Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

@Andry de asta vroiam eu sa fiu ok cu suruburile ca sa nu pierd "legenda" pe drum. Vezi ca au baietii din sibiu protectiile alea pentru jambe daca vrei sa iti iei altele (ca nu cred ca le vand la bucata) http://crash-moto.eu/honda/Africa%20Twin.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stimati colegi afrikani, sunt in cautarea unei bascule de RD03(Am gasit!).

 

 

am gasit asta pe ebay.

e scump rau, 100lire. lumea le lauda ...si e un castig la groundclearence. pe mine m-ar tenta la transalp, sa-i mai lungesc fata.

In RO cine are prieteni capabili sa faca asa ceva, si cam la ce pret ?

jzu5.jpgUploaded with ImageShack.com

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superba iesire,imi pare rau ca nu am ajuns,din lipsa de timp asa ca m-am dus la Rock Weel unde mi-am lasat cauciucul de spate pe acolo,Am participat la asa zisul Skandeberg dintre motoare. Acum sunt in cautare de anvelope si nu stiu intre ce sa ma hotarasc:TKC 80 TL SAU METZLER KAROO T II.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati colegi afrikani, sunt in cautarea unei bascule de RD03(Am gasit!).

 

 

am gasit asta pe ebay.

e scump rau, 100lire. lumea le lauda ...si e un castig la groundclearence. pe mine m-ar tenta la transalp, sa-i mai lungesc fata.

In RO cine are prieteni capabili sa faca asa ceva, si cam la ce pret ?

jzu5.jpgUploaded with ImageShack.com

 

 

Sa inteleg ca vrei sa prelungesti jambele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati colegi afrikani, sunt in cautarea unei bascule de RD03(Am gasit!).

 

 

a pe mine m-ar tenta la transalp, sa-i mai lungesc fata.

 

 

Sau poti sa schimbi toata fata , de la suzuki dr 650 rs sau rse.

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai toate cotele si schita , pot intreba la strungarul de la noi de la lucru . Poate se poate face . In schimb , mie imbinarile astea la jambe . . . nu-mi inspira incredere . Nu stiu de ce , dar sunt putin reticent la rezistenta unei imbinari intr-un punct de rezistenta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti sa schimbi toata fata , de la suzuki dr 650 rs sau rse.

 

De ce? Au acelasi diametru.

 

sunt putin reticent la rezistenta unei imbinari intr-un punct de rezistenta .

 

Good point

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este testata de baietii din UK si pe teren si pe track. Nu au nici pe draq, dispersia fortelor este longitudinal si prea putin orizontal ca sa cedeze.

Chiar ridica botul mobrei

20n3.jpgUploaded with ImageShack.com

lch2.jpgUploaded with ImageShack.com

zt2m.jpgUploaded with ImageShack.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MAchine & Arthu _TM: Jamba se numeste partea inferioara a unui telescop fata. Si numai la furcile normale, nu USD. ;)

 

@neagu: TKC 80

 

De asta vi se spune " Profesorul " :) . Am sesizat si eu acum :) . Vorbim de una si ne uitam la alta . . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MAchine & Arthu _TM: Jamba se numeste partea inferioara a unui telescop fata. Si numai la furcile normale, nu USD. ;)

La astea parca le zice pahare. Jambe eu le zic la alea lucioase. Sus la normale si jos la USD. Oricum , chestia cu forte doar in lungul telescoapelor nu o cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva: pompa vacumatica de benzina de XTZ660 Tenere functioneaza la Africane? Ma gandesc ca un cilindru de 375cc de la Africana nu are compresia celui de 660cc de la Tenere si, prin urmare, nu asigura vacuumul necesar. Trebuie pompa de motor de 375cc sau mai mic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Si-a pus cineva pompa vacumatica? Ce probleme a intampinat? Vacuumul se ia de la unul din surubelele de la intrarea in chiulasa, cu un stutz adaptat?

E vorba despre RD04.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de acolo se ia vacumuul. Ştuţul are diametrul de 5mm, iar unii l-au confecţionat din ţeavă de frână auto ( se găseşte şi la Dacie ).

Probleme nu s-au raportat, numai ghinionul pe care l-a avut sebicozaurus după ce şi-a montat pompa : /index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/page-122&do=findComment&comment=2332371

Apropo, aruncă un ochi aici : /index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/page-122&do=findComment&comment=2332371 :tempted:

 

Succesuri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM-ul, fratele de-al doilea al ST-ului, are pompa la fel. Vacuumul si-l 'ia' din stutul unui singur cilindru, deci nu cred ca e mare chestie sa fie adaptat. Si auzeam printre TDM-isi ca si-au adaptat unii (chiar si pe la greci) pompe vacumatice de scuterici, asa ca daca nu va deranjeaza ideea se poate incerca. Dar eu sunt curios de ce :) Probabil din cheful de surubarit care il avem si ne pacalim ca e upgrade, cum si eu ma gandeam sa ii fac modificarea inversa, adica sa adaug pompa...electrica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ar fi un downgrade, din cauza numeroaselor cazuri de pompe electrice uzate la Africane. Ideal ar fi fara pompa deloc. Mobra mea are 87000km si nu stiu in ce grad de uzura se afla pompa. Deasemenea, voi cauta un loc mai racoros pt releul de incarcare.



 

Pai raman consecvent: nu o sa pun pompa de Super Tenere. Caut de TDM, XJ, Tenere, dar nu de Super Tenere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ati o pareche de contacte/platini si ramai cu pompa electrica. pt. inistea ta ia de o desfa si uitate la platini. Si daca vreis a fii asa , maic atolic decat papa, ia o pompa vacuumatica , cumpara stuturile, furtunele de rigoare si monteaz-o pe motoreta ca backup. Daca paltinile is OK nu ai de ce sa-ti faci griji.

Cat despre releu...e prins de cadru...loc mai racoros cu dispersie de caldura nush daca gasesti. Variante buna e cu cooler de PC montat si/sau gaurit carena pt ventilare. De asemenea un voltmetru legat pe baterie cu afisaj in bord sunt recomandate, releul nu decedeaza subit, da semne.

Cea mai buna varianta legata de releu este unul nou, redimensionat/regandit pentru consumul afrikanei. scoate 100de coco din buzunar dar ti se garanteaza ca nus e incinge si nu crapa cat de curand.

Si acuma, ca ma roade invidia....egoist mai esti

Nu pui si tu o poza cu frumusetea de RD04. rusinica. Si a ta o sa ajunga la anul in Nadragel , ca a lui Dracones acu 2 ani. Evident impreuna cu a lui Andry, ca anu asta n-am apucat sa ajung

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i diferenţa dintre cele de ST şi restul? ( pe scurt )

 

Releul de încărcare, dacă ar avea contact perfect între firele de trifazic ( înlăturată mufa ) nu cred că ar mai avea nevoie de o altă răcire, zău.

Raoul .. ce tot zici acolo ? Să ajungă mobrele la Nădrag anul trecut pentru că n-ai ajuns tu anul ăsta ? Eu am fost la Nădrag :P

Şi cam aşa e, mai bine un voltmetru faţă de un ventilator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...