Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

EU sa am argumente? ma faci sa rad, copile

TU ai lansat afirmatia ca RD03 e mai buna pe hartie decat RD04, eu te-am intrebat ce si cum si imi ceri mie argumente?

Hai ca asta e buna

Si da, printre altele sunt si electrician

Din moment ce nu ma cunosti nu te mai hazarda in afirmatii nefondate

In 30 ani am reparat destule masini si motociclete ca sa stiu ce vorbesc

 

Sa nu incepem cu apelative, ca daca tot is copil, nu te-am facut 'cheag' :)

 

Totul pornise de la intrebarea mea catre Robert de ce a ales RD04 fata de alt model...si raoulserban m-a intrigat cand a zis ca RD04 e cel mai reusit ,de aia s-a dus mai departe subiectul (adica s-a dezvoltat..)

 

Tu vrei sa-l dezvolti in afronturi si categorisiri... Nu-s interesat..

 

Din cunostintele mele,asa precare, mi-am exprimat parerea de ce vad eu RD03 mai ok (cel putin pt mine,nu pt oricine)...

 

La '30 ani de reparat motociclete si masini' ma asteptam la un raspuns mai pertinent, mai matur (gen: la motor e mai bun RD04 pt ca asa si asa, la cadru s-au adus modificari la rigiditate, la etc,s-a sudat altfel acolo, la suspensii etc, la carburatoare etc...)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai oameni buni , eu cred ca intre diferitele versiuni de Africa Twin diferentele nu sunt atat de mari incat sa se justifice polemicile majore . Toate sunt variatiuni pe aceeasi tema.

Tema era : V2 , dual sport , cu ADN de Dakar . Au inceput cu RD 03 si au adus noutati la RD04 , 07si 07A. Eu cred ca toate cele 4 variante sunt reusite , motociclete exceptionale , de care ne bucuram si azi .

 

Chiar asa , stiati ca Africa Twin a fost lansata intr-un moment in care noi ( romanii ) ne impuscam intre noi, pe strazi ? Exact . Africa Twin a fost lansata pe piata in Decembrie 1989 . (sursa informatiei : Wikipedia )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti argumenta?

asa scurt. istoria motorului in sine e ceva mai veche, istoria motocicletei incepe cu NXR750 de Dakar. Inca ma uitam la Ni Pagadi pe vremea aia.

Evident ca opinia este subiectiva, ca referinte sunt orele petrecute pe net citind despre afrikane, orele petrecute mesterind la 04 si07a si ceva ore prin garajul lui cstelia cand mai era vreo afrikana la operatie. evident se adauga si discutiile subiective cu diversi proprietari.

ar trebui sa categorisesc cteva capitole ca sa imi intelegeti afirmati. prima ar fi calitatea materialelor, timpul isi spune cuvantul asupra tuturor inca la03 si 04 parca au folosit (cel putin) vopsele si materiale mai zdarovaia, vezi capacele de motor la 07+a care se decojesc sau vopseau de pe cadre

cadrul la 03/04 mi se pare mai rezistent, si geometric vorbind adicalea ciclistic mi s-a parut mai usor de manevrat un 04 .

tehnologic vorbind 07 si 07a , evident au cateva chestii evolutive, dar parca se vede obsolescenta planificata per total

Multe lucruri la 04 arata ca totul a fost gandit sa fie reparat, schimbabil , capabil sa te tina 100de ani. la 03 la fel, doar ca nr de moto este mic

care e cea mai reusita dintre afrikane e un subiect de discutat la cafea, depinde f.mult de cerintele rider-ului si mediul in care le foloseste. 03/04 par a fi mai potente off, 07/07a in special par si sunt mai capabile on road.

» Post actualizat in 28 Oct 2015 05:10

Poti argumenta?

asa scurt. istoria motorului in sine e ceva mai veche, istoria motocicletei incepe cu NXR750 de Dakar. Inca ma uitam la Ni Pagadi pe vremea aia.

Evident ca opinia este subiectiva, ca referinte sunt orele petrecute pe net citind despre afrikane, orele petrecute mesterind la 04 si07a si ceva ore prin garajul lui cstelia cand mai era vreo afrikana la operatie. evident se adauga si discutiile subiective cu diversi proprietari.

ar trebui sa categorisesc cteva capitole ca sa imi intelegeti afirmati. prima ar fi calitatea materialelor, timpul isi spune cuvantul asupra tuturor inca la03 si 04 parca au folosit (cel putin) vopsele si materiale mai zdarovaia, vezi capacele de motor la 07+a care se decojesc sau vopseau de pe cadre

cadrul la 03/04 mi se pare mai rezistent, si geometric vorbind adicalea ciclistic mi s-a parut mai usor de manevrat un 04 .

tehnologic vorbind 07 si 07a , evident au cateva chestii evolutive, dar parca se vede obsolescenta planificata per total

Multe lucruri la 04 arata ca totul a fost gandit sa fie reparat, schimbabil , capabil sa te tina 100de ani. la 03 la fel, doar ca nr de moto este mic

care e cea mai reusita dintre afrikane e un subiect de discutat la cafea, depinde f.mult de cerintele rider-ului si mediul in care le foloseste. 03/04 par a fi mai potente off, 07/07a in special par si sunt mai capabile on road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa , stiati ca Africa Twin a fost lansata intr-un moment in care noi ( romanii ) ne impuscam intre noi, pe strazi ? Exact . Africa Twin a fost lansata pe piata in Decembrie 1989 . (sursa informatiei : Wikipedia )

Acela este modelul 750, cel de 650 a fost lansat în '87 cred, începând livrarea din '88 sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, copile, TOTI sunt impotriva ta, nimeni nu te intelege.

Fa-ti un pustiu de bine.

Informeaza-te citind.... sau astfel nu ai cu cine te contra?

Ia o oglinda.

 

Stiam ca aici daca ma contrazic cu vreo 2,se formeaza bisericute..intre membrii vechi si se incepe iar cu glume din astea expirate...

» Post actualizat in 28 Oct 2015 08:29

asa scurt. istoria motorului in sine e ceva mai veche, istoria motocicletei incepe cu NXR750 de Dakar. Inca ma uitam la Ni Pagadi pe vremea aia.

Evident ca opinia este subiectiva, ca referinte sunt orele petrecute pe net citind despre afrikane, orele petrecute mesterind la 04 si07a si ceva ore prin garajul lui cstelia cand mai era vreo afrikana la operatie. evident se adauga si discutiile subiective cu diversi proprietari.

ar trebui sa categorisesc cteva capitole ca sa imi intelegeti afirmati. prima ar fi calitatea materialelor, timpul isi spune cuvantul asupra tuturor inca la03 si 04 parca au folosit (cel putin) vopsele si materiale mai zdarovaia, vezi capacele de motor la 07+a care se decojesc sau vopseau de pe cadre

cadrul la 03/04 mi se pare mai rezistent, si geometric vorbind adicalea ciclistic mi s-a parut mai usor de manevrat un 04 .

tehnologic vorbind 07 si 07a , evident au cateva chestii evolutive, dar parca se vede obsolescenta planificata per total

Multe lucruri la 04 arata ca totul a fost gandit sa fie reparat, schimbabil , capabil sa te tina 100de ani. la 03 la fel, doar ca nr de moto este mic

care e cea mai reusita dintre afrikane e un subiect de discutat la cafea, depinde f.mult de cerintele rider-ului si mediul in care le foloseste. 03/04 par a fi mai potente off, 07/07a in special par si sunt mai capabile on road.

» Post actualizat in 28 Oct 2015 05:10

asa scurt. istoria motorului in sine e ceva mai veche, istoria motocicletei incepe cu NXR750 de Dakar. Inca ma uitam la Ni Pagadi pe vremea aia.

Evident ca opinia este subiectiva, ca referinte sunt orele petrecute pe net citind despre afrikane, orele petrecute mesterind la 04 si07a si ceva ore prin garajul lui cstelia cand mai era vreo afrikana la operatie. evident se adauga si discutiile subiective cu diversi proprietari.

ar trebui sa categorisesc cteva capitole ca sa imi intelegeti afirmati. prima ar fi calitatea materialelor, timpul isi spune cuvantul asupra tuturor inca la03 si 04 parca au folosit (cel putin) vopsele si materiale mai zdarovaia, vezi capacele de motor la 07+a care se decojesc sau vopseau de pe cadre

cadrul la 03/04 mi se pare mai rezistent, si geometric vorbind adicalea ciclistic mi s-a parut mai usor de manevrat un 04 .

tehnologic vorbind 07 si 07a , evident au cateva chestii evolutive, dar parca se vede obsolescenta planificata per total

Multe lucruri la 04 arata ca totul a fost gandit sa fie reparat, schimbabil , capabil sa te tina 100de ani. la 03 la fel, doar ca nr de moto este mic

care e cea mai reusita dintre afrikane e un subiect de discutat la cafea, depinde f.mult de cerintele rider-ului si mediul in care le foloseste. 03/04 par a fi mai potente off, 07/07a in special par si sunt mai capabile on road.

 

in sfarsit un raspuns mai pertinent. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca recomandarea de a te informa citind este o gluma expirata

Raspunsul lui Raoulserban vine exact din acest gen de activitate: cititul

Desigur, e mult mai comod sa intrebi aici si sa acuzi in stanga si in dreapta daca nu-ti convine raspunsul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tinem cont de evolutia tehnologica si de politica de consum din ziua de astazi , pot spune ca Africa Twin RD03 si RD04 au fost lansate intr-o perioada foarte buna . Accentul era pus pe durabilitate , calitate , etc . Electonica la momentul respectiv s-a dovedid a fi simpla si eficienta . Mecanica a fost gandita in asa fel incat sa reziste solicitarilor specifice categoriei din care face parte Africa Twin . Tinuta de drum este una deosebita si confortul se ridica si in ziua de azi la nivelul multor " noutati " . Cireasa de pe tort a fost lovitura de imagine prin asocierea Africa Twin cu Paris - Dakar in urma reusitelor celor de la Honda .

RD07 a fost o continuare reusita dar care a inceput sa " beneficieze " putin din progresul tehnologic .

Consider ca RD03 a fost rampa de lansare a modelului Africa Twin , urmata de RD04 care a beneficiat de o motorizare mai puternica si alte maruntisuri urmand RD07 si RD07A care au incercat sa modernizeze gama . De ce sunt primele doua mai bune ? Sunt primele doua mai bune ?


» Post actualizat in 28 Oct 2015 09:06

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda_XRV_750(Africa_Twin)%26XL_600-650_V(Transalp)_'87-02_Service_Repair_Manual.pdf :peace:


» Post actualizat in 28 Oct 2015 09:07

Vedeti pagina 13 din link :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca recomandarea de a te informa citind este o gluma expirata

Raspunsul lui Raoulserban vine exact din acest gen de activitate: cititul

Desigur, e mult mai comod sa intrebi aici si sa acuzi in stanga si in dreapta daca nu-ti convine raspunsul

 

Intamplarea face ca am citit cat de cat si vroiam sa vad daca cineva detine informatii dincolo de ce-am apucat sa citesc.

 

Eu nu va inteleg uneori, adica nu asta e rolul unui forum? sa intrebam? sa conversam? Adica dintr-odata daca am pus niste intrebari sunt un fraier ageamiu care nu citeste si asteapta sa i se dea raspunsuri de-a gata.

 

Da, evident ca este mult mai comod sa intreb aici,ca de aia exista forumul asta, nu doar pt contre pe social politica, nu doar pt rip-uri la accidente, nu doar pt certuri de rahat . Exista sa mai ceri si sa obtii si informatii pertinente.

 

N-am acuzat nicaieri ca nu-mi convine raspunsul,doar ca alea nu au fost raspunsuri...

 

Decat sa-mi spui ca ai lucrat 30 ani pe masini & etc puteai sa-mi dai un raspuns mai detaliat,la obiect....decat sa-mi dai peste nas (sau cel putin eu vad ca o tentativa esuata de a-mi da peste nas)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu faptul ca esti comod si nu citesti e problema colegilor, ci modul incisiv si aerul de superioritate prin care comunici cu lumea, modul de a-i trata pe toti cu atitudinea "sunteti niste prosti,n-aveti habar ce ziceti" deranjeaza lumea. Si eu am intrebat de multe ori,poate prostii mult mai mari decat intrebi tu sau lucruri evidente, dar nu m-am lovit de atitudinile si comentariile de care te lovesti tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu faptul ca esti comod si nu citesti e problema colegilor, ci modul incisiv si aerul de superioritate prin care comunici cu lumea, modul de a-i trata pe toti cu atitudinea "sunteti niste prosti,n-aveti habar ce ziceti" deranjeaza lumea. Si eu am intrebat de multe ori,poate prostii mult mai mari decat intrebi tu sau lucruri evidente, dar nu m-am lovit de atitudinile si comentariile de care te lovesti tu.

 

Nu vad de ce-as avea aer de superioritate cand am recunoscut cand sunt prost la niste aspecte, sau carentele in diverse domenii, chiar nu va inteleg.

 

Trebuie sa va rog frumos, cu cireasa pe tort & etc? Adica nu inteleg de ce percepe lumea asa... Nu zic,poate-s mai incisiv uneori si rau de gura,dar sub nici o forma nu m-am considerat vreodata arogant sau superior....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici eu nu vad,iti spuneam doar ca poate de la modul in care abordezi interlocutorii ti se trag si mistourile si bisericutele, zic si eu. Poate cum nu ne cunosti personal e mai greu sa relationezi,deci prezinta-te la urmatoarele intruniri sa relationam prin intermediul unor beri :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce-as avea aer de superioritate cand am recunoscut cand sunt prost la niste aspecte, sau carentele in diverse domenii, chiar nu va inteleg.

 

Trebuie sa va rog frumos, cu cireasa pe tort & etc? Adica nu inteleg de ce percepe lumea asa... Nu zic,poate-s mai incisiv uneori si rau de gura,dar sub nici o forma nu m-am considerat vreodata arogant sau superior....

 

Deci pana la urma nu e decat o problema de comunicare

Ce sa-i faci? se mai intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa ajut si eu putin , daca se poate . Pe Bogdan nu-l cunosc personal dar am avut ocazia sa mai povestesc cu el si pe alte subiecte . Nu este omul din spatele " imaginii " afisate aici . De asemenea , pe majoritatea posesorilor de Africa Twin am avut onoarea sa-i cunosc pesonal datorita d-lui Profesor . Sunt oameni deosebiti . Problemele de comunicare se vor rezolva mai mult ca sigur si garantez Bogdane ca vei vedea altfel lucrurile dupa o participare la Africa Twin gathering . Nu garantez ca iti va scadea consumul :crack:


» Post actualizat in 28 Oct 2015 11:41

Stie cineva concret masele la RD03 si RD04 la gol?

175 kg RD03 cu 210 kg RD04 si 205 kg RD07

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

175 kg RD03 cu 210 kg RD04 si 205 kg RD07

imposibil sa fie asa mare diferenta intre rd03 si rd04. ma duc s-o iau pe a lui mihnea la dans. daca e asa supla o ridica si nevasta-mea de pe jos.

» Post actualizat in 28 Oct 2015 14:52

gasit:

http://www.xrv650story.eu/images/XRVData/MANUAL.pdf

cica 193. asa e mai aproape de ce-mi inchipuiam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu n-am halit niciodata 185kg la gol, am banuit ca bate spre 200 dupa faptul ca nu o pot ridica de jos, iar vitezana (care chiar avea 182 kg la gol) o ridicam. bine, aia n-avea centru de greutate asa sus (rezervor mare,pozitionat mai sus,etc)...


» Post actualizat in 29 Oct 2015 08:43

Filmarile astea le-am facut la ultima plimbare, cand m-am intors cu platforma :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa zona

 

Cand ma uit in filmare si vad ce lejere par sleaurile alea, si cand imi amintesc atunci in ce hal se simteau la roata si cat noroi era acolo.

 

Daca o scapam jos nici in 2 oameni nu o ridicam, la cat noroi/namol era pe jos...

 

mereu chestiile dificile pe filmare par niste fleacuri :))

 

Da, zona e misto, pacat ca n-am apucat sa ma bucur de ea :))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, asta cu ridicatul e cu dus şi întors, depinde de ambiţie şi antrenament.

Spui că ţi-e greu s-o ridici singur şi pe teren plat, poate acolo unde era nămol eu o ridicam singur.

Bine, poate eşti mai firav sau mai scund decât mine, nu-s mulţi aşa malaci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, asta cu ridicatul e cu dus şi întors, depinde de ambiţie şi antrenament.

Spui că ţi-e greu s-o ridici singur şi pe teren plat, poate acolo unde era nămol eu o ridicam singur.

Bine, poate eşti mai firav sau mai scund decât mine, nu-s mulţi aşa malaci...

 

Am 1.75 si 64 kg...deci numai malac nu sunt :) Problema la AT este masa aia care mi-mi pare centralizata sus. Adica rezervorul mare (voluminos) si pozitionat mai sus (fata de sol),decat ar fi la o vitezana/naked. + ca la ea totul e fier/aluminiu etc (f putin plastic).

 

Iar intr-o zona ca aia, faptul ca abia mergi pe jos, pe noroiul ala, sa mai si ridici / impingi ceva greu, e naspa tare :)

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum că ai zis ce statură ai să te aştepţi la ameninţări cu bătaia şi invitaţii la "o discuţie faţă în faţă, dacă eşti şmecher".

De la Korben o să vină primele apropouri, că el e mai mare aşa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum că ai zis ce statură ai să te aştepţi la ameninţări cu bătaia şi invitaţii la "o discuţie faţă în faţă, dacă eşti şmecher".

De la Korben o să vină primele apropouri, că el e mai mare aşa...

:crack: priceless

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...