raoulserban Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Sh e cu cantec. Era unul super curat si aratos pe ebay.de . dupa restul pieselor la vanzare mobra avea vreo 40k km. Dar nah...dupa 20 de ani mai greu un telescop in mintile lui. Italianul rzh bla bla( vezi xrv tutoriale) a desfacut unul si arata cum sa il aduci la viata. Dar el avea cu ce. Acum multa vreme am trimis unu la BV la un mester de la hidraulica.sa . O fost mai bine dar nu stiu daca intradevar s a bagat sa schimbe tot inauntru...mai ales ca perna de gaz nu imi dadea impresia ca mai exista. 350e unul nou de la yss. Cel mai ieftin amortizor spate care sa fie nou. Daca arde ...poti incerca cu unul de transalp sh, mai tinerel, dar sa fii singur si fara bagaje pe mobra. Daca te consoleaza, mai sunt multi ca tine. Eu de pilda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele blond Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Ok, multumesc. De cedat, nu stiu ce a cedat ca nu ma pricep, dar s-a transformat in barcuta dintr-o data. A pocnit ceva si a inceput sa se legene. Daca stau pe motor si balansez spatele, bate ceva, parca in partea de sus; nu pare sa fi pierdut uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Ok, multumesc. De cedat, nu stiu ce a cedat ca nu ma pricep, dar s-a transformat in barcuta dintr-o data. A pocnit ceva si a inceput sa se legene. Daca stau pe motor si balansez spatele, bate ceva, parca in partea de sus; nu pare sa fi pierdut uleiul. daca umbli acolo inspecteaza si rulmentii aia de la bascula. Daca sunt fututi, suspensia, desi o schimbi cu una noua, tot nu va functiona ok (pt ca depinde de miscarea basculei sus/jos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 (editat) Am in calculator un tutorial despre recondiționarea telescopului de Tenere. Al meu are gaz la vreo 20 de atmosfere. Presupunând ca vorbim de tehnologie identica sau aproape identica, având în vedere anii de fabricație și comercializare, trebuie desfăcut cu grija telescopul (sau parca găurit cu un burghiu din prima) , schimbate garniturile/simeringurile, uleiul și data o gaura pe care se va suda o valva pentru umplerea cu azot de la vulcanizare. Francezul care a făcut asta a montat un furtun mai lung pana în laterala motocicletei și putea astfel controla presiunea în funcție de terenul în care mergea. E fezabila lucrarea, nu foarte complicata, însă eu nu am mai avut timp sa o pun în practica. Cum ajung pe lângă computer am sa uploadez pozele cu tutorialul. Editat Octombrie 1, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Am in calculator un tutorial despre recondiționarea telescopului de Tenere. Al meu are gaz la vreo 20 de atmosfere. Presupunând ca vorbim de tehnologie identica sau aproape identica, având în vedere anii de fabricație și comercializare, trebuie desfăcut cu grija telescopul (sau parca găurit cu un burghiu din prima) , schimbate garniturile/simeringurile, uleiul și data o gaura pe care se va suda o valva pentru umplerea cu azot de la vulcanizare. Francezul care a făcut asta a montat un furtun mai lung pana în laterala motocicletei și putea astfel controla presiunea în funcție de terenul în care mergea. E fezabila lucrarea, nu foarte complicata, însă eu nu am mai avut timp sa o pun în practica. Cum ajung pe lângă computer am sa uploadez pozele cu tutorialul. mai bine unul aftermarket decat atata frecus cu sudura si improvizatii. Eu stiu ca se pot si servisa normal,cu sculele aferente. (bine nu bag mana ca toate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Ați tot venit! https://www.facebook.com/suciu.calin.1/media_set?set=a.1425609617453185.1073742009.100000124824079&type=3&pnref=story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Dupa cum am promis, mai jos este materialul cu servisarea telescopului la Yamaha: http://600xt.bbfr.net/t15094-reconditionnement-amorto-xtz-600-tenere-3aj Directorul arhivat nu l-am putut atasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Fyi: Cica axul pe care se aseaza pinionul de atac e acelasi si la VT750 asadar lipsa axului e oarescum rezolvata. Multe piese similare sunt prezente si pe Dominator si Transalp. Aruncati un ovhi in ograda cealalt ca poate e mai eftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) Dupa cum am promis, mai jos este materialul cu servisarea telescopului la Yamaha: http://600xt.bbfr.net/t15094-reconditionnement-amorto-xtz-600-tenere-3aj Directorul arhivat nu l-am putut atasa. Super tare! Nu cred că amortizorul de africană e mult diferit! Practic este un amortizor obișnuit cu ulei care are însă și o cameră supimentară de presiune închisă cu un piston. Problema este faptul că nu scapă uleiul sau presiunea de azot dacă simerigurile/garniturile de etanșare sunt ok. Precis unele vor trebui schimbate, problema e de unde se face rost de ele? Africana are și un recipient adițional montat la capătul unui furtun hidraulic (selecția hard/soft), care probabil e un robinet care reglează debitul? E cameră de expansiune variabilă (că numa aia poate fi) pentru azot? Editat Octombrie 4, 2016 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Daca intere pe cineva . 60ron. Capace AT cu supape pt bagat aer in furca. » Post actualizat in 04 Oct 2016 16:43 aici se explica pas cu pas ce e necesar pt readucerea la viata a amortizorului de AT http://www.qsl.net/iz7ath/web/home_ita.htm » Post actualizat in 04 Oct 2016 16:43 se merge la moto, dupa care pe Revisione completa del monoammortizzatore (rd03-04-07) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Apreciem,dar nu vorbim toti italiana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 firar mama ei de google translate si esperanto si asa mai departer. cauta pe ebay firme ce reconditioneaza. eu am gasit in UK, te costa vreo 80-100lire fara transport, dar ti-l fac ca nou. mai poti incerca sa pui tu ulei in el si o vreme o sa mai mearga, depinde cat de tare sunt futu simeringurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Eu nu m-as apuca sa reconditionez un amortizor dupa ceva tradus pe google din italiana cu google translate. De fapt, recunosc ca nu sunt atat de 'mecanic' incat sa ma bag sa fac singur asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 pt cine are 90 e extra http://www.kkbike.eu/en/africa-twin-xrv-650-750/89-saver-shaft-for-africa-twin-750.html » Post actualizat in 06 Oct 2016 23:08FYI. pt a da jos contactul de pe jugul superior se foloseste un drehmel si se cresteaza un sant pt surubelnita dreapta pe acele "nituri" care sunt suruburi de fapt ( au un nume specific pe care l-am uitat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Cum zice și maneaua: am un milion și-l dau la lautari! Sa-mi cânte de jale ca e motorul desfacut si stricat. Sau pot sa-i dau pe benzina si când pica baba o bagi in șanț și aia e, o repari pe buna dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 ...Bergenbier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 @Andry "Sa-mi cânte de jale ca e motorul desfacut si stricat." Gresit, va fi Phoenix care se naste din cenusa.... Mai bine zis, omoara ca sa aibe ce sa resusciteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) FYI. pt a da jos contactul de pe jugul superior se foloseste un drehmel si se cresteaza un sant pt surubelnita dreapta pe acele "nituri" care sunt suruburi de fapt ( au un nume specific pe care l-am uitat) Eu am dat cu un dorn sa il aplatizez un pic si dupa cu un punctator, plus burghiu. Iar restul de surub infiletat l-am scos cu un patent care 'prindea' bine. La chestii de genul cu un vice-grip faci treaba 100%. Eu nu m-as apuca sa reconditionez un amortizor dupa ceva tradus pe google din italiana cu google translate. De fapt, recunosc ca nu sunt atat de 'mecanic' incat sa ma bag sa fac singur asa ceva N-are treaba man, e destul de clar, scule specializate nu trebe cine stie ce. Sunt altele care sunt mult mai complicate si unde trebuie sa jonglezi. Editat Octombrie 10, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Phoenix pasare sura...veniti voi la Nadrag si va treziti fara diverse. Caut rd04 pt dezmebrare. Si daca tot e toamna cica daca freci creste axu, sau era muschiu...nu mai stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 N-are treaba man, e destul de clar, scule specializate nu trebe cine stie ce. Sunt altele care sunt mult mai complicate si unde trebuie sa jonglezi. la ce service-uri competente avem prin unele locuri, unde si o sincronizare/curatare de carburatoare reprezinta un challenge, nu m-as duce cu reconditionarea unui amortizor chiar la oricine. (cel putin eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Stiu sigur ca exista cel putin 2 in tara. Era un batran prin Bv, insa i-am pierdut datele si am impresia ca auzisem si de cineva prin bucale. Daca ma chinui un pic gasesc datele... In rest, asta e o lucrare mai ampla, un service nu se baga pt. ca nu poate cere f mult, dureaza ceva timp si trebuie si cautate ceva info legate de astea... Deci, cam de acord cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Stiu sigur ca exista cel putin 2 in tara. Era un batran prin Bv, insa i-am pierdut datele si am impresia ca auzisem si de cineva prin bucale. Daca ma chinui un pic gasesc datele... In rest, asta e o lucrare mai ampla, un service nu se baga pt. ca nu poate cere f mult, dureaza ceva timp si trebuie si cautate ceva info legate de astea... Deci, cam de acord cu tine Cautasem si eu la un moment dat si dadusem peste niste baieti (Rams Motorsport / suspensii.rams21.ro ). Par destul de profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 am tot gasit reconditionari amortizoare pt auto. daca dai de un mester is sigur ca mai aduce viata in el. numai ca nu mai vreau sa testez nik, ca ajung la sapa de lemn. ce sunt curios este daca desfaci furtunul de pe amortizor si scoti oloiul vechi apoi completezi cu altul, 250ml, daca se comporta mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) Dificultatile la servisarea amortizoarelor spate sunt: - aerisirea (eliminarea spatiilor fara ulei si a bulelor din ulei) - presurizarea (bagatul azotului) Daca nu faci astea doua, nu poti spune ca ai servisat amortizorul, chiar daca ii schimbi toate garniturile. Editat Octombrie 13, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 cautand diverse,as usual, am gasit si aceasta varianta de reparare a pompei de benzina. ceva mai scumputa decat platini noi cu dioda sau releu . http://www.lc8.nl/download/Fuelpumpprint_mounting_manual_V3.pdf modul este pt KTM, care foloseste aceeasi pompa mitsubishi http://advrider.com/index.php?threads/dr-beans-950-fuel-pump-kits.823347/ cont pe advrider, mail la nenea Dr Bean si daca nu aveti paypal samd va recomand transfergo (folosit de subsemnatul cu succes si la sume maricele cu costuri muhhuuuult mai mici decat la paypal) » Post actualizat in 14 Oct 2016 07:13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.