gn77b Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 1. sincronul e sincron 2. pinionul e pinion 3. crabotul e crabot 4. furca e furca daca face crac nu inseamna ca are vreo problema, eu cred ca face pt. ca e demultiplicarea cea mai mare in treapta I. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Bai, ce e aici, messenger ? Discutati si voi prin mesaje private.. Daca nu, incepem si noi cu Arcul..Ca tot veni vorba, mai sunt 2 zile..merge careva la arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut, ma gandeam sa plec maine in traseul atasat, aveti experienta in acest sens? Ma intereseaza in mod special drumurile varza, nu-mi place sa fac enduro neplanificat. Orice alt sfat este binevenit. Multumesc. Am "rezolvat" traseul. Singurul eveniment notabil - a intrat pentru prima data puternic ABS-ul pe fata. Pot confirma exact teoria - nu reduce distanta de franare, nu se blocheaza roata, maneta de frana vibreaza foarte puternic. Ma bucur sa stiu ca exista si functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 1. sincronul e sincron 2. pinionul e pinion 3. crabotul e crabot 4. furca e furca daca face crac nu inseamna ca are vreo problema, eu cred ca face pt. ca e demultiplicarea cea mai mare in treapta I. eu nush ce ai vazut tu..dar eu la suzuki in manual nu am vazut sa scrie de asa ceva(CRABOT)..daca ai vazut tu sa imi zici unde.. plus de aia eu nu inteleg ce vrei tu sa zici cu demultiplicarea mare in treapta 1.. daca ai mers cu un motor care are pana in 10 mi de km n-ai sa auzi dealea la el.intra in prima treapta de zici ca nu ai bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 La unele poate nu se aud, insa eu am auzit la Hayabusa noua, la BMW S1000 R, la cam toate chopper-ele...sigur, e subiectiv, la unele se aude mai tare, la altele mai incet. Dar sa fiti siguri ca nu va fi ca la masina Si treapta 1 la masina, nu e sincronizata. (adica nu are sincroane) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) eu nush ce ai vazut tu..dar eu la suzuki in manual nu am vazut sa scrie de asa ceva(CRABOT)..daca ai vazut tu sa imi zici unde.. plus de aia eu nu inteleg ce vrei tu sa zici cu demultiplicarea mare in treapta 1.. daca ai mers cu un motor care are pana in 10 mi de km n-ai sa auzi dealea la el.intra in prima treapta de zici ca nu ai bagat. si acolo unde ai citit tu pe wikipedia nu se refera la cutiile de viteze de motocicleta..scrie mai in jos de cutiile secventiale si acolo spune despre furcile de schimbare a vitezei.. oricum eu sunt sigur ca rolul acelor furci este acela de a opri turatia pinionului si al introduce pe celalalt pinion fara a face cranc.. Editat August 29, 2011 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 e un termen de sorginte franceza ca majoritatea celor tehnici din limba romana (vilbrochen e tot din franceza, balador tot etc). nu numai ca sint denumiri diferite dar denota componete de constructie si functie diferita. si acolo unde ai citit tu pe wikipedia nu se refera la cutiile de viteze de motocicleta..scrie mai in jos de cutiile secventiale si acolo spune despre furcile de schimbare a vitezei.. oricum eu sunt sigur ca rolul acelor furci este acela de a opri turatia pinionului si al introduce pe celalalt pinion fara a face cranc.. ok, eu am cam zis tot pe subiectul craboti si necraboti. o sa vina niste zei nervosi ai forumului sa ne lamureasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 gabi88: am montat motocicleta cu totul in mijlocul sufrageriei, pe un covor alb. am pus si uleiu in ea, dar prima cheie i-am dat-o in fata usii, nu chiar in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 gabi88: am montat motocicleta cu totul in mijlocul sufrageriei, pe un covor alb. am pus si uleiu in ea, dar prima cheie i-am dat-o in fata usii, nu chiar in casa ai mai facut ceva la moto ? intr-un timp ai facut un fighter beton din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Salut, am si eu o intrebare Ce sa fac sa am lumina de la far mai puternica? Am H4 - Philips. Ma gandeam ca poate daca scot capacelul ala care reflecta lumina inapoi se va vedea mai puternic... sau fac o prostie? As prefera sa nu pun xenon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 poti sa pui un releu si fire mai groase. mai sint niste becuri Philips Ultravision care cica ar fi mai bune. nu pune becuri de 90/100W ca emana prea multa caldura si o sa faca totul varza pe acolo. daca pui xenon, pune doar pe lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Ai aici becuri philips http://www.philips-shop.ro/1852.c.html Eu am cumparat acum 2-3 saptamani si am schimbat becul standard galben-ca-lamaia cu un X-TREME POWER 12V 60/55W P43T-38, luminozitate +80% Te duci pe Str. Zeletin nr. 12A si gasesti acolo. Am luat si pentru masina tot de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 cu xenonul pot fi probleme la RAR, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 cu xenonul pot fi probleme la RAR, nu? teoretic DA, practic nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Salut, am si eu o intrebare Ce sa fac sa am lumina de la far mai puternica? Am H4 - Philips. Ma gandeam ca poate daca scot capacelul ala care reflecta lumina inapoi se va vedea mai puternic... sau fac o prostie? As prefera sa nu pun xenon... nu da oglinda aia ce bate lumina inapoi ca faci o mare prostie,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Incearca un Osram H7 nightbreaker plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 cu xenonul pot fi probleme la RAR, nu? la RAR pot fi probleme cu orice daca dai de un nea Mitica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) la RAR pot fi probleme cu orice daca dai de un nea Mitica. lasati bre povestile! Ai motoreta in regula: are lumini standard, semnalizari standard, numar la vedere si luminat, datele caroseriei si a motorului corecte, frane in regula, evacuare standard sau omologata, anvelope standard si fara defecte optice majore atunci nu ai motive de ingrijorare! e atat de simplu, dar trebuie sa ne punem girofare si trompete pe motorete... Editat August 31, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) lasati bre povestile! Ai motoreta in regula: are lumini standard, semnalizari standard, numar la vedere si luminat, datele caroseriei si a motorului corecte, frane in regula, anvelope standard si fara defecte optice majore atunci nu ai motive de ingrijorare! sa inteleg ca ii cunosti pe toti inspectorii ITP din tara si ai facut inspectia cu fiecare din ei de cel putin citeva ori de esti asa de sigur ca sint "povesti"? e atat de simplu, dar trebuie sa ne punem girofare si trompete pe motorete... hai ca acusi ne iei ca bem prea mult si mincam nesanatos. Editat August 31, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) ii cunosti pe toti inspectorii ITP din tara nu tati, nu... Eu nu cred in balarii. In procesul ITP-ului sunt niste pasi si standarde de urmarit. Restul sunt spagi. hai ca acusi ne iei ca bem prea mult si mincam nesanatos. nuuu, fiecare decide pentru el. Eu ma opresc la 3 beri, altii se opresc dupa vreo 10... sau nu... Editat August 31, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 fix asa si cu motoru'. fiecare decide ce sa puna pe el. daca tie-ti plac semnalele de tractor si lopata de juma' de metru de la spate sa fii sanatos, da' nu-s toti la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 daca tie-ti plac semnalele de tractor sunt cele mai hidoase semnalizari ever! si suzuki a tinut la ele pana in 2009. Pentru GSF-ul meu sunt pe fir furtune frana fata de otel, parbriz, filtru aer, bujii (sa mai vorbim si de motorete). Aseara am mai bagat inca 15L de benzina pentru 226km de bucuresti: 6.5% Apoi, procedura de inmatriculare... sa-i schimb numarul ala cu XXX in ce-mi place (cum dealtfel au si cele 2 predecesoare): ZUK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 una din primele intrebari astea au fost la RAR: cauciucuri conforme si xenoane Deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 warlock> multumesc foarte mult Problema este ca eu sunt din BV, trebuie sa caut aici... Daca nu gasesc, comand de pe site-ul recomandat. Exista o diferenta intre bec de moto si bec auto? Ca din site-ul Philips reiese ca exista pt fiecare tip in parte dar care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Radu, cum au spus si colegii mai sus, nu se leaga de bec Am deja un Osram cu x % more light si alte nebunii...nu-l intereseaza, ca isi da seama de la prima privire daca e xenon sau nu. Osram il prefer in detrimentul Phillips din cauza pretului, pentru ca un H4 xenon look sau ce mama naibii o scrie pe el e 40 lei maxim, la Phillips e mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.