Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Azi mi-am comandat niste placute Brembo pentru fata.

Cica sunt ze shit pentru strada. Pana acum tot de astea am avut si veau sa zic ca aveam frane taica.

Icedude, nu am mai putut astepta reply-ul tau.

sorry man, am fost prins..am vazut mesajul tau tarziu.

Au program si sambata.

Placutele is foarte ok. tin mult si franeaza bine.

Alea de pe spate sunt 73 ron.

 

Imi zice cineva prin Bucuresti unde e o vulcanizare de motoare, sa-mi scoata si mie cauciucele frumos, fara ciupituri, rangi, leviere si bate de baseball ?

motoroute.

/index.php?showtopic=498757

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o mare problema e ca omului "de rind" nu-i sint accesibile materiile prime de nivelul calitativ la care are acces vopsitorul profesionist. e posibil sa faci totul ca la carte si sa iasa prost ca e vopseaua proasta (si nu sint toate la fel de bune). rezultat -> muca, bani si nervi irositi.

Perfect de acord ... Iti dai seama ca nu mi-a iesit "profesional" ... dar cine se apleaca sa se uite la fiecare cm patrat de pe capace ...

Daca le cromam ca bling-bling-istii aia americani, era altceva ...

 

Mesaj completat

IcemaN ...

asa arat si eu pe capra ma? Ca si cum am furat bicicleta unui copil mic ? :smoke:

 

http://www.youtube.com/watch#!v=anVRhE...feature=related

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trimis aseara mail celui care mi-a vindut amortizorul de Pop in loc de Kult, tocmai am primit full refund :smoke:

 

ca veni vorba, publicitate: vind amortizor de GSXR 600/750 2007. merge pe Pop doar ca trebuie pus kit de inaltare, ca e mai scurt decit cel standard cu 6 mm (coboara spatele cu vreo 2 cm si ceva). 250 ron negociabil. e in stare optica perfecta, functional nu l-am testat dar nu vad ce ar putea sa aiba. daca va uitati oleaca pe la dezmembrari sau ebay o sa vedeti ca e moka :lol:

 

acuma sa va intreb o chestie. stiam ca amortizorul de Bandit stock e un cacao, dar m-am asezat pe Banditul lui Vishco (Pop) si al lui (tot stock) e mult mai tare decit al meu de Kult. al meu fiind dat pe pretensionare maxima. ieri a facut si el o tura cu al meu si a confirmat ca e varza. a mai avut cineva ocazia sa faca comparatie Pop/Kult la amortizorul spate? ma intreb daca asa-s ele sau al meu e si foarte uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, sa nu fie varza amortizorul tau. Nu contest ca amortizorul de Kult6 e slab, dar...nu e chiar asa varza (cel putin nu la mine :smoke: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am observat pe urechea mea si dupa cum ziceati si voi la viteze mari, datorita rahatului ala de amortizor imi intra intr-un dans lugubru.

Nu imi place amortizorul la viteze mari si singur...dar imi place amortizorul meu pentru : pasagerul care se simte mult mai bine daca mergem la un drum lung decat pe un hornet.

O groapa luata la viteze maricele cu curu ma readuce usor la linia de plutire dupa o perioada de oscilatie mare.

Mi se pare mai comod la orice groapa decat unul mai puternic.

 

. se aude cand ating cu crashu :smoke: .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, sa nu fie varza amortizorul tau. Nu contest ca amortizorul de Kult6 e slab, dar...nu e chiar asa varza (cel putin nu la mine :lol: ).

pai si care e referinta? tu ai tot Kult, Vishco are Pop. daca vine unu' de pe R1 pe Bandit oricum o sa spuna ca-i varza chiar si nou-nout.

Mesaj completat

Dupa cum am observat pe urechea mea si dupa cum ziceati si voi la viteze mari, datorita rahatului ala de amortizor imi intra intr-un dans lugubru.

Nu imi place amortizorul la viteze mari si singur...dar imi place amortizorul meu pentru : pasagerul care se simte mult mai bine daca mergem la un drum lung decat pe un hornet.

O groapa luata la viteze maricele cu curu ma readuce usor la linia de plutire dupa o perioada de oscilatie mare.

Mi se pare mai comod la orice groapa decat unul mai puternic.

 

. se aude cand ating cu crashu :cheers: .

oscilatiile alea pot sa aiba ca efect in cel mai rau caz sa te duci jos intr-o curba :smoke: miscarile alea schimba pozitia centrului de greutate si implicit dinamica motocicletei.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so dreptate calin, Dar cand vine vorba de curbe si gropi, mai bine nu vine vorba de curbe si gropi, daca transmit bine informatia. :smoke:

Al meu e pretensionat la maxim si tot ma simt pe o balena.

 

side question: exista posibilitatea sa se deregleze ceva de la o cazatura pe la 20 la ora?(nu a patit nimic,decat crash indoit ) pentru ca mi se pare ca a inceput sa consume mult..gen 7,5 la drum lung cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so dreptate calin, Dar cand vine vorba de curbe si gropi, mai bine nu vine vorba de curbe si gropi, daca transmit bine informatia. :smoke:

Al meu e pretensionat la maxim si tot ma simt pe o balena.

 

side question: exista posibilitatea sa se deregleze ceva de la o cazatura pe la 20 la ora?(nu a patit nimic,decat crash indoit ) pentru ca mi se pare ca a inceput sa consume mult..gen 7,5 la drum lung cu pasager.

transmiti bine informatia, dar in Romania nu stii niciodata. pot sa ajunga si mici valurele pentru a induce oscilatiile alea penale.

7.5 la drum lung cu pasager imi suna cam mult. n-am mers la drum lung cu pasager pina acum dar mi se pare multisor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vorbim de amortizoare, imi puteti da un link unde sa ma documentez? Ma intereseaza raspunsul la o intrebare de noob si anume:

 

ce inseamna un amortizor bun si ce inseamna unul "varza"? Ce are Ohlins in plus/minus fata de stock la Bandit sau ce are un R1 fata de un Bandit?

 

Am inteles ca se tensioneaza, dar ma refer doar la configuratie stock, ce anume deosebeste amortizoarele si ce diferente efective simti daca le inlocuiesti? Se lasa mai bine pe curbe, ai mai mult control asupra moto, e ceva ce as putea sa simt daca nu sunt Rossi prin schimbarea acestora?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferente sint o gramada.

in primul rind amortizorul stock de Kult (poate si Pop etc) are arc foarte moale.

amortizorul este cel care nu numai ca ofera confort, ci este cel care tine roata pe asfalt atunci cind ai mai mult nevoie de asta.

ideal un amortizor trebuie sa functioneze asa: sa se comprime (compression) aproape instantaneu si apoi sa revina fara "overshoot" - adica miscare in inertie mai departe de punctul pina la care este adus de forta externa - sau oscilatii la pozitia initiala (rebound). cu cit compresia si reboundul sint mai rapide si acel "overshoot" e mai mic, cu atit e mai bun.

detaliile probabil le stiu doar cei care le proiecteaza.

in curbe motorul este tinut de un echilibru fragil de forte (centrifuga si gravitationala). comprimarea si destinderea amortizoarelor schimba geometria motorului, implicit strica acel echilibru. nu e vorba doar de denivelari ci si cit de tirziu frinezi inainte de curba (frinarea "munceste" mult amortizoarele).

daca nu te dai sportiv nu cred ca o sa simti vreo diferenta, mai ales la Evo-ul tau. probabil i-au rezolvat problema amortizorului prost intr-o masura mai mare sau mai mica. nici eu nu ma dau sportiv, dar al meu e sub orice critica. e totusi un motor buget proiectat acum 15 ani, pe care s-a pus cel mai ieftin amortizor.

amortizoarele performate au reglaj de pretensionare, comprimare si destindere. amortizorul de Kult 600 are reglaj doar de pretensionare :smoke:

am citit odata intr-un articol (nu-l mai gasesc) scris de un inginer de la Ohlins ca multe din cazaturile in curbe se datoreaza problemelor de rebound (destindere) sau reglajului prost al acestuia. unii o sa zica ce mai important e cine sta pe motorul ala, dar nu toti ne-am nascut Rossi si cel putin la fel de multi nici nu sintem in stare sa devenim vreodata.

cam asa inteleg eu lucrurile.

linkuri sint kklau, Google is your friend.

 

Mesaj completat

PS: concret. spune-i unui prieten sa urmareasca cum se misca motorul la o frinare mai puternica in linie dreapta. fa asta cu Banditul si dupa aia cu un R1. R1 sta teapan in comparatie cu Banditul stock. Banditul stock face ca barca pe valuri.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizorul s-ar putea sa joace feste si din rulmentii, bucsile de fixare.

dansul de balena, devierea pe laterala si implicit senzatia de nesiguranta nu sunt de la arc propriu zis sau de la amortizor care trebuie sa lucreze practic pe verticala motorului fara balans lateral.

am inteles ca sunt niste rulmenti la capetele de fixare (parca rulmenti cu ace li se zice) care ar trebui schimbati la un moment dat. si nici nu sunt foarte scumpi, in nici un caz sute de euro cat te duce un amortizor nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dansul de balena, devierea pe laterala si implicit senzatia de nesiguranta nu sunt de la arc propriu zis sau de la amortizor care trebuie sa lucreze practic pe verticala motorului fara balans lateral.

oare de ce toate motoarele sport or fi avind arcuri tari sau foarte tari? :smoke:

 

am inteles ca sunt niste rulmenti la capetele de fixare (parca rulmenti cu ace li se zice) care ar trebui schimbati la un moment dat. si nici nu sunt foarte scumpi, in nici un caz sute de euro cat te duce un amortizor nou...

sus este o bucsa, jos este rulment pe ace exact cum zici. e tot o bucsa care iese fara efort si inauntru sint role lungi de otel.

sa iti iei Wilbers sau Ohlins la Bandit e totusi oleaca exagerat. doar daca te-apuci de un proiect streetfighter extrem, price no object, poate. dar asa... ideea cu Banditul e sa pui ceva SH de pe un motor mai performant, cum practica multi in Germania, UK, Franta...

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin...nu compara Ferarri cu Dacia!! R1 este motor spor, varf de gama la SS de la Yamaha, iar Banditul de 600/650 este un sport touring de "clasa" mica (in ideea ca 600 este cam cea mai mica motorizare pt un sport touring)!! Compara R1 cu GSXR 1000!!

 

Comparatia trebuie facuta intre xj6 si bandit sau intre cb600f si bandit...asta da!!

Mesaj completat

Uite, eu as fi curios ce parere aveti de asta: http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GSF1200-BANDI...=item22fdb65eaf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, comparatia e exagerata, da' ca idee...

eu n-am mers cu multe motoare la viata mea, dar am mers cu citeva macar cit sa-mi fac o minima idee (cit de tari sint amortizoarele, cit de bune sint frinele).

de exemplu: CBR F4 - net superior dp astea de vedere. FZR 600 vechi - la fel. CBF 600 - tot. SV650 - idem. nici unul nu mi-a dat senzatia de "barca" pe care mi-o da Banditul Kult stock, si nici unul nu e supersport. Banditul ma face sa ma gindesc la enduro aproape :smoke:

 

faza. neamtu' de la care am luat amortizorul mi-a spus ca nu e nevoie sa-l returnez. sic! jos palaria, n-am ce comenta. nici nu stiu cum sa-i multumesc :cheers: mai ales ca probabil amortizorul o sa ajunga in mod miraculos pe un anumit B6 Pop ;)

 

Macke, multumesc de link, dar... ala nu e amortizor YSS cum nu sint eu Kerry King. YSS este o firma respectabila. Tailandezi la baza, dar nu sint nicidecum facute din masini de spalat vechi, cum zicea unul pe la englezi. au filiala si in US. pretul unuii YSS nou incepe de pe la 200-300 euro. sint amortizoare performante, cu reglaje full. pe site-ul lor exista fotografii exemplificatoare pentru toate gamele si aia nu corespunde cu nici una din ele. imitatii chinezesti de cea mai joasa speta.

 

la capitolul amortizoare ieftine mai exista Betor (Spania), Hagon (UK, parte a Wilbers - Germania). si cam atit. restul au preturi aberante chiar SH si probabil se justifica doar pentru oameni care se dau pe circuit.

momentan oscilez tot intre amortizor de B12 Kult si Betor. despre Betor englezii spun ca sint mediocre.

 

se baga careva la o cearta mica despre uleiuri?

Mesaj completat

Motorfest Iasi, 10 iulie http://www.vinsieu.ro/eveniment/iasi/iasi/...si/25330/e.html

 

daca iese ca anul trecut va garantez ca n-o sa va para rau :lol:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hagon am vazut la preturi bunicele .. e interesant de urmarit ce pareri au cei ce l-au folosit :smoke:

Mesaj completat

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF600-Bandit...=item335e7143b8

 

Bator...stii ce nu vad eu!? unde e reglajul?! se face doar prin insurubare/desurubare? (pretensionarea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hagon am vazut la preturi bunicele .. e interesant de urmarit ce pareri au cei ce l-au folosit :smoke:

Mesaj completat

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF600-Bandit...=item335e7143b8

 

Bator...stii ce nu vad eu!? unde e reglajul?! se face doar prin insurubare/desurubare? (pretensionarea)

bulangiii aia nu vor sa mai trimita in Romania, cu toate ca radiatorul Delkevic tot de la ei l-am luat. nu ca nu s-ar mai gasi in alta parte...

de Hagon nu am citit niciodata ceva de rau, cu toate ca englezoii au un stil de-a se entuziasma foarte usor si de la aproape nimic. dar n-or fi toti nebuni... se gaseau prin iarna la preturi foarte bune, era unul "Buy it now" la mai putin de 100 de lire, dar am zis ca s-aor mai gasi... iaca, nu se mai gasesc. am observat ca imediat ce incepe sezonul e penurie de piese si pe ebay.

 

legat de Betor, daca te referi la faptul ca reglajul de pretensionare n-are pasi, nu vad care e problema. amortizorul de GSXR are reglajul tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare..daca ii pui un kit de coborare la B6 si pui un amortizor de PopB12, mai trebuie modificat ceva? :cheers:

;)

nu pui amortizor de B12 Pop pe B6 Kult. adica, nu fara sa folosesti flexul.

problema nu e ca ridica prea sus coada, e ca nu are loc. am explicat ceva mai demult care e problema. ar merge dar cu niste improvizatii mult prea hardcore pentru gustul meu. taiat, sudat etc. a facut asa ceva unu' pe forumu' englezesc, si-a facut singur pina si "dogbones" ajustabile :smoke: niste descreierati :lol: eu unul n-as avea curaju' sa merg pina acolo, m-am gindit mult si la varianta asta.

 

cu respect, CalinD, expert in amortizoare de Bandit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o anumita senzatie pe curbe si la manevre bruste. senzatie care te face sa fii extrem de nesigur pe moticicleta.

credeam ca e balansul ala pe franare pt ca vorbeati de r1 si bandit pe franare...aveam un raspuns

pe curbe eu nu simt nimic , nu am de ce sa ma plang si chiar imi place cum sta pe curbe , singuraul inconveient sunt scaritele pt ca nu pot sa ma aplec mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai alt Neo. pina si de la Kult la Pop sint multisoare diferente. Neo nici macar n-am vazut vreodata in carne si oase.

cu scaritele se rezolva usor cu kit de ridicare :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o anumita senzatie pe curbe si la manevre bruste. senzatie care te face sa fii extrem de nesigur pe moticicleta.

 

tampita senzatie. mai ales pe ploaie si asfalt valurit, in curbe... foarte naspa.

 

eu vreau sa-i schimb rulmentul pe ace si bucsa in prima faza sa vad daca e vreo imbunatatire. :smoke:

in afara de amortizorul de b12 kult, mai e vreunul sa mearga? ala de vfr 750 l-am masurat si nu mere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...