Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

calin, daca e sa o luam asa... una e sa speli lantu' cu benzina si alta e sa tii oringurile scufundate in benzina 2 luni.

Nu vad controlu' in poza sa pot compara?

Topicu' ala ma enerveaza la culme pentru ca numai experti sunt pe el, dar nu intelegi nimic d-acolo, pleci mai buimac decat ai venit. Tu ce folosesti la curatare/ungere?

 

PS: am gasit un fel de spuma activa speciala pt mobre...sunt curios daca e vreo diferenta intre asta si aia auto...oi gasi vreundeva in buc de cumparat? daca e caciula de bani imi bag plua!

 

MOTO CLEAN 900

The motorcycle cleaner with power!

Quick, clean and completely biodegradable.

Just spray onto the cold machine, let it work and rinse it off with water.

Penetrates well and works against corrosion.

Does not affect rubber, plastic or painted parts.

Sizes:

1l, 5l, 25l, 200l

 

http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&kategorieId=20&eintragId=110

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica o-ringurile/x-ringurile! http://www.didchain.com/chainMaintenance.html

 

Cautant un kit de lant, asa de curiozitate, am gasit pe motodiscount, un chit cu specificatiile 530VM cu 112. In manualul utilizatorului, lantul de Bandit 650 are alte specs: 525 cu 118 zale. Unde-i adevarul?

http://www.louis.de/_3031da53d25054dbcdc0c134b8de650194/index.php?topic=search&searchterm=10041672&cmd.x=7&cmd.y=2 - vezi asta, am cautat si eu mai mult, am inteles doar ca difera intre ABS si Non ABS. Daca nu reusesti sa identifici poti sa intrebi si la Elf, eu de la ei am luat Afam si au montat ei, tot asa am avut o dilema cu numarul de zale, dar s-au descurcat. Pana acum lantul s-a comportat bine, n-am avut probleme.

 

Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? :scratch:

Am inteles ca la DID este undeva la 20 000 - 30 000 km in functie de modul de intretinere. Eu le-am schimbat mereu la 10 000 - 15 000 km pentru ca sunt maniac :)

 

@Macke: faza cu durata de livrare la piesele de pe Romimoto e pe testate sau pe auzite? ca asa am si eu o lista de furnizori care jura ca "la ei vin piesele intr-o saptamina, nu ca la altii", dar cind comanzi efectiv ceva... :) iar potrivitul de pe Kult pe Pop se poate verifica dupa codul Suzuki al piesei.

Am comandat de la Romimoto de cateva ori, dar erau produse de pe Louis, nimic foarte "exotic". Au venit in timpul pe care l-a spus el, exact ce am comandat la pret bun, factura, livrare prin curier rapid.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca treaba aia nu afecteaza plasticul si vopseaua nu inseamna ca n-are treaba cu metalul.

 

eu curat lantu' mult mai rar decit o faceam odata. prima data dau cu motorina pe care o las o vreme sa dizolve, dupa care sterg cu cirpa si apoi dau cu spray de curatat din Praktiker (15 lei, nu 40). ala degreseaza si elimina urmele de motorina. nu am obtinut vreodata lant luna decit prin metoda asta.

 

in poza se observa clar ca oringul din benzina e mai mare decit cel din stinga. motorina are avantajul ca nu se evapora atit de repede si dizolva mai mult.

 

Am comandat de la Romimoto de cateva ori, dar erau produse de pe Louis, nimic foarte "exotic". Au venit in timpul pe care l-a spus el, exact ce am comandat la pret bun, factura, livrare prin curier rapid.

abia dupa aceea m-am prins ca nu sint piese originale Suzuki. daca sint originale ma indoiesc eu ca vin intr-o sapt.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca treaba aia nu afecteaza plasticul si vopseaua nu inseamna ca n-are treaba cu metalul.

 

eu curat lantu' mult mai rar decit o faceam odata. prima data dau cu motorina pe care o las o vreme sa dizolve, dupa care sterg cu cirpa si apoi dau cu spray de curatat din Praktiker (15 lei, nu 40). ala degreseaza si elimina urmele de motorina. nu am obtinut vreodata lant luna decit prin metoda asta.

 

 

 

 

Cam asa fac si eu. Dupa ce il spal cu motorina, o pornesc, o tin pe cricul central, ii dau treapta mare de viteza, stau apasat pe fata sa nu zboare de sub mine :laugh: si ii dau un pic de gaz. In felul asta sare o mare parte din motorina. Dup-aia degresant.

 

Apropo ca ziceai de Z1000 in loc de B12. Te-ai urcat pe el sa vezi ce urat vine la oo (ii simti cele 200 de kile fix acolo) si manevrabilitate? Sau asa mi se pare mie :what: . Ca aspect si mie mi se pare peste bandit si probabil si la tehnologie dar la manevrabilitate/confort pop-ul il bate la zero :bounce:

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu Zetul ziceam si eu, nik altceva. mi se pare mult 3500 pe un B12 Pop.

 

@gabi88, ceea ce zici tu e o simpla iluzie. zvicul ala initial la trasul de gaz n-are nici o legatura cu cuplul. "burta" lantului se simte in alte feluri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm... ma bate un gand: B12 POP :grinbandit: . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005

vedem la anu', sau peste 2.

 

PS: nu uitai de alurack :laugh: , se potriveste la toti banditii 'nafar de kulți

 

Si pe mine ma duce gandul la un: KTM LC4(Cu roti de strada si de off-road).M-am lepadat de Monster :rolleyes:

 

Cat despre alurack, suntem prea kulti pt. asa ceva :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

empuu, misto ghitara... visul meu e un Gibson SG Standard + amp Marshall de minim 40 :grinbandit:

 

lasa-ma sa ghicesc... si iti place AC DC. :P

 

Trebe sa imi iau ghidon nou la Grasa pt ca cel vechi de fier dar superbike si cu forma placuta e stramb in urma trantei. As lua din nou un LSL din alu.

Il are cineva fix pe asta ?

Sunt curios cum i se pare.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunicel dar nu extraordinar. Pretul e f mare, se gaseste in jur de 30-35 de lei. Culoare alba ,sintetic. Incearca Caramba.

Cred ca o sa aduc spre vanzare asa ceva, la un pret ceva mai bun decat pe piata..

Cred ca o sa aduc si uleiuri Repsol..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Cel mai bun solvent pentru spalarea lantului este petrolul, adica gazul lampant, cel care era recomandat sa te speli cu el pe par odinioara. Cel putin asa scrie in cartea tehnica a banditului meu. Presupun totusi ca si spray-urile dedicate fac acelasi lucru si poate chiar mai bine. Eu spray am folosit.

Numai bine si fi-ti cumpatati!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))

 

imi place cum se prezinta topicul de vreo 3 zile: nu zice nici un Bandit nimic, pauza ceva vreme, vine un intrus sa vinda un rezervor, pauza ceva vreme, vine cineva (ca sa nu zic intrus, ca are Evo) si zice ceva de curatat lantul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este acelasi lucru. Incredibil dar adevarat... Banalul gaz lampant care se folosea acum 40 de ani la gaziere (un fel de aragaz mic, cu un singur ochi, folosit la gatit pe vreamea cand aragazul cu mai multe ochiuri, pe butan, nu era atat de raspandit), este de fapt temutul KEROSEN.

Sunt posesor de Bandit, asa cum se vede si la avatar, numai ca nu urc si cobor scari cu el pentru ca apoi sa ma intreb de ce s-a bulit... Ba mai mult...cred ca nici nu am depasit 6000 Rot/min cu el. V max atinsa de mine= 170 Km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era o gluma faza cu Evo. asa avem unii o vorba ca singurii Banditi valizi sint Kult si Pop :D

 

Evo S de 1250 mi se pare si mie un motor de touring misto, mai ales la cit costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, fix pe alea le am eu. mi se par foarte vizibile si arata incomparabil mai bine decit cele stock.

 

probleme ma astept sa apara la semnalele cu leduri unde e usor s-o dai in bara: una e un LED Nichia de 25 lumeni, alta o chinezarie no-name. eu mi-am pus la bord "becuri" pe LED la care am schimbat ledurile cu Nichia hiperluminoase (nici macar nu sint mult mai scumpe) si diferenta e de la cer la pamint, acum vad luminile din bord pe soare oricit de puternic.

in schimb la becuri cu incandescenta treaba e mult mai simpla: standardul spune ca tre' sa fie de 21W si la tehnologia aia nu prea are ce mare diferenta de calitate sa fie.

 

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mi-a sosit Indicatorul de treapta GIpro with ATRE !

Stiu... "la ce-ti trebuie indicator de treapta?" asa m-au intrebat toti.

http://viewitem.eim....0821755504/item

 

Am citit instructiunile de instalare si se pare ca cea mai dificila sarcina e sa-i gasesti un loc bun pe bord... mai ca ales are mufele montate, deci nu se poate da gaura sa-l scoti/bagi prin locuri inguste.

 

Bafta

This post has been edited by Vulturul Cu Dinti: 10 June 2011 - 09:11 AM

 

Salut!

Tai cablul (si asa este prea lung), il bagi pe unde vrei si apoi il lipesti la loc(cositoresti).

Marele avantaj la Gipro fata de celelalte Gear indicator, este faptul ca la mobrele suzuki bandit care au GPS (Gear position senzor),este usurinta montarii pe motocicleta. Se gasesc mufele respective (sub sa, intre rezervor si baterie, in stanga)si se inseriaza Gipro.

Iti arata treapta in care te afli fara sa trebuiasca sa-l inveti turatii sau viteza rotii spate sau mai stiu eu ce...

Atre-ul nu l-am accesat, nu am avut inca... curiozitatea. Pentru oras este arhisuficient cum se comporta si fara eliminarea intarzierii la aprindere. Din ce am citit insa de la cei care si-au montat, sunt foartre incantati de comportamentul motorului si spun ca-si merita toti banii.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

M-am linistit. Am scris ca m-ar tenta si pe mine un indicator de treapta, dar am gasit preturi, deci......bag benzina si numar in gand treptele.

Doamne fereste si apara.....

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...