Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghidonul este din aliaj de otel, deci se vopseste, indiferent cum (din fabrica)

 

Cercurle rotilor sunt din ALUMINIU.

Ele se eloxeaza (procedeu electrochimic de obținere a unui strat de oxid pe suprafața pieselor de aluminiu în vederea protecției împotriva coroziunii).

Eloxarea se poate face in diferite culori.( la firme care se pricep si au in dotare aparatura necesara!!!)

@Robert,

Daca vrei sa stii sigur in ce stare iti sunt cercurile, dai jos cauciucurile si te uiti SUB banda care apara camera de capul spitelor.

Atunci abia te poti pronunta, restul de idei sunt citit in zat de cafea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stratul exterior este deja atacat poti sa citesti si in Kopi Luwak

 

Am mers pe RD 04 din mai multe motive :
- pe asta am gasit-o disponibila in stare foarte buna si la pret bun
- imi place aspectul si coloritul specific RD04
- cand am cumparat-o nici nu stiam diferentele intre modele
» Post actualizat in 23 Oct 2015 19:00
Si totusi revin : cum se pot face jantele sa arate cum au iesit din fabrica ? Trebuie duse la bijutier sa le sufle cu aur ?
» Post actualizat in 23 Oct 2015 19:01
Aceeasi intrebare pentru ghidon .

de ce vrei sa faci jantele ca din fabrica? stratul exterior este atacat sau doar murdar/contaminat cu praf de la placutele de frana? in caz ca le vrei reconditionate sa stii ca se pot face prin sablare si vopsire electrostatica. ideea e ca tot ce arata bine, e durabil si calitativ, cam costa

Buna alegere cu RD04, de departe e cea mai reusita afrikana .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Da , am janta pe fata cu o exfoliere de dimensiunea 2-3 cm in zona ( in jurul ) valvei camerei de aer . Si ma gandesc sa o rezolv cumva .

Este mâncat materialul prin oxidare. Lucru normal cand combini fier cu aluminiu cu apa si cu vreo 20 de ani.

Cred ca nu mai stii ce sa faci cu banii. Este ca si cum ai comanda mobila din stejar pentru o casa din vaiuga. Alegerea ta. Cea mai buna varianta - da-te cu ea, fa-o praf si, la final, dezmembreaz-o, fa un ban si o bucurie nevoiasilor. Varianta 2 - 100 euro minim (ateliere bune 200 euro - ambele) - demontare, sablare, vopsire electrostatica si remontare/respitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti argumenta?

E mai buna pe modelu': bigger is better si pe modelu' japan made is better, astfel rezulta ca RD04 e the best pentru ca e mai mare decat rd03 si mai japoneza decat rd07 :alcy:

 

A si e cea ma buna pentru ca vand si eu una :crack:

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si consuma mai mult decat RD07/A

Pe modelu' american, bigger is better :crack:

 

N-am mers cu 03,nici nu m-am urcat pe una,dar pe 07 si 07A, DA si ce am simtit eu in favoarea celor mai noi: centrul de greutate mai jos, era sa si cad ultima data cand am mers cu una, cand am luat prima curba (s-a inclinat prea mult) :alcy:, are zvâc,dar nu la fel ca 04, e mai fin, plus ca fiind cu toba originala (a mea nu e foarte galagioasa,dar face diferenta), parca imi venea sa o tin tot peste 3500-4000rpm. Singurul plus la 04 peste 07 mi s-a parut protectia la vant oferita de rezervor si zvacul in treptele 1-2. Eu vreau sa o dau pe a mea tot pentru un 07, e ca o bere belgiana, nu e asa "de bogati" ca vinul,dar e mai deosebita :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea si greselile mele personale , RD04 este putin mai lenesa , mai inalta ca RD07A , poate putin mai grea dar este mai placuta la drum lung . RD07 avea un consum putin mai mic fata de RD04 dar in medie , cu lazile montate si cu bagaje am parcurs cu un plin cca 330 km . Nu am avut anvelope de acelasi fel pe ambele dar pe RD07A cele mai bune au fost Anakee 2 iar pe RD04 am fost foarte incantat de Bridgestone Batle Wing .

In rest , diferentele pot rezulta si din pretentiile fiecaruia fata de motocicleta . Am fost si sunt multumit de Africa Twin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios care sunt avantajele unui RD04 fata de RD03 (intreb pe bune,si n-are nici o treaba ca eu am RD03), nu sunt fan infocat al vreunui model anume sau al vreunei marci....

 

Comparand specificatiile,mie pe hartie RD03 imi pare superioara, dar ma gandesc totusi ca aia de la Honda nu-s chiar complet retardati si ceva imbunatatiri au adus poate la RD04 (sunt curios pe partea de mecanica, interna a motorului sau la suspensii....sau nu stiu,sunt curios)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac toate modelele, dar m-ai facut curios: cu ce e pe hartie superioara fata de RD04?

Putere mai mica, cuplu mai mic, de motor si intestinele lui nu are rost sa povestim, te-ai autodeclarat afon in domeniu

Frane? in fata un disc fata de 2 discuri la RD04

Suspensii? cam la fel

Estetica?

Partea electrica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac toate modelele, dar m-ai facut curios: cu ce e pe hartie superioara fata de RD04?

Putere mai mica, cuplu mai mic, de motor si intestinele lui nu are rost sa povestim, te-ai autodeclarat afon in domeniu

Frane? in fata un disc fata de 2 discuri la RD04

Suspensii? cam la fel

Estetica?

Partea electrica?

 

Stai bo$$ nu ma lua asa tare ca nu ma pierd :)

 

De estetica nu vorbim la nici un model ca e ceva pur subiectiv.

 

La cai putere si cuplu ....e hilar. Daca tu chiar crezi ca aia 5 cai ii simti.... 100cc pt mine personal valoreaza zero barat raportat la masa aditionala (la modelul RD04)

 

Cu discul de frana trebuie facut un test pt ca au mai fost discutii si nu as baga mana in foc daca pui un RD03 langa un RD04 , ca distanta de franare la RD03 e mai mare ca la RD04 (oricum franele nu exceleaza la niciunul din modele).

 

La suspensii, cum ai zis, cam la fel..

 

La electrica nu mi dau cu parerea pt ca nu-s electrician (si nici tu nu cred ca esti)

 

Iar la partea mecanica, nu tre sa fii afon ca sa nu-ti dai cu parerea. Stiu cum functioneaza un motor, mi-am desfacut un motor in casa , dar asta nu inseamna nici ca-s mecanic, nici afon...

 

 

Deci revenind,ai argumente concrete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Arthur, fix pe site ul ala m-am uitat si eu adineaori, mai exista si motorcyclespecs.co.za etc

 

Specificatii poate citi oriunde, eu eram curios de anumite modificari / imbunatatiri concrete la RD04 fata de RD03

 

Eu cand am luat-o pe-a mea in mod expres am evitat RD04 in functie de ce-am citit pe net (greutate mare, putere cam pe acolo), iar pt off mi s-a parut ca se preteaza mai bine RD03.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai bo$$ nu ma lua asa tare ca nu ma pierd :)

 

De estetica nu vorbim la nici un model ca e ceva pur subiectiv.

 

La cai putere si cuplu ....e hilar. Daca tu chiar crezi ca aia 5 cai ii simti.... 100cc pt mine personal valoreaza zero barat raportat la masa aditionala (la modelul RD04)

 

Cu discul de frana trebuie facut un test pt ca au mai fost discutii si nu as baga mana in foc daca pui un RD03 langa un RD04 , ca distanta de franare la RD03 e mai mare ca la RD04 (oricum franele nu exceleaza la niciunul din modele).

 

La suspensii, cum ai zis, cam la fel..

 

La electrica nu mi dau cu parerea pt ca nu-s electrician (si nici tu nu cred ca esti)

 

Iar la partea mecanica, nu tre sa fii afon ca sa nu-ti dai cu parerea. Stiu cum functioneaza un motor, mi-am desfacut un motor in casa , dar asta nu inseamna nici ca-s mecanic, nici afon...

 

 

Deci revenind,ai argumente concrete?

 

EU sa am argumente? ma faci sa rad, copile

TU ai lansat afirmatia ca RD03 e mai buna pe hartie decat RD04, eu te-am intrebat ce si cum si imi ceri mie argumente?

Hai ca asta e buna

Si da, printre altele sunt si electrician

Din moment ce nu ma cunosti nu te mai hazarda in afirmatii nefondate

In 30 ani am reparat destule masini si motociclete ca sa stiu ce vorbesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...