vali_slayer Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Are cineva vreo idee de la ce ar putea fii cadrul asta? scuze de calitatea pozelor dar e bagat intr-un container Pare un cadru de ceva motocross, posibil Suzuki mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Salut ! Eu cred ca este un motor de bicicleta motorizata din perioada 1903 - 1910 . Janto suna francez mai degraba. La cati producatori de componente de motociclete au existat in Europa in perioada pionieratului ,e si normal sa apara astfel de piese , aproape imposibil de identificat. Pe unele forumuri pe care le urmaresc apar cateodata cadre , motoare , furci , biciclete complete , afisand logouri de producator despre care nu stie nimeni nimic. salu , hmm eu i-ash fi dat un anii 20 ' ... si , da probabil ca o fii un brand mai "custom " sau home made ) oare ce aveau aia in anii 1920 1910 de faceau atitea motoare (propulsoare) in casa / garaj .... un CNC in 5 axe ? ) sau alt ceva numit meserie ??? ce azi lispseste din greu ...Meserie ce inlocuieste probabil un departament de proiectare ,,, si sute de oameni care stiu sa apese cite un buton fiecare .... numai bine , Basty Editat Mai 30, 2013 de basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Cateva piese aduse spre identificare poate stie cineva de la ce motociclete sunt : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius dimitri Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 platoul cu saboti de franare - NSU 351/501 osl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) poze pe topicul MZ, ce motor este asta de pe cadrul de ES? Editat August 6, 2013 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Cred că e de Tula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Multumiri pentru luminare :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 am gasit asta...sa fie cz???ma luminati,rogu-va? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) Oau... Asta teoretic trebuie sa fie un CZ 175 sau 250 al anilor 40. O adevarata piesa de colectie. Numai ca furca clar e manufacturata, farul nu este al ei, pe spate apare modificarea facuta tuturor cadre hardtail. Ca sa iti faci o idee despre cum trebuie sa arate motocicleta la un final de restaurare. Editat August 20, 2013 de m72ihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Nu credeam ca exista asa ceva in tara. Succes in alae reconditionari,cu putina ambitie se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Hai cu niste aripioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Stie cineva de la ce provine toba din pozele de mai jos ? Era pe un motoras de 100 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Stie cineva de la ce provine toba din pozele de mai jos ? Era pe un motoras de 100 cmc Cred ca sunt de pe motoare Sachs sau NSU Quick de 98 cmc Hai cu niste aripioare. Dupa aripa de fata foarte evazata la spate ar putea fi de DKW ( 250, 350, 500 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Toba era pe aceasta motoreta : http://imageshack.us/a/img706/6927/sam2413z.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Toba era pe aceasta motoreta : http://imageshack.us/a/img706/6927/sam2413z.jpg Da este o Victoria KR 10 ( au avut si motorizari Sachs) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Ce să fie, ce să fie? E păcat să plece la remat. . In sfarsit si pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 @ Bubucatalin : Riga 13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wer_buksi Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 ajutatima sa indentific de pe ce model de bmw provin talpicile cele cares mai analte an fata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) cele din dreapta-s de R12, fa-le si poze pe spate unde au part number Editat Septembrie 6, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Ioto vrea sa stie alea din stanga. Studiem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 ale mai inalte-s in dreapta. Astea din stanga-s obisnuite pe modele mai vechi ca R42 dar le-am vazut in poza si pe la unele R11 si R12. Oricum par a fi replici deci .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 acest carburator l-am gasit pe cz-ul de 175 cc din 1938...ce sanse am sa gasesc unul intr-o stare mai buna?multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 acest carburator l-am gasit pe cz-ul de 175 cc din 1938...ce sanse am sa gasesc unul intr-o stare mai buna?multumesc! Sansa, una la un milion ( dar nu cred ca s-au fabricat mai mult de 1000 buc ). Dupa cum arata pare destul de intreg pt a putea fi restaurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Marian, spune-ne ce marca este carburatorul si ce indicativ are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 acest carburator l-am gasit pe cz-ul de 175 cc din 1938...ce sanse am sa gasesc unul intr-o stare mai buna?multumesc! M-am uitat mai bine pe poze este vorba de un Graetzin, poate reusesti sa gasesti si codul. Ceva mai bun ca al tau se vinde intre 150-200 euro Uite unul mai jos: http://www.ebay.de/itm/Graetzin-Vergaser-komplett-Kf22S-KF-22-S-/390650931467?pt=DE_Autoteile&hash=item5af49c290b#ht_2968wt_862 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.