gn77b Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 wai da' ca sa mai discutam si despre motoare... la Megadeth n-ati fo' nici unu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Salut. Fostul propietar a avut ce a avut cu diferite elemente inclusiv prinderele de pe ghidon, si le-a vopsit cu un spray, care a inceput sa se cam duca, sa se inegreasca... etc. Perie de sarma + bormasina face minuni. P.s. Suruburile sunt cele originale si nu sunt vopsite. Cum ai scos autocolantul ala imitatie de carbon de pe tripla ? Am si eu o mizerie dinasta pe rezervor ... si nush cum sa incep sa-l scot ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 nu era autocolant, ii o bucata de plastic cu imitatie de carbon (hidrotransfer cred) care era prinsa cu niste mastic. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 nu era autocolant, ii o bucata de plastic cu imitatie de carbon (hidrotransfer cred) care era prinsa cu niste mastic. ) Pfff ... misto ... adica s-a luat usor, fara sa intervi cu apa, feon, sau chimicale ... K ... so stie cineva cum scot autocolant lipit cu feonul ? Tot cu feonul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Pfff ... misto ... adica s-a luat usor, fara sa intervi cu apa, feon, sau chimicale ... K ... so stie cineva cum scot autocolant lipit cu feonul ? Tot cu feonul ? Folosesti feonul, stiu de la colegii mei care au dezlipit de pe duba si masinile de firma, stickerele vechi.. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 pe urma poti folosi alchool etilic dar fara sa insisti, sa scoti urmle de adeziv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Azi mi-am comandat niste placute Brembo pentru fata. Cica sunt ze shit pentru strada. Pana acum tot de astea am avut si veau sa zic ca aveam frane taica. Icedude, nu am mai putut astepta reply-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 cit ai dat pe Brembo? si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) Pe ambele seturi am dat 300ron. Placutele le-am luat de la mac(racingparts.ro). La pretul asta placutele astea sunt un pic mai scumpe decat celelalte chestii dar am frante taica. cand ma infing in frane, se opresc, nu gluma(am avut aceleasi placute 15k km) si de la prima pana la ultima franare a placutelor au fost la fel de eficiente. Le recomand. Iar pentru fete: In plus sunt si rosii si dau bine cu oja Editat Iunie 28, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 @nervOptik - vezi ca dupa ce scoti abtipildele, e posibil sa se vada diferenta intre vopseaua unde a fost lipit si unde nu..din cauza soarelui..cred ca se matuieste, sau ceva de gen Gandeste-te de 2 ori inainte sa faci asta..ca si eu aveam pe codita ceva de gen, l-am dezlipit si a ramas exact scrisul..ma rog, la mine nu arata rau, ca se vede doar scrisul, nu se vede un petic dezlipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) @nervOptik - vezi ca dupa ce scoti abtipildele, e posibil sa se vada diferenta intre vopseaua unde a fost lipit si unde nu..din cauza soarelui..cred ca se matuieste, sau ceva de gen Gandeste-te de 2 ori inainte sa faci asta..ca si eu aveam pe codita ceva de gen, l-am dezlipit si a ramas exact scrisul..ma rog, la mine nu arata rau, ca se vede doar scrisul, nu se vede un petic dezlipit Merci, dar la mine ... problema e mai adanca Tot "actiuni cosmetice aberante" + 22 de ani vechime ... plus ca am niste zgarieturi adanci pe rezervor in laterale, de parca cine a avut-o inainte n-a avut par pe picioare, ci perii de sarma ... + vopsea patata, sau lac patat ... oricum e scarbos. (rezervor, tripla, ghidon, capete ghidon, jante) Numa, problema mea e ca dureaza de la demontat pana la vopsit + montat inapoi vreo 4-5 zile din ce am citit pe un topic despre vopsitorie. Si la mine e greu cu serviciul ... vin seara, si in plus as vopsi-o cu spray-ul ... ca pistoale, compresoare si indemanare ... canci. In consecinta sunt sigur ca va iesi mult mai bine, dar nu stiu daca va fi si de durata cu sprayuri ... si in plus, s-ar putea ca la sfarsit sa zic "iar am pierdut o saptamana din viata" ... mai bine ma apucam de coaja aia de Citroen AX care imi sta in ograda de 1 an ... si uite asa apar reprosurile Nush, sfaturi sunt multe de dat/luat ... e mai naspa ca sunt lenesh singur ... Editat Iunie 28, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) nervoptik, vezi ca era un topic mai vechi in care descria cineva cum a vopsit un motor la spray, iesise foarte beton. dar eu n-as recomanda vopsitul DIY, I hate it. in alta ordine de idei. inca o data, Germania imi confirma ca nu degeaba nu inghit eu tara asta si tot ce are legatura cu ea. m-am hotarit sa iau amortizor de B12 Kult de pe ebay.de. mi-au trimis de B12 Pop in loc, cu toate ca era scris clar GV75 1996-2000. nu stiu cum se face ca nu am luat absolut niciodata teapa cu englezi, si am vreo 30 si ceva de cumparaturi din UK, pe cind de la nemti mi-o iau a doua oara (crashbarurile, remember). chiar as vrea sa aflu explicatia "fizica" a fenomenului... ein mann, ein wort... poveste de adormit copii. Editat Iunie 28, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Merci, dar la mine ... problema e mai adanca Tot "actiuni cosmetice aberante" + 22 de ani vechime ... plus ca am niste zgarieturi adanci pe rezervor in laterale, de parca cine a avut-o inainte n-a avut par pe picioare, ci perii de sarma ... + vopsea patata, sau lac patat ... oricum e scarbos. (rezervor, tripla, ghidon, capete ghidon, jante) Numa, problema mea e ca dureaza de la demontat pana la vopsit + montat inapoi vreo 4-5 zile din ce am citit pe un topic despre vopsitorie. Si la mine e greu cu serviciul ... vin seara, si in plus as vopsi-o cu spray-ul ... ca pistoale, compresoare si indemanare ... canci. In consecinta sunt sigur ca va iesi mult mai bine, dar nu stiu daca va fi si de durata cu sprayuri ... si in plus, s-ar putea ca la sfarsit sa zic "iar am pierdut o saptamana din viata" ... mai bine ma apucam de coaja aia de Citroen AX care imi sta in ograda de 1 an ... si uite asa apar reprosurile Nush, sfaturi sunt multe de dat/luat ... e mai naspa ca sunt lenesh singur ... Cunosc un vopsitor bun..ii lasi motoru si rezolva el restu(sau cum te intelegi cu el) E om serios..Stiu ca nu are preturi piperate, dar oricum, iti pot da nr. lui, nu pierzi nimic daca-l suni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 nervoptik, vezi ca era un topic mai vechi in care descria cineva cum a vopsit un motor la spray, iesise foarte beton. dar eu n-as recomanda vopsitul DIY, I hate it. in alta ordine de idei. inca o data, Germania imi confirma ca nu degeaba nu inghit eu tara asta si tot ce are legatura cu ea. m-am hotarit sa iau amortizor de B12 Kult de pe ebay.de. mi-au trimis de B12 Pop in loc, cu toate ca era scris clar GV75 1996-2000. nu stiu cum se face ca nu am luat absolut niciodata teapa cu englezi, si am vreo 30 si ceva de cumparaturi din UK, pe cind de la nemti mi-o iau a doua oara (crashbarurile, remember). chiar as vrea sa aflu explicatia "fizica" a fenomenului... ein mann, ein wort... poveste de adormit copii. Daca n-ai fost la Rammstein ... vezi ? Sorry, dude, ar trebui sa vorbesti sa ti-l schimbe si sa-ti plateasca taxele de curierat ... In ceea ce priveste vopsitul la spray ... nu m-as combina nici eu ... cu toate ca nu ar fi greu, imi place sa DIMyself ... dar, mi-e frica ca nu dureaza ... si ca o sa se cojeasca vopseaua ca la oua. Mesaj completat Cunosc un vopsitor bun..ii lasi motoru si rezolva el restu(sau cum te intelegi cu el)E om serios..Stiu ca nu are preturi piperate, dar oricum, iti pot da nr. lui, nu pierzi nimic daca-l suni Da, te rog da-mi nr pe PM. Oricum nu-i las toata motoreta ... ii duc jantele, rezervorul si ghidonul ... tripla mi-o fac singur, ca mi-e sila sa o scot din rulmenti, mai bine invelesc bine imprejurimile si o ard la spray ... Toata treaba e sa pun mana pe niste bani. Pe 3 si 4 sunt la o nunta la care sunt obligat sa merg ... deci, vopsitul o sa-l las probabil peste vreo 2-3 saptamani, pana in intrunirea de la Predeal. Imi zice cineva prin Bucuresti unde e o vulcanizare de motoare, sa-mi scoata si mie cauciucele frumos, fara ciupituri, rangi, leviere si bate de baseball ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Daca n-ai fost la Rammstein ... vezi ? Sorry, dude, ar trebui sa vorbesti sa ti-l schimbe si sa-ti plateasca taxele de curierat ... In ceea ce priveste vopsitul la spray ... nu m-as combina nici eu ... cu toate ca nu ar fi greu, imi place sa DIMyself ... dar, mi-e frica ca nu dureaza ... si ca o sa se cojeasca vopseaua ca la oua. deja le-am trimis mail, iti dai seama. dar sincer nu am sperante mari, cind am luat de pe Louis crashbaruri de 5 milioane cu defect de fabricatie (adica nu ca aveau o zgirietura, ci nu le puteam monta) n-au vrut sa le schimbe. de asta ziceam ca faza cu "ein mann, ein wort" e o abureala care poate era valabila pe vremea lu' Hitler, cel mult. de vopsit nu e problema ca se cojeste, ci ca pur si simplu e greu sa iasa finisajul in regim DIY. plus ca o sa ai mult de suferit cu smirgheluit and shit. nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 plus ca din cate stiu peste vopsea se da si un strat sau doua de lac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 se da, se da. sint multi factori implicati. un om cu experienta a facut deja probabil toate greselile posibile asa ca stie ce si cum. voi e posibil sa faceti greselile astea pe banii si munca voastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 se da, se da. sint multi factori implicati. un om cu experienta a facut deja probabil toate greselile posibile asa ca stie ce si cum. voi e posibil sa faceti greselile astea pe banii si munca voastra... Dude ... that's wise ... Capacele de la motor mi le-am vopsit singur cu sprayul dupa ce au fost sablate. Am dat, daca nu exagerez, 5-6 straturi de vopsea la fiecare, apoi inca 3 - 4 de lac. Cand sunt curate ... iti faci freza in ele. Sunt multumit de cum au iesit, si nici n-am folosit vopsea termica. In schimb n-as face asta la rezervor, pt ca acolo e risc mare de a se zgaria, si in plus la chituire nu ma prea pricep, ca e deja zgariat ... Cred eu ... ca vopseaua la spray e mai pretentioasa atunci cand e lucioasa ... sau cand nu se combina cu mai multe straturi de lac ... Nush, depinde si de pretentii ... eu nu ma duc la salon cu ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 o mare problema e ca omului "de rind" nu-i sint accesibile materiile prime de nivelul calitativ la care are acces vopsitorul profesionist. e posibil sa faci totul ca la carte si sa iasa prost ca e vopseaua proasta (si nu sint toate la fel de bune). rezultat -> muca, bani si nervi irositi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Azi mi-am comandat niste placute Brembo pentru fata. Cica sunt ze shit pentru strada. Pana acum tot de astea am avut si veau sa zic ca aveam frane taica. Icedude, nu am mai putut astepta reply-ul tau. sorry man, am fost prins..am vazut mesajul tau tarziu. Au program si sambata. Placutele is foarte ok. tin mult si franeaza bine. Alea de pe spate sunt 73 ron. Imi zice cineva prin Bucuresti unde e o vulcanizare de motoare, sa-mi scoata si mie cauciucele frumos, fara ciupituri, rangi, leviere si bate de baseball ? motoroute. /index.php?showtopic=498757 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 o mare problema e ca omului "de rind" nu-i sint accesibile materiile prime de nivelul calitativ la care are acces vopsitorul profesionist. e posibil sa faci totul ca la carte si sa iasa prost ca e vopseaua proasta (si nu sint toate la fel de bune). rezultat -> muca, bani si nervi irositi. Perfect de acord ... Iti dai seama ca nu mi-a iesit "profesional" ... dar cine se apleaca sa se uite la fiecare cm patrat de pe capace ... Daca le cromam ca bling-bling-istii aia americani, era altceva ... Mesaj completat IcemaN ... asa arat si eu pe capra ma? Ca si cum am furat bicicleta unui copil mic ? http://www.youtube.com/watch#!v=anVRhE...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 O vulcanizare moto gasesti la intrarea in bucuresti(autostrada Bucuresti - Pitesti) vis-a-vis de McDonald's..acolo vreau sa-mi echilibrez si eu jantele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Di@n@ Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Buna Dezmembreaza cineva bandit 400? O zi frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 am trimis aseara mail celui care mi-a vindut amortizorul de Pop in loc de Kult, tocmai am primit full refund ca veni vorba, publicitate: vind amortizor de GSXR 600/750 2007. merge pe Pop doar ca trebuie pus kit de inaltare, ca e mai scurt decit cel standard cu 6 mm (coboara spatele cu vreo 2 cm si ceva). 250 ron negociabil. e in stare optica perfecta, functional nu l-am testat dar nu vad ce ar putea sa aiba. daca va uitati oleaca pe la dezmembrari sau ebay o sa vedeti ca e moka acuma sa va intreb o chestie. stiam ca amortizorul de Bandit stock e un cacao, dar m-am asezat pe Banditul lui Vishco (Pop) si al lui (tot stock) e mult mai tare decit al meu de Kult. al meu fiind dat pe pretensionare maxima. ieri a facut si el o tura cu al meu si a confirmat ca e varza. a mai avut cineva ocazia sa faca comparatie Pop/Kult la amortizorul spate? ma intreb daca asa-s ele sau al meu e si foarte uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Calin, sa nu fie varza amortizorul tau. Nu contest ca amortizorul de Kult6 e slab, dar...nu e chiar asa varza (cel putin nu la mine ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.