Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Din experienta mea si greselile mele personale , RD04 este putin mai lenesa , mai inalta ca RD07A , poate putin mai grea dar este mai placuta la drum lung . RD07 avea un consum putin mai mic fata de RD04 dar in medie , cu lazile montate si cu bagaje am parcurs cu un plin cca 330 km . Nu am avut anvelope de acelasi fel pe ambele dar pe RD07A cele mai bune au fost Anakee 2 iar pe RD04 am fost foarte incantat de Bridgestone Batle Wing .

In rest , diferentele pot rezulta si din pretentiile fiecaruia fata de motocicleta . Am fost si sunt multumit de Africa Twin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt curios care sunt avantajele unui RD04 fata de RD03 (intreb pe bune,si n-are nici o treaba ca eu am RD03), nu sunt fan infocat al vreunui model anume sau al vreunei marci....

 

Comparand specificatiile,mie pe hartie RD03 imi pare superioara, dar ma gandesc totusi ca aia de la Honda nu-s chiar complet retardati si ceva imbunatatiri au adus poate la RD04 (sunt curios pe partea de mecanica, interna a motorului sau la suspensii....sau nu stiu,sunt curios)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac toate modelele, dar m-ai facut curios: cu ce e pe hartie superioara fata de RD04?

Putere mai mica, cuplu mai mic, de motor si intestinele lui nu are rost sa povestim, te-ai autodeclarat afon in domeniu

Frane? in fata un disc fata de 2 discuri la RD04

Suspensii? cam la fel

Estetica?

Partea electrica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac toate modelele, dar m-ai facut curios: cu ce e pe hartie superioara fata de RD04?

Putere mai mica, cuplu mai mic, de motor si intestinele lui nu are rost sa povestim, te-ai autodeclarat afon in domeniu

Frane? in fata un disc fata de 2 discuri la RD04

Suspensii? cam la fel

Estetica?

Partea electrica?

 

Stai bo$$ nu ma lua asa tare ca nu ma pierd :)

 

De estetica nu vorbim la nici un model ca e ceva pur subiectiv.

 

La cai putere si cuplu ....e hilar. Daca tu chiar crezi ca aia 5 cai ii simti.... 100cc pt mine personal valoreaza zero barat raportat la masa aditionala (la modelul RD04)

 

Cu discul de frana trebuie facut un test pt ca au mai fost discutii si nu as baga mana in foc daca pui un RD03 langa un RD04 , ca distanta de franare la RD03 e mai mare ca la RD04 (oricum franele nu exceleaza la niciunul din modele).

 

La suspensii, cum ai zis, cam la fel..

 

La electrica nu mi dau cu parerea pt ca nu-s electrician (si nici tu nu cred ca esti)

 

Iar la partea mecanica, nu tre sa fii afon ca sa nu-ti dai cu parerea. Stiu cum functioneaza un motor, mi-am desfacut un motor in casa , dar asta nu inseamna nici ca-s mecanic, nici afon...

 

 

Deci revenind,ai argumente concrete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Arthur, fix pe site ul ala m-am uitat si eu adineaori, mai exista si motorcyclespecs.co.za etc

 

Specificatii poate citi oriunde, eu eram curios de anumite modificari / imbunatatiri concrete la RD04 fata de RD03

 

Eu cand am luat-o pe-a mea in mod expres am evitat RD04 in functie de ce-am citit pe net (greutate mare, putere cam pe acolo), iar pt off mi s-a parut ca se preteaza mai bine RD03.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai bo$$ nu ma lua asa tare ca nu ma pierd :)

 

De estetica nu vorbim la nici un model ca e ceva pur subiectiv.

 

La cai putere si cuplu ....e hilar. Daca tu chiar crezi ca aia 5 cai ii simti.... 100cc pt mine personal valoreaza zero barat raportat la masa aditionala (la modelul RD04)

 

Cu discul de frana trebuie facut un test pt ca au mai fost discutii si nu as baga mana in foc daca pui un RD03 langa un RD04 , ca distanta de franare la RD03 e mai mare ca la RD04 (oricum franele nu exceleaza la niciunul din modele).

 

La suspensii, cum ai zis, cam la fel..

 

La electrica nu mi dau cu parerea pt ca nu-s electrician (si nici tu nu cred ca esti)

 

Iar la partea mecanica, nu tre sa fii afon ca sa nu-ti dai cu parerea. Stiu cum functioneaza un motor, mi-am desfacut un motor in casa , dar asta nu inseamna nici ca-s mecanic, nici afon...

 

 

Deci revenind,ai argumente concrete?

 

EU sa am argumente? ma faci sa rad, copile

TU ai lansat afirmatia ca RD03 e mai buna pe hartie decat RD04, eu te-am intrebat ce si cum si imi ceri mie argumente?

Hai ca asta e buna

Si da, printre altele sunt si electrician

Din moment ce nu ma cunosti nu te mai hazarda in afirmatii nefondate

In 30 ani am reparat destule masini si motociclete ca sa stiu ce vorbesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU sa am argumente? ma faci sa rad, copile

TU ai lansat afirmatia ca RD03 e mai buna pe hartie decat RD04, eu te-am intrebat ce si cum si imi ceri mie argumente?

Hai ca asta e buna

Si da, printre altele sunt si electrician

Din moment ce nu ma cunosti nu te mai hazarda in afirmatii nefondate

In 30 ani am reparat destule masini si motociclete ca sa stiu ce vorbesc

 

Sa nu incepem cu apelative, ca daca tot is copil, nu te-am facut 'cheag' :)

 

Totul pornise de la intrebarea mea catre Robert de ce a ales RD04 fata de alt model...si raoulserban m-a intrigat cand a zis ca RD04 e cel mai reusit ,de aia s-a dus mai departe subiectul (adica s-a dezvoltat..)

 

Tu vrei sa-l dezvolti in afronturi si categorisiri... Nu-s interesat..

 

Din cunostintele mele,asa precare, mi-am exprimat parerea de ce vad eu RD03 mai ok (cel putin pt mine,nu pt oricine)...

 

La '30 ani de reparat motociclete si masini' ma asteptam la un raspuns mai pertinent, mai matur (gen: la motor e mai bun RD04 pt ca asa si asa, la cadru s-au adus modificari la rigiditate, la etc,s-a sudat altfel acolo, la suspensii etc, la carburatoare etc...)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni , eu cred ca intre diferitele versiuni de Africa Twin diferentele nu sunt atat de mari incat sa se justifice polemicile majore . Toate sunt variatiuni pe aceeasi tema.

Tema era : V2 , dual sport , cu ADN de Dakar . Au inceput cu RD 03 si au adus noutati la RD04 , 07si 07A. Eu cred ca toate cele 4 variante sunt reusite , motociclete exceptionale , de care ne bucuram si azi .

 

Chiar asa , stiati ca Africa Twin a fost lansata intr-un moment in care noi ( romanii ) ne impuscam intre noi, pe strazi ? Exact . Africa Twin a fost lansata pe piata in Decembrie 1989 . (sursa informatiei : Wikipedia )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti argumenta?

asa scurt. istoria motorului in sine e ceva mai veche, istoria motocicletei incepe cu NXR750 de Dakar. Inca ma uitam la Ni Pagadi pe vremea aia.

Evident ca opinia este subiectiva, ca referinte sunt orele petrecute pe net citind despre afrikane, orele petrecute mesterind la 04 si07a si ceva ore prin garajul lui cstelia cand mai era vreo afrikana la operatie. evident se adauga si discutiile subiective cu diversi proprietari.

ar trebui sa categorisesc cteva capitole ca sa imi intelegeti afirmati. prima ar fi calitatea materialelor, timpul isi spune cuvantul asupra tuturor inca la03 si 04 parca au folosit (cel putin) vopsele si materiale mai zdarovaia, vezi capacele de motor la 07+a care se decojesc sau vopseau de pe cadre

cadrul la 03/04 mi se pare mai rezistent, si geometric vorbind adicalea ciclistic mi s-a parut mai usor de manevrat un 04 .

tehnologic vorbind 07 si 07a , evident au cateva chestii evolutive, dar parca se vede obsolescenta planificata per total

Multe lucruri la 04 arata ca totul a fost gandit sa fie reparat, schimbabil , capabil sa te tina 100de ani. la 03 la fel, doar ca nr de moto este mic

care e cea mai reusita dintre afrikane e un subiect de discutat la cafea, depinde f.mult de cerintele rider-ului si mediul in care le foloseste. 03/04 par a fi mai potente off, 07/07a in special par si sunt mai capabile on road.

» Post actualizat in 28 Oct 2015 05:10

Poti argumenta?

asa scurt. istoria motorului in sine e ceva mai veche, istoria motocicletei incepe cu NXR750 de Dakar. Inca ma uitam la Ni Pagadi pe vremea aia.

Evident ca opinia este subiectiva, ca referinte sunt orele petrecute pe net citind despre afrikane, orele petrecute mesterind la 04 si07a si ceva ore prin garajul lui cstelia cand mai era vreo afrikana la operatie. evident se adauga si discutiile subiective cu diversi proprietari.

ar trebui sa categorisesc cteva capitole ca sa imi intelegeti afirmati. prima ar fi calitatea materialelor, timpul isi spune cuvantul asupra tuturor inca la03 si 04 parca au folosit (cel putin) vopsele si materiale mai zdarovaia, vezi capacele de motor la 07+a care se decojesc sau vopseau de pe cadre

cadrul la 03/04 mi se pare mai rezistent, si geometric vorbind adicalea ciclistic mi s-a parut mai usor de manevrat un 04 .

tehnologic vorbind 07 si 07a , evident au cateva chestii evolutive, dar parca se vede obsolescenta planificata per total

Multe lucruri la 04 arata ca totul a fost gandit sa fie reparat, schimbabil , capabil sa te tina 100de ani. la 03 la fel, doar ca nr de moto este mic

care e cea mai reusita dintre afrikane e un subiect de discutat la cafea, depinde f.mult de cerintele rider-ului si mediul in care le foloseste. 03/04 par a fi mai potente off, 07/07a in special par si sunt mai capabile on road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa , stiati ca Africa Twin a fost lansata intr-un moment in care noi ( romanii ) ne impuscam intre noi, pe strazi ? Exact . Africa Twin a fost lansata pe piata in Decembrie 1989 . (sursa informatiei : Wikipedia )

Acela este modelul 750, cel de 650 a fost lansat în '87 cred, începând livrarea din '88 sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, copile, TOTI sunt impotriva ta, nimeni nu te intelege.

Fa-ti un pustiu de bine.

Informeaza-te citind.... sau astfel nu ai cu cine te contra?

Ia o oglinda.

 

Stiam ca aici daca ma contrazic cu vreo 2,se formeaza bisericute..intre membrii vechi si se incepe iar cu glume din astea expirate...

» Post actualizat in 28 Oct 2015 08:29

asa scurt. istoria motorului in sine e ceva mai veche, istoria motocicletei incepe cu NXR750 de Dakar. Inca ma uitam la Ni Pagadi pe vremea aia.

Evident ca opinia este subiectiva, ca referinte sunt orele petrecute pe net citind despre afrikane, orele petrecute mesterind la 04 si07a si ceva ore prin garajul lui cstelia cand mai era vreo afrikana la operatie. evident se adauga si discutiile subiective cu diversi proprietari.

ar trebui sa categorisesc cteva capitole ca sa imi intelegeti afirmati. prima ar fi calitatea materialelor, timpul isi spune cuvantul asupra tuturor inca la03 si 04 parca au folosit (cel putin) vopsele si materiale mai zdarovaia, vezi capacele de motor la 07+a care se decojesc sau vopseau de pe cadre

cadrul la 03/04 mi se pare mai rezistent, si geometric vorbind adicalea ciclistic mi s-a parut mai usor de manevrat un 04 .

tehnologic vorbind 07 si 07a , evident au cateva chestii evolutive, dar parca se vede obsolescenta planificata per total

Multe lucruri la 04 arata ca totul a fost gandit sa fie reparat, schimbabil , capabil sa te tina 100de ani. la 03 la fel, doar ca nr de moto este mic

care e cea mai reusita dintre afrikane e un subiect de discutat la cafea, depinde f.mult de cerintele rider-ului si mediul in care le foloseste. 03/04 par a fi mai potente off, 07/07a in special par si sunt mai capabile on road.

» Post actualizat in 28 Oct 2015 05:10

asa scurt. istoria motorului in sine e ceva mai veche, istoria motocicletei incepe cu NXR750 de Dakar. Inca ma uitam la Ni Pagadi pe vremea aia.

Evident ca opinia este subiectiva, ca referinte sunt orele petrecute pe net citind despre afrikane, orele petrecute mesterind la 04 si07a si ceva ore prin garajul lui cstelia cand mai era vreo afrikana la operatie. evident se adauga si discutiile subiective cu diversi proprietari.

ar trebui sa categorisesc cteva capitole ca sa imi intelegeti afirmati. prima ar fi calitatea materialelor, timpul isi spune cuvantul asupra tuturor inca la03 si 04 parca au folosit (cel putin) vopsele si materiale mai zdarovaia, vezi capacele de motor la 07+a care se decojesc sau vopseau de pe cadre

cadrul la 03/04 mi se pare mai rezistent, si geometric vorbind adicalea ciclistic mi s-a parut mai usor de manevrat un 04 .

tehnologic vorbind 07 si 07a , evident au cateva chestii evolutive, dar parca se vede obsolescenta planificata per total

Multe lucruri la 04 arata ca totul a fost gandit sa fie reparat, schimbabil , capabil sa te tina 100de ani. la 03 la fel, doar ca nr de moto este mic

care e cea mai reusita dintre afrikane e un subiect de discutat la cafea, depinde f.mult de cerintele rider-ului si mediul in care le foloseste. 03/04 par a fi mai potente off, 07/07a in special par si sunt mai capabile on road.

 

in sfarsit un raspuns mai pertinent. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca recomandarea de a te informa citind este o gluma expirata

Raspunsul lui Raoulserban vine exact din acest gen de activitate: cititul

Desigur, e mult mai comod sa intrebi aici si sa acuzi in stanga si in dreapta daca nu-ti convine raspunsul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tinem cont de evolutia tehnologica si de politica de consum din ziua de astazi , pot spune ca Africa Twin RD03 si RD04 au fost lansate intr-o perioada foarte buna . Accentul era pus pe durabilitate , calitate , etc . Electonica la momentul respectiv s-a dovedid a fi simpla si eficienta . Mecanica a fost gandita in asa fel incat sa reziste solicitarilor specifice categoriei din care face parte Africa Twin . Tinuta de drum este una deosebita si confortul se ridica si in ziua de azi la nivelul multor " noutati " . Cireasa de pe tort a fost lovitura de imagine prin asocierea Africa Twin cu Paris - Dakar in urma reusitelor celor de la Honda .

RD07 a fost o continuare reusita dar care a inceput sa " beneficieze " putin din progresul tehnologic .

Consider ca RD03 a fost rampa de lansare a modelului Africa Twin , urmata de RD04 care a beneficiat de o motorizare mai puternica si alte maruntisuri urmand RD07 si RD07A care au incercat sa modernizeze gama . De ce sunt primele doua mai bune ? Sunt primele doua mai bune ?


» Post actualizat in 28 Oct 2015 09:06

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda_XRV_750(Africa_Twin)%26XL_600-650_V(Transalp)_'87-02_Service_Repair_Manual.pdf :peace:


» Post actualizat in 28 Oct 2015 09:07

Vedeti pagina 13 din link :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca recomandarea de a te informa citind este o gluma expirata

Raspunsul lui Raoulserban vine exact din acest gen de activitate: cititul

Desigur, e mult mai comod sa intrebi aici si sa acuzi in stanga si in dreapta daca nu-ti convine raspunsul

 

Intamplarea face ca am citit cat de cat si vroiam sa vad daca cineva detine informatii dincolo de ce-am apucat sa citesc.

 

Eu nu va inteleg uneori, adica nu asta e rolul unui forum? sa intrebam? sa conversam? Adica dintr-odata daca am pus niste intrebari sunt un fraier ageamiu care nu citeste si asteapta sa i se dea raspunsuri de-a gata.

 

Da, evident ca este mult mai comod sa intreb aici,ca de aia exista forumul asta, nu doar pt contre pe social politica, nu doar pt rip-uri la accidente, nu doar pt certuri de rahat . Exista sa mai ceri si sa obtii si informatii pertinente.

 

N-am acuzat nicaieri ca nu-mi convine raspunsul,doar ca alea nu au fost raspunsuri...

 

Decat sa-mi spui ca ai lucrat 30 ani pe masini & etc puteai sa-mi dai un raspuns mai detaliat,la obiect....decat sa-mi dai peste nas (sau cel putin eu vad ca o tentativa esuata de a-mi da peste nas)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu faptul ca esti comod si nu citesti e problema colegilor, ci modul incisiv si aerul de superioritate prin care comunici cu lumea, modul de a-i trata pe toti cu atitudinea "sunteti niste prosti,n-aveti habar ce ziceti" deranjeaza lumea. Si eu am intrebat de multe ori,poate prostii mult mai mari decat intrebi tu sau lucruri evidente, dar nu m-am lovit de atitudinile si comentariile de care te lovesti tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu faptul ca esti comod si nu citesti e problema colegilor, ci modul incisiv si aerul de superioritate prin care comunici cu lumea, modul de a-i trata pe toti cu atitudinea "sunteti niste prosti,n-aveti habar ce ziceti" deranjeaza lumea. Si eu am intrebat de multe ori,poate prostii mult mai mari decat intrebi tu sau lucruri evidente, dar nu m-am lovit de atitudinile si comentariile de care te lovesti tu.

 

Nu vad de ce-as avea aer de superioritate cand am recunoscut cand sunt prost la niste aspecte, sau carentele in diverse domenii, chiar nu va inteleg.

 

Trebuie sa va rog frumos, cu cireasa pe tort & etc? Adica nu inteleg de ce percepe lumea asa... Nu zic,poate-s mai incisiv uneori si rau de gura,dar sub nici o forma nu m-am considerat vreodata arogant sau superior....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici eu nu vad,iti spuneam doar ca poate de la modul in care abordezi interlocutorii ti se trag si mistourile si bisericutele, zic si eu. Poate cum nu ne cunosti personal e mai greu sa relationezi,deci prezinta-te la urmatoarele intruniri sa relationam prin intermediul unor beri :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce-as avea aer de superioritate cand am recunoscut cand sunt prost la niste aspecte, sau carentele in diverse domenii, chiar nu va inteleg.

 

Trebuie sa va rog frumos, cu cireasa pe tort & etc? Adica nu inteleg de ce percepe lumea asa... Nu zic,poate-s mai incisiv uneori si rau de gura,dar sub nici o forma nu m-am considerat vreodata arogant sau superior....

 

Deci pana la urma nu e decat o problema de comunicare

Ce sa-i faci? se mai intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa ajut si eu putin , daca se poate . Pe Bogdan nu-l cunosc personal dar am avut ocazia sa mai povestesc cu el si pe alte subiecte . Nu este omul din spatele " imaginii " afisate aici . De asemenea , pe majoritatea posesorilor de Africa Twin am avut onoarea sa-i cunosc pesonal datorita d-lui Profesor . Sunt oameni deosebiti . Problemele de comunicare se vor rezolva mai mult ca sigur si garantez Bogdane ca vei vedea altfel lucrurile dupa o participare la Africa Twin gathering . Nu garantez ca iti va scadea consumul :crack:


» Post actualizat in 28 Oct 2015 11:41

Stie cineva concret masele la RD03 si RD04 la gol?

175 kg RD03 cu 210 kg RD04 si 205 kg RD07

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...