MotoRocker Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 mie Fazerul (ala vechi, nu FZ6) mi se pare cel mai misto semicarenat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 mie Fazerul (ala vechi, nu FZ6) mi se pare cel mai misto semicarenat. La ala imi displac "ochii". Sunt cam mici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Nu e al meu , dar mi s-a parut draguta modificarea imi fac si eu dar cu Noroc :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Are careva un link pipe pentru bandit si nu ii trebuie? Nu ma intereseaza diametrul tevii. + Donez la randul meu una bucata toba stoc pentru 600 Kult (thanks to CalinD) Editat Iunie 30, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 O bere virtuala tuturor banditilor azi ... sa fiti sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 O bere virtuala tuturor banditilor azi ... sa fiti sanatosi! LMA Omule!!!!! sa fii sanatos, sa nu schimbi banditul decat cu un alt bandit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Si daca voi ajunge sa il schimb nu cred ca renunt la Suzuki la choppere nu-mi place aproape nimic de la concurenta (poate ceva la HD, dar scump), iar o alternativa foarte buna pt touring e DL 1000 . Visul meu e un 650 cat mai nou ... preferabil dupa 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Are careva un link pipe pentru bandit si nu ii trebuie? Nu ma intereseaza diametrul tevii. + Donez la randul meu una bucata toba stoc pentru 600 Kult (thanks to CalinD) Ce este link pipe ?(Intrebarea imi aduce aminte de "Ce este Gogaie ?" ) Segmentul de teava, care vine de la galerii la toba finala cumva? Si cu poza de mai sus, ce este ? Ce treaba are RedBull cu motocicleta ? Ii da aripi ? Editat Iunie 30, 2011 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Ce este link pipe ?( Segmentul de teava, care vine de la galerii la toba finala cumva? Exact. La multi ani Macke. Sa ne traiesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Sa traiesti nenea Macke Sa ai soare peste Moldova si grade multe sub cauciucurile banditului, sanatate si voie buna tie si celor dragi. Nu stiam motivul, l-am gasit acuma. Peste vreo 2 ceasuri, impreuna cu un posesor de GSX750, fost posesor de bandit, voi praji o tava de micioci in curte si voi bea (prea multe) beri in cinstea ta. Altfel zicea lumea ca suntem betivi Editat Iunie 30, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 La multi ani Macke , sa ti se indeplineasca visu si sa-ti mearga bine . Viata fara regrete mon cher. Si cu poza de mai sus, ce este ? Ce treaba are RedBull cu motocicleta ? Ii da aripi ? Exact , dar poti sa-ti lasi imaginatia si sa pui un Ursus acolo sau un Burn , in fine ceva la latitudinea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 multumesc tuturor, domnilor, sa fiti iubiti si sa "calariti" cu multa cumpatare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 @razvanusv, avind in vedere ca a fost donatie, s-ar putea s-o vreau inapoi pt. cind o iesi militia cu decibelmetrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 La multi ani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Salut, Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002). Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula. Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar in intersectia din fata serviceului unde vroiam sa ajung, asteptand la semafor, vad ca motorul s-a oprit din relanti. Dau la automat, nu porneste. Trag socul si o ia, dar sta la aproape 4000 rpm. Inchid socul si iar se opreste. Altfel spus nu sta la relanti fara soc. Reusesc sa ies din intersectie cu socul tras. Pun frana, se opreste si motorul. Incerc sa-l pornesc cu sau fara soc, se invarte o data dar se opreste imediat. Scot telefonul sa ma uit la GPS sa vad daca sunt pe strada care trebuie, sun la nenea de la service sa-mi zica unde trebuie sa ajung exact, in total vreo 10 minute. Incerc sa-l pornesc din nou, nimic. Incerc cu socul tras si porneste. Il las asa cu socul tras si merg vreo 50 de metri pana in service. Ajung acolo, inchid socul, relanti curat la 1500 rpm. Sa-ti vina sa mori. Vine nenea de la service, se uita si el, o porneste, o opreste, da o tura, totul pare minunat. El se uita la mine eu la el. Ma mai intreaba daca am subturat-o, daca am pornit cu zgaltaieli, daca am zguduit-o in vreo groapa. Nu nu si nu. Habar nu are ce sa zica. Poate e vreo mizerie prin carburatoare. I-am lasat jucaria spunandu-i sa schimbe uleiul si sa se uite la ce-i da prin cap dar s-o faca sa mearga. Si sa-mi si desfaca carburatoarele, eventual sa le sincronizeze. Cam scumpa toata afacerea dupa cati bani am dat pe motor. Dar nu stiu ce sa fac altceva. Daca aveti vreun fir de care m-as putea agata, v-as fi recunoscator. Merci, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 VAND PARBRIZ puig albrastru pt bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Exact. La multi ani Macke. Sa ne traiesti ! banuiesc ca ti-ai luat o toba sport, doar finala si aveai nevoie de teava asta.. E nasol ca la banditul de 600, toba este cu totul, la cel de 1200 am vazut ca este din doua segmente, prinsa in 3-4 suruburi.. Mare grija, ca au inceput sa iasa politistii impreuna cu astia de la RAR, eu personal nu o ard noaptea Anul trecut cand m-au oprit, eram stok si am scapat..anul asta nu ma mai risc.. La multi ani Make ! Deci spray-ul asta cu care dau acum pe lant, vad ca sta mult mai bine, fata de ce aveam eu inainte.. Nu mai stiu cum se numea spray-ul ala, oricum era si mai scump.. Sa va zic ultima modificare pe care o fac la bandit ? hmm..lavabila si mobila de living :angryfire: Bai deci mor cand vad cum se duc banii si nu pot sa-mi iau alta mobra, sau sa pot modifica ceva..dar in fine, nu in mobra dorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 ... lasa-ma sa ghicesc: e de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Nt. N-as prea crede, daca e din 2002.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Salut, Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002). Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula. Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar in intersectia din fata serviceului unde vroiam sa ajung, asteptand la semafor, vad ca motorul s-a oprit din relanti. Dau la automat, nu porneste. Trag socul si o ia, dar sta la aproape 4000 rpm. Inchid socul si iar se opreste. Altfel spus nu sta la relanti fara soc. Reusesc sa ies din intersectie cu socul tras. Pun frana, se opreste si motorul. Incerc sa-l pornesc cu sau fara soc, se invarte o data dar se opreste imediat. Scot telefonul sa ma uit la GPS sa vad daca sunt pe strada care trebuie, sun la nenea de la service sa-mi zica unde trebuie sa ajung exact, in total vreo 10 minute. Incerc sa-l pornesc din nou, nimic. Incerc cu socul tras si porneste. Il las asa cu socul tras si merg vreo 50 de metri pana in service. Ajung acolo, inchid socul, relanti curat la 1500 rpm. Sa-ti vina sa mori. Vine nenea de la service, se uita si el, o porneste, o opreste, da o tura, totul pare minunat. El se uita la mine eu la el. Ma mai intreaba daca am subturat-o, daca am pornit cu zgaltaieli, daca am zguduit-o in vreo groapa. Nu nu si nu. Habar nu are ce sa zica. Poate e vreo mizerie prin carburatoare. I-am lasat jucaria spunandu-i sa schimbe uleiul si sa se uite la ce-i da prin cap dar s-o faca sa mearga. Si sa-mi si desfaca carburatoarele, eventual sa le sincronizeze. Cam scumpa toata afacerea dupa cati bani am dat pe motor. Dar nu stiu ce sa fac altceva. Daca aveti vreun fir de care m-as putea agata, v-as fi recunoscator. Merci, Adi Da, scuze, n-am fost clar in ce priveste modelul. E vorba de GSF600S cu 599 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) sincer sa zic nu prea am auzit Banditi sa aiba probleme serioase la motor deci cred ca e ceva foarte simplu. as miza f tare pe probleme la robinetul de benzina sau ceva de genul. ceva similar am avut si eu cind am luat motorul, mi s-a oprit de 2 sau 3 ori la semafor si n-a mai vrut sa porneasca imediat. problema s-a rezolvat de la sine si in 3 ani nu mi-a facut deloc. poate a stat motorul pe dreapta mult si a ruginit rezervorul iar acum a antrenat niste mizerie. in alta ordine de idei, ieri am facut o comparatie la sunet intre Pop-ul lui Vishco si al si m-am speriat. al meu tacane in draci, probabil n-am constientizat pina acum neavind termen de comparatie, mai ales ca probabil s-a agravat lent si m-am obisnuit. trebuie sa-l rezolv cit mai rapid Editat Iulie 1, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 sincer sa zic nu prea am auzit Banditi sa aiba probleme serioase la motor deci cred ca e ceva foarte simplu. as miza f tare pe probleme la robinetul de benzina sau ceva de genul. ceva similar am avut si eu cind am luat motorul, mi s-a oprit de 2 sau 3 ori la semafor si n-a mai vrut sa porneasca imediat. problema s-a rezolvat de la sine si in 3 ani nu mi-a facut deloc. poate a stat motorul pe dreapta mult si a ruginit rezervorul iar acum a antrenat niste mizerie. in alta ordine de idei, ieri am facut o comparatie la sunet intre Pop-ul lui Vishco si al si m-am speriat. al meu tacane in draci, probabil n-am constientizat pina acum neavind termen de comparatie, mai ales ca probabil s-a agravat lent si m-am obisnuit. trebuie sa-l rezolv cit mai rapid Merci. Am sa-l rog pe nenea de la service sa verifice tot parcursul combustibilului. Care este motivul pentru care tacane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 supape si/sau distributie. si parca-parca e mai rau de cind am schimbat uleiul (de la Repsol 10W50 la Motul 5100 10W40). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Repsolul era mai gros e normal sa fie mai zgomotos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 da, exact la asta ma gindeam si eu, adica sint 90% sigur ca e mai rau de cind l-am schimbat si nu cred ca problemele astea apar dintr-o data. mi-aduc aminte de o recomandare citita in Haynes parca, cum ca ar fi bine de pus ulei ceva mai gros la motoarele nu chiar noi (ca uzura). oricum, ceva de umblat la supape si/sau distributie e clar, mai ales ca ultima data cind le-am verificat erau la limita inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.