Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salutare!

 

Am hotarat pana la urma sa ne urnim si noi in ceea ce priveste adunarea de la Rasnov :D asa ca avem nevoie de o lista de participanti pentru a cunoaste numarul de oameni pe care ne bazam.

 

Va rog sa incepeti o lista pentru tricouri, deoarece acestea trebuie comandate din timp. Pretul nu il stiu inca, dar nu va trece de 30 ron din cate m-a asigurat tipa de la care le comand.

 

1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem.

 

2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem

Editat de CipriAT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma tot uit dupa povestiri si poze de la Mihutz dar nu gasesc.

Mai ai si tu un pic rabdare :-) Promit ca pana la sfarsitul saptamanii pun cateva poze :friends:

 

Salutare!

 

Am hotarat pana la urma sa ne urnim si noi in ceea ce priveste adunarea de la Rasnov :D asa ca avem nevoie de o lista de participanti pentru a cunoaste numarul de oameni pe care ne bazam.

 

Va rog sa incepeti o lista pentru tricouri, deoarece acestea trebuie comandate din timp. Pretul nu il stiu inca, dar nu va trece de 30 ron din cate m-a asigurat tipa de la care le comand.

 

Pana la lista cu tricouri, poate bagati ceva detalii legate de locatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Boier, din cate imi amintesc eu din posturile demult apuse tu ar fi trebuit s-o modifici putin pe Reta. Trebuia s-o inzestrezi cu niste piese de KTM, suspensie fata si etc. Din cate imi amintesc ar fi trebuit sa faci asta impreuna cu Catalin.

Ai renuntat, sau ai amanat ? Nu ma intelege gresit, e foarte tare si "frogu'".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io as veni, dar mi-e frica ca Andry ma va trimite acasa cu trenul :grinbandit:

 

 

sesizez o oarecare urma de tranzactie.....

 

eu din posturile demult apuse tu ar fi trebuit s-o modifici putin pe Reta. Ai renuntat, sau ai amanat ?

 

S-a lasat inspirat de prototiptilul meu si acum regandeste planurile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sesizez o oarecare urma de tranzactie.....

 

 

A fost, acum au rămas doar urmele :)

 

Crashbar de vânzare - cineva, undeva ? Multe modele am văzut, nici unul nu m-a mulțumit complet dpdv al prinderilor sau protectiei.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD. cel pe care-l am ca design ok, ca acces la mobra ok, ca protectie ok(testat). sunt curios de urmatorul lor design deoarece am decis sa-l schimb pe acesta cu toate ca si-a facut treaba si tranta a fost serioasa pt mobra si pt mine (sia cuam am galma pe os si doare ca dracud aca ating zona)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost, acum au rămas doar urmele :)

 

Crashbar de vânzare - cineva, undeva ? Multe modele am văzut, nici unul nu m-a mulțumit complet dpdv al prinderilor sau protectiei.

Pai treci pe la Codlea cu negresa (africana) sa vedem daca te multumeste un crash bar facut de mine pe genunchi .

Mai am unul de transalp si din ce am vazut se potrivesc prinderile .sigur te tine la mai multe trante decat ti-ai propus tu sa iei anu' asta . :hurt: ologu pixdi :blbl:

post-62561-0-09371200-1340288389_thumb.jpg

post-62561-0-46240900-1340288413_thumb.jpg

Editat de RomiC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD au următoarele crashuri pentru RD07 : http://www.heavyduties.ro/fgrd07/rd07cb.html

 

Primul, cam mic ca Âşi suprafață. Al doilea are tot două prinderi, prea puține dpmdv pentru suprafață pentru care este conceput să o acopere, iar cel de-al treilea este pentru look Âşi atât.

 

Până acum modelul Givi mi-a plăcut cel mai mult, dar am avut un astfel de crashbar pe Transalp Âşi la două trânte pe asfalt la ~20km/h s-au îndoit indeajuns încât să-mi crape carena ( de fiecare dată, nu amândouă trântele au contribuit la aceaÂşi crăpătură ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem.

 

2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem

 

3. Andry 1x S barb. + Fomeia 1x S fem.

 

Mai baieti, treaba e serioasa, acum ca l-am informat si pe Mihutz77 de locatie, chiar va rog sa continuati lista pentru a sti in mare macar, numarul de participanti.

 

Luni trebuie sa dau comanda la tricouri.

 

Deci pana atunci ar cam trebui sa stiu cate sa comand.

 

O seara buna!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar de vânzare - cineva, undeva ? Multe modele am văzut, nici unul nu m-a mulțumit complet dpdv al prinderilor sau protectiei.

 

Hepco & Becker

Vrei sa pui crashbar la scuter?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca vad ca nu tare va inghesuiti am zis sa va arunc o mica momeala din tura noastra de ieri in recunoasterea traseului. :D

 

Daca nu va place peisajul, sigur o sa va incante Gabitza cantand din frunza la coada "vacii" :D

 

Editat de CipriAT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem.

 

2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem

 

3. Andry 1x S barb. + Fomeia 1x S fem.

 

4. Boieru' 2buc XXl de mascul dominant si 1buc S de dama pt Roxi

 

Am inceput reparatiile. Dupa ce am polizat ce mai ramasese din suportul original, am construit unul nou mai rezistent.

post-3626-0-59276200-1340316739_thumb.jpg

post-3626-0-78401300-1340316770_thumb.jpg

post-3626-0-55916800-1340316782_thumb.jpg

post-3626-0-60221400-1340316795_thumb.jpg

post-3626-0-55797200-1340316807_thumb.jpg

post-3626-0-25003000-1340316821_thumb.jpg

post-3626-0-06201000-1340316832_thumb.jpg

post-3626-0-81641700-1340316846_thumb.jpg

post-3626-0-86190900-1340316860_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cstelia, pe xrv.ro a ramas povestea neterminata, mai pune macar 2-3 poze sa vedem si noi de unde vine inspiratia.

 

Da domnule Boier, asta era momentul mult asteptat. Sa vedem acum cum o sa iasa. In momentul de fata camera aia web din garajul tau "face toti banii" :)).

Spor la treaba! Tine-ne curentati.

 

Andry, destul de ciudat, prima data trusa de scule, acum crash-uri. Nu m-as mira pe viitor sa licitezi cu mine pentru capacul de la motor. Unde vrei sa pui crash-urile alea ?

Tu vrei sa dai cu africana de undeva de sus si sa nu se ti se indoaie crash-urile, ceva trebuie sa se indoaie nu ?

 

Eu cand am indoit cras-bar-urile HD de pe transalp, cat sa-mi ajunga la carene, mi-am indoit si clavicula ( nu eram pe strada, eram bezmetic ). Cred ca atunci cand ti se indoaie cras-bar-urile atat de tare cat sa-ti sparga plasticele, pana sa ajungi sa te gandesti la motocicleta, ar mai fi ceva.

Si iti spun eu sigur, sigur - crash-bar-urile nu se indoaie cand iti cade motocicleta "din mana".

Cred ca inainte de "crash-urile minune" iti trebuie cauciucuri bune si putina manuta.

Eu le-am luat tot in ordine inversa, crash-uri apoi cauciucuri si la manuta n-am ajuns inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai era pe XRV.ro un proiect, vroia omu' să-Âşi construiască o AT din bucăți, cam aÂşa fac Âşi eu :scratch:

 

Pe asfalt se îndoaie uÂşor crashbarul indiferent de poziția in care cazi ( odată am aterizat în picioare, lăsând motocicleta să se tot ducă de pământ Âşi odată m-am tăvălit Âşi eu doi metri, dar nici țoalele nu au avut de suferit ). Nu te mira, că nu se Âştie ce ne-aÂşteaptă după colț :moron:

 

Nu e problemă de cauciucuri, de mânuță nu prea mare ( n-am multă experiență dar oi încerca să suplinesc cu încă o pereche de o.O pentru care o să-mi fac transplant pe 31 iunie ) dar problema apare la înălțime, n-am nici 170cm Âşi-apăi mai sunt si Âşanțuri, gropi Âşi alte cele unde nici cu slujbe n-ajung la pământ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e rolul crasbar-ului, sa se indoaie la impact. Ai de ales... Crashbar-ul sau cadrul, depinde acum ce consideri ca e mai important... Ma duc in garaj ca am treaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e rolul crasbar-ului, sa se indoaie la impact.

 

 

De acord, însă antevorbitorul meu e de părere că un crashbar rezistă mult mai mult decât este conceput, afirmând că în cazul în care crashbarul se îndoaie îndeajuns de mult încât să atingă carenele, atunci cea mai mare grijă ar trebui să o ai pentru tine Âşi nu pentru mobră ( adicătelea ai avut un accident puternic Âşi te-ai fi lovit Âşi tu ).

 

Nu am căutat crashbar de 1.5", ci doar unul care să imi convină dpdv al suprafeței acoperite Âşi poate cel mai important, să aibă puncte de prindere plasate cât mai cu cap Âşi cât mai multe. AceaÂşi forță distribuită pe o suprafață mai mare de cadru se distribuie mai uniform, asta urmăresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu ca la teorie sunt printre primii....Andry....afirmatia ta e total fondata (AceaÂşi forță distribuită pe o suprafață mai mare de cadru se distribuie mai uniform) insa de ceea ce trebuie sa tii seama este ca energia impactului e de preferat sa se piarda in deformare de crashbar decat sa se duca in cadru. Daca ai ai vezi crash uri prinse in suruburile de la scut, ai sa vezi si moticiclete cu acele urechi rupte....la fel si cele de la radiator - am vazut prindere de radiator rupta...fix din cauza crash ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...