Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Orice piesa de aluminiu lustruita va oxida in scurt timp. Aluminiul trebuie vopsit, eloxat, anodizat, lacuit, etc....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Colegilor...

Bucurați-vă de viata! În pace, dacă se poate :).

Daca recondiționezi un motor cap coada și totul e bling și nou pe el, va garantez ca scutul, cu uzura timpului aferenta, arata ca nuca în perete pe el.

Daca ați încerca să deschideți obiectivul v-ar fi probabil super evident faptul ca Raoul este în plin proces de restaurare orientata mai mult spre expunere în showroom decât spre funcționalitate.

Chiar dacă, personal, într-un topic mai vechi, inspirat dintr-o experienta de restaurare întinsă pe aproape 2 sezoane, am militat clar pentru inutilitatea restaurării tip design a unui enduro-turism, asta nu înseamnă că ar trebui sa stau acum sa critic orice nu se încadrează în ideile mele.

Lăsați omul sa își facă damblaua. Imposibil sa nu folosească cuiva, cândva tutorialele lui. Dați-i un like pe YT, fiți mai întrajutatori, din astea. Sau criticați mai fair play. Miștocareala din asta de Bucale e plin forumul de ea.

» Post actualizat in 17 Nov 2016 12:27

Încercați sa faceți un tutorial video în casele voastre, cu doi copii, soție și toată logistica mai mult sau mai puțin privata, aferenta traiului, în peisaj, în care sa fiți cat mai coerenti în exprimare, ca sa aibă ideile voastre impact și ca sa nu editați cu zilele, etc, etc.

Am avut o tentativa acum 6 ani. Mi-a trecut.

Repet, nu as face ce face el. Am făcut. Din punctul meu de vedere a fost o greșeală din aproape toate punctele de vedere. Dar acum știu ca asa ceva nu merge strict pentru mine. Nu forțez pe nimeni, în nici un fel, sa facă doar ca mine.

Din contra.

Avem marele avantaj de a trai într-o lume libera. Sa ne bucuram de el ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu restaurez, asa cum ai facut tu.

Sunt departe de ce mi-as dori sa fac. Finante scule knowhow timp samd. Tatonez terenul mai mult.

Tipul asta e mester mare, pasionat de AT in USA.

» Post actualizat in 17 Nov 2016 12:38

Si cui ii place sa asculte muzica clasica in timp ce admira afrikane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduce aminte de astia care la spalatorie isi curata cu tot felul de substante nu numai jantele,ci si cauciucurile (sidewalls) ca sa 'dea bine', desi la ce praf si jeg e la noi, nu se stie daca a doua zi nu e la fel cum a venit :))

Esti optimist daca zici a 2-a zi.

 

Raoul, da-i inainte! Mai ai un fan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupta cu rugina. Asta e varianta mea. Fct de posibilitati mai exista sablatul si ce mi ar placea mie , un agitator cu pietre minuscule.

Scuzati incoerenta si repetarile, emotiile si stresul timpului plus tocatoarea m au fortat sa eliberez atelierul

» Post actualizat in 17 Nov 2016 14:26

Ps:nu e vb de fani sau altceva. Mc oricum pt feedback. Tre sa recunosc ca imi doresc un video cu 1mil views dar mai mult de atat e vorba de sharuit know-how -ul si din discutii/conflicte(cica is ultimu trend in aflarea solutiei optime) sa descoperi alte variante metode.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da chiar trebuie sa vezi tu o logica sau motivatie. Got my point?

Asta e farmecul diversitatii si in asta consta placerea vietii. Daca am fi tonti la fel, ne am plictisi tare mult.

 

Cum tu ai plictisit lumea pe aici de vreo 2-3-4 pagini incoace cu diverse aspecte, cred ca nu e problema ca-mi exprim si eu parerea despre polishu' pe care doresti sa-l executi la scut. Ca nu-ti convine,sau ca nu suntem de acord, nu e nici o tragedie.

 

Problema nu se pune daca TREBUIE sau NU sa vad eu o logica, ci e vorba de faptul ca am dreptul la o opinie,iar tu poti fi sau nu poti fi de acord cu ea. Atata tot :)

» Post actualizat in 18 Nov 2016 00:09

Colegilor...

Bucurați-vă de viata! În pace, dacă se poate :).

Daca recondiționezi un motor cap coada și totul e bling și nou pe el, va garantez ca scutul, cu uzura timpului aferenta, arata ca nuca în perete pe el.

Daca ați încerca să deschideți obiectivul v-ar fi probabil super evident faptul ca Raoul este în plin proces de restaurare orientata mai mult spre expunere în showroom decât spre funcționalitate.

Chiar dacă, personal, într-un topic mai vechi, inspirat dintr-o experienta de restaurare întinsă pe aproape 2 sezoane, am militat clar pentru inutilitatea restaurării tip design a unui enduro-turism, asta nu înseamnă că ar trebui sa stau acum sa critic orice nu se încadrează în ideile mele.

Lăsați omul sa își facă damblaua. Imposibil sa nu folosească cuiva, cândva tutorialele lui. Dați-i un like pe YT, fiți mai întrajutatori, din astea. Sau criticați mai fair play. Miștocareala din asta de Bucale e plin forumul de ea.

» Post actualizat in 17 Nov 2016 12:27

Încercați sa faceți un tutorial video în casele voastre, cu doi copii, soție și toată logistica mai mult sau mai puțin privata, aferenta traiului, în peisaj, în care sa fiți cat mai coerenti în exprimare, ca sa aibă ideile voastre impact și ca sa nu editați cu zilele, etc, etc.

Am avut o tentativa acum 6 ani. Mi-a trecut.

Repet, nu as face ce face el. Am făcut. Din punctul meu de vedere a fost o greșeală din aproape toate punctele de vedere. Dar acum știu ca asa ceva nu merge strict pentru mine. Nu forțez pe nimeni, în nici un fel, sa facă doar ca mine.

Din contra.

Avem marele avantaj de a trai într-o lume libera. Sa ne bucuram de el ;).

 

 

De acord cu ce-ai spus tu si poate Raoul a interpretat gresit spusele mele.

 

Eu (ca si tine,presupun) vad inutila aceasta actiune ,de a polisha acel scut, mai ales daca mobra este folosita (si inca folosita la ce poate ea sa faca).

 

Daca se face o restaurare completa, cu iz de 'showroom', si daca Raoul asta vrea sa faca, atunci inteleg de ce ar polisha scutul,dar iarasi , ulterior,nu as intelege de ce ar restaura o mobra la stadiu de showroom, cand e mai placut sa te dai cu ea.

 

Orice lucru nou mentine aspectul de 'nou' doar o scurta perioada,iar motocicletele la fel. Cu atat mai mult motoarele enduro-touring (dual sport, etc). De ex un naked are sanse mai mari sa-si mentina un 'aspect' de nou decat o Africana (decat daca Africana e folosita in acelasi regim ca un naked, doar asfalt, atentie, grija etc).

 

Eu nici nu m-am apucat de motorul meu,e doar dat jos de pe cadru, si -atat. N-am sculele (si poate nici cunostintele) sa-i fac o evaluare 'tehnica' si o sa apelez la un service. Mai mult ca sa vad ce anume e busit in el si daca dpdv financiar renteaza reparatia sa (a propulsorului) sau daca trebuie sa caut alternative (alt motor, poate motor de TA650, etc).

 

dincolo de propulsor, ma paste si kit lant nou si alte bucurii ce vin odata cu datul jos al propulsorului. Si odata jos, as face si anumite schimbari/verificari care se pot face doar cand e dat jos propulsorul. Pentru ca vreau sa profit de ocazia asta, deoarece nu am de gand sa demontez/montez propulsorul prea 'des' de pe / pe cadru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cum tu ai plictisit lumea pe aici de vreo 2-3-4 pagini incoace cu diverse aspecte, cred ca nu e problema ca-mi exprim si eu parerea despre polishu' pe care doresti sa-l executi la scut.

 

Eu zic ca topicul acesta, asemenea forumului per ansamblu, este mort si ingropat de mult.

In sensul ca nu se (mai) intampla si nu se (mai) discuta nimic esential aici.

Aici, cu exceptia celor 2 intruniri si catorva vanzari de motociclete sau piese, e o liniste de filme horror. Poate tot ce e notabil se intampla pe xrv.ro.

Poate. Irelevant. Eu vorbesc strict de topicul acesta, respectiv de forum.

Ceea ce este, cumva, normal, dupa atatia ani de existenta si adaugat informatie.

 

So, chiar si in cel mai rau caz, Raoul nu a dus nivelul discutiei mai jos decat era deja. Din contra. Eu de Sonax-ul acela habar nu aveam si crede-ma ca stiu 3 oameni din familie, la fel de lenesi si indolenti ca si mine, care o sa imi multumeasca cand o sa ne apucam de jantele lor de aluminiu.

 

Eu unul i-am dat like la tot ce a pus pe Youtube si apreciez ce face. Nimeni nu s-a nascut pro din prima.

 

Ce a postat el despre scut poate fi aplicat si la alte piesele/subansamble de aluminiu, fie ele moto sau nu. Jugurile imi vin acum primele in minte. Plus ce o mai fi pe acolo (tuburi telescoape, scarite pasager, bascula). In cazul unor piese foarte intortocheata si cu suprafete plane foarte mici/putine, recomand cu incredere pasla abraziva, care este si ea de diverse granulatii/duritati (nu sunt cel mai tehnic tip, dar cred ca ati prins ideea). Impreuna cu pasta de matuit aferenta.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasta de matuit? Pt lustruit? Asta e ca aia cu "crema de ghete hidratanta". Tocmai prinsesem ideea cand ai incheiat cu "Impreuna cu pasta de matuit aferenta."

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Pasla abraziva este mai eficienta atunci cand este folosita impreuna cu pasta de matuit.

Cele doua au acelasi efect ca si smirghelul.

Diferenta este ca pasla este un material f. flexibil ce poate fi folosit pe suprafete non-lineare.

Matuirea, dupa cum a explicat si @Raoul, este una din etapele pregatitoare. Precede polish-ul final.

 

Succese, Andrei! Atata ne-am ras impreuna.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denumirea corecta e pasta abraziva. Asta pt a nu se confunda cu produse ale caror scop final este matuirea http://www.sinto.ro/produse/auto-caroserie/finisare-caroserii/complementare/pasta-pentru-matuit-sinto-master-1-l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, de avion. Nu mai trolla, vorbim ca bikeri aici nu intr un mediu academic

» Post actualizat in 23 Nov 2016 22:19

Just FYI.

Urmatoarele sisteme, care anuleaza siguranta, promit sa anuleze complet jocul pinionului pe ax si sa previna/opreasca uzura axului fct de stadiu.

Fiecare are avantajele ei.

Work in progress

 

post-43689-0-64750700-1479939502_thumb.jpg

post-43689-0-10823400-1479939512_thumb.jpg

post-43689-0-30024900-1479939522_thumb.jpg

post-43689-0-40313700-1479939530_thumb.jpg

post-43689-0-82220400-1479939538_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mai simplu... și ieftin... să iei un pinion uzat.... îi tai dinții ca să rămână doar partea de interior și găurile de șuruburi.

Și o să pui pinionu cu dinți (pentru lanț) apoi siguranța și apoi pinionu fara dinți cu șuruburi mai lungi... evident. Gata ingineria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...