Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Emppu-le si zi-le si de uleiurile 300v si problemele avute de tine...si de mine(ca tu esti mai tehnic asa...si iti sta si bine :goodposting: )

 

Motul 300V (full sintetic) e super-ulei. Da nu are ce cauta in Bandit. Nu are rost sa bagati ulei full sintetic in Bandit pt ca sunt bani aruncati pe fereastra si, ambreiaju fiind in ulei, mai ales la 1200 face patinaj artistic de se oftica echipa nationala a Rusiei.

 

Apropos de uleiuri... Test facut de Motorrad acum cativa ani: cumparat 5 bucati Bandit 1200, luat 5 marci de ulei. Mers mii si mii de km cu motoretele in grup, in exact aceleasi conditii, desfacut motoare, examinat, dus mostre de ulei la nu stiu ce institutie de profil pt analiza de laborator. Uleiurile erau de la cel mai ciumeg Castrol de 50 de euro+ bla bla pana la cel mai penal ulei luat din ceva supermarket gen Aldi. Concluzia: toate au protejat motorul bine si au rezistat cu brio. Uleiul f scump s-a prezentat cel mai bine insa pt uz stradal a fost INUTIL de performant. Adica daca nu te dai doar blana pe circuit te poti da lejerianu cu un ulei mediu, chiar ieftin. Acuma nu ma recomand sa bagati gunoaie in el insa luati ulei 10 W 40 mediu calitativ, de ex Castol de la Louis sau Polo cu 30 de euro. Motule nebune si colorate si Castrolu ala de 50 de euro sunt in cazul Banditului bani aruncati pe geam.

 

:agree:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sintetic sau semisintetic :)?

[/quot

Semisintetic

Am 33 de mii cu ea si am zis ca ar merge un 15w50

Pana acum am bagat numai 10W40 ( cu toate ca era mai bine acum pe frig )....

Multumesc pt raspuns

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu isc polemici, insa ati vazut ce scot astia de la Suzuki? Noul Gladius, naked "italienesc" cu motor de SV. Arata futurist , insa prea bate a Monster. Asta nu stiu dada e de rau sau de bine, e bine cunoscut succesul monstrului, insa prea multe modele naked noi de la Suzuki. Gsr, B-King, GSX 1400, SV, care or mai fii. Sper doar sa nu ii fie numarate zilele Banditului, cu toate ca l-au resuscitat prin marirea blocului si introducerea racirii pe lichid. Nu opresc productia cel putin cativa ani, insa ma bate un gand sumbru asa pe viitorul nu foarte indepartat. Sa fie gargauni la mine in cap? SPER

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai tu frica Aline, nu va iesi Banditu la pensie pt ca e mult prea important pt Suzuki. Nu-si permit sa-l bage la naftalina, e prea corect modelu, s-a vandut, se vinde si se va vinde ca pita calda.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am nevoie de ceva opinii in legatura cu banditul meu, in timpul rulajului cam la 3000 de ture se aude un zgomot de ca si cum ar freca ceva excentric, sunetul devine din ce in ce mai accentuat de undeva din dreapta cel mai probabil la capacul ambreiajului. aveti vreo idee ???? multam mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proaspat proprietar de bandit! i love it!

ma scuzati daca s-a mai repetat intrebarea:am nevoie de niste piese si nush de unde sa le achizitionez,si anume:semeringuri furca fata,filtru de aer si semnalizator dreapta fata

ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proaspat proprietar de bandit! i love it!

ma scuzati daca s-a mai repetat intrebarea:am nevoie de niste piese si nush de unde sa le achizitionez,si anume:semeringuri furca fata,filtru de aer si semnalizator dreapta fata

ms anticipat

 

 

www.louis.de selecteaza bike-datenbank, alege cilindreea, producatorul si motorul si cauti piesele de care ai nevoie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semeringuri Louis, filtru din multe surse (eu cumpar de la reprezentanmta Honda in Iasi), semnalizare poti lua tot de pe Louis. Sau de la BS Motors, dar ai de asteptat.

 

In alta ordine de idei: call me paranoid, da' am o curiozitate legata de B6 Kult. Sa zicem ca sinteti intr-a treia si-l lasati pe loc perfect drept la relanti (reglat la 1300), cu motorul cald. Merge cursiv sau cam in hopuri si eventual se ineaca?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am si eu o problema .. aparuta cu temperaturile mai scazute din ultima vreme (chiar daca nu e ger dar uite ca racoarea nu-mi prieste).

Am probleme la pornire , cand sta peste noapte sau cand sta 24 48 de ore 3 zile s.a.m.d.

Porneste f greu .. ma tot rog de ea .. dar porneste intr-un final.

Bandit 400 cc an 1991 .. bujiile schimbate f recent .. uleiul acum 2500 3000 km (motul 5100 ester 10w40) ... nu vad care sa fie problema , daca aveti vreo idee spuneti-mi si mie .

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , dar degeaba .. tot o butonez de cateva ori

 

Poi e gresit cu spritz. :) Ca risti sa-l inneci. Trebe sa o ia fara pic de gaz. Carburatoare sincronizate, filtru curat? Sau poate e muci motorul si nu mai are compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi e gresit cu spritz. :) Ca risti sa-l inneci. Trebe sa o ia fara pic de gaz. Carburatoare sincronizate, filtru curat? Sau poate e muci motorul si nu mai are compresie.

Ma huligane, asa te-a invatat in Germanica sa vorbesti? Ca e muci motoru omului? Rusinica

Zi si tu mai frumos. Cand incerci sa il pornesti, ori tragi socul si nu umblii la acceleratie, cel mai indicat, ori il lasi fara soc si in timp ce dai buton ii dai si sprituri. De vina poate fi: bujiile, filtrul de aer, carburatoarele nesincronizate sau murdare, benzina proasta, sau cel mai rau, motorul nu are compresia buna. Astea imi vin in minte acum

 

Bafta

 

 

@spn Am postat deodata

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat am primit plangeri ca nu mai postez aici, va dau un link cu motivul.

Nu am stat degeaba, am muncit mult la mobra si am aruncat galeti de bani spre ea.

Promit niste poze mai profi si descrieri exacte cand e gata. Estimez cam inca 2 saptamani.

Pana atunci: http://s139.photobucket.com/albums/q292/ealexdj/B12Rebuild/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat am primit plangeri ca nu mai postez aici, va dau un link cu motivul.

Nu am stat degeaba, am muncit mult la mobra si am aruncat galeti de bani spre ea.

Promit niste poze mai profi si descrieri exacte cand e gata. Estimez cam inca 2 saptamani.

Pana atunci: http://s139.photobucket.com/albums/q292/ealexdj/B12Rebuild/

 

Bravoo, spor la treaba in continuare, dar vad ca ai balls cum s-ar zice ......de te-ai apucat la o treaba ca asta serioasa...sau cunosti banditu.........asa bine !?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat am primit plangeri ca nu mai postez aici, va dau un link cu motivul.

Nu am stat degeaba, am muncit mult la mobra si am aruncat galeti de bani spre ea.

Promit niste poze mai profi si descrieri exacte cand e gata. Estimez cam inca 2 saptamani.

Pana atunci: http://s139.photobucket.com/albums/q292/ealexdj/B12Rebuild/

Ma nebunule, cand mi-ai zis ca e simplu sa scoti motoru din cadru ca vrei sa-l vopsesti (pe ala vechi) te-am crezut putin sucit, dar vad ca nu te opresti sa ma uimesti. Imi zicea Emppu ca ti-ai luat motor mai nou si vrei sa faci 2 in1 , zi-ne si noua cum si ce ai combinat acolo, you know. Sau lasi detaliile pe cand e gata?

Intre timp am urcat si eu la B12 N Pop, sper sa ne mai vedem sa ne aratam muschii. :) Oricum asta cel mai probabil la anu, pana atunci intru si eu in al meu, dar nu ca tine, la exterior ma roade, o personalizare mai exact. Ghidon, crash pad-uri, aripa fata, bug spoiler, masca , faruri, airbrush, si poate toba. Deocamdata banii nu sunt de fata dar nu ma las pana nu il vad cum vreau eu.

Bafta in continuare si sa ne arati ce iese, si mai important, sa ne spui cat ai lucrat la el.

 

 

P.S. Sper ca ma mai tii minte, sau nu? :)

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi e gresit cu spritz. :) Ca risti sa-l inneci. Trebe sa o ia fara pic de gaz. Carburatoare sincronizate, filtru curat? Sau poate e muci motorul si nu mai are compresie.

 

Asa facea si al meu,pornea foarte greu si s-a dovedit a fi compresia.

 

Intrucat am primit plangeri ca nu mai postez aici, va dau un link cu motivul.

Nu am stat degeaba, am muncit mult la mobra si am aruncat galeti de bani spre ea.

Promit niste poze mai profi si descrieri exacte cand e gata. Estimez cam inca 2 saptamani.

Pana atunci: http://s139.photobucket.com/albums/q292/ealexdj/B12Rebuild/

 

Cadrul cum o sa arate in final?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...