Macke Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 multumesc tuturor, domnilor, sa fiti iubiti si sa "calariti" cu multa cumpatare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 @razvanusv, avind in vedere ca a fost donatie, s-ar putea s-o vreau inapoi pt. cind o iesi militia cu decibelmetrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 La multi ani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Salut, Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002). Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula. Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar in intersectia din fata serviceului unde vroiam sa ajung, asteptand la semafor, vad ca motorul s-a oprit din relanti. Dau la automat, nu porneste. Trag socul si o ia, dar sta la aproape 4000 rpm. Inchid socul si iar se opreste. Altfel spus nu sta la relanti fara soc. Reusesc sa ies din intersectie cu socul tras. Pun frana, se opreste si motorul. Incerc sa-l pornesc cu sau fara soc, se invarte o data dar se opreste imediat. Scot telefonul sa ma uit la GPS sa vad daca sunt pe strada care trebuie, sun la nenea de la service sa-mi zica unde trebuie sa ajung exact, in total vreo 10 minute. Incerc sa-l pornesc din nou, nimic. Incerc cu socul tras si porneste. Il las asa cu socul tras si merg vreo 50 de metri pana in service. Ajung acolo, inchid socul, relanti curat la 1500 rpm. Sa-ti vina sa mori. Vine nenea de la service, se uita si el, o porneste, o opreste, da o tura, totul pare minunat. El se uita la mine eu la el. Ma mai intreaba daca am subturat-o, daca am pornit cu zgaltaieli, daca am zguduit-o in vreo groapa. Nu nu si nu. Habar nu are ce sa zica. Poate e vreo mizerie prin carburatoare. I-am lasat jucaria spunandu-i sa schimbe uleiul si sa se uite la ce-i da prin cap dar s-o faca sa mearga. Si sa-mi si desfaca carburatoarele, eventual sa le sincronizeze. Cam scumpa toata afacerea dupa cati bani am dat pe motor. Dar nu stiu ce sa fac altceva. Daca aveti vreun fir de care m-as putea agata, v-as fi recunoscator. Merci, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 VAND PARBRIZ puig albrastru pt bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Exact. La multi ani Macke. Sa ne traiesti ! banuiesc ca ti-ai luat o toba sport, doar finala si aveai nevoie de teava asta.. E nasol ca la banditul de 600, toba este cu totul, la cel de 1200 am vazut ca este din doua segmente, prinsa in 3-4 suruburi.. Mare grija, ca au inceput sa iasa politistii impreuna cu astia de la RAR, eu personal nu o ard noaptea Anul trecut cand m-au oprit, eram stok si am scapat..anul asta nu ma mai risc.. La multi ani Make ! Deci spray-ul asta cu care dau acum pe lant, vad ca sta mult mai bine, fata de ce aveam eu inainte.. Nu mai stiu cum se numea spray-ul ala, oricum era si mai scump.. Sa va zic ultima modificare pe care o fac la bandit ? hmm..lavabila si mobila de living :angryfire: Bai deci mor cand vad cum se duc banii si nu pot sa-mi iau alta mobra, sau sa pot modifica ceva..dar in fine, nu in mobra dorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 ... lasa-ma sa ghicesc: e de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Nt. N-as prea crede, daca e din 2002.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Salut, Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002). Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula. Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar in intersectia din fata serviceului unde vroiam sa ajung, asteptand la semafor, vad ca motorul s-a oprit din relanti. Dau la automat, nu porneste. Trag socul si o ia, dar sta la aproape 4000 rpm. Inchid socul si iar se opreste. Altfel spus nu sta la relanti fara soc. Reusesc sa ies din intersectie cu socul tras. Pun frana, se opreste si motorul. Incerc sa-l pornesc cu sau fara soc, se invarte o data dar se opreste imediat. Scot telefonul sa ma uit la GPS sa vad daca sunt pe strada care trebuie, sun la nenea de la service sa-mi zica unde trebuie sa ajung exact, in total vreo 10 minute. Incerc sa-l pornesc din nou, nimic. Incerc cu socul tras si porneste. Il las asa cu socul tras si merg vreo 50 de metri pana in service. Ajung acolo, inchid socul, relanti curat la 1500 rpm. Sa-ti vina sa mori. Vine nenea de la service, se uita si el, o porneste, o opreste, da o tura, totul pare minunat. El se uita la mine eu la el. Ma mai intreaba daca am subturat-o, daca am pornit cu zgaltaieli, daca am zguduit-o in vreo groapa. Nu nu si nu. Habar nu are ce sa zica. Poate e vreo mizerie prin carburatoare. I-am lasat jucaria spunandu-i sa schimbe uleiul si sa se uite la ce-i da prin cap dar s-o faca sa mearga. Si sa-mi si desfaca carburatoarele, eventual sa le sincronizeze. Cam scumpa toata afacerea dupa cati bani am dat pe motor. Dar nu stiu ce sa fac altceva. Daca aveti vreun fir de care m-as putea agata, v-as fi recunoscator. Merci, Adi Da, scuze, n-am fost clar in ce priveste modelul. E vorba de GSF600S cu 599 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) sincer sa zic nu prea am auzit Banditi sa aiba probleme serioase la motor deci cred ca e ceva foarte simplu. as miza f tare pe probleme la robinetul de benzina sau ceva de genul. ceva similar am avut si eu cind am luat motorul, mi s-a oprit de 2 sau 3 ori la semafor si n-a mai vrut sa porneasca imediat. problema s-a rezolvat de la sine si in 3 ani nu mi-a facut deloc. poate a stat motorul pe dreapta mult si a ruginit rezervorul iar acum a antrenat niste mizerie. in alta ordine de idei, ieri am facut o comparatie la sunet intre Pop-ul lui Vishco si al si m-am speriat. al meu tacane in draci, probabil n-am constientizat pina acum neavind termen de comparatie, mai ales ca probabil s-a agravat lent si m-am obisnuit. trebuie sa-l rezolv cit mai rapid Editat Iulie 1, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 sincer sa zic nu prea am auzit Banditi sa aiba probleme serioase la motor deci cred ca e ceva foarte simplu. as miza f tare pe probleme la robinetul de benzina sau ceva de genul. ceva similar am avut si eu cind am luat motorul, mi s-a oprit de 2 sau 3 ori la semafor si n-a mai vrut sa porneasca imediat. problema s-a rezolvat de la sine si in 3 ani nu mi-a facut deloc. poate a stat motorul pe dreapta mult si a ruginit rezervorul iar acum a antrenat niste mizerie. in alta ordine de idei, ieri am facut o comparatie la sunet intre Pop-ul lui Vishco si al si m-am speriat. al meu tacane in draci, probabil n-am constientizat pina acum neavind termen de comparatie, mai ales ca probabil s-a agravat lent si m-am obisnuit. trebuie sa-l rezolv cit mai rapid Merci. Am sa-l rog pe nenea de la service sa verifice tot parcursul combustibilului. Care este motivul pentru care tacane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 supape si/sau distributie. si parca-parca e mai rau de cind am schimbat uleiul (de la Repsol 10W50 la Motul 5100 10W40). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Repsolul era mai gros e normal sa fie mai zgomotos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 da, exact la asta ma gindeam si eu, adica sint 90% sigur ca e mai rau de cind l-am schimbat si nu cred ca problemele astea apar dintr-o data. mi-aduc aminte de o recomandare citita in Haynes parca, cum ca ar fi bine de pus ulei ceva mai gros la motoarele nu chiar noi (ca uzura). oricum, ceva de umblat la supape si/sau distributie e clar, mai ales ca ultima data cind le-am verificat erau la limita inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Intr-adevar, la motoarele mai vechi, cu uzura mai pronuntata a suprafetelor este recomandat sa se foloseasca un ulei cu vascozitetile la rece si la cald, putin mai mari. La uleiuri , vascozitatea este data sub forma: XWY. X reprezinta vascozitatea la rece, W= winter(iarna), adica poate fi folosit si iarna, iar Y reprezinta vascozittatea la cald. La motoarele moderne si noi, unde prelucrarea suprafetelor este foarte fina, jocuri foarte mici, se folosesc uleiuri chiar si 0W30. cu cat vascozitatea la rece este mai mica cu atat mai repede ajunge uleiul sa unga imediat la pornire si cele mai indepartate zone...capul pistonului, chiuloasa, supape, culbutori , tacheti... Cu cat vascozitatea la cald este mai mare, inseamna ca motorul are ceva uzura si pentru a se realiza ungerea corecta fara intreruperea filmului de ulei este nevoie de un ulei ceva mai vascos la cald, sau motorul functioneaza la un regim de solicitare la care temperatura este mare si uleiul trebuie sa aiba o vascozitate optima (curse,enduro). Undeva scria ca pana in 100 000 Km, nu trebuie bagat in motor un ulei peste 10W40. Am si eu o intrebare. Stie cineva cam cati Km rezista o toba stock (amortizor de zgomot), 18H0,e4, cea cu care vine echipat din fabrica Suzuki Bandit? Adica m-ar interesa sa stiu cam dupa cati Km se corodeaza cam tot ce este prin ea si nu-si mai face treaba, sau chiar ajunge sa se gaureasca mantaua exterioara. Multumesc celor care au amabilitatea sa-mi raspunda! Numai bine si fi-ti cumpatati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Am si eu o intrebare. Stie cineva cam cati Km rezista o toba stock (amortizor de zgomot), 18H0,e4 .... Nu stiu interiorul din ce e exact facut,dar exteriorul tobei finale si galeriile sunt din inox,deci o sa tina o vesnicie. In plus toba nu e asa de expusa ca la masini la tot ce inseamna apa si noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Nu știu câți km are al tău dar al meu e din 2007 și are 39000 iar toba nu are absolut nimic.Cred că ține foarte mult dacă ai noroc și nu o julești pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Sa va spun de ce am intrebat. Al meu nu are decat 4200 Km si e tot din 2007, insa nu mai are toba originala ci un Leo Vince care trebuie sa recunosc, este cam zgomotoasa si la sfarsitul lunii iulie trebuie sa-i fac I.T.P.-ul. In caz ca voi avea probleme si nu voi gasi una de imprumut, m-am gandit si la varianta cumpararii uneia (18HO,E4), second hand desigur, si cum nu prea stiu ce poti intreba despre o toba, m-am gandit ca numarul de Km in care a fost folosita, pot sa-ti dea o oarecare informatie asupra starii ei. Multumesc pentru raspunsuri si nu uitati: atentie si cumpatare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 e, ca si cum ala care ti-o vinde e obligat cumva sa-ti zica adevarul oricum cu un 1250 nu cred ca au apucat multi sa faca atitia km incit sa f.ute toba. e N sau S motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut, Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit. 1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat? 2.La cati km. se intinde lantul? 3.La cati km se schimba uleiul? 4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal? Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele. Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare). Merci, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut, Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit. 1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat? 2.La cati km. se intinde lantul? 3.La cati km se schimba uleiul? 4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal? Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele. Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare). Merci, Adi Salutare: 1. Daca e de 600 parerea mea ca se perge pe la 4000-4500; 3500 mi se pare un pic cam subturat. 2. Depinde de cat de bine este intretinut, de cum este exploatat, nu e o regula generala. 3. Eu folosesc motul 5100 15w50 si il schimb cam la 5000-6000 km. 4. Presiunea o verifici cam odata pe luna la vulcanizare: 2.2 fata , 2.5 spate. Cablu de ambreiaj, sa nu ti se scurga excesiv ulei pe undeva din motor. Mai roaga pe cineva cu urechea mai fina (cum e Calin ) sa-ti asculte motorul si sa vada daca iti sunt reglati tachetii. Da jos bujiile ca poate trebuie reglat si amestecul (bujiile trebuie sa aibe culoarea caramizie). In mare e o motoreta foarte solida, nu prea ii cedeaza chestii asa usor si m-am convins de asta in 4 ani de folosire si vreo 35000 de kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Salut, Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit. 1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat? 2.La cati km. se intinde lantul? 3.La cati km se schimba uleiul? 4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal? Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele. Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare). Merci, Adi 1. 1200rpm - 8000rpm poti sa mergi constant fara nici o problema. Eu merg 120-130 si am cam 5500-6000rpm. 2. Atunci cand nu mai are largimea necesara. 3. In biblie scrie ca la 6000, eu il schimb putin dupa 4000 fiindca il fac marmelada la cat merg pe plaiurile mioritice ale capitalei. 4. Instrumentul se numeste manometru. Se gaseste peste tot, sub toate formele. Presiunea recomandata e in biblie. (Capitolul Moise si reviziile tehnice) Manual de reparatie etc poti sa ti-l iei de aici: http://www.manualedereparatie.info/ Altceva la care sa fii atent sezonul asta la o motoreta secănd: Iti vei da seama singur. Completeaza-ti profilul sa te cunoastem. Sănătate Âşi plimbari frumoase. Editat Iulie 5, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 legat de presiunea in anvelope, f important sa nu uiti la prima iesire dupa iarna, ca se poate intimpla sa se dezumfle in timp. in plus, daca iesi in primavara la 10 grade si ultima data ai facut presiunea la 30 in vara... e alta problema. ce auz fin am eu? daca era asa fin nu era nevoie de mecanic sa-mi zica ca-s mult prea zgomotosi. in principiu de la un motor de Bandit nu prea trebuie sa se auda mare lucru decit daca stai f aproape de el. oricum nu-s asa silentioase ca alea racite pe apa dar nici nu scot zgomote ciudate de la mama lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Multam mult. Am notat tot. Altceva la care sa fii atent sezonul asta la o motoreta secănd: Iti vei da seama singur. Cam greu ca nu stiu cum trebuie sa se comporte o mobra in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 atentie la zgomote, schimbare comportament rutier... atentie la lant, daca nu stii sa-l verifici, mergi la un coleg sa te ajute si sa iti arate, se poate lua teapa usor si strica lantul cat ai spune peste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.