Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Mergand pe firul epic am descoperit ca englezoii au asa un hibrid de prin 2010. Ei sigur au folosit bascula de vfr 400. Totusi, parca cea a frantzului e mai sic, o fi de la aripa sau de la alta honda...nu mi dau seama dintr o pozahttp://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/50020-africa-twin-singlesided.html#/forumsite/20957

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Macar de-ar fi schimbat si rezervorul, cu unul mai mic. A pastrat cea mai urata componenta a AT standard. Nu-ti trebuie 24 l la o mobra fara parbriz si cu roti de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi fac o revizie generala la sist. de frane adica sa desfac complet pompele si etrierii, sa curat bec pistonasele si tot ce mai este pe acolo si sa schimb obligatoriu toate garniturile. Si de la pompe si din etrieri. Faza este ca nu stiu catre ce garnituri sa ma orientez: OEM sau AfterMarket. Si nici nu stiu de unde sa le iau...

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in acest caz, din ce-mi aduc aminte pe fata costa 25E piston+garnituri, pe spate vreo 30 ca e unul singur , sa folosesti lemn si produse dedicate pt curatare. recomand sa desfaci totul si sa vezi ce nu e in specificatii si apoi sa purcezi la shopping. garniturile sunt mai ieftine.

Mare atentie la introducerea noilor garnituri in etrieri, sa le lubrifiezi cu lichid de frana ca sa intre mai usor, o presa e binevenita. tot atentie cand scoti pistoanele, sa le scoti pe toate 4 , sa nu alsi vreunul in etrier ca iti rogi moartea si e risc sa-l futizezi. been there done that

la pompa de frana nu ma cunosc dar aveti mecanici buni in BV, un kit de garnituri pompa parca era 15e

si daca tot vrei sa franeze zdravan afrikana, ia in calcul furtune racing si niste valve la furca fata. Rul stie.

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, de desfacut si curatat, le-am facut in fiecare primavara. Ma descurc cu desfacutul si pusul inapoi fara probleme. Rugina pe pisonase nu am gasit niciodata, nici nu cred ca ruginesc, zic eu. Am gasit ceva urme usoare ca de cocleala pe aluminiu. Le-am curatat de fiecare data pe o bucata de piele mai groasa, ceva tabacit. In pompa nu mi-am bagat niciodata nasu' si cred ca cel mai corect este sa schimb toate garniturile, nefacand acest schimb niciodata de cand am africana.

Vreun furnizor, ceva producator bun stiti?


» Post actualizat in 11 Jan 2015 21:51

cam pustiu topicul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi fac o revizie generala la sist. de frane adica sa desfac complet pompele si etrierii, sa curat bec pistonasele si tot ce mai este pe acolo si sa schimb obligatoriu toate garniturile. Si de la pompe si din etrieri. Faza este ca nu stiu catre ce garnituri sa ma orientez: OEM sau AfterMarket. Si nici nu stiu de unde sa le iau...

Te rezolva JE :)

 

Te sun si-ti dau niste preturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rezolva JE :)

 

Te sun si-ti dau niste preturi.

 

Mult'am fain, JE!

 

Preturile sunt ok, le comand la inceputul lunii viitoare.

Pana atunci imi dau jos bascula, cred ca-i nenorocire pe acolo :-) N-am desfacut-o nici pe asta niciodata :-) Poate adaugam niste rulmenti pe comanda de garnituri.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihutz vezi ca bascula e pacatoasa... daca desfaci p-acolo e posibil sa ai de schimbat tot si e destul de costisitor, sunt undeva la vreo 8 simeringuri, 7 rulmenti si 4 bucsi. Iti spun doar sa stii la ce sa te astepti. A si mai asteapta-te sa nu le gasesti decat pe original, pentru ca din seria samurailor si pentru ca Honda... http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1998-germany_model7113/partslist/F__2300.html#results

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si mai bine sa lase asa?

Operatiunea asta trebuie facuta periodic. Daca se curata si se greseaza rulmentii aceia, li se prelungeste viata. La fel e cu melcul de kilometraj. Lenesii spun ca e o porcarie, ca se strica repede, etc. Eu in fiecare an, la inceput de sezon curat si gresez cablul de km si melcul. Conform fostului proprietar din Germania, e melcul original :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si mai bine sa lase asa?

Operatiunea asta trebuie facuta periodic. Daca se curata si se greseaza rulmentii aceia, li se prelungeste viata. La fel e cu melcul de kilometraj. Lenesii spun ca e o porcarie, ca se strica repede, etc. Eu in fiecare an, la inceput de sezon curat si gresez cablul de km si melcul. Conform fostului proprietar din Germania, e melcul original :eek:

 

Asa este :)

 

Multi schimba melcul intr-o veselie si cablul il invarti cu patentul ... si apoi fac gura mare ca nu e bun melcul, ca nu sunt bune piesele Honda ...etc

 

N-am schimbat nici macar 1 melc la 3 Africane !

» Post actualizat in 12 Jan 2015 14:16

Mihutz vezi ca bascula e pacatoasa... daca desfaci p-acolo e posibil sa ai de schimbat tot si e destul de costisitor, sunt undeva la vreo 8 simeringuri, 7 rulmenti si 4 bucsi. Iti spun doar sa stii la ce sa te astepti. A si mai asteapta-te sa nu le gasesti decat pe original, pentru ca din seria samurailor si pentru ca Honda... http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1998-germany_model7113/partslist/F__2300.html#results

 

Stai relaxat, se gasesc aftermarket si la bascula si la progresiv :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si mai bine sa lase asa?

Operatiunea asta trebuie facuta periodic. Daca se curata si se greseaza rulmentii aceia, li se prelungeste viata. La fel e cu melcul de kilometraj. Lenesii spun ca e o porcarie, ca se strica repede, etc. Eu in fiecare an, la inceput de sezon curat si gresez cablul de km si melcul. Conform fostului proprietar din Germania, e melcul original :eek:

Nu,nu e bine sa lase asa,dar daca nu o faci in fiecare inceput sau sfarsit de sezon poti sa ramai socat de ceea ce gasesti acolo si i-am zis doar sa se pregateasca sufleteste de ceea ce va urma. La gabi am gasit pur si simplu sudata bucsa in rulmenti de rugina, la fel si la mine, dar nu la oase ci la bascula. App Mihutz, vezi ca si la bascula ai tot asa vreo 3 rulmenti, 2 bucsi si 4 simeringuri care, evident, au dimensiuni "deosebite".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operațiunea de grsat rulmenții de la basculă / oase e banală. E mai rapidă decât facutul unei pene!!!

Se poate omite gresatul rulmenților de la basculă pentru că e mult de lucru și DOAR ăia nu prea au probleme cu rugina și intemperiile. Ăia sunt bine puși acolo și nu am văzut probleme deosebite.

 

La ciolan e simplu de lucrat și foarte rapid (nu trebuie dată roata jos). Doar pui mobra pe cricul central și desfaci frumos șuruburile ce-s acolo și le gresezi frumos. Cel mai afectat este mereu cel ce se află cel mai aproape de roată și e poziționat cel mai jos.

Operațiunea nu ar trebui să dureze mai mult de 15-20 de minute. Sunt doar 4 șuruburi cu rulmenți și bucși. Scoți 3 șuruburi de la triunghiu ăla și cade triunghiu. in fiecare colț al triunghiului e o bucșă ce se scoate se curăță, se gresează și e pune inapoi. La ciolan mai e un șurub care-l dai jos și faci același lucru ca la triunghi. Le pui la loc și mai faci operațiunea peste juma de an. Se găsesc simeringuri la simeringărie dar nu toate. Sunt unele de cote mai deosebite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de rulmentii basculei, prelungire la aripa spate, spre motor, v-ati facut?

 

La RD07 exista din constructie. Din pacate la RD03/04 nu exista si ar fi indicat sa fie. Poti face inclusiv dintr-o aripa veche de cross (polipropilena)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut in seara asta etrierii pe fata, am dat jos si pistonasele, cu greu ca nu vroiau nici de-al naibii sa se miste...Inauntru mai lipsea un cuib de viespii ca in rest...mizerie de nedescris. Si asta doar intr-un an! Curios este ca nu pierdea lichid niciun pistonas, totul uscat dar de unde atata mizerie, nu stiu. Cred ca schimb pe langa garnituri si pistonasele.

"JE", fa un pret bun si la astea :-)

 

off topic, poate stie cineva asa ceva:

Ma intereseaza sa cumpar pt un VT750 din 2001 suport maneta ambreiaj. Motocicleta a fost scapata pe o parte si s-a ales cu oglinda rupta cu tot cu suportul ei. Totodata m-ar interesa si o lampa stop pentru acest model.

Mai sunt interesat sa cumpar si suporti coburi pt acest model, eventual cu tot cu coburi.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...