Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sfântul și mult iubit releu de încărcare se duce încet și sigur. Îmi puteți recomanda un loc de unde să cumpăr altul?

Cel actual era varianta ieftina, în jur de 220 de ron. Acum vreau sa iau unul mai bun, cele care sunt in jur de 400 de Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mosfet, google it

Am cauta si pare o varianta foarte ok. Mersi !

» Post actualizat in 02 May 2017 06:02

Incearca varianta Ignitech.

Il gasesc undeva in Romania? sau pot sa il comand doar din Cehia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cauta si pare o varianta foarte ok. Mersi !

» Post actualizat in 02

Il gasesc undeva in Romania? sau pot sa il comand doar din Cehia?

Am eu unul dar nu este nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul dar nu este nou.

Ai PM. Danke!

» Post actualizat in 02 May 2017 11:25

Am gasit un model care are tehnologia MOSFET de la DZE:

http://www.dze.com.ar/en/producto/2416/Honda%20CBR%201000%20RR%20Honda%20CBR%201000%20RR%20ABS%20Honda%20CBR%201000%20RA%20Honda%20CBR%201000%20S%20Honda%20CBR%201000%20RR

 

A mai intalnit cineva asa ceva?

 

» Post actualizat in 02 May 2017 11:26

Din doua surse surse mi s-a confirmat ca e ok si pentru africana.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfântul și mult iubit releu de încărcare se duce încet și sigur. Îmi puteți recomanda un loc de unde să cumpăr altul?

Cel actual era varianta ieftina, în jur de 220 de ron. Acum vreau sa iau unul mai bun, cele care sunt in jur de 400 de Ron.

 

Mai ai varianta de la Electrex - http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR83.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde as putea sa cumpar niste discuri de frana pt RD04 mai ieftine? Dillypoint mai exista? Cand pun frana fata, mobra incetineste in hopuri iar roata fata, cand o invart cu mana e infranata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce? Discurile ieftine au obiceiul sa cedeze brusc? In fine, in afara de Romimoto, unde as mai putea gasi piese pt AT? Pt KTM stiu unde sa caut dar pt AT nu, pt ca nu prea se strica/uzeaza piese la ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la magazine de piese auto, ai fi surprins cate chestii de moto pot aduce. De curand am luat senzor maneta ambreiaj. Am intrebat printre altele de placute si melc km, si se pot aduce fara probleme. Mai ieftin decat pe siteurile de profil, si fara cost curier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm ce zice Dole, cu mentiunea ca unele piese se gasesc si la auto, in cazul AT vorbim despre termostat si senzorii de benzina la rd03/04

» Post actualizat in 03 May 2017 10:45

Despre furtune benzina, lichid racire etc nu discutam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andrei Belcic

Inainte de a cumpara discuri, vezi daca iti culiseaza bine pistonasele in etriere.

 

M-am gandit si la asta dar:

1) cand dau roata jos sa schimb cauciucul (fac des treaba asta, cramponat vs stradal) nu am nici o problema in a impinge pistonasele cu mana, chiar fara sa slabesc suruburile de aerisire (oare asta inseamna aer in instalatie?)

2) cand franez, mobra incetineste in hopuri/suturi foarte mari/ample.

 

PS. "Pericolul" cu niste discuri ieftine si, deci, proaste, eu unul consider ca e uzura inegala, ovalizarea lor in timp foarte scurt. Probleme cu franatul nu vad care ar fi. Forta de franare e data de compozitia placutelor, nu de fierul din discuri.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am zis ca franezi scump , era o paranteza la calitatea discurilor ieftine care pot consuma placutele mai repede sau se pot uza ele mai repede .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal sunt de parere ca termenul de 'ovalizare' se aplica doar la tamburi, unde 'oala' poate sa nu mai fie perfect cilindrica din diverse motive.

 

Faptul ca frana iti prinde in hopuri poate sa aibe mai multe cauze:

- diferente de grosime in sectiunea discului (material uzat inegal);

- pistonas cu depuneri pe o anumita zona (inel de 'jeg', de exemplu), depuneri ce nu-l lasa sa culiseze liber doar daca aplici si o forta tangentiala (gen disc ce isi continua miscarea de rotatie);

- jeg (mai mult sau mai putin pietrificat) in zona de culisare a placutelor pe etrieri (inclusiv pe pinul de retentie),

- placute cu dimensiuni necorespunzatoare in zona de culisare pe etrier (la auto gen Dacia 1300 mecanicii comunisti de service le mai ajustau la polizor daca 'agatau').

 

[...]

1) cand dau roata jos sa schimb cauciucul (fac des treaba asta, cramponat vs stradal) nu am nici o problema in a impinge pistonasele cu mana, chiar fara sa slabesc suruburile de aerisire (oare asta inseamna aer in instalatie?)

2) cand franez, mobra incetineste in hopuri/suturi foarte mari/ample.

[...]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu ovalizat e termenul corect. Mai degraba ondulat.

Cand invart roata cu mana, observ dicul descentrat pe exterior. Pe interior nu am putut masura centrarea lui din cauza faptului ca invart greu roata. Dar maine o sa dau etrierele jos si o sa masor discurile si la interior. Cu un marker/carioca. Daca semnele de la ext si de la interior sunt in aceeasi parte a discului inseamna ca e ondulat. Daca semnele de la ext si int sunt defazate gen 180 grade, inseamna ca discul e doar descentrat. Daca e descentrat, cauza ar fi numeroasele montari si demontari de cauciuc cand, probabil, m-am opintit cu levierele si picioarele, roata sprijinindu-se pe disc, desi eu stiu ca am grija sa pun celalat cauciuc sub roata.

Oricum, in ambele cauze imi trebuie alte discuri.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu exact aceeasi problema, dar erau extrem de uzate (2,3 mm respective 2,6 mm in conditiile in care minimul acceptat este 3,5 mm)

Am schimbat discurile, rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Am verificat azi fara etriere. Sunt descentrate. Vizibil cu ochiul liber. M-am pus cu o cheie franceza mare pe ele si le-am adus cat de cat. Solutie temporara, bineinteles. Intrebarea e: cum au ajuns asa? Presupun ca de la montat/demontat cauciucuri, obisnuit fiind doar cu roti cu un singur disc. Si pe fondul subtirimii lor de la uzura. Desi, cum am mai spus, imi amintesc ca aveam grija sa pun celalat cauciuc sub roata, ca sa nu se sprijine pe disc. Deci, aviz amatorilor care se ocupa cu leviere si isi schimba singuri cauciucul sau isi fac o pana pe marginea drumului.

 

Korben, ce discuri si de unde ti-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Având un singur disc am scăpat de situația de mai sus. Clar, neplăcută. Pe la competiții am văzut la băieți un stand din țeavă, gen cerc cu suport. Se cumpără pentru dimensiunile necesare, respectiv 18/19/21 in funcție de sportul practicat, respectiv enduro sau motocross. Am sa caut pe net sa vad dacă găsesc o poza. Evident ca este o soluție doar pentru folosit acasă, la garaj sau la service. În pădure tot la pus pe jos ajungi.

» Post actualizat in 05 May 2017 11:08

Spotted.

post-3763-0-07549100-1493982140_thumb.jpgpost-3763-0-69608100-1493982365_thumb.jpg

Personal, îmi place mai mult acesta, pentru ca cercul standerului se suprapune perfect pe cercul rotii. Din cauza asta am spus mai sus de dimensiuni diferite - 18/19/21.

Mai sunt tot felul de variațiuni pe tema dar nu sunt fan când vine vorba de sprijinit pe spițe. Probabil ca nu este nici o problema. Chestiune de gusturi. Treburile devin cu adevărat interesante la schimbatul de mousse-uri.

Google "enduro tyre removal" sau "mousse removal".

post-3763-0-37809200-1493982438_thumb.jpgpost-3763-0-53171800-1493982446_thumb.jpgpost-3763-0-30873800-1493982457_thumb.jpgpost-3763-0-39557500-1493982474_thumb.jpgpost-3763-0-88468400-1493982482_thumb.jpg

» Post actualizat in 05 May 2017 11:11

La standerul de mai sus, dacă îmi amintesc corect, cercurile sunt interschimbabile, astfel încât trebuie un stander și 2 sau 3 cercuri, nu 3 kituri. Cam doh, evident...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...