cstelia Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Chestia e ca nu te poti caca in gustul omului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Chestia e ca nu te poti caca in gustul omului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) eu ca sa minimizez frecarea cu vantul, si pe AT si pe TA, duceam fundu maxim in spate si ma ascundeam dupa parbriz. ulterior am aflat ca se poate si asa dar nu m-a tinut https://en.wikipedia.org/wiki/Rollie_Free la viraje...doar stg-dr cu bucile , pacolo pe langa rezervor. ps: in mondenitatea din RO poti sa te caci unde vrei daca ai obrazu gros si pupi moastele care trebuie, ca de aia ne meritam saorta de pupaciosi[ Editat Iunie 30, 2016 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 ce discutii,de la o sa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 vezi, Afrikana(Honda) face bine la mansarda. deschide mintile prin discutii nihilistice http://neatza.a1.ro/muzica/planeta-moldova-infinitul-lautaresc-id14645.html Cine imi face o oferta irefutabila legata de o AT cu atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Nu e problema, discutam discutii, nu te ia nimeni la caterinca tu pui poze cu vitezane, noi vorbim de africane te asigur ca ciclistica este total diferita vitezanele au de obicei roata de 17 spate si 16 fata, centrul de greutate la vitezane e ma jos etc ce vreau eu sa spun e ca la Africana/transalp/kle/dr si altele de genu' eu am observat un comportament mai bun in viraje daca mut centrul de greutate in fata daca tu te simti mai bine in viraje mutand centrul de greutate in spate, eu nu am nicio problema cu asta Vorba lui Cristi, nu te poti caca in gustul omului Eu nu il vad sa se urce cu fundul pe rezervor, ci dimpotriva, se impinge cat mai in spate. Si poze de astea sunt sute. In fine, mai bine taceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 nu mai stiu daca am mai postat asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Prima problema intalnita..a murit motoru pe acceleratie (plecare de la semafor). Nu brusc - i-a luat cateva secunde, ca si cum ar fi ramas fara benzina. Am tras pe dreapta, am stat putin, apoi a pornit fara probleme si a mers bine..primele simptome pt pompa de benzina? N-am apucat sa verific nimic.. Am vazut solutii diferite pt rezolvarea problemei cu pompa..Facet 40105, releu pe pompa, dioda, pompa vacuumatica.. Voi ce aveti/recomandati? nelegat de subiectul de mai sus - urmeaza sa-i schimb uleiul si antigelul - simeringul din atasament - reperul 22, face probleme? daca tot sunt acolo, nu mi-ar fi greu sa-l schimb.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Nu e nici un atasament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Multumim pe aceasta cale Prototiptilului care si-a donat organele vitale cu aprobarea mentorului si creatorului sau Profesorul . Mare caracter , mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 simering 22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 simering 22 De ce sa-l schimbi? Curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 De ce sa-l schimbi? Curge? Nu curge, dar daca as sti ca face probleme, l-as schimba preventiv. La F am schimbat mereu preventiv simeringurile pompei de apa - stii cum e aia ca te lasa cand ti-e lumea mai draga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 vindea careva o pompa facet pe aici, Marius Roibu? sau nu mai stiu care... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Nu curge, dar daca as sti ca face probleme, l-as schimba preventiv. La F am schimbat mereu preventiv simeringurile pompei de apa - stii cum e aia ca te lasa cand ti-e lumea mai draga.. AT nu e F La F simeringul la pompa de apa e boala clasica La AT merita sa-l schimbi preventiv doar daca ai motorul demontat » Post actualizat in 04 Jul 2016 12:36 vindea careva o pompa facet pe aici, Marius Roibu? sau nu mai stiu care... Era pompa de benzina, nu de apa, din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 AT nu e F La F simeringul la pompa de apa e boala clasica La AT merita sa-l schimbi preventiv doar daca ai motorul demontat » Post actualizat in 04 Jul 2016 12:36 Era pompa de benzina, nu de apa, din cate stiu eu nu e pt mine, am citit mai sus parCA CA vroia cineva o pompa de benzina, si stiu ca vazusem pe cineva pe forum aici care vindea una... ori am citit printre randuri si am incurcat borcanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 (editat) AT nu e F La F simeringul la pompa de apa e boala clasica La AT merita sa-l schimbi preventiv doar daca ai motorul demontat » Post actualizat in 04 Jul 2016 12:36 Era pompa de benzina, nu de apa, din cate stiu eu demontat - sper sa nu am de ce sa fac asta vreodata. ii voi schimba doar uleiul/antigelul si m-am gandit sa inlocuiesc si simeringul daca tot sunt acolo.. insider a facut referire la problema pe care am avut-o cu opritul din senin.. nu e pt mine, am citit mai sus parCA CA vroia cineva o pompa de benzina, si stiu ca vazusem pe cineva pe forum aici care vindea una... ori am citit printre randuri si am incurcat borcanele n-ai incurcat Editat Iulie 4, 2016 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Uooof ce vremuri. Daca ar fi sa strang banutzii...pe ce sa merg. TA700cc sau AT750cc rd07a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Transalpul de 700 e cam hidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Uooof ce vremuri. Daca ar fi sa strang banutzii...pe ce sa merg. TA700cc sau AT750cc rd07aCapture+_2016-07-04-22-27-52.png Daca postul tau nu e ironic, nu stiu ce sa zic.... TA700cc duce spre V-Strom, 19 pe fata, mai orientata pe strada... Vroiam sa-i zic ca-i mai usoara decat AFrica Twin 750, dar vad ca are 214 kg la gol.... AT750 mi se pare mai robusta, mai ok pe off..... O combinatie misto mi se pare cum are Marius Roibu, Transalpu ala de 600, cu fata de KTM si amortizor spate tot de ceva KTM parca... e usoara si cu bonusuri la aspectele care conteaza: suspensia, cam asta era dezavantajul la transalp O baza buna mi se pare si RD03, daca e una in mintile ei... Pacat ca nu se mai lanseaza mobre enduro-touring de cilindree medie si care sa aiba pana in 175/180 kg la gol... Singura varianta e F800 GS (care e scump), si Tiger 800 (care nu mai stiu cat are la gol,dar tot scump) Pacat ca nu lanseaza KTM, Yamaha sau chiar Honda...sau si Suzuki o mobra de genu........ Motoru de V-strom pus intr-un sasiu de enduro/touring echipata cu 21 pe fata si 17/18 pe spate, cu suspensii cu un travel de macar 220 pe fata si 210 pe spate s-ar vinde ca painea calda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Am crezut ca sunt pe la inceputul topicului si citesc postari de acum 3-4 ani. @ insider: Noua AT? » Post actualizat in 04 Jul 2016 20:55 Motorul de Strom este f fain pt cilindreea si configuratia lui, dar este un bloc motor limitat(iv), dpmdv. Ultima AT mi se pare motorul ideal la ora actuala. Eu raman la parerea mea ca pe adventure nu ai nevoie de suspensiile, garda la sol si anvelopele descrise de tine. Pentru ce ai scris tu exista 690, 570, etc adica deja suficiente modele pentru rally, enduro-turism aka turism moto in tari de categoria 4. » Post actualizat in 04 Jul 2016 21:07 Tu descrii un bloc motor pentru turism de varsta a doua, mai batranesc asa, pus intr-un pachet de huliganism. Sunt notiuni contradictorii. La drum lung in tari cu hoteluri, moteluri si campinguri eu as vrea un propulsor robust si de minim 800 cmc care sa deruleze usor km in viteza, un ansamblu ceva mai inchegat care sa duca relaxat bagaje si pasager, respectiv mai greu care sa se aseze bine pe sosea. » Post actualizat in 04 Jul 2016 21:10 Discutie lunga, greu de editat si sintetizat pe telefon. Nu am mers cu ea, dar la ora actuala, pe hartie, mie, noua AT mi se pare cea mai buna imbinare a mototurismului cu adventure-ul. Pentru restul exista monocilindre. » Post actualizat in 04 Jul 2016 21:18 Mi-am adus aminte de bancul ala cu romanii si nunta: Romanul este genul de individ pe care daca il chemi la nunta nu vine si le care daca nu il chemi se supara ca nu l-ai invitat ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Ce monocilindre touring se mai fabrica la ora actuala? 690-ul si Xchallange-ul sunt prea offroad iar XT660Z are un motor vechi. La fel DR-ul si KLR-ul. PS. Ce e 570? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Eu impart cumva parerea insiderului Un motor decent cu injectie, bicilindru...cu suspensie faina si cat mai usoara...carenaj minimalist. Si un pret decent. Transalp 700 cu WP ....sau DL650 in alt cadru. Si mie mi-ar parea misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Salut, daca e careva interesat de carena rally si farurile potrivite pt. ea (cu H4 momentan au niste becuri relativ obosite); setup-ul nu e ce trebuie pentru mine: nu fac offroad sa aibe utilitate inclinatia si departarea fata de pilot. Asta e singurul motiv, eventual pot sa dau cu ele si cadrul de bord facut pentru ele, doar ca ala probabil ca puteti sa vi-l faceti si voi, si sa si iasa bine . Si mai pun la bataie si proiectoarele ca daca tot sunt montate pe ea, parca mi-ar fi lene sa le dau jos. Deci carena rally+faruri+proiectoare+cadru de bord pentru cine e interesat, dati oferte pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) Am crezut ca sunt pe la inceputul topicului si citesc postari de acum 3-4 ani. @ insider: Noua AT? » Post actualizat in 04 Jul 2016 20:55 Motorul de Strom este f fain pt cilindreea si configuratia lui, dar este un bloc motor limitat(iv), dpmdv. Ultima AT mi se pare motorul ideal la ora actuala. Eu raman la parerea mea ca pe adventure nu ai nevoie de suspensiile, garda la sol si anvelopele descrise de tine. Pentru ce ai scris tu exista 690, 570, etc adica deja suficiente modele pentru rally, enduro-turism aka turism moto in tari de categoria 4. » Post actualizat in 04 Jul 2016 21:07 Tu descrii un bloc motor pentru turism de varsta a doua, mai batranesc asa, pus intr-un pachet de huliganism. Sunt notiuni contradictorii. La drum lung in tari cu hoteluri, moteluri si campinguri eu as vrea un propulsor robust si de minim 800 cmc care sa deruleze usor km in viteza, un ansamblu ceva mai inchegat care sa duca relaxat bagaje si pasager, respectiv mai greu care sa se aseze bine pe sosea. » Post actualizat in 04 Jul 2016 21:10 Discutie lunga, greu de editat si sintetizat pe telefon. Nu am mers cu ea, dar la ora actuala, pe hartie, mie, noua AT mi se pare cea mai buna imbinare a mototurismului cu adventure-ul. Pentru restul exista monocilindre. » Post actualizat in 04 Jul 2016 21:18 Mi-am adus aminte de bancul ala cu romanii si nunta: Romanul este genul de individ pe care daca il chemi la nunta nu vine si le care daca nu il chemi se supara ca nu l-ai invitat ). Nu inteleg de ce e un bloc limitativ? Sunt printre multi pentru care chiar si 60 hp sunt arhisuficienti. Pref fiabilitate in detrimentul puterii, si cu tehnologia curenta se pot scoate lejer un 80 hp dintr-un v2 de 700/800 sau dintr-un parallel twin. Noua Africa e din alta liga atat ca pret cat si cilindree/masa. Nu am nevoie de 250mm travel, ci macar cat am pe RD03. NU sunt DELOC contradictorii. Pentru mine enduro touring nu inseamna doar asfalt si forestiere. Imi place sa merg cu ea unde vad cu ochii, iar asta implica uneori camp, un lan de porumb, o forestiera, sau printre copaci prin padure. Iar asta necesita o anumita garda la sol si suspensii. Acestea nu ar sacrifica in nici un fel comportamentul ei pe asfalt, pentru ca dupa ce-am trecut de pe RSV pe Africa Twin,am ramas surprins de comportamentul ei pe asfalt (ma asteptam sa fie mai vaca, mai aiurea pe curbe).. SI cum a zis si Marius, carenaj minimalist, ca sa nu ai ce crapa/distruge la posibilele (Si desele cazaturi) Monocilindrele intr-adevar sunt mai usoare (iar aici ma uit la XR650L, KTM 690 Enduro (si noua Husqvarna 710,care e acelasi KTM cam), Yamaha XT660Z, BMW F650 Dakar), insa nu se compara la drum intins cu un V2 sau parallel twin ... Noua Africana intr-adevar, daca e sa ne uitam, e cea mai misto combinatie....dar asta pentru ca lipseste nisa subliniata de mine.. La a mea, cum am zis de n ori, singurul dezavantaj e masa ei (dar e de inteles, avand in vedere din ce e facut cadrul, cadru de bord, ghidonul,pana si scaritele)... e grea/rezistenta/durabila... insa sunt mega sigur ca se poate face un RD 03 in 2016, cu 80 caluti, si 175 kg la gol si travel 220/210mm (indiferent ca-i V2 sau parallel twin) Editat Iulie 5, 2016 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.