Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

am o problema cu ambreiajul... tine foarte sus; e suficient sa trag 1 cm de maneta.

de patinat nu patineaza, am facut proba bagand in a 4 si a 5 acceleratie maxim, frana maxim si a murit motorul

 

Ce sa fie? Ce sa fac?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vis-a-vis de reglarea cablului de ambreiaj, va rog sa ma verificati:

 

1 - slabesc piulitele de la maneta care intind cablul

2 - scot capacelul de cauciuc de la ambreiaj

3 - slabesc piulita 2 (din imaginea mea)

4 - desurubez 2-3 rotatii surubul 1 cu o surubelnita

5 - strang surubul 1 "usor" pana simt rezistenta

6 - desurubez acelasu surub 1, un sfert de tura

7 - strang piulita 2

8 - reglez unde intra cabul in ambreuiaj astfel incat sa aiba joc 1-1.5 cm si strang piulitele de la acest reglaj

 

Neclaritaile mele sunt legate de rolul surubului 1 si piulitei 2.

Dupa reglare, verific daca patineaza tot cu acceleratie maxim (in treapta mare) si frana maxim sa vad daca se opreste motorul?

 

 

post-50815-0-44540500-1399888536_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare sa incerci si GSXF-urile? ca erau vreo 3-4 dezmembrari ..

 

 

LE: de exemplu /index.php?/topic/712244-dezmembrez-suzuki-gsx-f/

/index.php?/topic/703768-dezmembrez-suzuki-gsxf-600-an-2000/

 

LE2: /index.php?/topic/712392-dezmembrez-suzuki-gsx750f/

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stie cineva de cat e ghidonul original de Bandit 400? Cumva Ø 22 mm?

 

Vreau sa-mi iau niste grip-uri si pana ajung sa masor ci sublerul.... si nici nu stiu unde sa masoara... ca gripurile oricum au dimetrul interior diferit stanga fata de dreapta...

 

Multumesc anticipat

Editat de Cyclops
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca asta-i genul de intrebare pusa in speranta ca o sa primesti o confirmare.

 

Eu pariez ca nu mai faci nimic cu ea.

 

Oricum , tu o sa mergi tot pe varianta pe care ti-ai propus-o inainte de-a intreba.

Sunt foarte multe presupuneri in acest post, pariuri si alte idei preconcepute.

Multumesc pentru timpul acordat, dar daca aveam de gand sa cumpar redresor as fi facut asta fara sa pun intrebarea aici.

 

Am primit informatiile necesare prin intermediul urmatoarelor posturi, va multumesc.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am zis sa ma mai ocup putin si de cum arata....asa ca am degresat-o peste tot si i-am dat un polish total...

din pacate, pozele-s cu telefonul si "they don't do it justice".... dar mereu raman impresionat de cum ies toate zgariereturile micute si matuirile la polish, de zici ca e noua :)

 

post-9738-0-56929300-1400397479_thumb.jpg

post-9738-0-83430000-1400397481_thumb.jpg

post-9738-0-11957300-1400397484_thumb.jpg

post-9738-0-36521300-1400397486_thumb.jpg

post-9738-0-61413900-1400397488_thumb.jpg

post-9738-0-82936200-1400397490_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte fain, a meritat munca, Bravo ! Din pacate putine surate ale ei au parte de asemenea tratamente de infrumusetare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte multe presupuneri in acest post, pariuri si alte idei preconcepute.

Multumesc pentru timpul acordat, dar daca aveam de gand sa cumpar redresor as fi facut asta fara sa pun intrebarea aici.

 

Am primit informatiile necesare prin intermediul urmatoarelor posturi, va multumesc.

Informatia critica pe care trebuia s-o retii era 1) o baterie plumb-acid se incarca la ~1/10 din capacitatea nominala in Ah si 2) stata descarcata luni de zile nu va mai fi in mintile ei. Stiu asta (din nefericire) din experienta practica.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi s-a dus senzorul de neutru. l-am inlocuit cu unul nou (60iepuroi la reprezentanta) dar nu am avut timp sa-l testez.imi funtiona pana ce se incalzea motorul peste 70grade ,dupa aceea imi arata pe bord ca si cand era in viteza chiar tot timpul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-68651-0-59673900-1400906553_thumb.jpg

 

le mai tin o perioada ca sunt haioase si imi place cum arata, dar la categoria utilitate sunt cam slabute. O sa caut in timp modelul cu oglinzile ceva mai mari ca stiu ca am vazut pe undeva. Ca si spatiu acoperit, pe latime acopera ceva mai bine parca decat cele originale, in schimb pe inaltime nici jumate. Al "minus", ca sa ii zic asa este ca sunt mult mai jos si tre sa iti schimbi pozitia capului destul de bine ca sa te uiti calumea in ele. Haida spor, Asflat Uscat si ne vedem al mars azi(cei din bucuresti binenteles).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi s-a dus senzorul de neutru. l-am inlocuit cu unul nou (60iepuroi la reprezentanta) dar nu am avut timp sa-l testez.imi funtiona pana ce se incalzea motorul peste 70grade ,dupa aceea imi arata pe bord ca si cand era in viteza chiar tot timpul .

 

și eu am avut probleme cu indicația de neutru. inițial am crezut ca e senzorul dar am descoperit ca era contactul de cric... astea doua sunt cumva inseriate si

daca unul are probleme da erori de afisare. senzorul de cric se umpluse de vaselina de lant aruncata de pinion si cred ca intrase cumva si inauntru. un spray degresant si de contacte electrice a rezolvat problema si acum merge perfect!!! așa ca poti sa verifici si chestia asta inainte să-l schimbi...

 

S.a stricat la cineva senzorul de viteza la pop ma refer, la mine fluctueaza dupa 100 km/h oare e pe duca?

 

cand zici pop la ce an te referi? dupa 2007 indicatorul de viteza este electric. o bobina de inductie undeva pe pinionul central deci daca se strica se cam strica de tot nu doar dupa o anumita viteza...daca e inainte de 2007 atunci melcul ala de pe roata din față se poate toci si sa dea fluctuatiile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o problema pe care sper sa o rezolv curand..am dus motorul nou achizitionat (GSF 650 bandit, 2005) la un service si i-am schimbat urmatoarele: ulei motor+filtru, placute de frana, filtru de aer, cauciucuri..am luat motorul de la service, am venit cu el acasa...nicio problema...a doua oara cand m-am urcat pe el am ramas in intersectia de la unirii blocat...motorul invartea, dar nu mai pornea..am tot incercat pana am reusit sa-l pornesc...a doua zi am dat sa plec...motorul nu mai pornea decat daca il acceleram...m-am plimbat cu el o zi intreaga...la cald pornea fara probleme, la rece trebuia sa-l ajut cu acceleratia...seara, cand am dat sa plec spre casa, am mers 500 de metri iar motorului meu i s-a taiat alimentarea si nu a mai pornit...invarte, dar nu porneste..ce credeti ca ar putea fi de vina? O avea ceva infundat? Si mai am o curiozitate pentru ca sunt incepator si nu le prea am cu reparatiile..oare baiatul de la service mi-a facut-o special sau pur si simplu asa a fost sa fie? Mentionez ca inainte de a-l duce la service pornea fara nicio problema..

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...