia metalica de cuprinde placuta sa frece pe disc si d-aci scrontzanitul ala metalic..eu asa am patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Se poate sa se auda de la etrierele fata, cand se tocesc placutele, ajunge clema aia metalica de cuprinde placuta sa frece pe disc si d-aci scrontzanitul ala metalic..eu asa am patit. am ajuns si eu la concluzia asta dupa ce am inspectat mai atent discurile... care, spre rusinea mea, au inceput sa se f*** destul de urat... acum, pe langa placute, tre sa strang din buci sa-mi schimb si discurile... dar am zis ca daca le schimb, bag unele dantelate (nu stiu cum dracu se numesc alea cu forma d-aia valurita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 am ajuns si eu la concluzia asta dupa ce am inspectat mai atent discurile... care, spre rusinea mea, au inceput sa se f*** destul de urat... acum, pe langa placute, tre sa strang din buci sa-mi schimb si discurile... dar am zis ca daca le schimb, bag unele dantelate (nu stiu cum dracu se numesc alea cu forma d-aia valurita) wave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Din pacate am spalat mobra o singura data la un mini service moto si mi-a dat nenea ala cu o spuma pe ea... dar totusi... a fosr one time only... nu stiu daca din cauza spumei a inceput sa rugineasca. O data nu prea conteaza...ma gandeam ca o faci des...am auzit multe belele de la diferite solutii de spuma activa. Ba chiar stiu un caz in care vopseaua a ramas in valuri dupa o spalare cu o spuma activa minune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 am ajuns si eu la concluzia asta dupa ce am inspectat mai atent discurile... care, spre rusinea mea, au inceput sa se f*** destul de urat... acum, pe langa placute, tre sa strang din buci sa-mi schimb si discurile... dar am zis ca daca le schimb, bag unele dantelate (nu stiu cum dracu se numesc alea cu forma d-aia valurita) pune si tu o poza cu discu Mesaj completat am ajuns si eu la concluzia asta dupa ce am inspectat mai atent discurile... care, spre rusinea mea, au inceput sa se f*** destul de urat... acum, pe langa placute, tre sa strang din buci sa-mi schimb si discurile... dar am zis ca daca le schimb, bag unele dantelate (nu stiu cum dracu se numesc alea cu forma d-aia valurita) pune si tu o poza cu discu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 degeaba pun... in pioza nu se vede cum se simte la mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 ca tot veni vorba de discuri/placute. Nu mai am multa carne la placutele de pe spate. Pe aia din dreapta (cum te uti la kuru mobrei) mai am ~2 mm, pe aia de pe stanga... NU POT S-O VAD Oricum m-as chiora si m-as uita, nu pot s-o vad, ori de cauciuc, ori de janta/spite. Stiu ca de obicei aia din interior se toceste unpic mai devreme si d-aia vreau sa va intreb.. cum pot s-o vad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 eu stiu ca daca te uiti din spate parca se vede. dar sa stii ca aia din stinga n-ar trebui sa se toceasca mai devreme, etrierul de pe spate este fix, nu flotant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Corect ce spune Calin. Dar pentru linistea ta, scoate etrierul si uita-te la ele. Chiar daca pierzi o juma de ora cu totul, nu ajungi precum Cosmin. Cosmin, au santuri serioase discurile alea..daca trebuie sa cumperi discuri noi, te-ai scos!! Mesaj completat Inca ceva..nu cred ca ar fi rau ca din cand in cand sa mai "spalati" discurile si placutele cu spray! E unul special de la Nigrin in Practiker e 11 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 am observat ca mi-ai iesit tzevile din evacuare cam 3 mm. la voi s-a intamplat? am vazut in manual ca cica ar fi normal sa le mai strangi din cand in cand. PS: aseara am dus-o in viteza maxima sa vad unde ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Pai .. si ? a ajuns undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 la 210 m-am oprit ca mi-era cam frica, dar nu cred ca mai urca mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Deci te-a dus pana unde ai putut tu . Eu nu am putut decat 180. Tot asa.. pana unde am putut eu. Masina (originea termenului) nu cred ca are probleme. Noi suntem mai limitati... cu spiritul de conservare ... and stuff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 210 lol.mai sunt si alti pescari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 eu stiu ca daca te uiti din spate parca se vede. dar sa stii ca aia din stinga n-ar trebui sa se toceasca mai devreme, etrierul de pe spate este fix, nu flotant. cum adica etrier fix si etrier flotant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.