MotoRocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 calin, daca e sa o luam asa... una e sa speli lantu' cu benzina si alta e sa tii oringurile scufundate in benzina 2 luni. Nu vad controlu' in poza sa pot compara? Topicu' ala ma enerveaza la culme pentru ca numai experti sunt pe el, dar nu intelegi nimic d-acolo, pleci mai buimac decat ai venit. Tu ce folosesti la curatare/ungere? PS: am gasit un fel de spuma activa speciala pt mobre...sunt curios daca e vreo diferenta intre asta si aia auto...oi gasi vreundeva in buc de cumparat? daca e caciula de bani imi bag plua! MOTO CLEAN 900 The motorcycle cleaner with power! Quick, clean and completely biodegradable. Just spray onto the cold machine, let it work and rinse it off with water. Penetrates well and works against corrosion. Does not affect rubber, plastic or painted parts. Sizes: 1l, 5l, 25l, 200l http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&kategorieId=20&eintragId=110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica o-ringurile/x-ringurile! http://www.didchain.com/chainMaintenance.html Cautant un kit de lant, asa de curiozitate, am gasit pe motodiscount, un chit cu specificatiile 530VM cu 112. In manualul utilizatorului, lantul de Bandit 650 are alte specs: 525 cu 118 zale. Unde-i adevarul? http://www.louis.de/_3031da53d25054dbcdc0c134b8de650194/index.php?topic=search&searchterm=10041672&cmd.x=7&cmd.y=2 - vezi asta, am cautat si eu mai mult, am inteles doar ca difera intre ABS si Non ABS. Daca nu reusesti sa identifici poti sa intrebi si la Elf, eu de la ei am luat Afam si au montat ei, tot asa am avut o dilema cu numarul de zale, dar s-au descurcat. Pana acum lantul s-a comportat bine, n-am avut probleme. Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? Am inteles ca la DID este undeva la 20 000 - 30 000 km in functie de modul de intretinere. Eu le-am schimbat mereu la 10 000 - 15 000 km pentru ca sunt maniac @Macke: faza cu durata de livrare la piesele de pe Romimoto e pe testate sau pe auzite? ca asa am si eu o lista de furnizori care jura ca "la ei vin piesele intr-o saptamina, nu ca la altii", dar cind comanzi efectiv ceva... iar potrivitul de pe Kult pe Pop se poate verifica dupa codul Suzuki al piesei. Am comandat de la Romimoto de cateva ori, dar erau produse de pe Louis, nimic foarte "exotic". Au venit in timpul pe care l-a spus el, exact ce am comandat la pret bun, factura, livrare prin curier rapid. Editat Iunie 23, 2011 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) ca treaba aia nu afecteaza plasticul si vopseaua nu inseamna ca n-are treaba cu metalul. eu curat lantu' mult mai rar decit o faceam odata. prima data dau cu motorina pe care o las o vreme sa dizolve, dupa care sterg cu cirpa si apoi dau cu spray de curatat din Praktiker (15 lei, nu 40). ala degreseaza si elimina urmele de motorina. nu am obtinut vreodata lant luna decit prin metoda asta. in poza se observa clar ca oringul din benzina e mai mare decit cel din stinga. motorina are avantajul ca nu se evapora atit de repede si dizolva mai mult. Am comandat de la Romimoto de cateva ori, dar erau produse de pe Louis, nimic foarte "exotic". Au venit in timpul pe care l-a spus el, exact ce am comandat la pret bun, factura, livrare prin curier rapid. abia dupa aceea m-am prins ca nu sint piese originale Suzuki. daca sint originale ma indoiesc eu ca vin intr-o sapt. Editat Iunie 23, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) ca treaba aia nu afecteaza plasticul si vopseaua nu inseamna ca n-are treaba cu metalul. eu curat lantu' mult mai rar decit o faceam odata. prima data dau cu motorina pe care o las o vreme sa dizolve, dupa care sterg cu cirpa si apoi dau cu spray de curatat din Praktiker (15 lei, nu 40). ala degreseaza si elimina urmele de motorina. nu am obtinut vreodata lant luna decit prin metoda asta. Cam asa fac si eu. Dupa ce il spal cu motorina, o pornesc, o tin pe cricul central, ii dau treapta mare de viteza, stau apasat pe fata sa nu zboare de sub mine si ii dau un pic de gaz. In felul asta sare o mare parte din motorina. Dup-aia degresant. Apropo ca ziceai de Z1000 in loc de B12. Te-ai urcat pe el sa vezi ce urat vine la oo (ii simti cele 200 de kile fix acolo) si manevrabilitate? Sau asa mi se pare mie . Ca aspect si mie mi se pare peste bandit si probabil si la tehnologie dar la manevrabilitate/confort pop-ul il bate la zero Editat Iunie 23, 2011 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 cu Zetul ziceam si eu, nik altceva. mi se pare mult 3500 pe un B12 Pop. @gabi88, ceea ce zici tu e o simpla iluzie. zvicul ala initial la trasul de gaz n-are nici o legatura cu cuplul. "burta" lantului se simte in alte feluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 hmmm... ma bate un gand: B12 POP . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005 vedem la anu', sau peste 2. PS: nu uitai de alurack , se potriveste la toti banditii 'nafar de kulți Si pe mine ma duce gandul la un: KTM LC4(Cu roti de strada si de off-road).M-am lepadat de Monster Cat despre alurack, suntem prea kulti pt. asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) empuu, misto ghitara... visul meu e un Gibson SG Standard + amp Marshall de minim 40 lasa-ma sa ghicesc... si iti place AC DC. Trebe sa imi iau ghidon nou la Grasa pt ca cel vechi de fier dar superbike si cu forma placuta e stramb in urma trantei. As lua din nou un LSL din alu. Il are cineva fix pe asta ? Sunt curios cum i se pare. Editat Iunie 23, 2011 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 lasa-ma sa ghicesc... si iti place AC DC. m-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 am citit acolo si am inteles ce zicea da speram sa nu fie adevarat,ca totusi sa dau 500 euro pe discuri e cam mult,mult prea mult,ca asa as lua din state si ies mai bine http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EBC-PRO-LITE-FRONT-BRAKE-ROTORS-SUZUKI-GSF600-BANDIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5af771c8QQitemZ190504726984QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180683102159&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Ce parere aveti de asta ? http://www.accesorii-moto.ro/product_info.php?products_id=1095 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Ce parere aveti de asta ? http://www.accesorii-moto.ro/product_info.php?products_id=1095 Bunicel dar nu extraordinar. Pretul e f mare, se gaseste in jur de 30-35 de lei. Culoare alba ,sintetic. Incearca Caramba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Bunicel dar nu extraordinar. Pretul e f mare, se gaseste in jur de 30-35 de lei. Culoare alba ,sintetic. Incearca Caramba. Cred ca o sa aduc spre vanzare asa ceva, la un pret ceva mai bun decat pe piata.. Cred ca o sa aduc si uleiuri Repsol.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Am un rezervor de vanzare pentru bandit, l-am luat pentru a-l monta pe modelul de 650 (2005) dar am gresit, era pentru modelul anterior. Pret: 75 euro, foarte putin negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salut! Cel mai bun solvent pentru spalarea lantului este petrolul, adica gazul lampant, cel care era recomandat sa te speli cu el pe par odinioara. Cel putin asa scrie in cartea tehnica a banditului meu. Presupun totusi ca si spray-urile dedicate fac acelasi lucru si poate chiar mai bine. Eu spray am folosit. Numai bine si fi-ti cumpatati!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 ))) imi place cum se prezinta topicul de vreo 3 zile: nu zice nici un Bandit nimic, pauza ceva vreme, vine un intrus sa vinda un rezervor, pauza ceva vreme, vine cineva (ca sa nu zic intrus, ca are Evo) si zice ceva de curatat lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 ...apoi vin eu si intreb de un telescop stanga( mai exact jamba) pentru Bandit de 600 din 2001... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 i-ai dat mesaj userului Vishco cum ti-am zis? piesemoto.ro sau ebay, totusi nu e topic de vinzari/cumparari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 manualul nu spune gaz lampant, ci KEROSEN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Este acelasi lucru. Incredibil dar adevarat... Banalul gaz lampant care se folosea acum 40 de ani la gaziere (un fel de aragaz mic, cu un singur ochi, folosit la gatit pe vreamea cand aragazul cu mai multe ochiuri, pe butan, nu era atat de raspandit), este de fapt temutul KEROSEN. Sunt posesor de Bandit, asa cum se vede si la avatar, numai ca nu urc si cobor scari cu el pentru ca apoi sa ma intreb de ce s-a bulit... Ba mai mult...cred ca nici nu am depasit 6000 Rot/min cu el. V max atinsa de mine= 170 Km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 era o gluma faza cu Evo. asa avem unii o vorba ca singurii Banditi valizi sint Kult si Pop Evo S de 1250 mi se pare si mie un motor de touring misto, mai ales la cit costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Eu am spalat azi lantul/pinionul spate cu motorina si a iesit boboc.. Apoi am spalat cu apa si ceva mai tarziu, am uns lantul cu spray-ul de care aminteam mai sus.. ps. 25 lei bucata, daca aveti nevoie pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salutare, Si luat cineva semnalizari universale de pe louis (10033865 - http://www.louis.de/_40b0138bdeadeff12b85c7410c903a2064/index.php?topic=search&searchterm=10033865&cmd.x=8&cmd.y=3). Is curios cat de vizibile is si cum arata pe bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 da, fix pe alea le am eu. mi se par foarte vizibile si arata incomparabil mai bine decit cele stock. probleme ma astept sa apara la semnalele cu leduri unde e usor s-o dai in bara: una e un LED Nichia de 25 lumeni, alta o chinezarie no-name. eu mi-am pus la bord "becuri" pe LED la care am schimbat ledurile cu Nichia hiperluminoase (nici macar nu sint mult mai scumpe) si diferenta e de la cer la pamint, acum vad luminile din bord pe soare oricit de puternic. in schimb la becuri cu incandescenta treaba e mult mai simpla: standardul spune ca tre' sa fie de 21W si la tehnologia aia nu prea are ce mare diferenta de calitate sa fie. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salutare, Mi-a sosit Indicatorul de treapta GIpro with ATRE ! Stiu... "la ce-ti trebuie indicator de treapta?" asa m-au intrebat toti. http://viewitem.eim....0821755504/item Am citit instructiunile de instalare si se pare ca cea mai dificila sarcina e sa-i gasesti un loc bun pe bord... mai ca ales are mufele montate, deci nu se poate da gaura sa-l scoti/bagi prin locuri inguste. Bafta This post has been edited by Vulturul Cu Dinti: 10 June 2011 - 09:11 AM Salut! Tai cablul (si asa este prea lung), il bagi pe unde vrei si apoi il lipesti la loc(cositoresti). Marele avantaj la Gipro fata de celelalte Gear indicator, este faptul ca la mobrele suzuki bandit care au GPS (Gear position senzor),este usurinta montarii pe motocicleta. Se gasesc mufele respective (sub sa, intre rezervor si baterie, in stanga)si se inseriaza Gipro. Iti arata treapta in care te afli fara sa trebuiasca sa-l inveti turatii sau viteza rotii spate sau mai stiu eu ce... Atre-ul nu l-am accesat, nu am avut inca... curiozitatea. Pentru oras este arhisuficient cum se comporta si fara eliminarea intarzierii la aprindere. Din ce am citit insa de la cei care si-au montat, sunt foartre incantati de comportamentul motorului si spun ca-si merita toti banii. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) . M-am linistit. Am scris ca m-ar tenta si pe mine un indicator de treapta, dar am gasit preturi, deci......bag benzina si numar in gand treptele. Doamne fereste si apara..... Editat Iunie 28, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.