andrei belcic Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Denumirea corecta e pasta abraziva. Asta pt a nu se confunda cu produse ale caror scop final este matuirea http://www.sinto.ro/produse/auto-caroserie/finisare-caroserii/complementare/pasta-pentru-matuit-sinto-master-1-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Au si alea belele lor NU CRED ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 NU CRED ! Ba da, sa crezi. Data viitoare cand iti claxoneaza motorul singur in padure, in noroiul cel mai mare, o sa te las acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 (editat) porn off topic: Editat Noiembrie 21, 2016 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 wrong topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 On topic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Kill machine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 On topic... 15181131_10209855622660450_4894474281340577744_n.jpg Nu inteleg de ce bagati voi magaoaiele astea in noroaie si padure, cand locul lor e pe strada, cu gume de strada NOT ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 probabil baietii vor sa rupa mai mult de 3 motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 probabil baietii vor sa rupa mai mult de 3 motoare motoare sau propulsoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Motoare termice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Nu, de avion. Nu mai trolla, vorbim ca bikeri aici nu intr un mediu academic » Post actualizat in 23 Nov 2016 22:19 Just FYI. Urmatoarele sisteme, care anuleaza siguranta, promit sa anuleze complet jocul pinionului pe ax si sa previna/opreasca uzura axului fct de stadiu. Fiecare are avantajele ei. Work in progress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Nu e mai simplu... și ieftin... să iei un pinion uzat.... îi tai dinții ca să rămână doar partea de interior și găurile de șuruburi. Și o să pui pinionu cu dinți (pentru lanț) apoi siguranța și apoi pinionu fara dinți cu șuruburi mai lungi... evident. Gata ingineria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Nu. Nu e mai usor. Dpv al usurimii...cel mai ok e sudura in pct. Am inatalnit varianta asta intr o forma mult mai eleganta. 2 pinioane noi, unul prelucrat la strung si ingustat. Sudate intre ele. Data gaura in ax si pus filet invers. Montat tor ansamblul. E versiunea lui Stefter dar mult mult mai scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Ca sa citez un prieten: "Too much drama" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Ca sa citez un prieten: "Too much drama" Huh... ai dreptate... Hai că-mi văd de ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Nu e drama. Poate too much. Dar e bine ca se disputa, nu stii din ce palarie sare iepurele. » Post actualizat in 27 Nov 2016 09:36 Iarasi eu. Am tras o sperietura ieri. Stergeam praful pe partea int a rezervorului si se rupe instant o lamela ce tine tesatura antifonica . Dau jos tesatura si gasesc buboaiele. am pus surubelnita si nu e mancata atat de tare pe cat arata. Acuma intrebarea este cum sa procedez, ce varianta in house sa aleg. Rezervorul e gol dar stiti pove cu vaporii de benzina, n as vrea sa raman fara sprancene cand curat cu peria de sarma. In comert sunt ceva substante care chipurile le dai peste rugina si reactioneaza cu oxidul de fier si ai scapat de problema. Orice recomandare e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 hartie abraziva + primer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Curățat și alămit, ar mai fi o soluție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Cureți vopseaua și rugina dacă ai pori alamesti dacă nu dai cu evipas și apoi primer de care vor mușchii tai epoxic normal sant multe variațiuni pe aceasta tema.apoi vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 apropos de rezervor, eu-s mai ageamiu.... motoreta imi sta 'demontata' de ceva vreme. De fapt doar motorul e scos din ea. Rezervorul sta gol, si e deconectat complet, sta doar 'de forma' pe ea. Din cate stiu, la mobre e ok sa stea plin rezervorul,dar avand in vedere ca motocicleta mea e in curs de dezmembrare (pt reparatii), la ce sa ma astept cand o sa o fac? montez rezervorul si atat? trebuie oare curatat pe interior? o sa prinda rugina? etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Nu e drama. Poate too much. Dar e bine ca se disputa, nu stii din ce palarie sare iepurele. » Post actualizat in 27 Nov 2016 09:36 Iarasi eu. Am tras o sperietura ieri. Stergeam praful pe partea int a rezervorului si se rupe instant o lamela ce tine tesatura antifonica . Dau jos tesatura si gasesc buboaiele.P_20161127_100756_vHDR_Auto.jpg am pus surubelnita si nu e mancata atat de tare pe cat arata. Acuma intrebarea este cum sa procedez, ce varianta in house sa aleg. Rezervorul e gol dar stiti pove cu vaporii de benzina, n as vrea sa raman fara sprancene cand curat cu peria de sarma. In comert sunt ceva substante care chipurile le dai peste rugina si reactioneaza cu oxidul de fier si ai scapat de problema. Orice recomandare e binevenita Coca-Cola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Ca să nu ruginească și să-l ți gol pe perioada reparațiilor bagi jumatate de litru de ulei de motor (ceva subțire - 5w30 full sintetic) și agiți bine rezerovul ca să se ungă uniform în totalitate pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Neaparat full sintetic, altfel se gâtuie după 9000rpm când o turezi în sarcină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.