CipriAT Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Salutare! Am hotarat pana la urma sa ne urnim si noi in ceea ce priveste adunarea de la Rasnov asa ca avem nevoie de o lista de participanti pentru a cunoaste numarul de oameni pe care ne bazam. Va rog sa incepeti o lista pentru tricouri, deoarece acestea trebuie comandate din timp. Pretul nu il stiu inca, dar nu va trece de 30 ron din cate m-a asigurat tipa de la care le comand. 1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem. 2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem Editat Iunie 20, 2012 de CipriAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 ma tot uit dupa povestiri si poze de la Mihutz dar nu gasesc. Mai ai si tu un pic rabdare :-) Promit ca pana la sfarsitul saptamanii pun cateva poze Salutare! Am hotarat pana la urma sa ne urnim si noi in ceea ce priveste adunarea de la Rasnov asa ca avem nevoie de o lista de participanti pentru a cunoaste numarul de oameni pe care ne bazam. Va rog sa incepeti o lista pentru tricouri, deoarece acestea trebuie comandate din timp. Pretul nu il stiu inca, dar nu va trece de 30 ron din cate m-a asigurat tipa de la care le comand. Pana la lista cu tricouri, poate bagati ceva detalii legate de locatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 cand e intalnirea la Rasnov? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Locatia Rasnov .."Coltii Cheii" !!6-8 iulie!! Editat Iunie 20, 2012 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem. 2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem 3. Andry 1x S barb. + Fomeia 1x S fem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Domnule Boier, din cate imi amintesc eu din posturile demult apuse tu ar fi trebuit s-o modifici putin pe Reta. Trebuia s-o inzestrezi cu niste piese de KTM, suspensie fata si etc. Din cate imi amintesc ar fi trebuit sa faci asta impreuna cu Catalin. Ai renuntat, sau ai amanat ? Nu ma intelege gresit, e foarte tare si "frogu'". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Locatia Rasnov .."Coltii Cheii" !!6-8 iulie!! Io as veni, dar mi-e frica ca Andry ma va trimite acasa cu trenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Poți veni fără frică, vorba-i vorbă la mine ( adică pleci acasă tot pe mobră ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Oqkoq, tu ai camera web la mine in garaj? O sa pun poze in curand cu transformarea Retei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Oqkoq, tu ai camera web la mine in garaj? Pai ce? tu credeai ca pata aceea negra din stanga portii e un surub? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Io as veni, dar mi-e frica ca Andry ma va trimite acasa cu trenul sesizez o oarecare urma de tranzactie..... eu din posturile demult apuse tu ar fi trebuit s-o modifici putin pe Reta. Ai renuntat, sau ai amanat ? S-a lasat inspirat de prototiptilul meu si acum regandeste planurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) sesizez o oarecare urma de tranzactie..... A fost, acum au rămas doar urmele Crashbar de vânzare - cineva, undeva ? Multe modele am văzut, nici unul nu m-a mulțumit complet dpdv al prinderilor sau protectiei. Editat Iunie 21, 2012 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 HD. cel pe care-l am ca design ok, ca acces la mobra ok, ca protectie ok(testat). sunt curios de urmatorul lor design deoarece am decis sa-l schimb pe acesta cu toate ca si-a facut treaba si tranta a fost serioasa pt mobra si pt mine (sia cuam am galma pe os si doare ca dracud aca ating zona) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) A fost, acum au rămas doar urmele Crashbar de vânzare - cineva, undeva ? Multe modele am văzut, nici unul nu m-a mulțumit complet dpdv al prinderilor sau protectiei. Pai treci pe la Codlea cu negresa (africana) sa vedem daca te multumeste un crash bar facut de mine pe genunchi . Mai am unul de transalp si din ce am vazut se potrivesc prinderile .sigur te tine la mai multe trante decat ti-ai propus tu sa iei anu' asta . ologu pixdi Editat Iunie 21, 2012 de RomiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 HD au următoarele crashuri pentru RD07 : http://www.heavyduties.ro/fgrd07/rd07cb.html Primul, cam mic ca Âşi suprafață. Al doilea are tot două prinderi, prea puține dpmdv pentru suprafață pentru care este conceput să o acopere, iar cel de-al treilea este pentru look Âşi atât. Până acum modelul Givi mi-a plăcut cel mai mult, dar am avut un astfel de crashbar pe Transalp Âşi la două trânte pe asfalt la ~20km/h s-au îndoit indeajuns încât să-mi crape carena ( de fiecare dată, nu amândouă trântele au contribuit la aceaÂşi crăpătură ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem. 2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem 3. Andry 1x S barb. + Fomeia 1x S fem. Mai baieti, treaba e serioasa, acum ca l-am informat si pe Mihutz77 de locatie, chiar va rog sa continuati lista pentru a sti in mare macar, numarul de participanti. Luni trebuie sa dau comanda la tricouri. Deci pana atunci ar cam trebui sa stiu cate sa comand. O seara buna!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Crashbar de vânzare - cineva, undeva ? Multe modele am văzut, nici unul nu m-a mulțumit complet dpdv al prinderilor sau protectiei. Hepco & Becker Vrei sa pui crashbar la scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Pentru ca vad ca nu tare va inghesuiti am zis sa va arunc o mica momeala din tura noastra de ieri in recunoasterea traseului. Daca nu va place peisajul, sigur o sa va incante Gabitza cantand din frunza la coada "vacii" Editat Iunie 21, 2012 de CipriAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 1. CipriAT 1xL barb. + Romina 1xS fem. 2. Rul 1x XL barb. + Irina 1x M fem 3. Andry 1x S barb. + Fomeia 1x S fem. 4. Boieru' 2buc XXl de mascul dominant si 1buc S de dama pt Roxi Am inceput reparatiile. Dupa ce am polizat ce mai ramasese din suportul original, am construit unul nou mai rezistent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cstelia, pe xrv.ro a ramas povestea neterminata, mai pune macar 2-3 poze sa vedem si noi de unde vine inspiratia. Da domnule Boier, asta era momentul mult asteptat. Sa vedem acum cum o sa iasa. In momentul de fata camera aia web din garajul tau "face toti banii" ). Spor la treaba! Tine-ne curentati. Andry, destul de ciudat, prima data trusa de scule, acum crash-uri. Nu m-as mira pe viitor sa licitezi cu mine pentru capacul de la motor. Unde vrei sa pui crash-urile alea ? Tu vrei sa dai cu africana de undeva de sus si sa nu se ti se indoaie crash-urile, ceva trebuie sa se indoaie nu ? Eu cand am indoit cras-bar-urile HD de pe transalp, cat sa-mi ajunga la carene, mi-am indoit si clavicula ( nu eram pe strada, eram bezmetic ). Cred ca atunci cand ti se indoaie cras-bar-urile atat de tare cat sa-ti sparga plasticele, pana sa ajungi sa te gandesti la motocicleta, ar mai fi ceva. Si iti spun eu sigur, sigur - crash-bar-urile nu se indoaie cand iti cade motocicleta "din mana". Cred ca inainte de "crash-urile minune" iti trebuie cauciucuri bune si putina manuta. Eu le-am luat tot in ordine inversa, crash-uri apoi cauciucuri si la manuta n-am ajuns inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Mai era pe XRV.ro un proiect, vroia omu' să-Âşi construiască o AT din bucăți, cam aÂşa fac Âşi eu Pe asfalt se îndoaie uÂşor crashbarul indiferent de poziția in care cazi ( odată am aterizat în picioare, lăsând motocicleta să se tot ducă de pământ Âşi odată m-am tăvălit Âşi eu doi metri, dar nici țoalele nu au avut de suferit ). Nu te mira, că nu se Âştie ce ne-aÂşteaptă după colț Nu e problemă de cauciucuri, de mânuță nu prea mare ( n-am multă experiență dar oi încerca să suplinesc cu încă o pereche de o.O pentru care o să-mi fac transplant pe 31 iunie ) dar problema apare la înălțime, n-am nici 170cm Âşi-apăi mai sunt si Âşanțuri, gropi Âşi alte cele unde nici cu slujbe n-ajung la pământ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Pai asta e rolul crasbar-ului, sa se indoaie la impact. Ai de ales... Crashbar-ul sau cadrul, depinde acum ce consideri ca e mai important... Ma duc in garaj ca am treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Ma duc in garaj ca am treaba Stim Suntem cu ochii pe tine Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Pai asta e rolul crasbar-ului, sa se indoaie la impact. De acord, însă antevorbitorul meu e de părere că un crashbar rezistă mult mai mult decât este conceput, afirmând că în cazul în care crashbarul se îndoaie îndeajuns de mult încât să atingă carenele, atunci cea mai mare grijă ar trebui să o ai pentru tine Âşi nu pentru mobră ( adicătelea ai avut un accident puternic Âşi te-ai fi lovit Âşi tu ). Nu am căutat crashbar de 1.5", ci doar unul care să imi convină dpdv al suprafeței acoperite Âşi poate cel mai important, să aibă puncte de prindere plasate cât mai cu cap Âşi cât mai multe. AceaÂşi forță distribuită pe o suprafață mai mare de cadru se distribuie mai uniform, asta urmăresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Ma bag si eu ca la teorie sunt printre primii....Andry....afirmatia ta e total fondata (AceaÂşi forță distribuită pe o suprafață mai mare de cadru se distribuie mai uniform) insa de ceea ce trebuie sa tii seama este ca energia impactului e de preferat sa se piarda in deformare de crashbar decat sa se duca in cadru. Daca ai ai vezi crash uri prinse in suruburile de la scut, ai sa vezi si moticiclete cu acele urechi rupte....la fel si cele de la radiator - am vazut prindere de radiator rupta...fix din cauza crash ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.