Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

is vreo 8-9 eur bucata (suportii de cauciuc pt scaritele fata). Mi se par exagerat de scumpi,dar o s vina Cstelia sa-mi explice imediat ca-i justificat pretul :)))) sau sa-mi iau un job 'ma bine platit' ;)))

 

Scumpi da, exagerati nu. Daca nu gasesti job mai bine platit, poti renunta la shaorma saptamanala si la sfarsitul lunii iti permiti sa cumperi gumele alea ;)

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scumpi da, exagerati nu. Daca nu gasesti job mai bine platit, poti renunta la shaorma saptamanala si la sfarsitul lunii iti permiti sa cumperi gumele alea ;)

 

nu mananc shaorma saptamanal sau la sfarsitul lunii :)

 

care gume, alea de la scarite ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un atas plin, ca poate mai dai si rateuri. Sau nu s-a asezat bine cauciucul si vrei sa mai dezumfli sai sa umfli la loc....

Dar o pompa de bicla cred ca e mult mai usoara si mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste cineva tuburi de CO2 ca solutie de urgenta pentru umflarea unei roti ( in loc de compresor ) ? Cate tuburi de 16 grame ar fi necesare la o roata pentru a crea presiunea minim necesara pentru rulare in siguranta ?

 

esti genul care faci Alpii si stai la hotel doar ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un atas plin, ca poate mai dai si rateuri. Sau nu s-a asezat bine cauciucul si vrei sa mai dezumfli sai sa umfli la loc....

Dar o pompa de bicla cred ca e mult mai usoara si mica.

» Post actualizat in 21 Nov 2015 19:47

Buna idee, multumesc.

» Post actualizat in 21 Nov 2015 19:48

 

esti genul care faci Alpii si stai la hotel doar ? :)

Nu , sunt genul care vrea echipamente fiabile dar si solutie de back-up .Nu vreau sa ma bazez doar pe un compresor care nu vrea sa porneasca pentru ca e plin de nisip sau de apa ... Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele de africana nu crapa, eventual alea in care proprietarul uita sa puna ulei

Al meu are 148.000 km si e bine merci

 

Inteleg unde bati,dar bati prost :)

 

daca am luat-o de la unu care a schimbat ulei o singura data in 3 ani,poate daca era asa 'inflacarat' dupa Africana, cum esti tu, avea mai mare grija de ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus doar ca motoarele de africana nu crapa, eventual alea in care proprietarul uita sa puna ulei

Daca te simti atins de asta, e treaba ta

 

Nu am avut de ce sa ma simt atins ca eu am pus ulei in a mea :)) chiar cand am luat-o. Nu stiam ca Africana e model special ,cu care tre sa mergi cu uleiul dupa tine :)))

 

Probabil e motor pentru pensionari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are 90.000 km , am facut cam 4000 km de cand o am si am completat circa 300 grame de ulei in acest interval . Si , slava Domnului , merge bine , trage bine .

 

Povestea cu crapatul motorului e SF. Totusi, se poate intampla orice si intr-un astfel de caz ( piston spart , de ex.) asa as face , intr-adevar . As chema o duba sau un camion pentru a transporta motorul intr-un atelier capabil sa faca o reparatie generala de acest nivel . Nu de la Vienna, daca as fi in Maroc , de exemplu . Dar m-as bucura foarte tare daca as gasi asistenta in sudul Spaniei si nu ar trebui sa abandonez motocicleta in muntii Atlas . Tu nu ai face la fel , Bogdan03 ? Sau , daca ai tu cateva metode de reparat pe marginea drumului un motor de motocicleta crapat , am marea rugaminte sa imi impartasesti si mie cate ceva din ele .

 

Desi eu vorbeam de pene de cauciuc , dar ma rog...te ascult cu motoarele crapate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa si e. In consecinta, vinde-o dracului.

 

il tachinam doar...

 

orice ar fi, mi-am propus sa tin mobra asta (si nu ca n-as lua multi bani pe ea, ca daca o bag la dezmembrat imi scot niste bani) dar parca tocmai pt ca e din 89 si la ce imi ofera ca si pachet , ma intriga si vreau sa o vad functionala..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan03

Ar fi fost dragut sa-i fi raspuns si celui care ti-a pus o intrebare (Robert), sau nu a fost raspunsul la nivelul tau, nu vrei, sau nu poti intelege acest fel corect si la subiect de a raspunde?!!!

Si daca tot scriu, spune-ne si noua, tuturor celor pe care ii deranjezi de mai multa vreme cu felul tau incisiv de a raspunde sau de a pune probleme.... tu LA CE TE PRICEPI?

Sa stim in care domeniu iti putem pune intrebari, in care sa ne lamuresti cu competenta si corect?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut de ce sa ma simt atins ca eu am pus ulei in a mea :)) chiar cand am luat-o. Nu stiam ca Africana e model special ,cu care tre sa mergi cu uleiul dupa tine :)))

 

Probabil e motor pentru pensionari :)

Nu numai Africana mananca ulei,cam toate Hondele din perioada aia.Si mai este un aspect,toate din anii 80-90 manaca uleiul sintetic de acum,caci ele sunt fabricate pentru ulei mineral.

La NX-ul 250 AX-1,am observat ca papa mai putin ulei daca-i dau semisintetic(Motul 5100,10W-40).Si Honda asta e data cu consum de ulei din fabrica.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu numai Africana mananca ulei,cam toate Hondele din perioada aia.Si mai este un aspect,toate din anii 80-90 manaca uleiul sintetic de acum,caci ele sunt fabricate pentru ulei mineral.

La NX-ul 250 AX-1,am observat ca papa mai putin ulei daca-i dau semisintetic(Motul 5100,10W-40).Si Honda asta e data cu consum de ulei din fabrica.

Cunosc 4 mobristi cu Africane la mine in Cluj,care mi-au spus ca de cand le-au cumparat,mananca,nu mult dar mananca ulei!

N-am facut decat sa reproduc spusele lor!

Legat de NX,este din propria experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...