Galen Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Ok, am "operat" toba veche singur cu flexul si dalta. Voiam sa vad cum e construita. Ei bine peretii sint dubli. Sub invelisul exterior mai exista o "toba" facuta din tabla perforata cu gauri mici. Intre toba interioara si cea exterioara exista ceva fibra fonoabsorbanta. La intrarea in toba interioara este o sita dispersoare care sparge vina de gaze venite de la evacuare.Toba interioara are la rindul ei 3 compartimente legate cu tevi intre ele astfel incit gazele sa execute un traseu sinuos, scimbindu-si directia cu 180 grade. Astfel se compun gazele venite direct cu cele reflectate din compartimentul urmator. Asa se amortizeaza sunetul fara a ingusta foarte mult traseul de gaze. Asa ca avind in vedere robustetea constructiei si faptul ca scuturata toba nu zanganea nimic in ea, am dedus ca atita bai are asta de rezerva si anume gaurelele de pe peretele exterior al ultimului compartiment. Mi se parea curios ca niste gauri destul de mici cam cit un jumate de dop de bere in total, sa faca atita galagie. Este insa foarte logic acum, pentru ca teava de iesire din finalul tobei nu iese din ultimul compartiment, ci din penultimul, ultimul fiind compartiment de compresie. Am dus toba la sudor, mi-a pus un petec meserias si acuma africana are sunetul ei original (adica aproape lipsa ) Editat Aprilie 1, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Ar mai fi o intrebare: Ce ghidon de la Renthal se potriveste pe RD04? daca e si un pic mai inalt e la fix! Am citit pe diverse forumuri ca Renthal Dakar High e super misto, insa nu il gasesc la ei in catalog dupa numele asta. Acuma... nu stiu cat si daca te ajuta: Eu am montat pe RD07 un ghidon mai lat, de 900 mm, si a fost nicicum Aduca mi-a intins toate cablurile la maxim, pozitia nu era mai buna Cand ajung acasa ma uit mai exact, inca mai am ghidonul, e german dar nu cred ca e Renthal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Uau ce complicata e toba! revenind la nenorocitele alea de simeringuri de la roata spate, 0,2 ala e moft(skf intra fix, relativ usor, nu joaca, fartec intra ceva mai greu, cele comercializate de rolling nu le-am incercat dar fata de cele ce le-am avut pe acasa is intre skf si fartec ca finete) . singurul lucru pentru care as lua oem ar fi faptul ca simeringurile oem au 3 buze(ultima cea cu arc) in total fata de 1 cat au astea aftermarket. imi recomanda si mie o solutie inteligenta pentru placa asta am consumat neuronii si tot ce iese din mainile mele e complicat si expensive! am inspectat si eu axul ca m-a pus pe ganduri poza aia horror. si am gasit topicul asta la englezi http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/1...shaft-wear.html .daca intere pe cineva era unul care a pus poxipol / ceva loctita groasa ca sa reduca uzura! zicea omu ca a mers! l-am gasit http://www.horizonsunlimited.com/hubb/repa...repair-bc-45060 ahh, de abia astept ziua de maine! acu am pus mana pe nr. rosii, numa norii astia sper sa fie trecatori she's finally ready! ahh da, si mai vreau ajutor in gasirea unui nume! mobra din avatar era Matilda, bmw-ul a fost Croco...si acuma la afrikana is fara inspiratie! caut ceva catchy gen "piei aghiuta prindemai de p*uta" . is happy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 ahh da, si mai vreau ajutor in gasirea unui nume! mobra din avatar era Matilda, bmw-ul a fost Croco...si acuma la afrikana is fara inspiratie! caut ceva catchy gen "piei aghiuta prindemai de p*uta" . is happy! Delisha: origine araba, ‘‘cea care este si care ii face pe altii fericiti” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 NHUU, numa pe mine tre sa ma fericeasca! da mi-ai dat un hint cu nume de origine africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 NHUU, numa pe mine tre sa ma fericeasca! da mi-ai dat un hint cu nume de origine africana Pai mai bine sa te faca fericit decat sa te prinda de putza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 a mea are un nume simplu(nu ana) -tractor sau tigae...depinde de situatia in care se afla...dar o alint des si cred ca-i place. uite pedros am pus si cateva lipituri pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 NHUU, numa pe mine tre sa ma fericeasca! da mi-ai dat un hint cu nume de origine africana fain suna, dar ce zici de Aisha? Mesaj completat Asa banuiam si eu ! Mersi mult . Noroc ! Vezi ca de acolo se regleaza de fapt inaltimea spate a mobrei, nu pretensionarea! Iti spun sigur, ca eu asta am facut dupa ce am luat-o sa-mi ajunga ca lumea cizmele jos. Singurul reglaj e surubul ala de pe rezervorul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Va salut. Se pare ca am ajuns in situatia de a schimba kitul de lant la RD03 Daca ati cumparat recent si puteti sa-mi sugerati locul si sa-mi spuneti si pretul, as fi foarte incantat. Va multumesc Editat Aprilie 2, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 O intrebare... Cine mai merge la tabara de enduro cu mine si cu Leo? Hai ca sunt nume mari in enduro mondial... De aceea, caut urgent Mitas E09 de spate, si filtru de ulei. Mesaj completat /index.php?...634087&st=0 Mesaj completat /index.php?...634087&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 eu as fi mers macar ca spectator daar... nah...ma bucur ca o sa am ocazia sa va descos pe voi intrebare: cum porneste motocicleta voastra dimineata, sau prima pornire din zi! eu ieri am avut ceva dificultati in a gasi reglajul relanti-ului si la pornire, si nici ce mi s-a intamplat acum 15 min nu stiu daca e ok/normal. deci: -trag socul, trag maneta ambreiaj si dau la buton - porneste imediat Dar sta la 1300-1500rpm timp de vreo 20-30 sec, apoi urca pentru vreo 40 sec la 1800 si numa bine trece minutul recomandat de tinut socul. bag usurel socul si motocicleta sta la 1000rpm si parca are nevoie de ajutor din acc(lucru recomandat de carte pana se incalzeste mototrul). trag de gaz de vreo 2, 3 ori la intervale mai lungute si relantiul se aseaza pe la 1100. dupa asta am plecat, la prima intersectie(50m) nu o murit, nici la urmatoarea. va zic de murit ca ieri imi dadea sa moara si chiar a murit dupa bagarea socului la loc multumesc anticipat! ieri am facut primii mei 150km cu afrikana, 25 singur prin oras si restul cu soata pan la socrii si inapoi(asfalt din pacate). imi place mai mult singur, mai ales ca soata ma tot f-tea la cap sa o las mai incet(vit. medie 80kmh, 3500rpm). pe distanta asta am scos un consum de 6% are un cuplu fenomenal dar nu i-ar fi stricat a 6 treapta , imi aduce cineva aminte care era configuratia optima pentru mers pe asfalt la rd04(kit de rd07 sau pinioanele cu alt nr de dinti) @tibi- cel mai ieftin am vazut kituri de lant pe ebay, DID in special. pe louis nu mai vad kit regina care era parca 130e, si mai e un user ce are la semnatura niste zale si zice colorata-i gata(zic ca ar fi importatori de nush care) si o poza mai explicita cu placa mea givi ce nu pusca cu suportul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 eu as fi mers macar ca spectator daar... nah...ma bucur ca o sa am ocazia sa va descos pe voi intrebare: cum porneste motocicleta voastra dimineata, sau prima pornire din zi! eu ieri am avut ceva dificultati in a gasi reglajul relanti-ului si la pornire, si nici ce mi s-a intamplat acum 15 min nu stiu daca e ok/normal. deci: -trag socul, trag maneta ambreiaj si dau la buton - porneste imediat Dar sta la 1300-1500rpm timp de vreo 20-30 sec, apoi urca pentru vreo 40 sec la 1800 si numa bine trece minutul recomandat de tinut socul. bag usurel socul si motocicleta sta la 1000rpm si parca are nevoie de ajutor din acc(lucru recomandat de carte pana se incalzeste mototrul). trag de gaz de vreo 2, 3 ori la intervale mai lungute si relantiul se aseaza pe la 1100. dupa asta am plecat, la prima intersectie(50m) nu o murit, nici la urmatoarea. va zic de murit ca ieri imi dadea sa moara si chiar a murit dupa bagarea socului la loc multumesc anticipat! ieri am facut primii mei 150km cu afrikana, 25 singur prin oras si restul cu soata pan la socrii si inapoi(asfalt din pacate). imi place mai mult singur, mai ales ca soata ma tot f-tea la cap sa o las mai incet(vit. medie 80kmh, 3500rpm). pe distanta asta am scos un consum de 6% are un cuplu fenomenal dar nu i-ar fi stricat a 6 treapta , imi aduce cineva aminte care era configuratia optima pentru mers pe asfalt la rd04(kit de rd07 sau pinioanele cu alt nr de dinti) @tibi- cel mai ieftin am vazut kituri de lant pe ebay, DID in special. pe louis nu mai vad kit regina care era parca 130e, si mai e un user ce are la semnatura niste zale si zice colorata-i gata(zic ca ar fi importatori de nush care) si o poza mai explicita cu placa mea givi ce nu pusca cu suportul original Suna-ma luni, si daca o sa stau bine cu timpul, treci pe la mine, si vedem ce putem face cu placa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 as merge eu la Craiova dar nu prea cred ca o sa am destui bani sa platesc si taxa si gazul (cazarea le cort) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 De aceea, caut urgent Mitas E09 de spate, si filtru de ulei. Am eu un Champion. Daca vrei ti-l trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon csteli-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon csteli-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central(ebay.de) si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon cstelia-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central(ebay.de) si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon cstelia-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central(ebay.de) si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon cstelia-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Mesaj completat fuck, ce-i cu atatea posturi, nici as tare nu vreu sa ma laud! -nenea moderatoru! s'il vous plaît! Mesaj completat ERROR: vroiam sa spun ca OMOLOGAREA CU ITP ESTE 491 ron! scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central(ebay.de) si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon cstelia-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Mesaj completat fuck, ce-i cu atatea posturi, nici as tare nu vreu sa ma laud! -nenea moderatoru! s'il vous plaît! Mesaj completat ERROR: vroiam sa spun ca OMOLOGAREA CU ITP ESTE 491 ron! scuze Pune te rog niste poze cu crash barul si eventula ceva preturi eu pornesc motorul cu jumate soc pana se incalzeste si fara scos cand ma grabesc dar o tin putin la 2000rpm cam atat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central(ebay.de) si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon cstelia-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Mesaj completat fuck, ce-i cu atatea posturi, nici as tare nu vreu sa ma laud! -nenea moderatoru! s'il vous plaît! Mesaj completat ERROR: vroiam sa spun ca OMOLOGAREA CU ITP ESTE 491 ron! scuze Pune te rog niste poze cu crash barul si eventula ceva preturi eu pornesc motorul cu jumate soc pana se incalzeste si fara scos cand ma grabesc dar o tin putin la 2000rpm cam atat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 cred ca merge misto forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 buna..caut niste gume mai de strada ..noi sau f putin rodate si pe spate sa fie de 140/80-17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 In legatura cu Mitas E09, daca nu e problema de bani poti sa incerci metzler karoo 2, sunt cam scumpe avand in vedere ca nu duc mai mult de 3000-4000km dar calca super bine in teren si au o extraordinar de buna aderenta pe asfalt din punctul meu de vedere (inclusiv pe ud, s-au dovedit foarte iertatoare chiar si pe asfalt acoperit cu 2 cm de zapada ) in alta ordine de idei se pare ca o sa particip si eu la tabara de rally-raid sper sa ne vedem acolo, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Ma duc la salonul moto in weekend sa imi caut cauciucuri. Poate gasesc si un sef de pe la Chemtraders, sau poate vreun reprezentant Mitas. Abia astept sa le povestesc cate ceva despre promtitudine. Am comandat cauciucuri Mitas E09 in august 2010, si de fiecare data cand am sunat, ba nu descarcasera camionul, ba erau pe drum... Nici azi nu au sosit. Am trecut pe la ei, si incercau sa ma convinga ca desi am comandat E09, mie imi trebuie E08, si ca ala e singurul pe care il au in stoc. Sa zica merci ca nu aveam nici o arma in masina. Azi am mai primit un telefon care m-a bucurat mult. E gata carena de Africa Queen. Maine o vopseste si mi-o expediaza. Mi-am gasit si doua faruri cu lupa, unul de la un A4 si unul de Fiat, asa ca am mai rezolvat o problema. Axul pentru jugurile de Ktm e la strungar, si dupa ce verific ca totul e ok, o sa mai fac 2 pentru eventualii doritori. Tot cu ocazia asta am mai facut si niste bucsi si axuri pentru cricuri centrale de RD07. Arcuri pentru cricuri am gasit tot la dezmembrari auto, de la sabotii de frana. Am comandat si placute si filtru la Romimoto, si mi-au promis ca le primesc luni. Doru mi-a promis ca imi trimite placutele sa le am in caz ca nu imi sosesc acelea la timp, si am spalat si filtrul de ulei K&N cu niste benzina si solutie de carburatoare, si in caz extrem o sa il folosesc pe acela la schimbul de ulei. Deci mergem la tabara de enduro!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.