Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se descurca. N-ai tu grija. N-am auzit pe nimeni caruia sa-i fi luat foc Banditu sub coor in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

True. Si radiatoru de ulei si aripioarele de la blocul motor fac fata. Ca o parere personala: nu am vazut sau nu stiu sa fi vazut bloc motor cu aripioare mai mari si mai proeminente decat la cel de bandit :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba ai vazut mah! :laugh: La GS 500, de ex, sau la alte motorete cu racire numa' pe aer. Da' aripioarele de la alea sunt mai mari si mai rare si nu-s asa porno ca alea de Bandit. Noway near. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba ai vazut mah! :o La GS 500, de ex, sau la alte motorete cu racire numa' pe aer. Da' aripioarele de la alea sunt mai mari si mai rare si nu-s asa porno ca alea de Bandit. Noway near. :blink:

 

Nu m-am exprimat bine, venisem si io de la munca na.............ma refeream si la estetica nu numai la dimensiuni. Alea care au racire numa pe aer e normal sa aiba aripioare mai mari da nu arata la fel de bine ca astea de la hoti. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

http://www.louis.de/_40870373621cf5d4f4226...amp;anzeige=all

 

Cea mai ieftina. Am si eu Saito din asta pe gel si e de treaba dar cred ca e doar de 8 Amperi, nu de 10 ca la B12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti s-a rupt doar tabla aceea in care se prinde bila de la capatul cablului de ambreiaj.. nu tre sa ti faci probleme pt ca:

 

1. E boala Bandit. :kiss:

2. Se rezolva "the mioritic way". Adica iti confectionezi tu o prindere dintr-o bucata de tabla mai groasa si tine fara probleme.

 

In Romania ceva, nu asa departe. Nu e de 12 amperi bateria? La naiba, trebuie sa ma duc sa ma uit se pare.

 

Pai vezi ca sunt saptjde mii de uameni si firme in bucale care aduc orice produse de la Louis, unii cu 0 % comision. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti s-a rupt doar tabla aceea in care se prinde bila de la capatul cablului de ambreiaj.. nu tre sa ti faci probleme pt ca:

 

1. E boala Bandit. :hug:

2. Se rezolva "the mioritic way". Adica iti confectionezi tu o prindere dintr-o bucata de tabla mai groasa si tine fara probleme.

Pai vezi ca sunt saptjde mii de uameni si firme in bucale care aduc orice produse de la Louis, unii cu 0 % comision. :D

 

Problema ii ca s-a rupt tabla (in concediu in Croatia) am ajuns la Timisoara unde am imprumutat tot mecanismul de la un prieten, si ... mecanismul vechi (cu tabla rupta) s-a pierdut. Se problema ii ca acum

tre sa dau piesa inapoi. Caz tipic de ghinion.

 

Pe louis nu am gasit piesa respectiva :kiss:, si defapt nici nu stiu cum ii zice la piesa.

 

Sper sa se rezolve pana la primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest caz naspa :D daca ai pierdut tot acel butuc cu bile, cred ca numai reprezentanta te mai salveaza, sau ebay-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate cineva ajuta cu niste piese de bandit 600 ?

 

melc roata si mecanism ambreiaj.

 

Detalii la:

 

/index.php?showtopic=171638

 

Merci!

 

pentru reductorul de vitezometru sunt 2 variante: faci comanda la suzuki piesa originala, vine in 2 sapt si costa cam 50euro (eu asa am facut si sunt foarte multumit)...

 

sau dai un search pe ebay de exemplu si gasesti ceva de genul:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...y0%3D%26fvi%3D1

 

din pacate cu mecanismul de ambreiaj e mai complicat ... nu am gasit de vanzare decat capacul:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...y0%3D%26fvi%3D1

 

... ramane in vigoare insa si aici varianta cu piesa noua de la reprezentanta.

 

bafta la "vanatoarea" de piese...

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok copii.. revin dupa o indelungata absenta... din pacate cu vesti proaste:

 

banditul meu are bascula spate fisurata de a ajuns roata spate sub poponeata si ma gadila....

 

ma tenteaza sa-l dau asa cu 1000 de euro...

 

 

deh eu sunt masiv gropile "este" si ele si sa dus bascula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Calin ma numesc si-s din Iasi

 

Iaca asa arata Banditu' meu, care-mi ajunge duminica in Romania. Poza e de pe mobile.de, o sa revin cu ceva mai detaliat dupa ce-i fac personal un photo shoot. Din '98, 23000 km.

Fiind primu' motor, ma gindesc sa-i pun limitare si crash pad-uri. Treaba cu limitare e cetoasa, 1 pt. ca un kit FI e 100 si ceva de euro, si 2 pt. ca din cite am inteles dupa montare trebuiesc reglate din nou carburatoarele, operatie pe care banuiesc ca nu pot s-o fac chiar la nenea in garaj.

Sfaturi, pareri?

post-24366-1202383722_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in trupa vesela! :what:

 

Daca ai unde si cu ce sa-l limitezi, limiteaza-l. O sa ai mai multa incredere in tine si in el si o sa fi mai lejer la ghidon iar dupa o perioada, cand o sa-i scoti limitarea, o sa fie o adevarata sarbatoare si o sa-ti redescoperi motoreta! :eek: Crashpadurile sunt obligatorii! :kiss:

 

Motoreta arata bine si culoarea e cea "corecta" :kiss:.

 

Pentru inceput fa-i motoretei tale si tie doua servicii: scapa de semnalele alea de tractor si de parbriz. :kiss:

 

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Emppu

 

Nu e vorba doar daca am de unde sa-l limitez, ca 100 de euro nu's un capat de tara, ci e vorba daca am unde sa-i reglez carburatoarele. Am sperante reale ca se poate. Cautind pe net am vazut ca exista diferite variante de limitari pt. Bandit, unele fiind cu niste saibe (obturatoare) chioare dupa carburatoare. Banuiesc ca nu tine chiar de high-tech sa poata improviza cineva ceva. In schimb nu stiu cit de simplu e reglatul carburatoarelor. O sa ma interesez pe la service-urile moto din Iasi.

Crash bar-uri... ca sa nu fiu pisalog degeaba (in schimb o sa fiu cu voi :kiss: ), de unde se procura? Am vazut intr-o poza chiar aici un Bandit cu crash bar-uri, poate ma ajuta respectivul cu o idee?

 

Sincer mie imi place parbrizul :kiss: Si culoarea as fi preferat sa fie un verde metalizat sau albastru. Gasisem pe mobile unul modificat, faruri duble, un fel de carena mica in fata, si in plus limitat la 34CP, da' neamtu' a zis sec ca nu vrea sa vinda la romani (cred ca-si imagina ca vreau sa-l cumpar cu cartea de credit si sa-l primesc prin posta).

 

In plus m-am inarmat cu manuale de reparatie si carte tehnica, sa-mi cunosc dihania bine. Am de gind sa am cu ea o relatie profunda :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200 ca prim motor? Shit...

Am vorbit cu foarte multa lume inainte sa mi-l iau. Cineva mi-a spus ca pina si un GS500 e prea mult ca incepator. Bine, ca fapt divers, cel care mi-a zis asta are un renume pt. cite acidente de masina a avut. Probabil exista o limita a puterii recomandate pt. fiecare personalitate :what:

Puneam problema de limitare din cauza ca pur si simplu nu stiu ce inseamna puterea respectiva si care e variatia cuplului si a puterii fctie de turatie (si mai ales cum sint percepute de un incepator).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza ce iei ca primul motor incearca doar sa nu fii teribilist !!

daca e nevoie de reglat carb-urile vei afla in timp ce mergi cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic: nu sunt de acord cu ultimele doo posturi. :kiss:

 

Ontopic: Am vandut bascula de pe 6le meu. Sa o foloseasca sanatos, stie el cine! :kiss: :what: Sunt in curs de achizitie a unei basculante de 12 Kult. Pt cultura voastra generala & anyone who gives a shit... bascula de 6 Kult stock din fier cantareste complet cu cruce si tije cam 9 kile. Cea de 12 din aluminiu e mai grasa si rigida si cantareste cam 7 kile. Toba stock de B6 are 6,20 kile (a mea 5 kile pt ca e goala ca un creier de manelar). :eek: Deci orice toba sport e mult mai usoara. De obicei si aici se economisesc cam 3 kile. Spor la surubarit celor care sunt in santier si asfalt uscat si curat celor care se dau deja! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he he Emppu... prietenii "stie" de ce :what:

 

si al meu e facut lego si abia asteapta sa i se monteze bascula venita de la sibiu...

 

in plus:

 

ghidon superbike

greutati serioase pt ghidon (300 g :kiss:)

kit de inaltare

semnalizari & oglinzi

 

 

abia astept sa-mi calaresc hotul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...