Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Super tare! Merci.

Sa vad cum fac s-o aduc.

 

 

 

Ciao, nu stiu daca poti comanda de pe site sau nu, insa eu am comandat de pe ebay, au oferte cred ca pe ebay.de si ebay.it, sunt de incredere. Atentie insa ca nu ai inclus in pret kit-ul de prindere, ala e parca vreo 15 euro, insa eu l-am confectionat singur din platbanda. O indoi usor si pui suruburi si distantiere daca e cazul. Spoilerul vine alb si fara gauri, alea tre sa le dai tu, avand urmele unde tre gaurit. E un efort in plus gauritul si vopsitul, insa diferenta de pret pana la 100-200 de euroi cat sunt altele il fac pe asta o afacere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ciao, nu stiu daca poti comanda de pe site sau nu, insa eu am comandat de pe ebay, au oferte cred ca pe ebay.de si ebay.it, sunt de incredere. Atentie insa ca nu ai inclus in pret kit-ul de prindere, ala e parca vreo 15 euro, insa eu l-am confectionat singur din platbanda. O indoi usor si pui suruburi si distantiere daca e cazul. Spoilerul vine alb si fara gauri, alea tre sa le dai tu, avand urmele unde tre gaurit. E un efort in plus gauritul si vopsitul, insa diferenta de pret pana la 100-200 de euroi cat sunt altele il fac pe asta o afacere.

 

Merci, m-am prins ca n-au sistem de prindere, dar vorba ta, facem din platband. Daca poti face o poza, doua cu solutia ta ar fi grozav.

Am niste sprayuri prin casa, negru si lac si mai bag si niste autocolant si cred ca iese o treaba.

 

Merci inca odata, pun poze cand termin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, m-am prins ca n-au sistem de prindere, dar vorba ta, facem din platband. Daca poti face o poza, doua cu solutia ta ar fi grozav.

Am niste sprayuri prin casa, negru si lac si mai bag si niste autocolant si cred ca iese o treaba.

 

Merci inca odata, pun poze cand termin :)

As putea sa iti fac si poze, nu-i stres, insa ar trebui sa il dau jos ca sa vezi ce si cum. Faza e ca nu prea are relevanta, motorul tau e altfel la prinderi ( motorul de cadru, si implicit si spoilerul). By the way, eventual intreaba-i pe astia pe site daca potriveste si la modelul tau, pe site scrie ca merge la Bandit pana in 2006.

Solutia mea e cu suruburi de diverse lungimi, functie de cat a trebuit pana ca sa prinda filetul si platbanda indoita in S sa prinda calumea si la surub si unde intra surubul.

Daca ai crash-pads, iar se schimba problema, oricum, ideea e ca nu dureaza si nu e greu sa il pui pe pozitie, din contra, facand cu platbanda, il poti modela si cum vri tu, adica mai in fata, mai sus, mai jos etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum un review f scurt la bordul Trailtech.

 

e ceva mai mic decit mi-ar fi placut sa fie dar vizibilitatea e perfecta. turatia e citita cu sirma infasurata pe cablul de bujie si fluctueza mai mult decit ar fi normal (sa zicem +/- 500 rpm). in manual zice ca tre' experimentat cu 1-12 spire dar atit cit am incercat eu n-am obtinut rezultate prea bune. dar e mai mult decit suficient.

becurile indicatoare sint vizibile din parti ziua. efectiv tre' sa te chiorasti sa-ti dai seama daca esti pe neutru sa nu.

 

Trailtech sint smecheri, in sensul ca pentru orice accesoriu tre' sa platesti in plus. au n'spe feluri de senzori de viteza si de temperatura dar doar ca optiune. din fericire am reusit sa montez senzorul de viteza cu care vine si sa nu mai dau 20 de lire pe ala special. trebuie doar sa pun niste soricei rezistenti la UV, ca cei obisnuiti plesnesc dupa un timp. magnetul de neodimiu l-am fixat pe discul de frina cu Poxilina, pare sa se tina bine. mai am de lucrat oleaca la rutarea firelor dar e lunga vara. si in sfirsit am reusit sa ascund complet sub rezervor cablaraia aia oribila.

 

a, si nu mai revin la lookul stock. acum ca am scapat de ceasurile alea stock oribile mi se pare ca arata ok in combinatie cu farurile duble si o las asa.

 

acuma tre' sa ma apuc sa citesc manualul, ca sa am si eu temperatura in grade si viteza in km/h :D

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma caline, tu esti mare bandit, mare..

Ziua banuiesc ca-ti bate soarele in display si d-asta nu se vede, nu ?

Displayul, se aprinde si pe timp de zi ? banuiesc ca se aprinde odata ce aprinzi si pozitia..

In fine, daca tot nu vrei sa mai revii la look-ul stock, de ce nu schimbi si codita, sa o face ceva mai spre fighter..

 

Eu personal, as schimba ceasurile cu unul digital, doar daca as avea in cap un proiect de street-figher, altfel, nici gand..

Imi place foarte mult look-ul clasic pe care il are..

 

In alta ordine de idei..imi plac farurile tale gemene..poti sa mai pui 2-3 poze cu banditul, din fata si lateral ?

Dar sa se vada cu totul..Vreau sa vad mai bine cum arata farurile de la distanta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becurile indicatoare nu se vad pt ca plasticul ala e foarte opac. nush de ce le-au facut asa. noaptea nu e prb cu siguranta da' ziua canci. in schimb LCDul e foarte vizibil. backlightul se aprinde doar daca conectezi la baterie alimentarea, altfel nu ca ar termina instant bateria interna. eu l-am conectat pe firul "fierbinte" ca sa mearga doar cind o pe "on" cheia.

 

ma gindesc sa schimb si coada si inca cite da' am pus stop, ca prea maninca bani. daca as avea un B12 si bani de sa nu mai stiu ce sa fac cu ei l-as face streetfighter, da' un 600 ramine un 600.

 

pun poze da' miine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima jucarie, azi am terminat de montat:

ca un adevarat bagator de vina ce sunt :

1. ia dracu niste fasete negre macar daca nu gasesti un mod mai elegant pt cititor

2. revopseste manetele

3. cu o minimasca intre ceasul nou si faruri cred ca ar arata mai bine...fibra de sticla nu este rocket science

overall arata mult mai bine decat ceasurile de kult

 

ps:faseste rezistente la uv gasesti la cineva care lucreaza in telecom mobil :) i know.... ;)

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce se vede in poze nu e nici pe departe varianta finala ci doar de test, asa ca soriceii aia o sa-i iau si fara dracu :) n-am gasit azi de cumparat altii, vroiam sa vad doar daca merge. daca e s-o luam asa, uita-te cum vine cablul de la senzorul de viteza si zi-mi daca ti se pare varianta finala. sau uita-te la clemele care fixeaza ghidonul care ca nu-s vopsite ca mi s-a terminat sprayul si nu era deschis nicaieri.

 

manetele nu le revopsesc ca asa cum s-a dus vopseaua originala o sa se duca si asta a mea. exista imitatiile chinezesti de Titax (si-a pus vecinu' cu CBR-ul care se vede in una din poze si cica-s ok) dar nu sint decit pt. B12.

 

cu masca sint de-acord dar la fibra de sticla nu ma bag, n-am atita rabdare si incet-incet imi dau seama ca fara un atelier sa te ocupi de mesterit e sport extrem. da' in timp o sa se rezolve toate.

eventual fac la comanda sau iau de-a gata una de pe net, numai ca-s scumpe cu draci pt. o bucata de plastic. in final vorba ta, daca pui faruri duble arata infinit mai bine asa decit cu panaramele de plastic cromat.

 

daca e sa zicem ce-ar mai trebui, ar merge un ghidon mai jos (se observa cumva ciudat jugul superior f inalt). ar merge si furca USD, si codita schimbata, si bascula cu roata de B12... repet, astea le-as face la un 1200 da' totusi mai am si alte treburi, hobbyuri si preocupari in afara de motorul asta.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cu masca sint de-acord dar la fibra de sticla nu ma bag, n-am atita rabdare si incet-incet imi dau seama ca fara un atelier sa te ocupi de mesterit e sport extrem. da' in timp o sa se rezolve toate.

eventual fac la comanda sau iau de-a gata una de pe net, numai ca-s scumpe cu draci pt. o bucata de plastic.

eu mi-am facut masca singur..deh incapatanarea omului caer zice ca daca unul cu 4 clase poate eu de ce sa nu pot :)

si pana la urma nu e mare inginerie...sa un search pe youtube al tutoriale si o sa vezi ca e chiar banal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata marfa dar trebuie pus ceva in fata, o masca ceva vezi triumph . Nu stiu de ce nu le place oamenilor ceasurile de kult. mie mi se par tari .

 

Cel putin ale mele sunt foarte citibile.

Uite-le pe amkart.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=1fY3dXdO1w8

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea sa iti fac si poze, nu-i stres, insa ar trebui sa il dau jos ca sa vezi ce si cum. Faza e ca nu prea are relevanta, motorul tau e altfel la prinderi ( motorul de cadru, si implicit si spoilerul). By the way, eventual intreaba-i pe astia pe site daca potriveste si la modelul tau, pe site scrie ca merge la Bandit pana in 2006.

Solutia mea e cu suruburi de diverse lungimi, functie de cat a trebuit pana ca sa prinda filetul si platbanda indoita in S sa prinda calumea si la surub si unde intra surubul.

Daca ai crash-pads, iar se schimba problema, oricum, ideea e ca nu dureaza si nu e greu sa il pui pe pozitie, din contra, facand cu platbanda, il poti modela si cum vri tu, adica mai in fata, mai sus, mai jos etc.

 

 

Ok, merci! Pe siteul producatorului scrie ca e pentru bandit 650 "from 2005". Eu inteleg din asta ca "incepand cu 2005 pana azi" sper sa nu ma insel.

http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p449_DR409-bellypan-belly-pan--SUZUKI-GSF-650-GSF650.html/XTCsid/mlk8ir3177q9lnvqbgln0krr45

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Banditul meu porneste greu, la modul ca starterul invarte greu, cand motorul e cald (4-5 ture de oras). Daca am si luminile aprinse(uitate) nu am nici o sansa sa il pornesc. Cu motorul rece sau incalzit mai putin, nu am probleme. Stie cineva care e cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baterie pe duca sau..si mai nasol incarcare slaba! masoara cati V ai cu motorul pornit (pui direct Voltmetrul pe baterie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, merci! Pe siteul producatorului scrie ca e pentru bandit 650 "from 2005". Eu inteleg din asta ca "incepand cu 2005 pana azi" sper sa nu ma insel.

http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p449_DR409-bellypan-belly-pan--SUZUKI-GSF-650-GSF650.html/XTCsid/mlk8ir3177q9lnvqbgln0krr45

Ai dreptate, credeam ca de asta e vorba

http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p444_DR267-BELLYPAN-BELLY-PAN-SUZUKI-BANDIT-600-1200.html/XTCsid/mlk8ir3177q9lnvqbgln0krr45

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca dom'CalinD. ramane la look-ul aftermarket, eu caut (sa cumpar) ghidon street/enduro. Cu deschiderea cat mai mare, si "rise"-ul cat mai mic (0-10cm).

 

Daca stiti pe cineva, aruncati un PM. Danke. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Banditul meu porneste greu, la modul ca starterul invarte greu, cand motorul e cald (4-5 ture de oras). Daca am si luminile aprinse(uitate) nu am nici o sansa sa il pornesc. Cu motorul rece sau incalzit mai putin, nu am probleme. Stie cineva care e cauza?

 

Nu stiu care e cauza, dar dupa ce rezolvi problema, incearca sa nu mai pornesti mobra cu luminile aprinse..Cica scurteaza viata bateriei..

 

@Sorin - Dace te ajuta cu ceva: http://accesorii.srvmoto.ro/ghidoane.html

Ma bate si pe mine gandul sa schimb ghidonul, mi se pare ca stau cam chinuit cu ghidonul original..oricum, o sa-l pastrez si pe asta, in caz ca vreau sa revin la original..

Astept sa spui pe forum dupa ce ti-ai luat, cum e..o parere despre comfort si practic in oras..

 

Am comandat lantul asta: http://consumabile.bepagroup.ro/Kituri%20de%20lant%20D.I.D/kit%20lant%20suzuki?product_id=98

Am vorbit cu omul si cica are o za care trebuie sa o nituiesc..o sa imprumut de la cineva un aparat de nituire si voi rezolva si cu kitul de lant..

Ce ma amuza pe mine, este faptul ca saptamana trecuta(vineri) cand m-am uitat pe site, pretul era 460 lei, iar acum este de 500 lei, redus de la 550 lei :crack:

Ma rog, ma amuza mai mult sau mai putin :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am luat si eu masina nou nouta de o luna si o saptamana si chiar ma gandeam cand dracu intra unu in mine sa mi o indoaie ca e prea frumoasa si prea perfecta. azi s a intamplat , a iesit prostu din parcare cu spatele , eu stateam in coada la semafor si a intrat in mine . avarie, aripa spate infundata.

am ratat 2 examene ,timp+ benzina pierduti pe la asigurator si service + cateva zile buna fara masina. asta inseamna sa nu te plictisesti prin partea asta a europei :rolleyes:

 

daca eram cu motoru cred ca se suia pe mine ( era un vito) , nu stiu ce sa mai cred si ce sa mai fac , cred ca singura solutia la toate problemele e sa o tai de aici cat sunt tanar.

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...