Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are careva un link pipe pentru bandit si nu ii trebuie? Nu ma intereseaza diametrul tevii.

+ Donez la randul meu una bucata toba stoc pentru 600 Kult (thanks to CalinD)

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O bere virtuala tuturor banditilor azi ... sa fiti sanatosi! :friends: :cheers:

 

 

LMA Omule!!!!!

 

:friends: sa fii sanatos, sa nu schimbi banditul decat cu un alt bandit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca voi ajunge sa il schimb nu cred ca renunt la Suzuki :D la choppere nu-mi place aproape nimic de la concurenta (poate ceva la HD, dar scump), iar o alternativa foarte buna pt touring e DL 1000 :D.

 

Visul meu e un 650 cat mai nou ... preferabil dupa 2009 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva un link pipe pentru bandit si nu ii trebuie? Nu ma intereseaza diametrul tevii.

+ Donez la randul meu una bucata toba stoc pentru 600 Kult (thanks to CalinD)

Ce este link pipe ?(Intrebarea imi aduce aminte de "Ce este Gogaie ?" :crack: ) Segmentul de teava, care vine de la galerii la toba finala cumva?

 

Si cu poza de mai sus, ce este ? Ce treaba are RedBull cu motocicleta ? Ii da aripi ? :rolleyes:

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiesti nenea Macke :cheers:

Sa ai soare peste Moldova si grade multe sub cauciucurile banditului, sanatate si voie buna tie si celor dragi.

Nu stiam motivul, l-am gasit acuma.

Peste vreo 2 ceasuri, impreuna cu un posesor de GSX750, fost posesor de bandit, voi praji o tava de micioci in curte si voi bea (prea multe) beri in cinstea ta. :drink:

Altfel zicea lumea ca suntem betivi :disappointed:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Macke , sa ti se indeplineasca visu si sa-ti mearga bine .

 

Viata fara regrete mon cher.

 

Si cu poza de mai sus, ce este ? Ce treaba are RedBull cu motocicleta ? Ii da aripi ?

 

Exact , dar poti sa-ti lasi imaginatia si sa pui un Ursus acolo sau un Burn , in fine ceva la latitudinea ta.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002).

 

Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula.

 

Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar in intersectia din fata serviceului unde vroiam sa ajung, asteptand la semafor, vad ca motorul s-a oprit din relanti. Dau la automat, nu porneste. Trag socul si o ia, dar sta la aproape 4000 rpm. Inchid socul si iar se opreste. Altfel spus nu sta la relanti fara soc. Reusesc sa ies din intersectie cu socul tras. Pun frana, se opreste si motorul. Incerc sa-l pornesc cu sau fara soc, se invarte o data dar se opreste imediat. Scot telefonul sa ma uit la GPS sa vad daca sunt pe strada care trebuie, sun la nenea de la service sa-mi zica unde trebuie sa ajung exact, in total vreo 10 minute. Incerc sa-l pornesc din nou, nimic. Incerc cu socul tras si porneste. Il las asa cu socul tras si merg vreo 50 de metri pana in service. Ajung acolo, inchid socul, relanti curat la 1500 rpm. Sa-ti vina sa mori. Vine nenea de la service, se uita si el, o porneste, o opreste, da o tura, totul pare minunat. El se uita la mine eu la el. Ma mai intreaba daca am subturat-o, daca am pornit cu zgaltaieli, daca am zguduit-o in vreo groapa. Nu nu si nu. Habar nu are ce sa zica. Poate e vreo mizerie prin carburatoare. I-am lasat jucaria spunandu-i sa schimbe uleiul si sa se uite la ce-i da prin cap dar s-o faca sa mearga. Si sa-mi si desfaca carburatoarele, eventual sa le sincronizeze. Cam scumpa toata afacerea dupa cati bani am dat pe motor. Dar nu stiu ce sa fac altceva.

 

Daca aveti vreun fir de care m-as putea agata, v-as fi recunoscator.

 

Merci,

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

La multi ani Macke. Sa ne traiesti !

banuiesc ca ti-ai luat o toba sport, doar finala si aveai nevoie de teava asta..

E nasol ca la banditul de 600, toba este cu totul, la cel de 1200 am vazut ca este din doua segmente, prinsa in 3-4 suruburi..

Mare grija, ca au inceput sa iasa politistii impreuna cu astia de la RAR, eu personal nu o ard noaptea :scratch:

Anul trecut cand m-au oprit, eram stok si am scapat..anul asta nu ma mai risc..

 

 

La multi ani Make !

 

Deci spray-ul asta cu care dau acum pe lant, vad ca sta mult mai bine, fata de ce aveam eu inainte..

Nu mai stiu cum se numea spray-ul ala, oricum era si mai scump..

 

Sa va zic ultima modificare pe care o fac la bandit ?

hmm..lavabila si mobila de living :angryfire: :angryfire: :angryfire:

Bai deci mor cand vad cum se duc banii si nu pot sa-mi iau alta mobra, sau sa pot modifica ceva..dar in fine, nu in mobra dorm :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002).

 

Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula.

 

Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar in intersectia din fata serviceului unde vroiam sa ajung, asteptand la semafor, vad ca motorul s-a oprit din relanti. Dau la automat, nu porneste. Trag socul si o ia, dar sta la aproape 4000 rpm. Inchid socul si iar se opreste. Altfel spus nu sta la relanti fara soc. Reusesc sa ies din intersectie cu socul tras. Pun frana, se opreste si motorul. Incerc sa-l pornesc cu sau fara soc, se invarte o data dar se opreste imediat. Scot telefonul sa ma uit la GPS sa vad daca sunt pe strada care trebuie, sun la nenea de la service sa-mi zica unde trebuie sa ajung exact, in total vreo 10 minute. Incerc sa-l pornesc din nou, nimic. Incerc cu socul tras si porneste. Il las asa cu socul tras si merg vreo 50 de metri pana in service. Ajung acolo, inchid socul, relanti curat la 1500 rpm. Sa-ti vina sa mori. Vine nenea de la service, se uita si el, o porneste, o opreste, da o tura, totul pare minunat. El se uita la mine eu la el. Ma mai intreaba daca am subturat-o, daca am pornit cu zgaltaieli, daca am zguduit-o in vreo groapa. Nu nu si nu. Habar nu are ce sa zica. Poate e vreo mizerie prin carburatoare. I-am lasat jucaria spunandu-i sa schimbe uleiul si sa se uite la ce-i da prin cap dar s-o faca sa mearga. Si sa-mi si desfaca carburatoarele, eventual sa le sincronizeze. Cam scumpa toata afacerea dupa cati bani am dat pe motor. Dar nu stiu ce sa fac altceva.

 

Daca aveti vreun fir de care m-as putea agata, v-as fi recunoscator.

 

Merci,

Adi

 

Da, scuze, n-am fost clar in ce priveste modelul. E vorba de GSF600S cu 599 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa zic nu prea am auzit Banditi sa aiba probleme serioase la motor deci cred ca e ceva foarte simplu. as miza f tare pe probleme la robinetul de benzina sau ceva de genul. ceva similar am avut si eu cind am luat motorul, mi s-a oprit de 2 sau 3 ori la semafor si n-a mai vrut sa porneasca imediat. problema s-a rezolvat de la sine si in 3 ani nu mi-a facut deloc. poate a stat motorul pe dreapta mult si a ruginit rezervorul iar acum a antrenat niste mizerie.

 

in alta ordine de idei, ieri am facut o comparatie la sunet intre Pop-ul lui Vishco si al si m-am speriat. al meu tacane in draci, probabil n-am constientizat pina acum neavind termen de comparatie, mai ales ca probabil s-a agravat lent si m-am obisnuit. trebuie sa-l rezolv cit mai rapid :(

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa zic nu prea am auzit Banditi sa aiba probleme serioase la motor deci cred ca e ceva foarte simplu. as miza f tare pe probleme la robinetul de benzina sau ceva de genul. ceva similar am avut si eu cind am luat motorul, mi s-a oprit de 2 sau 3 ori la semafor si n-a mai vrut sa porneasca imediat. problema s-a rezolvat de la sine si in 3 ani nu mi-a facut deloc. poate a stat motorul pe dreapta mult si a ruginit rezervorul iar acum a antrenat niste mizerie.

 

in alta ordine de idei, ieri am facut o comparatie la sunet intre Pop-ul lui Vishco si al si m-am speriat. al meu tacane in draci, probabil n-am constientizat pina acum neavind termen de comparatie, mai ales ca probabil s-a agravat lent si m-am obisnuit. trebuie sa-l rezolv cit mai rapid :(

 

Merci. Am sa-l rog pe nenea de la service sa verifice tot parcursul combustibilului.

 

Care este motivul pentru care tacane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exact la asta ma gindeam si eu, adica sint 90% sigur ca e mai rau de cind l-am schimbat si nu cred ca problemele astea apar dintr-o data. mi-aduc aminte de o recomandare citita in Haynes parca, cum ca ar fi bine de pus ulei ceva mai gros la motoarele nu chiar noi (ca uzura). oricum, ceva de umblat la supape si/sau distributie e clar, mai ales ca ultima data cind le-am verificat erau la limita inferioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...