adrianfrentoni Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Tot nu ne-ai raspuns ce fel de B6 e... kult sau pop? Adica din prima sau a doua generatie. Supapa rupta suna a reglat supape odata la 70 de mii de km sau niciodata. Supapele la kult trebuie reglate in mod idiot odata la 6 mii de km!!! La pop macar intervalul a crescut la 12 mii km. Nu e de joaca cu reglatul supapelor. sal scuze bandit e din 95' nu stiu care generatie cred ca prima am gasit pe cineva in arad care mi-a zis ca imi poate procura piesele pana in 220 euro ce ziceti si inca 150 eur montatul si pus sus ? cred ca stiu ce a provocat acel nasol io am luat moto de vreo 7 luni si nu prea m-am dat cu el l-am dat la un prieten care mi-a facut ceva km prostia mea e ca nu am schimbat uleiul si nu stiu de cand era in el cred ca asta e problema ce ziceti alt motor la 600 euro dar nici la asta nu am nici o garantie sau 350-400 euro schimbat pus nou in el mersi dati un raspuns va rog asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) sal scuze bandit e din 95' nu stiu care generatie cred ca primaam gasit pe cineva in arad care mi-a zis ca imi poate procura piesele pana in 220 euro ce ziceti si inca 150 eur montatul si pus sus ? cred ca stiu ce a provocat acel nasol io am luat moto de vreo 7 luni si nu prea m-am dat cu el l-am dat la un prieten care mi-a facut ceva km prostia mea e ca nu am schimbat uleiul si nu stiu de cand era in el cred ca asta e problema ce ziceti alt motor la 600 euro dar nici la asta nu am nici o garantie sau 350-400 euro schimbat pus nou in el mersi dati un raspuns va rog asfalt uscat Parerea mea ca mai bine ai cumpara unul functional...si din 600e eu zic ca o sa mai recuperezi minim 150(pe capace) dar asta in timp...sau sa le pastrezi pt tine si vei face o economie mare in viitor(si de timp...si de bani...) asta ti-o zic din experienta(ca mai cade omu cand e la inceput...desi eu sper sa nu ...dar si mie imi ziceau cei mai vechi sa o iau usor ...dar tot trebuia sa ma scarpin de la atata mancarime ). P.S. si iti zic sigur ca buba nu e de la ulei(daca avea ) e de la reglajul supapelor. Bafta Editat August 7, 2008 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianfrentoni Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Parerea mea ca mai bine ai cumpara unul functional...si din 600e eu zic ca o sa mai recuperezi minim 150(pe capace) dar asta in timp...sau sa le pastrezi pt tine si vei face o economie mare in viitor(si de timp...si de bani...) asta ti-o zic din experienta(ca mai cade omu cand e la inceput...desi eu sper sa nu ...dar si mie imi ziceau cei mai vechi sa o iau usor ...dar tot trebuia sa ma scarpin de la atata mancarime ). P.S. si iti zic sigur ca buba nu e de la ulei(daca avea ) e de la reglajul supapelor. Bafta k pai asa m-am hotarat sa il fac ca acuma am vazut ca mai trebuia sa refac si chiuloasa ca era zob si deja ma duce mai mult de 600 euro asa ca mi-am comandat 1 din geermania la 600 buba e cac motoru e din 98 si al meu e 95 si nu stiu ce sa fac sa ii zic la ala sa mi-l aduca sau nu dupa ce am mai citit io cred ca e bun ca nu sau facut dierrite pana in 1998 sau 2000 si ceva acuma astept sa ziceti si voi un sfat creezi ca imi e bun acela sau sa mai astept tipul mia zis ca are undeva la 24000 sau 28000 cred ca e bun mersi inca o dat si aveti grija de voi nu de motoare ca ala e fier si se face asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 si al meu (primul motor) era din 95 si acum am pe el din 98(cel pe care e posibil sa-l vand) deci garantat se potriveste poti sa-l comanzi fara grija(numai sa il auda baiatul tau mergand) Bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Dragi banditisti, pe 08.08.08 mi-a ajuns si mie gsf- ul 1250 SA AK 8 . Avea 0 km la bord si culoarea argintie. Azi am facut 125 km si sunt impresionat de ce cuplu animalic are. Astept si pe alti posesori de 1250 sa impartaseasca pareri!! v-am salutat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Frumos. Sunt proprietarul lu B12 din poza, cel fara stapan. Cand o scot din aparat o postez si eu (poza). Mai dar nu m-ati asteptat si pe mine cand ati facut poza. Plecasem sa ma spal pe picioare, sa nu puta poza. Mi-ati pozat mobra si pe mine nu. Macar apare si actualul si precedentul meu motor in poza Dar nu-i bai, o sa pun o poza numai eu , prietena si motorul, sa ma razbun. La cat mai multe din astea. Long live Suzuki Bandit Editat August 9, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianfrentoni Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Dragi banditisti, pe 08.08.08 mi-a ajuns si mie gsf- ul 1250 SA AK 8 . Avea 0 km la bord si culoarea argintie. Azi am facut 125 km si sunt impresionat de ce cuplu animalic are. Astept si pe alti posesori de 1250 sa impartaseasca pareri!!v-am salutat si asfalt uscat! sal fratiilor am nevoie de o parere repede a pus cineva sau e posibil sa pui motor de suz gsx 600 pe un bandit? cat de repede puteti va rog mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 sal fratiilor am nevoie de o parere repedea pus cineva sau e posibil sa pui motor de suz gsx 600 pe un bandit? cat de repede puteti va rog mersi nu a mai incercat nimeni de pe aici...eu vreau sa incerc(cu gsxr750) dar de 600 nu cred ca merge din cate am vazut eu...asta-i motivul pt care o sa-l vand pe cel de bandit(m-ai prins ) de gsxf merge dar are altfel cutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Toate motoarele mici (600-750) racite aer ulei au dimensiuni identice si prinderile in aceleasi locuri. La cele mari (1127/1157 cmc) difera prinderea spate si trebuie facute bucshe, fiind de 12mm diametru, fata de 10mm la motor mic. Daca il pui cu tot cu aprinderea si carburatoarele lui poti pune pe oricare. La unele motoare mari va trebuii sa retii baia ta de ulei (cu sorbul) pentru ca galeria lor de evacuare are alta forma. Galeriile (serpii) se potrivesc intre toate, dar cea de la gsx600 nu prea merge la bandit (si mai e si f urata), ai nevoie de cea originala de b6/b12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 (editat) Deci la 600 motorul se pare ca i consumabila. Pt cei cu planuri mari... daca tot dati un ban bagati un 750. Parerea mea. Vin de la intrunirea de la Odorhei (superba by the way) unde am vazut printre f multi Banditi (vreo 5 12uri si 10+ bucati de 600 de toate natiile, unele mai stock altele mai bucatarite) si o adevarata raritate... Un GSF 750 de la mama lui, adica nu din ala bucatarit de proprietar. Era al unui tip din Daimler MC. Practic e un 600 cu scarite si bord de 1200 + motorul de pe GSX 750 cu vreo 94 de cai cica. La exterior motorul arata identic cu cel de pe 6 si doar capacitatea cilindrica stantata pe bloc il tradeaza. Editat August 10, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 (editat) Deci la 600 motorul se pare ca i consumabila. Pt cei cu planuri mari... daca tot dati un ban bagati un 750. Parerea mea. Vin de la intrunirea de la Odorhei (superba by the way) unde am vazut printre f multi Banditi (vreo 5 12uri si 10+ bucati de 600 de toate natiile, unele mai stock altele mai bucatarite) si o adevarata raritate... Un GSF 750 de la mama lui, adica nu din ala bucatarit de proprietar. Era al unui tip din Daimler MC. Practic e un 600 cu scarite si bord de 1200 + motorul de pe GSX 750 cu vreo 94 de cai cica. La exterior motorul arata identic cu cel de pe 6 si doar capacitatea cilindrica stantata pe bloc il tradeaza. buei Empuu-le tu vrei sa ne faci sa ne taiem venele...sau ce?...randu trecut cu balea acum cu asta... Editat August 10, 2008 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Deci la 600 motorul se pare ca i consumabila. Pt cei cu planuri mari... daca tot dati un ban bagati un 750. Parerea mea. Emppule, nu ne speria. Ce supapa ti s-a mai dereglat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 (editat) buei Empuu-le tu vrei sa ne faci sa ne taiem venele...sau ce?...randu trecut cu balea acum cu asta... Ai dont andărstend... PS: daca imi mai pocesti o data nicku iti scot cu prima ocazie placutele de frana. Emppule, nu ne speria. Ce supapa ti s-a mai dereglat? E ok mah la mine. Da' am zis asa pt ca vad deja vro 3 pe acilea care se intereseaza de motoare de schimb, de gsx-f, de gixxere. Oameni hotarati! Editat August 10, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianfrentoni Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Toate motoarele mici (600-750) racite aer ulei au dimensiuni identice si prinderile in aceleasi locuri.La cele mari (1127/1157 cmc) difera prinderea spate si trebuie facute bucshe, fiind de 12mm diametru, fata de 10mm la motor mic. Daca il pui cu tot cu aprinderea si carburatoarele lui poti pune pe oricare. La unele motoare mari va trebuii sa retii baia ta de ulei (cu sorbul) pentru ca galeria lor de evacuare are alta forma. Galeriile (serpii) se potrivesc intre toate, dar cea de la gsx600 nu prea merge la bandit (si mai e si f urata), ai nevoie de cea originala de b6/b12. sal deci dupa cum zici pot sa imi iau un motor de gsx f 600 si sal pun pe gsf 600 ca merge e la fel dar trebuie sal iau cu tot cu carburatoare si aprindere? ok daca da sa imi mai spui o data si nu te enerva dak te-am mai intrebat o data ca nu stiu ce sa fac cel de gsx e mai ieftin cu 100 eur astai problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidobrescu Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 eu am un bandit din 2007 ( gsx 650 f) modelul semicarenat , shi despre asta pot sa.tzi spun nu sa vorbim ca altzii despre ce am auzit, sau ne.au spus altzii, este un motor adevarat pentru tot ceea ce vrei , consumul este destul de bun (5,5) aproximativ daca nu sari de 7-8000 rpm. eshapementul de serie are un sunet super. Pot sa zic ca suspensia fatza este putzin cam moale pentru cele 200 kg. ( atentzie cu statul pe loc sau viraje stranse...etc.) motor super robust ,sant multzi ce spun ca este indestructibil, electronica super, bordul foarte ushor de citit, shi punctul cel mai tare la toate banditele este relatzia pret- calitate-ambunatatziri.......de unde pot sa.tzi spun ca honda nu are prea mult ce lua de jos.......asha ca tu stii....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 eu am un bandit din 2007 ( gsx 650 f) modelul semicarenat Ori ai GSF 650 S ori ai GSX-F 650 ala nou care practic este un Bandit carenat complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hende Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Iaca am ajuns si eu in Iasi. 7 banditi: Totusi...lipseste cineva de acolo .Pa unde esti mai....de ce te ascunzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Nimeni, nimeni nu da o parere? N-are nimeni bandit 1250 SA AK8? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Nimeni, nimeni nu da o parere?N-are nimeni bandit 1250 SA AK8? Din cate stiu nu are nimeni pe aici,dar exprima-te si tu.Vrei sa-ti iei unul ai deja unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) Are un baiat din Cluj cred, l-am vazut la intrunirea de la Gilau de anul asta. Se vede si numarul in poza. Am vorbit cu el dar nu ii stiu numele. Motorul e 2008, luat nou-nout de la reprezentanta. Editat August 12, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Hey, stie cineva cumva de pe ce alte motorete merge furca la un bandit din '97?? k vad ca de second sau dezmembrare mai rar gasesti... Multzumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Hey, stie cineva cumva de pe ce alte motorete merge furca la un bandit din '97?? k vad ca de second sau dezmembrare mai rar gasesti...Multzumesc anticipat. vrei sa o modifici? sau te multumesti si cu o furca stock...ca am eu spre vanzare una de B6 95-99 vezi poze la vanzari piese Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Din cate stiu nu are nimeni pe aici,dar exprima-te si tu.Vrei sa-ti iei unul ai deja unul? Salut, pai eu mi l-am luat de nou pe 08/08/2008 si pana acum are 170 km la bord, dar nu stiu nimic de el...adica daca are bube, ce tre sa-i fac... Adevarul e ca deocamdata e in rodaj, n-am voie sa trec de 4000 de ture...dar nici n-am nevoie pt ca de-abia ma obishnuiesc cu el.... Ma interesau parerile celorlalti posesori... Noroc si asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) Scuze daca am fost neclar... Editat August 14, 2008 de faur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Alti posesori de K8 nu cred ca sunt pe aici. Ce bube poate sa aiba? E nou,ai garantie 2 ani.Modelul vechi e recunoscut ca fiind foarte fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.