MotoRocker Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 foarte misto Rammstein, a rupt fâÂşu!!! marfa si gixxerul lu' nerv PS: ne-a prins ploaia aseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 foarte misto Rammstein, a rupt fâÂşu!!! marfa si gixxerul lu' nerv PS: ne-a prins ploaia aseara. Frate, si pe mine .... pe portiunea aia de la Autovit spre centura, total neiluminata si plina de gropi ... Am dat intr-o groapa cu roata fatza de mi-au intrat bilutele in gat, si apoi, cand a intrat roata spate,degeaba m-am ridicat, ca tot am rupt suportul de numar Am ajuns acasa cu placutza de numar intr-o rana si pilita pe spate Dar tot cu zambetul pe buze si senzatie de bucurie am ajuns acasa ... cantam "Sonne". Nu a mai contat nici numarul rupt, nici ploaia, nici coitzele ... si cred ca nici voma Mesaj completat ...marfa si gixxerul lu' nerv ... Era noapte ... Si mie mi se pare frumoasa noaptea ... Da' ziua, incep sa se vada imperfectiunile. D'a las ca dau eu de bani ... si-o fac calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Dark_lord: a iesit ok lucrarea ... da mai bine cu suruburile negre, din punctul meu de vedere Totusi, am o intrebare, nu mai stiu daca te-am mai intrebat: km tau e in mile?! (deci nu viteza, numarul de km/mile facute) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) ... oricum... dupa ce am vazut/ascultat Slayer la cativa metri in fata mea... cred ca nimic nu se poate ridica la acel nivel... mai ales ca au avut un sunet exceptional... iar Metallica a facut un show de zile mari... ... Ce ziceai ? Mesaj completat Salut. Fostul propietar a avut ce a avut cu diferite elemente inclusiv prinderele de pe ghidon, si le-a vopsit cu un spray, care a inceput sa se cam duca, sa se inegreasca... etc. Dupa ceva munca, cum a iesit.. Perie de sarma + bormasina face minuni. P.s. Suruburile sunt cele originale si nu sunt vopsite. Foarte misto ! Iti recomand sablarea, totusi. Daca ai unde, sau daca nu, pentru piese mici, te pot ajuta eu. Peria de sarma lasa zgarieturi mici liniare, sablarea, oricum zgarie, dar punctiform, practic nu se vede ... N-am inteles partea cu suruburile ... erau negre original si fostul prop le-a vopsit argintiu ... sau le-ai schimbat ? Editat Iunie 28, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 cred ca renunt la ideea de a pune ulei mai gros (20W50) in talhar. motivul il vedeti in atas + ca 10W40 pot lua mai mult (ies unpic mai ieftin la bidoane mari) ca pot pune si in mobra pretinei (Honda CB500), ca ei ii cere 10W30... la km nu se apropie, a facut numa 6.000 din aia 12.000 pe care-i recomanda nebunii de la Honda pentru schimbului uleiul, dar aproape s-a facut anul de cand l-am pus si nu strica daca-l schimb si pe al ei. A folosit careva placute Goldfren pe Bandit? eu pe spate d-astea vreau sa pun (nu combinatia cea mai dura, aia de mijloc), folosesc de 2-3 ani placutele si sunt țais, tin mult si nici nu fuck discurile plus ca musca bine la franare. Sunt made in E.U. (Cehia) si o pereche e sub 100 ron. Pe fata la fel, dar mai am vreo 2 mm pana se termina santurile. Daca vreti gasiti la Yamha Pipera (Dual Tours) Cosmine, pan' la urma ai fost la Rammstein? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 @Macke da, "kilometrul" meu e in mile. ma cam enerveaza da asta e... @nervoptik stiu ca iesea mai bine sablat, dar a fost o chestie de moment. dupa vreo 3 ore de incercat sa indepartez prostia aia de vopsea cu diferite substante(alchool etilic, dilualt, lichid de frana) am ajuns la peria de sarma. e chiar ok pentru suruburi si alte chestii. pe aluminiu intradevar raman ceva urme, dar asta e. suruburile erau argintii + ceva vopsea si am facut cum am citit pe aici. incalzite in foc si pe urma bagate in ulei, nu vopsite. chiar imi place cum da aluminiu cu suruburile negre. acusi intru in concediu si incep sa bijuteresc mai agresiv la ea. sunt multe elemente pe care timpul + umezeala si-a pus amprenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 wai da' ca sa mai discutam si despre motoare... la Megadeth n-ati fo' nici unu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Salut. Fostul propietar a avut ce a avut cu diferite elemente inclusiv prinderele de pe ghidon, si le-a vopsit cu un spray, care a inceput sa se cam duca, sa se inegreasca... etc. Perie de sarma + bormasina face minuni. P.s. Suruburile sunt cele originale si nu sunt vopsite. Cum ai scos autocolantul ala imitatie de carbon de pe tripla ? Am si eu o mizerie dinasta pe rezervor ... si nush cum sa incep sa-l scot ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 nu era autocolant, ii o bucata de plastic cu imitatie de carbon (hidrotransfer cred) care era prinsa cu niste mastic. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 nu era autocolant, ii o bucata de plastic cu imitatie de carbon (hidrotransfer cred) care era prinsa cu niste mastic. ) Pfff ... misto ... adica s-a luat usor, fara sa intervi cu apa, feon, sau chimicale ... K ... so stie cineva cum scot autocolant lipit cu feonul ? Tot cu feonul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Pfff ... misto ... adica s-a luat usor, fara sa intervi cu apa, feon, sau chimicale ... K ... so stie cineva cum scot autocolant lipit cu feonul ? Tot cu feonul ? Folosesti feonul, stiu de la colegii mei care au dezlipit de pe duba si masinile de firma, stickerele vechi.. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 pe urma poti folosi alchool etilic dar fara sa insisti, sa scoti urmle de adeziv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Azi mi-am comandat niste placute Brembo pentru fata. Cica sunt ze shit pentru strada. Pana acum tot de astea am avut si veau sa zic ca aveam frane taica. Icedude, nu am mai putut astepta reply-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 cit ai dat pe Brembo? si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) Pe ambele seturi am dat 300ron. Placutele le-am luat de la mac(racingparts.ro). La pretul asta placutele astea sunt un pic mai scumpe decat celelalte chestii dar am frante taica. cand ma infing in frane, se opresc, nu gluma(am avut aceleasi placute 15k km) si de la prima pana la ultima franare a placutelor au fost la fel de eficiente. Le recomand. Iar pentru fete: In plus sunt si rosii si dau bine cu oja Editat Iunie 28, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 @nervOptik - vezi ca dupa ce scoti abtipildele, e posibil sa se vada diferenta intre vopseaua unde a fost lipit si unde nu..din cauza soarelui..cred ca se matuieste, sau ceva de gen Gandeste-te de 2 ori inainte sa faci asta..ca si eu aveam pe codita ceva de gen, l-am dezlipit si a ramas exact scrisul..ma rog, la mine nu arata rau, ca se vede doar scrisul, nu se vede un petic dezlipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) @nervOptik - vezi ca dupa ce scoti abtipildele, e posibil sa se vada diferenta intre vopseaua unde a fost lipit si unde nu..din cauza soarelui..cred ca se matuieste, sau ceva de gen Gandeste-te de 2 ori inainte sa faci asta..ca si eu aveam pe codita ceva de gen, l-am dezlipit si a ramas exact scrisul..ma rog, la mine nu arata rau, ca se vede doar scrisul, nu se vede un petic dezlipit Merci, dar la mine ... problema e mai adanca Tot "actiuni cosmetice aberante" + 22 de ani vechime ... plus ca am niste zgarieturi adanci pe rezervor in laterale, de parca cine a avut-o inainte n-a avut par pe picioare, ci perii de sarma ... + vopsea patata, sau lac patat ... oricum e scarbos. (rezervor, tripla, ghidon, capete ghidon, jante) Numa, problema mea e ca dureaza de la demontat pana la vopsit + montat inapoi vreo 4-5 zile din ce am citit pe un topic despre vopsitorie. Si la mine e greu cu serviciul ... vin seara, si in plus as vopsi-o cu spray-ul ... ca pistoale, compresoare si indemanare ... canci. In consecinta sunt sigur ca va iesi mult mai bine, dar nu stiu daca va fi si de durata cu sprayuri ... si in plus, s-ar putea ca la sfarsit sa zic "iar am pierdut o saptamana din viata" ... mai bine ma apucam de coaja aia de Citroen AX care imi sta in ograda de 1 an ... si uite asa apar reprosurile Nush, sfaturi sunt multe de dat/luat ... e mai naspa ca sunt lenesh singur ... Editat Iunie 28, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) nervoptik, vezi ca era un topic mai vechi in care descria cineva cum a vopsit un motor la spray, iesise foarte beton. dar eu n-as recomanda vopsitul DIY, I hate it. in alta ordine de idei. inca o data, Germania imi confirma ca nu degeaba nu inghit eu tara asta si tot ce are legatura cu ea. m-am hotarit sa iau amortizor de B12 Kult de pe ebay.de. mi-au trimis de B12 Pop in loc, cu toate ca era scris clar GV75 1996-2000. nu stiu cum se face ca nu am luat absolut niciodata teapa cu englezi, si am vreo 30 si ceva de cumparaturi din UK, pe cind de la nemti mi-o iau a doua oara (crashbarurile, remember). chiar as vrea sa aflu explicatia "fizica" a fenomenului... ein mann, ein wort... poveste de adormit copii. Editat Iunie 28, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Merci, dar la mine ... problema e mai adanca Tot "actiuni cosmetice aberante" + 22 de ani vechime ... plus ca am niste zgarieturi adanci pe rezervor in laterale, de parca cine a avut-o inainte n-a avut par pe picioare, ci perii de sarma ... + vopsea patata, sau lac patat ... oricum e scarbos. (rezervor, tripla, ghidon, capete ghidon, jante) Numa, problema mea e ca dureaza de la demontat pana la vopsit + montat inapoi vreo 4-5 zile din ce am citit pe un topic despre vopsitorie. Si la mine e greu cu serviciul ... vin seara, si in plus as vopsi-o cu spray-ul ... ca pistoale, compresoare si indemanare ... canci. In consecinta sunt sigur ca va iesi mult mai bine, dar nu stiu daca va fi si de durata cu sprayuri ... si in plus, s-ar putea ca la sfarsit sa zic "iar am pierdut o saptamana din viata" ... mai bine ma apucam de coaja aia de Citroen AX care imi sta in ograda de 1 an ... si uite asa apar reprosurile Nush, sfaturi sunt multe de dat/luat ... e mai naspa ca sunt lenesh singur ... Cunosc un vopsitor bun..ii lasi motoru si rezolva el restu(sau cum te intelegi cu el) E om serios..Stiu ca nu are preturi piperate, dar oricum, iti pot da nr. lui, nu pierzi nimic daca-l suni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 nervoptik, vezi ca era un topic mai vechi in care descria cineva cum a vopsit un motor la spray, iesise foarte beton. dar eu n-as recomanda vopsitul DIY, I hate it. in alta ordine de idei. inca o data, Germania imi confirma ca nu degeaba nu inghit eu tara asta si tot ce are legatura cu ea. m-am hotarit sa iau amortizor de B12 Kult de pe ebay.de. mi-au trimis de B12 Pop in loc, cu toate ca era scris clar GV75 1996-2000. nu stiu cum se face ca nu am luat absolut niciodata teapa cu englezi, si am vreo 30 si ceva de cumparaturi din UK, pe cind de la nemti mi-o iau a doua oara (crashbarurile, remember). chiar as vrea sa aflu explicatia "fizica" a fenomenului... ein mann, ein wort... poveste de adormit copii. Daca n-ai fost la Rammstein ... vezi ? Sorry, dude, ar trebui sa vorbesti sa ti-l schimbe si sa-ti plateasca taxele de curierat ... In ceea ce priveste vopsitul la spray ... nu m-as combina nici eu ... cu toate ca nu ar fi greu, imi place sa DIMyself ... dar, mi-e frica ca nu dureaza ... si ca o sa se cojeasca vopseaua ca la oua. Mesaj completat Cunosc un vopsitor bun..ii lasi motoru si rezolva el restu(sau cum te intelegi cu el)E om serios..Stiu ca nu are preturi piperate, dar oricum, iti pot da nr. lui, nu pierzi nimic daca-l suni Da, te rog da-mi nr pe PM. Oricum nu-i las toata motoreta ... ii duc jantele, rezervorul si ghidonul ... tripla mi-o fac singur, ca mi-e sila sa o scot din rulmenti, mai bine invelesc bine imprejurimile si o ard la spray ... Toata treaba e sa pun mana pe niste bani. Pe 3 si 4 sunt la o nunta la care sunt obligat sa merg ... deci, vopsitul o sa-l las probabil peste vreo 2-3 saptamani, pana in intrunirea de la Predeal. Imi zice cineva prin Bucuresti unde e o vulcanizare de motoare, sa-mi scoata si mie cauciucele frumos, fara ciupituri, rangi, leviere si bate de baseball ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Daca n-ai fost la Rammstein ... vezi ? Sorry, dude, ar trebui sa vorbesti sa ti-l schimbe si sa-ti plateasca taxele de curierat ... In ceea ce priveste vopsitul la spray ... nu m-as combina nici eu ... cu toate ca nu ar fi greu, imi place sa DIMyself ... dar, mi-e frica ca nu dureaza ... si ca o sa se cojeasca vopseaua ca la oua. deja le-am trimis mail, iti dai seama. dar sincer nu am sperante mari, cind am luat de pe Louis crashbaruri de 5 milioane cu defect de fabricatie (adica nu ca aveau o zgirietura, ci nu le puteam monta) n-au vrut sa le schimbe. de asta ziceam ca faza cu "ein mann, ein wort" e o abureala care poate era valabila pe vremea lu' Hitler, cel mult. de vopsit nu e problema ca se cojeste, ci ca pur si simplu e greu sa iasa finisajul in regim DIY. plus ca o sa ai mult de suferit cu smirgheluit and shit. nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 plus ca din cate stiu peste vopsea se da si un strat sau doua de lac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 se da, se da. sint multi factori implicati. un om cu experienta a facut deja probabil toate greselile posibile asa ca stie ce si cum. voi e posibil sa faceti greselile astea pe banii si munca voastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 se da, se da. sint multi factori implicati. un om cu experienta a facut deja probabil toate greselile posibile asa ca stie ce si cum. voi e posibil sa faceti greselile astea pe banii si munca voastra... Dude ... that's wise ... Capacele de la motor mi le-am vopsit singur cu sprayul dupa ce au fost sablate. Am dat, daca nu exagerez, 5-6 straturi de vopsea la fiecare, apoi inca 3 - 4 de lac. Cand sunt curate ... iti faci freza in ele. Sunt multumit de cum au iesit, si nici n-am folosit vopsea termica. In schimb n-as face asta la rezervor, pt ca acolo e risc mare de a se zgaria, si in plus la chituire nu ma prea pricep, ca e deja zgariat ... Cred eu ... ca vopseaua la spray e mai pretentioasa atunci cand e lucioasa ... sau cand nu se combina cu mai multe straturi de lac ... Nush, depinde si de pretentii ... eu nu ma duc la salon cu ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 o mare problema e ca omului "de rind" nu-i sint accesibile materiile prime de nivelul calitativ la care are acces vopsitorul profesionist. e posibil sa faci totul ca la carte si sa iasa prost ca e vopseaua proasta (si nu sint toate la fel de bune). rezultat -> muca, bani si nervi irositi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.