Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aia cu CRF1000 sa-si faca topic separat. Mama lor de praduitori...... :angryfire:

 

Topicul exista de cel putin un an :)

Aici laudam doar Africa Twin RD03, RD04, RD07 si RD07A

Si criticam celelalte motociclete

Sau invers? Ca nu mai stiu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga un pret pe PM asa cum e fara sa isi bage nea Spirica mainile in motor. Cam banuiesc ce e dus...

 

Deci nu esti hotarat sa o dai....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu esti hotarat sa o dai....

 

am ratat mesajul ala,nu stiu de ce nu l-am vazut...

 

Nu-si mai baga nimeni neavizat mainile in motor. Trebuie sa-l dau jos si sa merg la cineva de incredere sa vada ce are, ca sa pot cere un pret corect si pt mine si pt cumparator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum era vorba aceea, (ne)somnul ratiunii naste monstri samd.

mi-am adus aminte ca la AT am incercat sa reintineresc componetele de cauciuc(la carb mansoanele alea) bagandu-le in apa fiarta dar cand s-au racit s-au intarit la loc.

am intalnit pe net ceva care completeaza operatiunea mea, ceva ulei + alcool si timp in care sa stea piesele inmuiate in solutie si apoi sunt iarasi flexibile.

Aveti idee despre asa ceva? a-ti incercat? stiti cumva despre ce substante e vorba sau unde se gasesc la noi

3 to 1 mix 91% Rubbing Alcohol - mix 3 times as much alcohol as the oil of wintergreen

ma adresez voua ca tineti de vechiturile astea si preturile is mai mari ca acum 4 ani. vb invidia din mine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acele manșoane de cauciuc dintre cilindrii si carburatoare le poti înmuia fierbandu-le in apa cu cca 100 ml de balsam de rufe. Atâta apa cat sa înoate piesele. Le lași peste noapte in acea apa, suplimentar.Prin acest procedeu, testat de mine, ele se înmoaie si se pot monta cu ușurintă.

Daca le vrei ca noi, cumpara-le noi, din piese vechi ce mai poti face???😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde cineva o cheie de bujii OEM? Sau stiti vreo alternativa mai ieftina?

In caz ca te ajuta, uite aici o lista de motoare care impart cheia asta (dupa codul producatorului) http://www.bike-parts-honda.com/microfiches-recherche_piece.html?text_recherche2=89216MJ1000+&recherche2=oui&page=titre1&num_moto=&reference_vue=&modele=&annee=&type_recherche1=reference

 

Deci daca gasesti trusa de scule de la oricare din modele din lista, cheia va fi buna. Ca recomandare sau atentionare: nu cred ca te ajuta cheie din aia din teava simpla pentru ca nu ai cauciucul din ea si va fi dificil cu bujia fata stanga si spate dreapta.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut topic in legatura cu intalnirea de la Valeni, pe site-ul XRV, mai multe detalii gasiti acolo, sau pentru cei ce socializeaza mai mult, apeluri / mesaje catre Sebi sau Leo, conditia de baza sa dureze peste o ora :alcy:

:offtopic:

Editat de leoafricatwin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule, fa-le dom'le un document :google: pentru inscriere

 

Si pentru cei la care e lene sa se uite acolo zic eu data, 26-28 August.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca deja ești impertinent, am magnet la garaj,dar problema e cum o nimerești când trebuie infiletata? Tot cu penseta?

Tocma am schimbat și eu bujiile după vre-o 4 ani . Incredibil cum arătau alea vechi, pline de calamină și cu electrodul central aproape dispărut. Da africana mergea normal.Între timp dădusem cheia mea cuiva și nu s-a mai întors. Poate chiar la întrunirea de la Văleni, dacă cumva cineva își amintește...îl rog să...

.

În fine, am folosit o cheie imprumutată fără cauciucul ăla care ține bujia atît la scos, căt mai ales la pus. Fără chestia aia bujia se proptește de regulă oblic și e aventura cunoașterii chiar s-o mai și extragi de acolo. S-a lăsat cu demontarea radiatorului din prinderi ca să-mi fac loc să intru cu penseta.

Drept care mi-am confecționat apoi o sculă de înfiletat desfiletat dintr-o țeavă la capătul căreia am tras forțat si asigurat suplimentar cu superglue un capăt de furtun care intră la răndul său foarte forțat pe izolatorul bujiei. Aceasta e o soluție de a utiliza o cheie oarecare la bujiile AT aflate in puțul gîndirii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...