Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Andry,

aveai o poza stand pe Africana in zapada. e beton! Dar nu stiu daca e 2015 :)


» Post actualizat in 05 Nov 2015 13:31

Iaca poze din 2015, din pacate facute cu telefonul

 

post-30-0-24653300-1446730232_thumb.jpgpost-30-0-84679200-1446730238_thumb.jpgpost-30-0-03060400-1446730246_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 05 Nov 2015 13:31

Iaca poze din 2015, din pacate facute cu telefonul

 

Foarte superbe

» Post actualizat in 05 Nov 2015 18:47

io cred ca ai dezvoltat un fetis cu afrikane , de vrei asa multe poze cu AT-uri

 

pe xrv am pus la un moment dat o colectie cu poze, check there

 

pozele puse de tine sunt de pe immageshack, ăla nu mai merge

daca vrei sa ajuti, fa-o, daca nu, te rog sa te abții

» Post actualizat in 05 Nov 2015 18:48

Korben ia şi fă-ţi un calendar cu Africa Twin... 2016. :P

 

Ăla va fi în 2019

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://olx.ro/oferta/dezmembrez-motocicleta-honda-africa-twin-rd03-motor-650cc-an-1988-ID4XKwm.html#b3ee82d7d8

 

stie careva motocicleta asta ? M-ar interesa motorul si toba de pe ea...

 

As fi curios daca a vazut-o careva sau daca stie cum merge (la motor ma refer)..

 

Tot stau si fac zeci de calcule cum s-o repar pe a mea. Daca motorul asta ar fi in regula si n-ar cere mult pe el, cred ca ies mai ieftin decat sa o repar motorul motocicletei mele.


Si toba trebuie schimbata ca la mine a fost montata prost (ca sa nu zic altfel).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Riscul e f mare sa dai peste un motor la fel de uzat ca al tau.

Best practice e sa vezi cum functioneaza motorul donor si apoi sa faci cumparaturile si swapul.

Vorbim de rd03 totusi, cele mai batrane doamne dintre toate.

Nu stiu cat de bine se potriveste un motor de rd04/rd07. Aici ai sansa sa gasesti unul okeish

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Riscul e f mare sa dai peste un motor la fel de uzat ca al tau.

 

 

Din experienta voastra , cand incepe un motor de AT sa devina uzat , spre foarte uzat ? Adica atunci cand se impune o reparatie capitala a lui in urmatorul sezon .

 

La 100.000 km ? La 150.000 km ? La 200.000 km ?

 

Sigur , conteaza cum a fost intretinut si forjat , dar vorbeam de media pe care voi o considerati aplicabila in fata acestei decizii .

 

Deci cand e ? Simptomele clare cand incep sa apara ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Riscul e f mare sa dai peste un motor la fel de uzat ca al tau.

Best practice e sa vezi cum functioneaza motorul donor si apoi sa faci cumparaturile si swapul.

Vorbim de rd03 totusi, cele mai batrane doamne dintre toate.

Nu stiu cat de bine se potriveste un motor de rd04/rd07. Aici ai sansa sa gasesti unul okeish

 

Nu vreau motor de RD04/07, e mult mai complicat..

 

Ai dreptate ca pot da de un motor la fel de uzat, dar pe de alta parte si al meu cand l-am luat, cu test de compresie, proba, totul era ok...

 

N-ai de unde sti daca un motor e in mintile lui decat daca il desfaci, in final...

 

Singurul argument pertinent care atarna in defavoarea achizitiei unui motor SH (gen ala din anunt) e ca fie de functioneaza bine , la un moment dat tot o sa trebuiasca servisat si ala (si nu ma refer la ulei aici :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un neamt pasionat mare de at uri care a mers cu unul aproape de 300k km. A aparut si in reviste etc etc. Tipul nu prea a avut grija de mobra, s a focusat pe calatorii. La motoarele astea din statisticile mele pe la 100~150k km e cazul sa schimbi axul pinionului de atac sau sa faci workarounduri la canelurile lui. Undeva intre 15~20ani varsta e ok sa schimbi simeringurile de ulei de la supape ca sunt tari ca piatra. Un overhaul complet se impune dupa 200k km. Dar...daca s a avut grija de motor nu e neaparat necesar, de altfel poti face ca neamtul in cauza si sa ajungi la 300k km :).

» Post actualizat in 08 Nov 2015 16:13

Despre pompa de apa nu am auzit sa se planga nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta voastra , cand incepe un motor de AT sa devina uzat , spre foarte uzat ? Adica atunci cand se impune o reparatie capitala a lui in urmatorul sezon .

 

La 100.000 km ? La 150.000 km ? La 200.000 km ?

 

Sigur , conteaza cum a fost intretinut si forjat , dar vorbeam de media pe care voi o considerati aplicabila in fata acestei decizii .

 

Deci cand e ? Simptomele clare cand incep sa apara ?

 

Nu sunt priceput,dar imi dau cu parerea din prisma experientei cu a mea (si ce-am mai avut).

 

In fiecare manual ai niste cote de service si interval. Asta e varianta daca vrei sa fii 'anal about it', ca sa zic asa.

 

Probabil la un anumit nr de km e bine sa incepi sa verifici distributia (uzura lantului, iti explica in manual parca exact cum ii masori uzura, a patinelor, etc), reglajul la tacheti se face ceva mai regulat.

 

Cred ca o desfacere motorului la un anumit nr de km e benefica (curatat depuneri de carbon de pe supape si piston, verificat simeringuri de supape, uzura pe peretii pistonului si a cilindrului,care poate spune multe despre uzura din motor).

 

Ambreiajul mai mult ca sigur il schimbi la un moment dat (pana la urma e consumabil)

 

In cazul meu eu nu-mi explic de ce mobra mea nu a dat semne ca mananca ulei de cand am luat-o. Adica o motocicleta care papa ulei in ritmul in care am aflat ca manca a mea, trebuia sa dea semne dinainte ,sa scoata fum. E imposibil sa manance ulei si sa nu scoata fum la un moment dat....

 

Desi multi m-au contrazis si poate nu-s de acord, pe una veche ca a mea, cel mai bun transplant l-ar constitui un motor cu km putini, mai nou, de pe ultima generatie de 650 (pana in 2006 s-a facut paca). E un baiat (are cont si aici pe forum parca), care si-a pus pe RD03 lui ,motor de 650 (modificarile sunt destul de usoare, dar trebuie sa ai un spatiu unde sa lucrezi...sau sa o duci la un mecanic mai degraba.

 

Un motor din 89 cum am eu,chiar daca-i rezolv problema la piston/cilindri, raman celelalte piese uzate in motor (de la ambreiaj,care oricum e consumabil si nu ne agitam cu el, la cuzineti,cutie viteze, pompa ulei, apa, si multe altele care pot pica in timp)... Multi traiesc cu impresia ca daca faci o segmentare la motor , gata, ai motor 'ca nou', ceea ce mi se pare aberant si fals..

 

Un motor de pe un Transalp 650 gen 2005/2006 (sa zicem provenit de pe o mobra accidentata) cu km putini (reali) prezinta o alternativa buna de a revitaliza un RD03 (restul pieselor invechite se pot schimba usor, ma refer la exterior, suspensie, frane, etc si se poate face treptat/gradual).

 

Insa cum e sa umbli la supape/pistoane, sa schimbi ,totul ok,si dupa jumatate de an sa-ti pice gen cutia de viteze, iar da jos motorul,iar tre sa te strici... Asta-i buba cand ai de lucru IN motor, la propulsor...

» Post actualizat in 08 Nov 2015 16:32

E un neamt pasionat mare de at uri care a mers cu unul aproape de 300k km. A aparut si in reviste etc etc. Tipul nu prea a avut grija de mobra, s a focusat pe calatorii. La motoarele astea din statisticile mele pe la 100~150k km e cazul sa schimbi axul pinionului de atac sau sa faci workarounduri la canelurile lui. Undeva intre 15~20ani varsta e ok sa schimbi simeringurile de ulei de la supape ca sunt tari ca piatra. Un overhaul complet se impune dupa 200k km. Dar...daca s a avut grija de motor nu e neaparat necesar, de altfel poti face ca neamtul in cauza si sa ajungi la 300k km :).

» Post actualizat in 08 Nov 2015 16:13

Despre pompa de apa nu am auzit sa se planga nimeni

 

apropos de axul ala, uite cat costa o schimbare 'ca la carte':

 

http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/23220MZ8H00kit

 

problema la noi in tara nu sunt neaparat preturile sau costurile de manopera, ci salariile mizerabile..

 

eu de asta vreau sa belesc bine ochii, ca daca e sa desfac ceva la motor, nu vreau sa desfac, sa fac, si sa-mi crape altceva peste jumatate de an...si sunt constrans si de bani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un neamt pasionat mare de at uri care a mers cu unul aproape de 300k km. A aparut si in reviste etc etc.

 

Al doilea motor la 300k, bicicleta avea aproape 600k. Si ghici ce? Nu a schimbat motorul cu altul, ci l-a reparat pe asta.

 

Adriane, pentru ce vrei tu, cel mai bine e sa iti cauti un job mai bine platit. Si atunci toate probelemele tale se rezolva :) Eu asa am facut acum 13 ani ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al doilea motor la 300k, bicicleta avea aproape 600k. Si ghici ce? Nu a schimbat motorul cu altul, ci l-a reparat pe asta.

 

Adriane, pentru ce vrei tu, cel mai bine e sa iti cauti un job mai bine platit. Si atunci toate probelemele tale se rezolva Eu asa am facut acum 13 ani

 

Mai greu :)

 

Adica nu am voie sa am motocicleta, daca nu am un job bine platit, nu? Sau poate toti sunt bine platitit, mai putin eu, si nu stiam in ce tara de oameni bine platiti traiesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai greu

 

Adica nu am voie sa am motocicleta, daca nu am un job bine platit, nu? Sau poate toti sunt bine platitit, mai putin eu, si nu stiam in ce tara de oameni bine platiti traiesc

 

Ai voie, dar nu iti permiti ;)

Cristi se refera la "salariul" de profesor, care de fapt e un ajutor de somaj disimulat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Adica nu am voie sa am motocicleta, daca nu am un job bine platit, nu?

 

Ba da, dar atunci te intinzi cat iti este plapuma. Vrei pilota cu puf de pinguin de 5 metri patrati, atunci trebuie sa produci mai multi bani.

Sau altfel spus, daca vrei un motor cat mai nou, cu km cat mai putini si cu performate cat mai bune, atunci trebuie sa ai fondurile necesare pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, dar atunci te intinzi cat iti este plapuma. Vrei pilota cu puf de pinguin de 5 metri patrati, atunci trebuie sa produci mai multi bani.

Sau altfel spus, daca vrei un motor cat mai nou, cu km cat mai putini si cu performate cat mai bune, atunci trebuie sa ai fondurile necesare pentru asta.

 

pai nu vreau asta,vreau un gunoi de RD03 functional...

 

Daca vroiam ceva mai nou cautam un KTM 990 sau Africa Twin CRF1000 sau F800 GS:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...