dracones Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda. nu comentez , eu am luat de la el bord complet , faruri si alte maruntisuri cu banii jos. Adauga aici si contactele imperfecte/oxidate de la mufa cu cele 3 fire galbene. Multi posesori de AT fac o modificare la faruri, in sensul ca leaga si al doilea far pe faza scurta. Rezulta consum dublu....(consumul dublu nu inseamna neparat o treaba rea (se stie ca, surplusul tiristorilor este pus la masa si disipat prin caldura radiatorului)deci.... 2 faruri faza scurta , 2 faruri faza lunga cu relee de protectie comanda de pe vechile faruri si legaturile direct de pe baterie halogene 55/60 releu torumax 3 ani de zile 30k inca rezista(fara nici un radioator sau giumbuslucuri) Erata : parere persoanala verificata pe motocicleta din dotare. ps toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pretinde seriozitate, dar nu ofera seriozitate. Inca un om al carui numar de telefon il sterg din agenda. din pacate si eu am vorbit degeaba cu el... in alta ordine de idei, am o roata spate de transalp cu tot cu disc, de dat, pe mine interesandu-ma una spate de rd04 sau discurile de frana pt africanuta mea, ca deja le-a cam papat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 din pacate si eu am vorbit degeaba cu el... in alta ordine de idei, am o roata spate de transalp cu tot cu disc, de dat, pe mine interesandu-ma una spate de rd04 sau discurile de frana pt africanuta mea, ca deja le-a cam papat.. Pune o poza si un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Salutare, Dupa tura hard facuta la Nadrag, m-am ales cu o mica problema la axul schimbatorului de viteze. S-a strambat cu cateva grade spre spate. Nu curge ulei pe langa simering, functioneaza ok, dar e stramb. Se poate forta si indrepta la loc fara sa desfac motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Salutare, Dupa tura hard facuta la Nadrag, m-am ales cu o mica problema la axul schimbatorului de viteze. S-a strambat cu cateva grade spre spate. Nu curge ulei pe langa simering, functioneaza ok, dar e stramb. Se poate forta si indrepta la loc fara sa desfac motorul? daca e axul , lasa-l asa, daca e doar schimbatorul in sine, il poti indrepta, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 lasa-l asa! pune o poza si zi-ne cum ai reusit sa iei o lovitura in zona aia de s-a strambat axul.e destul de protejata zona si levierul e dintrun metal f moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 lasa-l asa! pune o poza si zi-ne cum ai reusit sa iei o lovitura in zona aia de s-a strambat axul.e destul de protejata zona si levierul e dintrun metal f moale Pai sincer, nu-mi aduc aminte sa il fi lovit...Nu am scapat africana jos, doar ca la un moment dat m-am spijinit, cand coboram pe un sleau adanc in noroi, pe partea stanga. Chiar daca fac o poza, nu cred ca relevant. Axul, la iesire prin capacul pinionului, se atinge de respectivul capac in spre spatele motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 capacul ala la mine statea fix, dupa ce am mesterit la bascula, am curatat lantul bla bla joaca la greu(nu-i gasesc deloc pozitia) asa cha...daca nu e stramb din blocul motor nu-ti bate capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 capacul ala la mine statea fix, dupa ce am mesterit la bascula, am curatat lantul bla bla joaca la greu(nu-i gasesc deloc pozitia) asa cha...daca nu e stramb din blocul motor nu-ti bate capul Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva? Se poate umbla la el fara sa desfac motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Stie cineva care sunt valorile de compresie la rd07 de nou, si care e limita service? Compresia se masoara la rece din cate stiu? poate confirma cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 gasesti in manualul de reparatie: http://dl.transfer.ro/transfer_ro-13jun-fd7dd09db00f7f5.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva? Se poate umbla la el fara sa desfac motorul? hmmm, din ce zici tu si cum se prezinta piesa http://advrider.com/forums/showthread.php?t=696730 eu vad asa: -axul e facut dintr-un material moale ca in cazul unei cazaturi sa absoarbe socul si sa se indoaie(si evident sa-l tragi la loc sa ajungi acasa sau din africa inapoi in europa) sau... dha nu cred ca e asa moale...eu cred ca acum ai observat aceasta particularitate a mobrei tale hai sa ne vedem , desfacem acolo, comparam si vedem dupa dha iti sic de pe acum ca nu e nici macar bubita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Din pacate se vede ca e stramb. Capacul e prins in doua surunuri, e fix iar axul freaca in capac...Pedala e intacta. Mi-e cam frica sa-l fortez sa-l indrept. Daca se rupe? Sau poate sa rupa altceva? Se poate umbla la el fara sa desfac motorul? Eu zic sa-l lași ASA sezonul acesta ca exista posibilitatea sa se rupă la indreptare si dacă te deranjează poziția schimbatorului mai bine indoi un pic pedala si ți-o aduci in poziția dorita si la iarna ai timp pt făcut reparatia!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 hmmm, din ce zici tu si cum se prezinta piesa http://advrider.com/forums/showthread.php?t=696730 eu vad asa: -axul e facut dintr-un material moale ca in cazul unei cazaturi sa absoarbe socul si sa se indoaie(si evident sa-l tragi la loc sa ajungi acasa sau din africa inapoi in europa) sau... dha nu cred ca e asa moale...eu cred ca acum ai observat aceasta particularitate a mobrei tale hai sa ne vedem , desfacem acolo, comparam si vedem dupa dha iti sic de pe acum ca nu e nici macar bubita drace... vroiam sa dau linku asta http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1990-italy_model7033/partslist/E__1600.html studiind poze samd vreau s-a stiu cum pot schimba simeringul de la axul schimbatorului(evident ca voi fi bland si voi avea grija dar la ce surprize sa ma astept) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Pune o poza si un pret scuze pt intarziere..5 mil lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutare tuturor, In procesul de verificare si readucere la zilele de glorie a noii achizitii am hotarat ca fiind deja la roti sa ii schimb toti rulmentii. Am hotarat sa folosesc SKF si am gasit pe ATiC si niste coduri 6203-2RS1/C3 => 3 bucati 6303-2RS1/C3 => 1 bucata 6204-2RS1/C3 => 1 bucata. Ceea ce nu mi a fost foarte clar este ce tipuri de semeringuri sa folosesc. Vreau sa mi le scrie si mie cineva aici ca la omul ingramadit, valoari, pe ce roata se pune si cantitatea.... asa clar ca pentru mintea mea . Si inca ceva....aveti idee inafara de Romimoto de unde as putea lua un set de amortizoare de cauciuc pentru roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Mai, cred ca te ajut eu cu pinionul ala. Caut de multa vreme unul cu 15 sa vad cum e treaba. Nu ma pasioneaza viteza, ci forta la roata. Ia sa imi dai si mie un mesaj cu numarul tau sa vorbim. Leo merge de ceva vreme cu pompa de benzina de scuter, si nu are nici o problema. Trage de rupe, asigura debitul necesar... si costa 35 de ron. Da-mi si mie un numar de telefon sau un e-mail al lui Leo sa vorbesc si eu cu el sa-mi zica si mie cateva detalii despre pompa de scuter. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutare tuturor, In procesul de verificare si readucere la zilele de glorie a noii achizitii am hotarat ca fiind deja la roti sa ii schimb toti rulmentii. Am hotarat sa folosesc SKF si am gasit pe ATiC si niste coduri 6203-2RS1/C3 => 3 bucati 6303-2RS1/C3 => 1 bucata 6204-2RS1/C3 => 1 bucata. Ceea ce nu mi a fost foarte clar este ce tipuri de semeringuri sa folosesc. Vreau sa mi le scrie si mie cineva aici ca la omul ingramadit, valoari, pe ce roata se pune si cantitatea.... asa clar ca pentru mintea mea . Si inca ceva....aveti idee inafara de Romimoto de unde as putea lua un set de amortizoare de cauciuc pentru roata spate? rulmentii vin cate unul din fiecare pe roata spate si 2 la fel pe fata. simeringuri: 1x 28-47.2-7 + 1x 25-42-7 spate 1x 28-42-8 + 1x 45-55-5 fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salutare tuturor, In procesul de verificare si readucere la zilele de glorie a noii achizitii am hotarat ca fiind deja la roti sa ii schimb toti rulmentii. Am hotarat sa folosesc SKF si am gasit pe ATiC si niste coduri 6203-2RS1/C3 => 3 bucati 6303-2RS1/C3 => 1 bucata 6204-2RS1/C3 => 1 bucata. Ceea ce nu mi a fost foarte clar este ce tipuri de semeringuri sa folosesc. Vreau sa mi le scrie si mie cineva aici ca la omul ingramadit, valoari, pe ce roata se pune si cantitatea.... asa clar ca pentru mintea mea . Si inca ceva....aveti idee inafara de Romimoto de unde as putea lua un set de amortizoare de cauciuc pentru roata spate? http://www.moto-travel.ro/xrv/forum/viewtopic.php?f=6&t=45 ,ebay e cel mai ieftin sau ar mai merge dillypoint.ro, romimoto mi se pare ca a urcat preturile tare mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) Multumesc frumos, Am vrut si eu releu de la Ignitech, a vorbit Marius cu ei. Problema este ca au cerut imagini cu conectorii, care conectori nu-i mai am ca au fost prajiti si acum sunt puse firele pe direct. Tu cum ai facut comanda, le-ai trimis imagini cu conectorii ? Din cate am inteles, releele de la Ignitech nu sunt gaurite pentru a le putea prinde pe motocicleta. Ai vorbit cu ei despre asta ? Vreau si eu un releu nou la un pret decent fiindca nu gasesc decat de la 700 lei in sus. Tocmai mi-a venit releul de la Ignitech. ARE găuri pentru fixare. Nu pot confirma momentan dacă distanța e identică cu găurile de la releul original. Pare foarte bine făcut. Partea bună e că are radiator de aluminiu ceea ce duce la un transfer de căldură mult mai bun. Referitor la mufe... Am căutat o poză cu releul original Âşi mufele lui Âşi le-am dat-o băieților. (e plin netu de asemenea poze). Dacă vrei fără mufe.... poți să ceri fără mufe. Dacă vrei alte mufe... ceri alte mufe. Observație: Releul original e cu 6 fire. Ăsta e cu 5 fire. Deci un fir de la motocicletă v-a rămâne în aer... dar aÂşa este gândit sistemul ăsta de încărcare. Deci nu sunt probleme. Editat Iunie 15, 2011 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Tocmai mi-a venit releul de la Ignitech. ARE găuri pentru fixare. Nu pot confirma momentan dacă distanța e identică cu găurile de la releul original. Pare foarte bine făcut. Partea bună e că are radiator de aluminiu ceea ce duce la un transfer de căldură mult mai bun. Referitor la mufe... Am căutat o poză cu releul original Âşi mufele lui Âşi le-am dat-o băieților. (e plin netu de asemenea poze). Dacă vrei fără mufe.... poți să ceri fără mufe. Dacă vrei alte mufe... ceri alte mufe. Observație: Releul original e cu 6 fire. Ăsta e cu 5 fire. Deci un fir de la motocicletă v-a rămâne în aer... dar aÂşa este gândit sistemul ăsta de încărcare. Deci nu sunt probleme. Banuiesc ca ai RD04 fiindca releul de pe RD07 din 1993 are 7 fire: 3 galbene, 2 verzi si 2 rosii ( ii rog pe cei care stiu altfel sa ma corecteze ). Lasa-mi si mie un numar de telefon sa ne intelegem mai bine sau suna-ma la 0764493249. Stie cineva cum pot scoate rugina din rezervor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 pai e procesul ala chimic numit nush cum! ceva cu electro la inceput sau varianta clasica, iei una bucata culturist , una bucata rezervor si vreo cateva cartuse de vanatoare la care le scoti alicelele si amesteci bine! gasit! /index.php?/topic/365472-cum-se-curata-un-rezervor-de-rugina/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) Banuiesc ca ai RD04 fiindca releul de pe RD07 din 1993 are 7 fire: 3 galbene, 2 verzi si 2 rosii ( ii rog pe cei care stiu altfel sa ma corecteze ). Lasa-mi si mie un numar de telefon sa ne intelegem mai bine sau suna-ma la 0764493249. Stie cineva cum pot scoate rugina din rezervor ? Ai dreptate referitor la culori Âşi numărul de fire. Faza e că firele sunt dublate pentru mai mult curent... deci să zic că nu m-am exprimat eu corect... Mai concret RD04 ~~~~ http://images.wemoto.com/full/REGULATOR_RECTIFIER/10010497.jpg -3 galbene -2 rosii -2 verzi -1 negru (acesta v-a ramane in aer in cazul releului produs de Ignitech) RD07 ~~~~ http://images.wemoto.com/med/REGULATOR_RECTIFIER/10001332.jpg -3 galbene -2 rosii -2 verzi toate firele v-or fii folosite. Releul are exact atatea fire cate are RD07 Releele vin cu mufele de care ai nevoie daca dai poza corecta cu mufele originale. Am atasat 2 poze edificatoare. Se vad si firele si gaurile de prindere OBS -> releul se poate monta pe orice tip de motocicleta. Editat Iunie 15, 2011 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Stiu ca intrebasem la un moment dat aici pe forum si acum cu ajutorul lui Cstelia (caruia vreua sa ii multumesc inca o data pe acesta cale) am aflat raspunsul. Valorile de compresie la RD07 (si tind sa cred ca sunt identice cel putin pt RD04 si RD07A) sunt: 1275kPa +/-196kPa. Mai ramane sa aflam daca valorile astea se masoara la cald sau la rece, pentru ca din ce am tot citit pe net cam toti masoara la cald, si si in manualul de la transalp (fosta motocicleta) se specifica a se incazi motorul pana la temperatura optima. Si inca o chestie, are cineva o interpretare pentru acel +/- 196 (cca 2 bari). Ce inseamna acest plus minus, interval tolerat la motor "de nou"?, imi pare totusi prea mare intervalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 -3 galbene Alea creaza probleme Mare-mare-mare atentie la contactul din mufa respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.