Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eliadar: a iesit ok, dar...ti s-a pus pata rau s-o faci Army - Iesea interesant daca nu ramanea cadrul rosu, cu care nu "rimeaza"

 

stiu :) :P cadrul rosu e din alt film. din pacate asa am luat-o si mi-e greu deocamdata sa dau toata vopseaua aia (data cu pensula!! ;) ) jos si dipa aia sa dau jos motorul si sa vopsesc tot cadrul.. o veni si vremea aia! :P

 

am de gand sa scriu pe el ceva gen "royal army of botswana & zimbabwe"... am si o casca sovietica cu care s-ar potrivi...

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai spalat masina cu spuma activa? sau cu vreo substanta minune?! Ochelarii aia la mine au 14 ani si n-au nici pe dracu...nu inteleg cu s-au patat in halul ala :P

 

 

Din pacate am spalat mobra o singura data la un mini service moto si mi-a dat nenea ala cu o spuma pe ea... dar totusi... a fosr one time only... nu stiu daca din cauza spumei a inceput sa rugineasca.

 

Nu am nici bunici la tara si nici garaj unde as putea sa fac mobra gigea... ca sa nu mai spun ca n-am pic de experienta cu mecanica si parca nu m-as baga singur sa desfac furca. Oricum, pana vine iarna, sper sa gasesc o camaruta pe undeva sa bag mobra si s-o dezbrac de tot si mai ales sper sa gasesc pe cineva cu know-how-ul pentru o astfel de treaba si care sa fie dispus sa bem niste beri in timp ce dezmembram banditu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Eliadar, poti face o chestie provizorie: speli bine cadrul, il degresezi si usuci bine, si il acoperi cu autocolant kaki. Daca e aplicat bine, nu observi diferenta intre el si vopsea decat daca te apropii fff mult.

 

 

mobra aia fusese cal de povara.

Cumparata din Londra de la un nene care facea naveta cu ea zilnic pe orice vreme (deci in principiu pe ploaie)

Io am mers cu ea la fel, indiferent de vreme si vara am tinut-o frara husa din cauza mâțelor... in toamna incepuse p-ici pe colo sa se exfolieze vopseaua, cromul sa se 'ciupeasca' si blocul motor impreuna cu ce mai era din aluminiu se innegreasca oxidat asa.

 

Stiu ca toata operatia m-a dus cam la 5 milioane cu tot, mi-a luat vreo 6 week-enduri dar relaxat.

In camerea era si viraga 750 a lu frate-miu, care-i facea acelasi lucru, deci aveam ajutor la indemana + bunica-miu.

De multe ori ieseam de acolo drogati (diluant/vopseluri/chituri etc) :P

Cand am terminat am zis ca nu mai fac asta niciodata, ca mai bine o lasam asa, dar acum nu mai cred asta. :)

Crede-ma, e usor si fun. important e ca dupa ce o montezi la loc sa nu ramai cu suruburi in plus ;)

post-9738-1277038087_thumb.jpg

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am suspendat roata spate, am pornit motoru, i-am dat a I-a, a II-a am tinut-o constant la 55 km/h si nimic. am scos-o din curte, am incalecat si am dat o tura pe strada din fata casei. scartaitul persista. se poate sa fie vorba de lipsa placutelor de frana care se freaca pe discurile de pe fata? cu frana fata trasa, am facut balans pe furca... niciun zgomot. motorul se aude bine, roata spate cu lantul se aud bine. dar cu incalec si fac o tura, scartaie... devine frustrant.. sa vad saptamana viitoare cand o bag in service.

Mesaj completat

am mai incercat o varianta... incalecat, a-II-a pana in 60 apoi taiat curentu si lasat sa curga. se aude de undeva din fata. mi-am intarit un pic ideea cu placutele de frana mancate care freac fier pe fier cu discurile. m-am uitat un pic mai atent si in curand va trebui sa schimb discurile... am uitat complet de placutele de frana si au inceput sa manance discu. pe langa buza din margine, discul meu a ajuns sa aiba canale si creste. zooooooper.... sunt un mare idiot!!!! pe langa asta, am mai observat ca imi rugineste furca in zona jugului de jos... si jugul are urme de rugina... ce naiba se intampla cu banditu meu :P

 

Se poate sa se auda de la etrierele fata, cand se tocesc placutele, ajunge clema aia metalica de cuprinde placuta sa frece pe disc si d-aci scrontzanitul ala metalic..eu asa am patit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa se auda de la etrierele fata, cand se tocesc placutele, ajunge clema aia metalica de cuprinde placuta sa frece pe disc si d-aci scrontzanitul ala metalic..eu asa am patit.

 

am ajuns si eu la concluzia asta dupa ce am inspectat mai atent discurile... care, spre rusinea mea, au inceput sa se f*** destul de urat... acum, pe langa placute, tre sa strang din buci sa-mi schimb si discurile... dar am zis ca daca le schimb, bag unele dantelate (nu stiu cum dracu se numesc alea cu forma d-aia valurita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns si eu la concluzia asta dupa ce am inspectat mai atent discurile... care, spre rusinea mea, au inceput sa se f*** destul de urat... acum, pe langa placute, tre sa strang din buci sa-mi schimb si discurile... dar am zis ca daca le schimb, bag unele dantelate (nu stiu cum dracu se numesc alea cu forma d-aia valurita)

wave

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate am spalat mobra o singura data la un mini service moto si mi-a dat nenea ala cu o spuma pe ea... dar totusi... a fosr one time only... nu stiu daca din cauza spumei a inceput sa rugineasca.

 

 

O data nu prea conteaza...ma gandeam ca o faci des...am auzit multe belele de la diferite solutii de spuma activa. Ba chiar stiu un caz in care vopseaua a ramas in valuri dupa o spalare cu o spuma activa minune :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns si eu la concluzia asta dupa ce am inspectat mai atent discurile... care, spre rusinea mea, au inceput sa se f*** destul de urat... acum, pe langa placute, tre sa strang din buci sa-mi schimb si discurile... dar am zis ca daca le schimb, bag unele dantelate (nu stiu cum dracu se numesc alea cu forma d-aia valurita)

pune si tu o poza cu discu :P

Mesaj completat

am ajuns si eu la concluzia asta dupa ce am inspectat mai atent discurile... care, spre rusinea mea, au inceput sa se f*** destul de urat... acum, pe langa placute, tre sa strang din buci sa-mi schimb si discurile... dar am zis ca daca le schimb, bag unele dantelate (nu stiu cum dracu se numesc alea cu forma d-aia valurita)

pune si tu o poza cu discu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot veni vorba de discuri/placute.

Nu mai am multa carne la placutele de pe spate.

Pe aia din dreapta (cum te uti la kuru mobrei) mai am ~2 mm, pe aia de pe stanga... NU POT S-O VAD :P

Oricum m-as chiora si m-as uita, nu pot s-o vad, ori de cauciuc, ori de janta/spite.

Stiu ca de obicei aia din interior se toceste unpic mai devreme si d-aia vreau sa va intreb.. cum pot s-o vad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca daca te uiti din spate parca se vede. dar sa stii ca aia din stinga n-ar trebui sa se toceasca mai devreme, etrierul de pe spate este fix, nu flotant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ce spune Calin. Dar pentru linistea ta, scoate etrierul si uita-te la ele. Chiar daca pierzi o juma de ora cu totul, nu ajungi precum Cosmin.

 

Cosmin, au santuri serioase discurile alea..daca trebuie sa cumperi discuri noi, te-ai scos!!

Mesaj completat

Inca ceva..nu cred ca ar fi rau ca din cand in cand sa mai "spalati" discurile si placutele cu spray! E unul special de la Nigrin in Practiker e 11 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca mi-ai iesit tzevile din evacuare cam 3 mm.

 

la voi s-a intamplat?

 

am vazut in manual ca cica ar fi normal sa le mai strangi din cand in cand.

 

PS: aseara am dus-o in viteza maxima sa vad unde ajunge :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci te-a dus pana unde ai putut tu ;). Eu nu am putut decat 180. Tot asa.. pana unde am putut eu. Masina (originea termenului) nu cred ca are probleme. Noi suntem mai limitati... cu spiritul de conservare ... and stuff. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca daca te uiti din spate parca se vede. dar sa stii ca aia din stinga n-ar trebui sa se toceasca mai devreme, etrierul de pe spate este fix, nu flotant.

cum adica etrier fix si etrier flotant ?:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica etrier fix si etrier flotant ?;)

nu stiu daca la modelul tau etrierele fata sint flotante, dar la Kult si Pop (1995-2003) sint. adica nu are pistonase decit pe o singura parte (economie). pentru ca totusi sa fie pozibila frinarea, o jumatate a etrierului (cea fara pistoane) gliseaza in cealalta cu ajutorul unor cuie. sistemul genereaza o groaza de probleme. la nici o motocicleta sport n-o sa vezi asa.

 

datorita coeficietul de dilatare diferit aluminiu-otel(bloc motor-surub) si a vibratiilor eu consider ca nu este exclus in timp sa apara desfilatare.

inseamna ca trebuia sa te chem pe tine cind am scos evacuarile de la a mea :P beam un PET si-i explicam oleaca de fizica la evacuarea aia, ca de mine n-au ascultat kkturile de suruburi :)

acuma serios, la Vishco au iesit foarte usor, da' el pe Pop le are de inox, ale mele-s otel penal. acum am si eu tot de inox.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca la modelul tau etrierele fata sint flotante, dar la Kult si Pop (1995-2003) sint. adica nu are pistonase decit pe o singura parte (economie). pentru ca totusi sa fie pozibila frinarea, o jumatate a etrierului (cea fara pistoane) gliseaza in cealalta cu ajutorul unor cuie. sistemul genereaza o groaza de probleme. la nici o motocicleta sport n-o sa vezi asa.

 

aha

chiar m-am uitat acum 2 saptamani la un hornet 2008 sau 2009 si pe fata nici ala nu are pistonase pe ambele parti , o porcarie :P

 

de ss stiu , toate au

Mesaj completat

nu stiu daca la modelul tau etrierele fata sint flotante, dar la Kult si Pop (1995-2003) sint. adica nu are pistonase decit pe o singura parte (economie). pentru ca totusi sa fie pozibila frinarea, o jumatate a etrierului (cea fara pistoane) gliseaza in cealalta cu ajutorul unor cuie. sistemul genereaza o groaza de probleme. la nici o motocicleta sport n-o sa vezi asa.

 

aha

chiar m-am uitat acum 2 saptamani la un hornet 2008 sau 2009 si pe fata nici ala nu are pistonase pe ambele parti , o porcarie ;)

 

de ss stiu , toate au

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar o porcarie, exista argumente pro si contra.

La cel flotant, pistonasele imping placuta pe disc, dupa care, din cauza fortei de impingere a pistonaselor si pentru ca placuta este lipita de disc, acestea (pistonasele) nu se mai pot deplasa, ducand la impingerea etrierului in directia opusa celei in care pistonasele imping placuta pe disc. Urmare aceste miscari a etrierului, cealalta placuta este "trasa" spre disc si astfel discul este prins sandwish!!

Avantaje: un disc mai uzat/ovalizat/ etc va frana, chiar daca va vibra! Costuri reduse;

Dezavantaje eficienta la franare;

 

La etrierul fix, un disc ovalizat poate rupe etrier/placuta...asta pentru ca una din placute poate presa discul inainte de a presa si celalalt. Este insa mult mai eficienta franarea cu etrierele fixe! Costuri ridicate!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...