MarianBR Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Hristos a inviat !Am un clip aici din semi-aventura noastra de Paste .Trailer momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Salut, are cineva asa ceva din imtamplare? http://www.partzilla.com/parts/detail/honda/HP-91315-ME9-003.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Brand new AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Sfântul și mult iubit releu de încărcare se duce încet și sigur. Îmi puteți recomanda un loc de unde să cumpăr altul? Cel actual era varianta ieftina, în jur de 220 de ron. Acum vreau sa iau unul mai bun, cele care sunt in jur de 400 de Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Mosfet, google it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Acum vreau sa iau unul mai bun, cele care sunt in jur de 400 de Ron. Incearca varianta Ignitech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Mosfet, google it Am cauta si pare o varianta foarte ok. Mersi ! » Post actualizat in 02 May 2017 06:02 Incearca varianta Ignitech. Il gasesc undeva in Romania? sau pot sa il comand doar din Cehia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Doar din Cehia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Doar din Cehia Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRF1000 Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Am cauta si pare o varianta foarte ok. Mersi ! » Post actualizat in 02 Il gasesc undeva in Romania? sau pot sa il comand doar din Cehia? Am eu unul dar nu este nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Am eu unul dar nu este nou. Ai PM. Danke! » Post actualizat in 02 May 2017 11:25 Am gasit un model care are tehnologia MOSFET de la DZE: http://www.dze.com.ar/en/producto/2416/Honda%20CBR%201000%20RR%20Honda%20CBR%201000%20RR%20ABS%20Honda%20CBR%201000%20RA%20Honda%20CBR%201000%20S%20Honda%20CBR%201000%20RR A mai intalnit cineva asa ceva? » Post actualizat in 02 May 2017 11:26 Din doua surse surse mi s-a confirmat ca e ok si pentru africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Sfântul și mult iubit releu de încărcare se duce încet și sigur. Îmi puteți recomanda un loc de unde să cumpăr altul? Cel actual era varianta ieftina, în jur de 220 de ron. Acum vreau sa iau unul mai bun, cele care sunt in jur de 400 de Ron. Mai ai varianta de la Electrex - http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR83.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Stiti de unde as putea sa cumpar niste discuri de frana pt RD04 mai ieftine? Dillypoint mai exista? Cand pun frana fata, mobra incetineste in hopuri iar roata fata, cand o invart cu mana e infranata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Cumperi ieftin , franezi scump . Ar merita amanat momentul achizitiei in favoare unor discuri bune . Parerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 De ce? Discurile ieftine au obiceiul sa cedeze brusc? In fine, in afara de Romimoto, unde as mai putea gasi piese pt AT? Pt KTM stiu unde sa caut dar pt AT nu, pt ca nu prea se strica/uzeaza piese la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Incearca la magazine de piese auto, ai fi surprins cate chestii de moto pot aduce. De curand am luat senzor maneta ambreiaj. Am intrebat printre altele de placute si melc km, si se pot aduce fara probleme. Mai ieftin decat pe siteurile de profil, si fara cost curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Confirm ce zice Dole, cu mentiunea ca unele piese se gasesc si la auto, in cazul AT vorbim despre termostat si senzorii de benzina la rd03/04 » Post actualizat in 03 May 2017 10:45 Despre furtune benzina, lichid racire etc nu discutam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 @Andrei Belcic Inainte de a cumpara discuri, vezi daca iti culiseaza bine pistonasele in etriere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 (editat) @Andrei Belcic Inainte de a cumpara discuri, vezi daca iti culiseaza bine pistonasele in etriere. M-am gandit si la asta dar: 1) cand dau roata jos sa schimb cauciucul (fac des treaba asta, cramponat vs stradal) nu am nici o problema in a impinge pistonasele cu mana, chiar fara sa slabesc suruburile de aerisire (oare asta inseamna aer in instalatie?) 2) cand franez, mobra incetineste in hopuri/suturi foarte mari/ample. PS. "Pericolul" cu niste discuri ieftine si, deci, proaste, eu unul consider ca e uzura inegala, ovalizarea lor in timp foarte scurt. Probleme cu franatul nu vad care ar fi. Forta de franare e data de compozitia placutelor, nu de fierul din discuri. Editat Mai 3, 2017 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Cand am zis ca franezi scump , era o paranteza la calitatea discurilor ieftine care pot consuma placutele mai repede sau se pot uza ele mai repede . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Personal sunt de parere ca termenul de 'ovalizare' se aplica doar la tamburi, unde 'oala' poate sa nu mai fie perfect cilindrica din diverse motive. Faptul ca frana iti prinde in hopuri poate sa aibe mai multe cauze: - diferente de grosime in sectiunea discului (material uzat inegal); - pistonas cu depuneri pe o anumita zona (inel de 'jeg', de exemplu), depuneri ce nu-l lasa sa culiseze liber doar daca aplici si o forta tangentiala (gen disc ce isi continua miscarea de rotatie); - jeg (mai mult sau mai putin pietrificat) in zona de culisare a placutelor pe etrieri (inclusiv pe pinul de retentie), - placute cu dimensiuni necorespunzatoare in zona de culisare pe etrier (la auto gen Dacia 1300 mecanicii comunisti de service le mai ajustau la polizor daca 'agatau'). [...] 1) cand dau roata jos sa schimb cauciucul (fac des treaba asta, cramponat vs stradal) nu am nici o problema in a impinge pistonasele cu mana, chiar fara sa slabesc suruburile de aerisire (oare asta inseamna aer in instalatie?) 2) cand franez, mobra incetineste in hopuri/suturi foarte mari/ample. [...] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Mda, nu ovalizat e termenul corect. Mai degraba ondulat. Cand invart roata cu mana, observ dicul descentrat pe exterior. Pe interior nu am putut masura centrarea lui din cauza faptului ca invart greu roata. Dar maine o sa dau etrierele jos si o sa masor discurile si la interior. Cu un marker/carioca. Daca semnele de la ext si de la interior sunt in aceeasi parte a discului inseamna ca e ondulat. Daca semnele de la ext si int sunt defazate gen 180 grade, inseamna ca discul e doar descentrat. Daca e descentrat, cauza ar fi numeroasele montari si demontari de cauciuc cand, probabil, m-am opintit cu levierele si picioarele, roata sprijinindu-se pe disc, desi eu stiu ca am grija sa pun celalat cauciuc sub roata. Oricum, in ambele cauze imi trebuie alte discuri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Am avut si eu exact aceeasi problema, dar erau extrem de uzate (2,3 mm respective 2,6 mm in conditiile in care minimul acceptat este 3,5 mm) Am schimbat discurile, rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Mda. Am verificat azi fara etriere. Sunt descentrate. Vizibil cu ochiul liber. M-am pus cu o cheie franceza mare pe ele si le-am adus cat de cat. Solutie temporara, bineinteles. Intrebarea e: cum au ajuns asa? Presupun ca de la montat/demontat cauciucuri, obisnuit fiind doar cu roti cu un singur disc. Si pe fondul subtirimii lor de la uzura. Desi, cum am mai spus, imi amintesc ca aveam grija sa pun celalat cauciuc sub roata, ca sa nu se sprijine pe disc. Deci, aviz amatorilor care se ocupa cu leviere si isi schimba singuri cauciucul sau isi fac o pana pe marginea drumului. Korben, ce discuri si de unde ti-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Având un singur disc am scăpat de situația de mai sus. Clar, neplăcută. Pe la competiții am văzut la băieți un stand din țeavă, gen cerc cu suport. Se cumpără pentru dimensiunile necesare, respectiv 18/19/21 in funcție de sportul practicat, respectiv enduro sau motocross. Am sa caut pe net sa vad dacă găsesc o poza. Evident ca este o soluție doar pentru folosit acasă, la garaj sau la service. În pădure tot la pus pe jos ajungi. » Post actualizat in 05 May 2017 11:08 Spotted. Personal, îmi place mai mult acesta, pentru ca cercul standerului se suprapune perfect pe cercul rotii. Din cauza asta am spus mai sus de dimensiuni diferite - 18/19/21. Mai sunt tot felul de variațiuni pe tema dar nu sunt fan când vine vorba de sprijinit pe spițe. Probabil ca nu este nici o problema. Chestiune de gusturi. Treburile devin cu adevărat interesante la schimbatul de mousse-uri. Google "enduro tyre removal" sau "mousse removal". » Post actualizat in 05 May 2017 11:11 La standerul de mai sus, dacă îmi amintesc corect, cercurile sunt interschimbabile, astfel încât trebuie un stander și 2 sau 3 cercuri, nu 3 kituri. Cam doh, evident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.