pepsi Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 salutari enduristilor, am o intrebare pt voi: cum ii mai recomandat sa mergi, cum ai mai mai mult control , stabilitate mai buna pe un drum fff accidentat (adica noroi de vreo 30 - 40 cm) in picioare sa stand pe sa? mam bagat cu etz-ul meu in noroi de vreo 40 cm (poate exagerez un pic, da si gaurile de aerisire erau pline de noroi ) si ridicat pe picioare mi s-a parut ca am control mai bun asupra motorului (poate de aia ca mam obisnuit cu bicicleta sa merg asa cand ii vb de noroi??? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Unde ai tu pe ETZ gauri de aerisire??? Noroi de 30 - 40 cm...cu ETZ-tul... Mars ma!! Nu ai scris ce viteza ai avut??? 100 km/h??? p.s. da e vorba de noroi..cel mai sigur este daca mergi in picioare, pana la genunchi in noroi, pe langa motorul oprit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 Unde ai tu pe ETZ gauri de aerisire??? Noroi de 30 - 40 cm...cu ETZ-tul... Mars ma!! Nu ai scris ce viteza ai avut??? 100 km/h??? p.s. da e vorba de noroi..cel mai sigur este daca mergi in picioare, pana la genunchi in noroi, pe langa motorul oprit!!! Ai vazut raliul Paris - Dakar? Pe gropi si teren denivelat in picioare. La noroaie mari, apa, incet, pe sea cu picioarele gata sa te ajute in caz de alunecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2006 Autor Share Postat Februarie 9, 2006 @nagyarpad pe casca am gauri de aerisire si da o fost noroi de cel putin 30 cm ... @ion54 nu prea mam uitat la dakar, da daca ii asa cum zici tu inseamna ca nu am procedat io corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoindianu Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 In noroi stai pe sa, cauta sa nu "pierzi" fata si cu picioarele gata de actiune. Daca ai loc inainte, vino lansat si tine acceleratia constant tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2006 Autor Share Postat Februarie 9, 2006 cum adica lansat??? vrei sa zici sa iau viteza (avant) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 Da, vii cu avant, te ridici in picioare, te lasi mai pe spate ca sa descarci fata din urmatoarele cauze: - sa nu te basculezi peste ghidon daca noroiul e prea adanc si te infigi cu roata fata in el - sa dai mai multa aderenta rotii spate - motoare - nu risti nici o lumanare pe aderenta noroiului - sa poti lua putin viraj cu fata fara sa o culci. Aceste manevre se accentueaza daca zona cu noroi are si panta la vale sa se fac mai usor daca e le deal.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 - sa dai mai multa aderenta rotii spate - motoare - nu risti nici o lumanare pe aderenta noroiului La MZ e mare pericolul sa te trezesti in lumanare daca-ti scapa mana in gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 salutari enduristilor, am o intrebare pt voi: cum ii mai recomandat sa mergi, cum ai mai mai mult control , stabilitate mai buna pe un drum fff accidentat (adica noroi de vreo 30 - 40 cm) in picioare sa stand pe sa? mam bagat cu etz-ul meu in noroi de vreo 40 cm (poate exagerez un pic, da si gaurile de aerisire erau pline de noroi ) si ridicat pe picioare mi s-a parut ca am control mai bun asupra motorului (poate de aia ca mam obisnuit cu bicicleta sa merg asa cand ii vb de noroi??? ) In picioare: descarca fata , apasa spatele prin aplecarea bucilor catre spate, picioarele flexate din genunchi , manutele intinse si putin flexate din coate.....strange bine ghidonul....scoate capul dintre umeri,coboara putin barbia .....motorasul tre sa fie turat..il tii constant turat....restul tine de echilibrul si elasticitatea ta ......bafta Nu mai intru la detalii tehnice....esti baiat mare,no ! Uffff era sauit ce e mai important ! daca poti sa ocolesti namolul mai bine asa !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2006 Autor Share Postat Februarie 9, 2006 multumesc mult pt sfaturi, sper ca nu o sa mai am de face cu noroi asa de mare cu etz-ul , doar cu viitoru meu motor nu prea era unde sa ocolesc noroiul, ca daca ocoleam picam 100% asa ca am intrat direct in ea incaodata multumesc pt sfaturi PS: ce inseamna la voi luminare??? ma gandesc ca wheely, vad ca des o folositi expresia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.