vania Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 mersi de sfaturi... daca mai iesiti la plimbare ma cara si pe mine careva?? ca al meu motor sta in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 salut....iata.ma si pe mine proaspat posesor de suzuki gsf 400 bandit, '99, gk75a....si cum probleme sunt mereu...peste tot dai de ele am zis sa ma bag si eu in seama si sa pun niste intrebari celor ce au acest tip de motocicleta! Ce ulei si filtru sa imi pun la motor, ulei si semeringuri la furca....ce bujii sa ii pun..ce recomandati? inca ceva....imi da ulei pe la intinzatorul de la distributie (asa mi s-a spus ca se numeste...daca gresesc sa ma corectati) pe la capacul de la baia de ulei si capacul din dreapta (unde vine ambreiajul)....si pe la radiatorul de la pistoane...in partea de jos...sau deasupra cutiei de viteze..langa electromotor!....am tot cautat garnituri pentru modelul meu si nu prea am gasit....stie careva ce ar trebui sa fac...de unde sa cumpar garnituri? astept un raspuns...daca se poate. multumesc. Dar de ce l-ai luat daca avea probleme ? Mi se pare obositor sa stai sa cauti sa schimbi piese, sau mai stiu eu ce..iei unu care sa nu aiba probleme cu mici defecte optice, in cel mai rau caz.. Dai un ban, dar stai in fata.. Si inca ceva, de ce nu ai luat banditul de 600 cc ? Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente.. Bun venit in Banditmania Club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 salut....iata.ma si pe mine proaspat posesor de suzuki gsf 400 bandit, '99, gk75a....si cum probleme sunt mereu...peste tot dai de ele am zis sa ma bag si eu in seama si sa pun niste intrebari celor ce au acest tip de motocicleta! Ce ulei si filtru sa imi pun la motor, ulei si semeringuri la furca....ce bujii sa ii pun..ce recomandati? inca ceva....imi da ulei pe la intinzatorul de la distributie (asa mi s-a spus ca se numeste...daca gresesc sa ma corectati) pe la capacul de la baia de ulei si capacul din dreapta (unde vine ambreiajul)....si pe la radiatorul de la pistoane...in partea de jos...sau deasupra cutiei de viteze..langa electromotor!....am tot cautat garnituri pentru modelul meu si nu prea am gasit....stie careva ce ar trebui sa fac...de unde sa cumpar garnituri? astept un raspuns...daca se poate. multumesc. wilkomeln Ca si ulei eu folosesc motul 5100 semisintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 la tine daca pui butonul rosu pe off, merge dat la automat? La Kult din ce am vazut nu merge! merge dar nu porneste...adica invarte dar din cate stiu nu-i da curent la bobina deci ioc scanteie....rolul acestei operatii este sa-si ia ulei segmentii si sa-si traga carburile kerosen cand e pe cric nu invarte deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 uite am sa incerc ... m-ai facut curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Am zis sa pornesc si eu banditul si sa ies la o tura scurta prin cartier.. 1. A trebuit sa trag socul mai mult decat de obicei, ca sa nu se opreasca..Dar a pornit fara probleme, mai ales ca bateria nu cred ca are mai mult de 4 luni.. 2. Mi-a inghetat fundul si alte alea pe el Abia astept sa vina primavara/vara sa plec la un drum intins, mi-au facut pofta colegii nostrii cu "poze din calatorii moto" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 eh... ne si fandosim. iti trebuie oleaca de echipament ca sa iesi pe afara la plimbare sub 10 grade. dar e ok. eu inca merg cu ea zilnic in timpul saptamanii. de abea cand simt miros de zapada o bag la iernat. (cu maxima parere de rau, as merge cu ea si la -5 grade numa sa nu fie zapada si gheata!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 am incercat iar s-o pornesc azi. nici cu benzina proaspata n-a vrut, nici cu spray de pornire. nici macar o vaga tentativa. nimic. imi cumpar azi niste cabluri si o sa trag curent de la bateria vecinului miine. 'zda ma-sii de porcarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 am incercat iar s-o pornesc azi. nici cu benzina proaspata n-a vrut, nici cu spray de pornire. nici macar o vaga tentativa. nimic. imi cumpar azi niste cabluri si o sa trag curent de la bateria vecinului miine. 'zda ma-sii de porcarie. Dar de ce nu o lasi pana la primavara, ca parca vad ca o sa patesti la fel si atunci ??? Nu cred ca are rost sa o pornesti, daca nu o folosesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 intrebare itp rar bucuresti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 azi am dat si eu ultima tura pe mobra am dus CB500-ele la hibernat. primii 30 km au fost cum au fost, restu 40 m-am chacat pe mine de frig (si am fost echipat bine) Mobra am spalat-o la spalatorie cu spuma activa, (rezista la spuma activa, Honda-i Honda ) Serios acum, chiar imi place cum a iesit, ma bate gandul sa spal si eu Banditul pe viitor asa (stiu discutiile legate de spuma activa si la ce riscuri ma expun, dar 2-3 spalari cu spuma activa pe an nu cred sa afecteze asa mult. oricat ma chinui eu sa spal mobrele, tot nu ies cum le face spuma asta, decat poate daca stau 2 zile non-stop cu motorina si periuta de dinti) Caline, chiar...ce rost are sa pornesti mobra daca nu ai de gand s-o folosesti...las-o bre asa pan'la primavara ca atunci se face ritualul PS: mi-e dor de bandit Mesaj completat Medevac, mergi la statia ITP de sub pod Fundeni, e biker-friendly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Dar de ce nu o lasi pana la primavara, ca parca vad ca o sa patesti la fel si atunci ???Nu cred ca are rost sa o pornesti, daca nu o folosesti.. pai ma gindeam ca daca trec sa-i dau on cheie la o saptamina-doua poate porneste mai usor. da' nu e realist scenariul, ca daca vin geruri de -20 dracu o mai porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 acum ies si eu sa o pregatesc de hibernare , dar nu inainte de ai mai da o pedala...sper sa o ia ca n-am mai pornit-o de vro 3 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 oameni buni, aveti grija la carosabil si la trafic .. ar fi pacat sa incheiati sezonul precum Gabi...mare ghinion! De obicei astea sunt punctele slabe: inceputul primaverei si sfarsitul toamnei. iceman: tie ti-e dor de bandit ... eu il am in garaj de pe 20 octombrie...mor de draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Macke :> aveai dreptate : cu butonul pe off nu invarte , nu "zice" nimic ...le mai incurc intre ele Oricum a pornit bine , dupa 4-5 secunde, cand ma pregateam sa nu mai dau la automat , cum se zice , a luat-o...am si dat-o o tura de cartier ca ma manca palma dreapta ...spalat , degresat , baterie dat jos si somn de voie...m-a prins si ploaia ca de sfarsit de sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Macke :> aveai dreptate : cu butonul pe off nu invarte , nu "zice" nimic ...le mai incurc intre eleOricum a pornit bine , dupa 4-5 secunde, cand ma pregateam sa nu mai dau la automat , cum se zice , a luat-o...am si dat-o o tura de cartier ca ma manca palma dreapta ...spalat , degresat , baterie dat jos si somn de voie...m-a prins si ploaia ca de sfarsit de sezon Exact cand a inceput ploaia, eu treceam pe langa garaj si ma gandeam ca nu a fost sa fie..ma gandeam sa mai dau inca o tura scurta ) Si ma mai gandeam la inca ceva..Sa fac banditul, motocicleta de Duminica si de drum in afara orasului(stock)..Iar pentru Bucuresti, sa-mi iau o mobra ieftina, cu capacitate cilindrica mai mica(pentru consum) pe care sa o folosesc zilnic.. Ma gandeam la un MZ ETZ de 250cc..Dar nu stiu cat de fiabile sunt..Pret, intre 10 si 20 mil Oricum, am toata iarna la ce sa ma gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Exact cand a inceput ploaia, eu treceam pe langa garaj si ma gandeam ca nu a fost sa fie..ma gandeam sa mai dau inca o tura scurta ) Si ma mai gandeam la inca ceva..Sa fac banditul, motocicleta de Duminica si de drum in afara orasului(stock)..Iar pentru Bucuresti, sa-mi iau o mobra ieftina, cu capacitate cilindrica mai mica(pentru consum) pe care sa o folosesc zilnic.. Ma gandeam la un MZ ETZ de 250cc..Dar nu stiu cat de fiabile sunt..Pret, intre 10 si 20 mil Oricum, am toata iarna la ce sa ma gandesc sunt 2 puncte slabe in logica ta. 1. fiind naked, nici macar semicarenat nu se preteaza prea bine la categoria touring. 2. pentru oras mai bine iti iei un scuter ieftin (maxim 250 euro) la inceputul sezonului la sh, pe care sa-l arunci cand se termina sezonul si tot asa... oricum banditul nu e mobra scumpa.... dar face toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 @Elidar- Ideea era ca vreau sa-l protejez cat mai mult..adica sa pot sa-l inmanez nepopotului la nevoie ) km putini = uzura minima Ma rog, era doar un gand.. Cat despre MZ, imi plac motoarele astea mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Ma gandeam la un MZ ETZ de 250cc..Dar nu stiu cat de fiabile sunt..Pret, intre 10 si 20 mil io am facut scoala pe un MZ 250, tare misto mobra. Desi e cea mai fiabila dintre comunistele in doi timpi (deh, nemteasca), tot tre sa surubaresti la ea, dar piesele is ieftine si usor de inlocuit. Fa-ti stoc de ulei 2T, daca e sa-ti iei, vezi ca sunt si mai noi. Aia pe care am facut eu scoala era din 2001, si avea rezervor separat pentru uleiul de amestec(deci nu trebuia sa stai sa faci tu amestecul, doar sa ai ambele rezervoare pline), era facuta la fabrica din Turcia. si dupa 6 ani in regim de scoala moto si mii de cazaturi se tinea foarte bine, pornea la sfert(de peda) Era moartea mea sa o pornesc dimineata (imi faceam orele la 6 dim) PS: Si eu am cochetat cu ideea de a avea 2 mobre, una de ture lungi si una de oras, ori un supermoto de 250 ori o comunista (MZ250 sau IZH Planeta 5) cu care sa ma doara-n poponeata de tot ce ma doare la mobra la care tin. E greu sa intretii mai multe mobre, si mai scump + ca tot la una ajungi sa tii mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Exact cand a inceput ploaia, eu treceam pe langa garaj si ma gandeam ca nu a fost sa fie..ma gandeam sa mai dau inca o tura scurta ) Si ma mai gandeam la inca ceva..Sa fac banditul, motocicleta de Duminica si de drum in afara orasului(stock)..Iar pentru Bucuresti, sa-mi iau o mobra ieftina, cu capacitate cilindrica mai mica(pentru consum) pe care sa o folosesc zilnic.. Ma gandeam la un MZ ETZ de 250cc..Dar nu stiu cat de fiabile sunt..Pret, intre 10 si 20 mil Oricum, am toata iarna la ce sa ma gandesc cred ca etz 250 consuma mai mult ca bandit ul de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 cred ca etz 250 consuma mai mult ca bandit ul de 600 asa e....consuma 4 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 gata, am reusit s-o pornesc. nu cu soc ci cu acceleratia blana. am lasat-o pina a ajuns uleiul la 90 de grade, i-am dat oleaca de blana si inapoi la nani. ia uitati cum zboara cuibul de soareci din evacuari (de pe forumul englezesc) =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 gata, am reusit s-o pornesc. nu cu soc ci cu acceleratia blana. am lasat-o pina a ajuns uleiul la 90 de grade, i-am dat oleaca de blana si inapoi la nani. la tine e ceva in neregula...sa o pornesti la 5-6 grade cat au fost azi , fara soc ,nu e normal...eu zic in primavara sa bagi putin carburile pe vacumetre...cu consumul cum stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 caline, ce forum? Mesaj completat da un link. PS: frumoase-n draci gixxerurile astea vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 la tine e ceva in neregula...sa o pornesti la 5-6 grade cat au fost azi , fara soc ,nu e normal...eu zic in primavara sa bagi putin carburile pe vacumetre...cu consumul cum stai? n-are treaba. faza cu acceleratia e pentru probleme la pornire. crede-ma ca merge si la tine si la orice alt motor, doar ca nu e recomandat. pariez ca miine daca ma duc s-o pornesc o ia "la sfert". doar ca n-o sa ma duc pentru atita lucru. dracu' stie ce are dar sincer m-am plictisit de surubarit, daca merge e buna. efectiv m-am saturat de incercat tot felul de variante. o sa traiesc cu problema asta si gata, mai ales ca e odata pe an. e posibil sa fie supapele dereglate dar din nou, le-am verificat anul trecut si erau ok, dar tot asa facea. de fapt a facut asa tot timpul de cind o am. compresie peste 10 la toti cilindrii si carburi sincronizate acum 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.