Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am cauta si pare o varianta foarte ok. Mersi !

» Post actualizat in 02

Il gasesc undeva in Romania? sau pot sa il comand doar din Cehia?

Am eu unul dar nu este nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul dar nu este nou.

Ai PM. Danke!

» Post actualizat in 02 May 2017 11:25

Am gasit un model care are tehnologia MOSFET de la DZE:

http://www.dze.com.ar/en/producto/2416/Honda%20CBR%201000%20RR%20Honda%20CBR%201000%20RR%20ABS%20Honda%20CBR%201000%20RA%20Honda%20CBR%201000%20S%20Honda%20CBR%201000%20RR

 

A mai intalnit cineva asa ceva?

 

» Post actualizat in 02 May 2017 11:26

Din doua surse surse mi s-a confirmat ca e ok si pentru africana.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfântul și mult iubit releu de încărcare se duce încet și sigur. Îmi puteți recomanda un loc de unde să cumpăr altul?

Cel actual era varianta ieftina, în jur de 220 de ron. Acum vreau sa iau unul mai bun, cele care sunt in jur de 400 de Ron.

 

Mai ai varianta de la Electrex - http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR83.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde as putea sa cumpar niste discuri de frana pt RD04 mai ieftine? Dillypoint mai exista? Cand pun frana fata, mobra incetineste in hopuri iar roata fata, cand o invart cu mana e infranata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce? Discurile ieftine au obiceiul sa cedeze brusc? In fine, in afara de Romimoto, unde as mai putea gasi piese pt AT? Pt KTM stiu unde sa caut dar pt AT nu, pt ca nu prea se strica/uzeaza piese la ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la magazine de piese auto, ai fi surprins cate chestii de moto pot aduce. De curand am luat senzor maneta ambreiaj. Am intrebat printre altele de placute si melc km, si se pot aduce fara probleme. Mai ieftin decat pe siteurile de profil, si fara cost curier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm ce zice Dole, cu mentiunea ca unele piese se gasesc si la auto, in cazul AT vorbim despre termostat si senzorii de benzina la rd03/04

» Post actualizat in 03 May 2017 10:45

Despre furtune benzina, lichid racire etc nu discutam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andrei Belcic

Inainte de a cumpara discuri, vezi daca iti culiseaza bine pistonasele in etriere.

 

M-am gandit si la asta dar:

1) cand dau roata jos sa schimb cauciucul (fac des treaba asta, cramponat vs stradal) nu am nici o problema in a impinge pistonasele cu mana, chiar fara sa slabesc suruburile de aerisire (oare asta inseamna aer in instalatie?)

2) cand franez, mobra incetineste in hopuri/suturi foarte mari/ample.

 

PS. "Pericolul" cu niste discuri ieftine si, deci, proaste, eu unul consider ca e uzura inegala, ovalizarea lor in timp foarte scurt. Probleme cu franatul nu vad care ar fi. Forta de franare e data de compozitia placutelor, nu de fierul din discuri.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am zis ca franezi scump , era o paranteza la calitatea discurilor ieftine care pot consuma placutele mai repede sau se pot uza ele mai repede .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal sunt de parere ca termenul de 'ovalizare' se aplica doar la tamburi, unde 'oala' poate sa nu mai fie perfect cilindrica din diverse motive.

 

Faptul ca frana iti prinde in hopuri poate sa aibe mai multe cauze:

- diferente de grosime in sectiunea discului (material uzat inegal);

- pistonas cu depuneri pe o anumita zona (inel de 'jeg', de exemplu), depuneri ce nu-l lasa sa culiseze liber doar daca aplici si o forta tangentiala (gen disc ce isi continua miscarea de rotatie);

- jeg (mai mult sau mai putin pietrificat) in zona de culisare a placutelor pe etrieri (inclusiv pe pinul de retentie),

- placute cu dimensiuni necorespunzatoare in zona de culisare pe etrier (la auto gen Dacia 1300 mecanicii comunisti de service le mai ajustau la polizor daca 'agatau').

 

[...]

1) cand dau roata jos sa schimb cauciucul (fac des treaba asta, cramponat vs stradal) nu am nici o problema in a impinge pistonasele cu mana, chiar fara sa slabesc suruburile de aerisire (oare asta inseamna aer in instalatie?)

2) cand franez, mobra incetineste in hopuri/suturi foarte mari/ample.

[...]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu ovalizat e termenul corect. Mai degraba ondulat.

Cand invart roata cu mana, observ dicul descentrat pe exterior. Pe interior nu am putut masura centrarea lui din cauza faptului ca invart greu roata. Dar maine o sa dau etrierele jos si o sa masor discurile si la interior. Cu un marker/carioca. Daca semnele de la ext si de la interior sunt in aceeasi parte a discului inseamna ca e ondulat. Daca semnele de la ext si int sunt defazate gen 180 grade, inseamna ca discul e doar descentrat. Daca e descentrat, cauza ar fi numeroasele montari si demontari de cauciuc cand, probabil, m-am opintit cu levierele si picioarele, roata sprijinindu-se pe disc, desi eu stiu ca am grija sa pun celalat cauciuc sub roata.

Oricum, in ambele cauze imi trebuie alte discuri.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu exact aceeasi problema, dar erau extrem de uzate (2,3 mm respective 2,6 mm in conditiile in care minimul acceptat este 3,5 mm)

Am schimbat discurile, rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Am verificat azi fara etriere. Sunt descentrate. Vizibil cu ochiul liber. M-am pus cu o cheie franceza mare pe ele si le-am adus cat de cat. Solutie temporara, bineinteles. Intrebarea e: cum au ajuns asa? Presupun ca de la montat/demontat cauciucuri, obisnuit fiind doar cu roti cu un singur disc. Si pe fondul subtirimii lor de la uzura. Desi, cum am mai spus, imi amintesc ca aveam grija sa pun celalat cauciuc sub roata, ca sa nu se sprijine pe disc. Deci, aviz amatorilor care se ocupa cu leviere si isi schimba singuri cauciucul sau isi fac o pana pe marginea drumului.

 

Korben, ce discuri si de unde ti-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Având un singur disc am scăpat de situația de mai sus. Clar, neplăcută. Pe la competiții am văzut la băieți un stand din țeavă, gen cerc cu suport. Se cumpără pentru dimensiunile necesare, respectiv 18/19/21 in funcție de sportul practicat, respectiv enduro sau motocross. Am sa caut pe net sa vad dacă găsesc o poza. Evident ca este o soluție doar pentru folosit acasă, la garaj sau la service. În pădure tot la pus pe jos ajungi.

» Post actualizat in 05 May 2017 11:08

Spotted.

post-3763-0-07549100-1493982140_thumb.jpgpost-3763-0-69608100-1493982365_thumb.jpg

Personal, îmi place mai mult acesta, pentru ca cercul standerului se suprapune perfect pe cercul rotii. Din cauza asta am spus mai sus de dimensiuni diferite - 18/19/21.

Mai sunt tot felul de variațiuni pe tema dar nu sunt fan când vine vorba de sprijinit pe spițe. Probabil ca nu este nici o problema. Chestiune de gusturi. Treburile devin cu adevărat interesante la schimbatul de mousse-uri.

Google "enduro tyre removal" sau "mousse removal".

post-3763-0-37809200-1493982438_thumb.jpgpost-3763-0-53171800-1493982446_thumb.jpgpost-3763-0-30873800-1493982457_thumb.jpgpost-3763-0-39557500-1493982474_thumb.jpgpost-3763-0-88468400-1493982482_thumb.jpg

» Post actualizat in 05 May 2017 11:11

La standerul de mai sus, dacă îmi amintesc corect, cercurile sunt interschimbabile, astfel încât trebuie un stander și 2 sau 3 cercuri, nu 3 kituri. Cam doh, evident...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Am verificat azi fara etriere. Sunt descentrate. Vizibil cu ochiul liber. M-am pus cu o cheie franceza mare pe ele si le-am adus cat de cat. Solutie temporara, bineinteles. Intrebarea e: cum au ajuns asa? Presupun ca de la montat/demontat cauciucuri, obisnuit fiind doar cu roti cu un singur disc. Si pe fondul subtirimii lor de la uzura. Desi, cum am mai spus, imi amintesc ca aveam grija sa pun celalat cauciuc sub roata, ca sa nu se sprijine pe disc. Deci, aviz amatorilor care se ocupa cu leviere si isi schimba singuri cauciucul sau isi fac o pana pe marginea drumului.

Ce spui tu e foarte posibil. La una din rotile spate am patit la fel dupa ce un individ de la o vulcanizare s-a urcat cu picioarele pe roata. Am indreptat discul tot cu o franceza babana. Ultima oara am luat discuri de la Louis, TRW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis.eu 120 Euro un disc TRW! Dillypoint zice ca are la 216 RON Kyoto. Dar cu astia e greu de tratat.

La EXC am schimbat inclusiv mousse, dar o faceam in casa si nu am indoit niciodata nici un disc, desi merg cu ele pana mai au 1-2mm grosime! La Africana schimbatul cauciucurilor il fac in fata blocului, langa mobra, si, probabil, sunt mai neatent.

Raul, dispozitivul ala e foarte misto sa-l ai in garaj, mai ales varianta cu levier. Problema mea e ca n-am garaj :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis.eu 120 Euro un disc TRW! Dillypoint zice ca are la 216 RON Kyoto. Dar cu astia e greu de tratat.

La EXC am schimbat inclusiv mousse, dar o faceam in casa si nu am indoit niciodata nici un disc, desi merg cu ele pana mai au 1-2mm grosime! La Africana schimbatul cauciucurilor il fac in fata blocului, langa mobra, si, probabil, sunt mai neatent.

Raul, dispozitivul ala e foarte misto sa-l ai in garaj, mai ales varianta cu levier. Problema mea e ca n-am garaj :) .

Am eu disc spate kyoto de la dilly, a fost 235 lei in 2013 cand am luat transalpul. Inseamna ca discul are aproximativ 50.000 km Am masurat partea neuzata 5mm, partea uzata este de 4mm. La ora asta nu am gasit stantata grosimea minima dar daca imi aduc aminte bine ar fi 4mm deci e cam de schimbat. Foarte bun discul si are un singur dezavantaj fata de cel OEM, este urat. Ingeneral folosesc produse kyoto, disc, rulmenti, combinezon ploaie, mansoane incalzite, placute frana (acum am doar pe fata kyoto, spate brembo sinter) si sunt toate bune, de bun simț, recomand. Cel putin tranalpul cu un singur disc pe fata cu brembo e cam brutal pe franare, probabil se aplica si la africa twin 650 si e cam periculos cand merg in decembrie si ianuarie... Kyoto e mai moale si prefer asta pe fata.

» Post actualizat in 05 May 2017 20:12

Recunosc la inceput m-am suit din gresala pe roata cand schimbam gumele, cand mi-am dat seama ca statea pe disc m-am dat jos nu s-a indoit dar aveam totusi 65 de kg cu haine cu tot.

post-67547-0-73713800-1494014470_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....................

 

Korben, ce discuri si de unde ti-ai luat?

 

De la cineva de pe forum, cred ca e din Cluj

Mai avea ceva piese, recent postase aici

» Post actualizat in 06 May 2017 21:11

..................... La ora asta nu am gasit stantata grosimea minima dar daca imi aduc aminte bine ar fi 4mm deci e cam de schimbat. .............

 

3,5 mm e ok inca

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati Tovarasi si Pretini,

 

Va atrag atentia regulamentar ca intalnirea a17-a Africa Twin Romania, are loc in 2-3-4 Iunie 2017 in deja celebra metropola Nadrag, jud. Timis. Pentru cei care au mai fost, locatia e aceeasi de anul trecut si de acum doi ani. Pentru cei care vor sa vina pentru prima oara si pentru amnezici, coordonatele GPS sunt 45.632600 cu 22.199385. Pentru orice alte intrebari folositi cu incredere PM-ul.

 

Programul e deja traditional:

 

Vineri 02.06.2017 - sosirea la locatie, punem corturile, bem o bere/tuica/etc

Sambata 03.06.2017 - traseu incepand cu ora 10.30, seara stam la foc, mancam, bem si aberam diverse

Duminica 04.06.2017 - trezirea, cafeaua si valea catre casa (cine vrea sa mai stea, poate sa o faca fara nici o problema)

 

Ca in fiecare an fiecare participant primeste un sticker la sosire :eek:

 

post-30-0-38533800-1494238312_thumb.jpg

 

 

 

 

Fireste, oricine este binevenit, indiferent de marca sau modelul motocicletei. Doar ca nu vreau sa aud comentarii dupa, ca de ce nu s-a putut face traseul cu vitezana... :crack:

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati Tovarasi si Pretini,

 

Va atrag atentia regulamentar ca intalnirea a17-a Africa Twin Romania, are loc in 2-3-4 Iunie 2017 in deja celebra metropola Nadrag, jud. Timis. Pentru cei care au mai fost, locatia e aceeasi de anul trecut si de acum doi ani. Pentru cei care vor sa vina pentru prima oara si pentru amnezici, coordonatele GPS sunt 45.632600 cu 22.199385. Pentru orice alte intrebari folositi cu incredere PM-ul.

 

Programul e deja traditional:

 

Vineri 02.06.2017 - sosirea la locatie, punem corturile, bem o bere/tuica/etc

Sambata 03.06.2017 - traseu incepand cu ora 10.30, seara stam la foc, mancam, bem si aberam diverse

Duminica 04.06.2017 - trezirea, cafeaua si valea catre casa (cine vrea sa mai stea, poate sa o faca fara nici o problema)

 

Ca in fiecare an fiecare participant primeste un sticker la sosire :eek:

 

attachicon.gif968994_10200507569709816_1213078041_n.jpg

 

 

 

 

Fireste, oricine este binevenit, indiferent de marca sau modelul motocicletei. Doar ca nu vreau sa aud comentarii dupa, ca de ce nu s-a putut face traseul cu vitezana... :crack:

Hai noroc.Despre ce traseu este vorba sambata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc.Despre ce traseu este vorba sambata ?

 

Cu mult noroi.

Chiar daca este seceta, tot va fi noroi...

 

BERGENBIER

 

Prietenii stiu de ce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc.Despre ce traseu este vorba sambata ?

 

Pai ne plimbam un pic pe forestierele din zona. Inca nu am fost sa fac efectiv traseul si sa-l bat in cuie. Daca cauti pe youtube dupa cuvintele cheie "Africa Twin Nadrag" o sa gasesti ceva filmari din anii trecuti si iti faci o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...