Sari la conținut

Accident mortal Craiova


maxu'
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

//Ovidiu Neagoe, fratele lui Dragos-Nicusor Neagoe (05.06.1990-17.05.2009)//

 

 

2009-1990 = 19, nu?

Nu,18......ar fi implinit 19 luna asta pe 5....Dumnezeu sa il ierte......Oricum asta zicea si in stire ca avea 18 ani nu stiu cine a inceput cu aberatia ca avea 16 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am gasit intr-un email de-al fratelui meu, contul sau, pe acest forum, m-am gandit sa vad ceea s-a scris despre accidentul in care a fost implicat. Am vazut in posturile scrise de pana acum, diverse comentarii cu privire la luminile motocicletei, viteza, permis, casca, echipament si desigur, soferul daciei, care a produs acest accident.

 

Stiu ca poate ma considerati subiectiv, cand scriu aceste cuvinte. Si cum as putea sa fiu altfel?Am zis ca e greu sa intelegeti din exterior ce simtim acum, din simplul fapt, ca daca pentru voi este inca un accident, pentru noi, este o mare tragedie.

Cei care fac procese de constiinta familiei, le-as putea zice ca ar face bine, sa fie mai retinuti in astfel de acuze. Spun asta, deoarece ca sa acuzi ceva sau pe cineva, trebuie sa cunosti aceea familie. Cu toate acestea, nu sunt aici sa ma justific fata de voi, si nici voi fata de mine.

 

Ati vorbit despre permis. De aproximativ un an de zile, fratele meu, avea permis pentru categoria B. Asa e, dpdv legal in cazul de fata, conteaza permisul pentru categoria A. Trebuie sa spun ca nu sunt un fan al motoarelor sau al masinilor, insa cu totii stim bine in ce tara traim si cat de formal se obtin permisele. Stiu ca difera categoriile, insa sa nu uitam ca legislatia este aceeasi.

 

 

Casca si echipamentul, conteaza.Insa revin la realitatea din trafic. Stiu ca da, sunt oameni din cadrul comunitatii motociclistilor, care au aceste lucruri. Foarte bine. Insa, nu cred ca mai are rost sa spunem despre cazurile in care, atat casca cat si echipamentul, lipsesc de la cei ce sunt pe doua roti.

 

Cei care au trecut de aceasta varsta (18-20 de ani), stiu ca sunt anii in care de multe ori iti asumi riscuri, fara sa te gandesti prea mult, la ce ar putea urma. Asa ca, lupul moralist devenit acum batran, ar trebui sa se uite si in trecut. Nu de alta, dar cine isi uita trecutul, risca sa-l repete.

 

Un ultim punct, despre care vreau sa vorbesc aici, este cel despre soferul daciei. Aveti la primul meu post, reconstituirea facuta dupa accidentul din seara zilei de 17 mai 2009. Cei care cunosc zona, stiu ca acolo unde a vrut sa intre soferul daciei, este defapt iesirea din parcarea de la Termo II Craiova.

Intrebarile sunt urmatoarele:

1) daca soferul daciei a vazut motocicleta/ a auzit motocicleta, de ce nu le-a acordat prioritate?

2) daca nu i-a vazut, pentru ca era prea atent ca sa intre in parcare, de ce nu s-a asigurat?poate pentru ca se incadrase mai inainte pe banda pe care circula fratele meu?aici cine a vazut masina si pozele, stie ca sunt destule intrebari cu privire la banda pe care circula el;

3)ipostaza in care, soferul daciei, a ales sa intre in parcare, cu farurile stinse, deoarece s-ar fi oprit inainte, la magazinul de langa, ceea ce ne duce la intrebarea, de ce fratele meu nu l-a vazut si n-a schitat nicio frana;

 

 

Pentru aceasta tura, pe o strada paralela, cu cea pe care locuim noi, fratele meu, prietenul sau, si cele doua familii, au platit pretul ce mai scump. Nu cred ca mai are rost sa va spun ca daca, soferul daciei, ar fi respectat acele reguli elementare, acum... situatia era cu totul alta.

Ne asteapta procesul din instanta, in care vrem si o sa aflam adevarul. Doar acest lucru il mai putem face. Fata de cel vinvoat de producerea accidentului, acesta trebuie sa-si plateasca greseala.

 

Cert este ca au ramas multe regrete, si multe de "daca...". Cred ca posturile mele, trebuie sa se opreasca aici. Inchei aici, cu credinta, ca poate de data acesta m-am facut inteles, atat de cei care au ales sa citeasca cu atentie aceste cuvinte, cat si de cei care s-au grabit cu presupunerile si etichetarile.

 

De dorit, este ca sa nu treceti, nici voi si nici familiile voastre, prin ceea ce trecem noi. Daca aveti permis si sunteti echipati corespunzator sau daca vreti sa faceti o tura prin aproaprie, sper ca macar voi, sa aveti parte de mai multa sansa, decat a fost in cazul fratelui meu, iar astfel sa nu va apara in fata, vrun sofer neatent/ignorat.

 

 

 

Ovidiu Neagoe - Fratele lui Dragos-Nicusor Neagoe (05.06.'90-17.05.'09)

Editat de dragosef
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Reprosurile sunt tardive acum, nu fac decat sa adanceasca sentimentul de vinovatie care in mod sigur nu este strain familiei.

 

Casca si echipamentul conteaza, dar in cazul asta, am unele rezerve.

Daca viteza de deplasare a motocicletei este apropiata de cea vehiculata pe aici, singurul care conta era norocul. Atat.

Pentru ca tu ai revenit la "realitatea din trafic", da-mi voie sa-ti pun o intrebare din viata reala: Cu ce te incalzeste pe tine acum ca sunt motociclisti care merg fara echipament?

 

Adica, de ce trebuie mereu sa cautam metode de aprobare/disculpare a unei actiuni gresite, in exemplul negativ vazut la altii?

De ce ne agatam de zicala... "daca ala poate, eu de ce n-as putea?".

 

In momentul in care fiecare o sa raporteze si o sa se comporte conform experientei proprii, conform "realitatii" inconjuratoare si nu conform atitudinii si actiunilor vazute la altii, poate atunci aceste nenorociri se vor mai imputina.

Pana atunci, acest tip de eveniment continua sa se repete, cel putin odata pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se vor gasi niste priceputi sa ma contrazica.

Cine NU s-a dat fara permis sau cu motorul altcuiva ? (cine recunoaste nu e motorist)

 

Aici trebuie lucrat. E un examen de (cuvant urat) si se ia usor.

 

Cine nu a mers peste kw maximi ? (din nou cine nu recunoaste ...)

 

Cati nu ati vazut oameni care se dau pe jafuri fara cauciucuri... lanturi... electric.

 

Asta trebuie sa pedepsim noi din interior.

 

Casca e obligatorie. Incepatorii au voie doar cu Arai Chaser sau Shoei xr 1000 sau Xlite 9xx sau ce casca de motgp va imaginati ! Dupa aia POTI FI motociclist.

 

Motorul trebuie sa fie ca nou tot timpul. Starea lui reflecta grija ta pentru persoana care il calareste.

 

Si nu uitati ca un motor opreste mai greu (mult mai greu) decat accelereaza.

 

Doamne Ajuta ! e un an tare greu ... Toamna sa numaram bobocii !!!

 

Sunt NOOB. (carnet si motor de 3 sapt)

Ma dau cu un Ninja 250R 2009, cred ca ma incadrez la kw pt primii 2 ani.

Casca Schuberth S1 PRO. (tot echipamentul m-a costat inca jumatate cat motorul)

NU m-am dat fara permis decat la scoala in poligon si in trafic cu instructorul.

M-am dat cu un CBR Fireblade in parcare la Romexpo, fara sa schimb intr-a 2-a.

Am trantit motorul de 3 ori, 2 learner drops + 1 sina de tramvai uda (1 vanataie + 1 zgarietura). Motorul merge, dar pana nu are controalele ca si noi (schimbator + ghidon indoite), nu il scot la plimbare decat pana la service, chiar daca ma doare sufletul sa nu o calarasc o saptamana.

Pasageri nu am plimbat decat ture de parcare cu 30 km/h. Planuiesc sa montez monopost si dau jos scaritele de pasager.

Pentru prostie nu exista scuze. Moartea prostilor nu e tragedie, e statistica.

"I'm not saying we should kill stupid people. Let's just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself."

Daca mor ca ei, sa nu ma plangeti.

Tarana usoara, si mai putini ca el pe strazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt NOOB. (carnet si motor de 3 sapt)

Ma dau cu un Ninja 250R 2009, cred ca ma incadrez la kw pt primii 2 ani.

Casca Schuberth S1 PRO. (tot echipamentul m-a costat inca jumatate cat motorul)

NU m-am dat fara permis decat la scoala in poligon si in trafic cu instructorul.

M-am dat cu un CBR Fireblade in parcare la Romexpo, fara sa schimb intr-a 2-a.

Am trantit motorul de 3 ori, 2 learner drops + 1 sina de tramvai uda (1 vanataie + 1 zgarietura). Motorul merge, dar pana nu are controalele ca si noi (schimbator + ghidon indoite), nu il scot la plimbare decat pana la service, chiar daca ma doare sufletul sa nu o calarasc o saptamana.

Pasageri nu am plimbat decat ture de parcare cu 30 km/h. Planuiesc sa montez monopost si dau jos scaritele de pasager.

Pentru prostie nu exista scuze. Moartea prostilor nu e tragedie, e statistica.

"I'm not saying we should kill stupid people. Let's just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself."

Daca mor ca ei, sa nu ma plangeti.

Tarana usoara, si mai putini ca el pe strazi.

Nu esti "NOOB"....Esti nazist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarile sunt urmatoarele:

1) daca soferul daciei a vazut motocicleta/ a auzit motocicleta, de ce nu le-a acordat prioritate?

2) daca nu i-a vazut, pentru ca era prea atent ca sa intre in parcare, de ce nu s-a asigurat?poate pentru ca se incadrase mai inainte pe banda pe care circula fratele meu?aici cine a vazut masina si pozele, stie ca sunt destule intrebari cu privire la banda pe care circula el;

3)ipostaza in care, soferul daciei, a ales sa intre in parcare, cu farurile stinse, deoarece s-ar fi oprit inainte, la magazinul de langa, ceea ce ne duce la intrebarea, de ce fratele meu nu l-a vazut si n-a schitat nicio frana;

 

1) daca avea viteza nu avea cum sa o vada

2) daca s-a asigurat si a vazut ceva la 300 de m normal ca s-a bagat.

3) daca fratele tau avea experienta il vedea, nu a avut experienta, nu a vazut.

 

dar am si eu o intrebare:

daca fratele tau astepta pana sa aiba permisul si sa merga legal, se mai intampla accidentul ? eu zic ca nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt NOOB. (carnet si motor de 3 sapt)

Ma dau cu un Ninja 250R 2009, cred ca ma incadrez la kw pt primii 2 ani.

Casca Schuberth S1 PRO. (tot echipamentul m-a costat inca jumatate cat motorul)

NU m-am dat fara permis decat la scoala in poligon si in trafic cu instructorul.

M-am dat cu un CBR Fireblade in parcare la Romexpo, fara sa schimb intr-a 2-a.

Am trantit motorul de 3 ori, 2 learner drops + 1 sina de tramvai uda (1 vanataie + 1 zgarietura). Motorul merge, dar pana nu are controalele ca si noi (schimbator + ghidon indoite), nu il scot la plimbare decat pana la service, chiar daca ma doare sufletul sa nu o calarasc o saptamana.

Pasageri nu am plimbat decat ture de parcare cu 30 km/h. Planuiesc sa montez monopost si dau jos scaritele de pasager.

Pentru prostie nu exista scuze. Moartea prostilor nu e tragedie, e statistica.

"I'm not saying we should kill stupid people. Let's just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself."

Daca mor ca ei, sa nu ma plangeti.

Tarana usoara, si mai putini ca el pe strazi.

3 cazaturi in 3 saptamani. :cheers:)))) scuza-ma dar cum ai zis si tu pentru prostie nu exista scuze. De ce iti iei o motocicleta daca mergi crispat? Frica omoara ratiunea. Si tu puteai sa mori foarte lejer daca atunci cand ai cazut pe sina de tramvai trecea un camion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) daca avea viteza nu avea cum sa o vada

2) daca s-a asigurat si a vazut ceva la 300 de m normal ca s-a bagat.

3) daca fratele tau avea experienta il vedea, nu a avut experienta, nu a vazut.

 

dar am si eu o intrebare:

daca fratele tau astepta pana sa aiba permisul si sa merga legal, se mai intampla accidentul ? eu zic ca nu!

 

Se pare ca unii nu vad padurea din cauza copacilor. E mai usor sa da-ti vina pe altcineva decat sa v-o asumati. Nu cred ca baiatul si-a luat motor pe banii lui, eu unul la 18 ani n-veam decat bani de cico. Din cate inteleg stiati, poate chiar voi i-ati cumparat motorul. E asa greu sa gasiti vinovatii? Dar nu hai sa dam vina pe soferul de dacie...ca n-a avut farurile aprinse, ca nu s-a sigurat..etc.

Eu n-as putea niciodata sa va dau dreptate. Nu avea permis nu trebuia sa fie pe drum.PUNCT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca unii nu vad padurea din cauza copacilor. E mai usor sa da-ti vina pe altcineva decat sa v-o asumati. Nu cred ca baiatul si-a luat motor pe banii lui, eu unul la 18 ani n-veam decat bani de cico. Din cate inteleg stiati, poate chiar voi i-ati cumparat motorul. E asa greu sa gasiti vinovatii? Dar nu hai sa dam vina pe soferul de dacie...ca n-a avut farurile aprinse, ca nu s-a sigurat..etc.

Eu n-as putea niciodata sa va dau dreptate. Nu avea permis nu trebuia sa fie pe drum.PUNCT.

si de ce ma citezi pe mine ? tzi se pare ca eu am zis ca trebuia sa se dea pe drum ? ia mai citeste ce-am scris!

Editat de Fulguletz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de ce ma citezi pe mine ? tzi se pare ca eu am zis ca trebuia sa se dea pe drum ? ia mai citeste ce-am scris!

 

scuze te-am citat ca eram de acord cu ce ai zis...replica mea era indreptata spre altcineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 cazaturi in 3 saptamani. :drink:)))) scuza-ma dar cum ai zis si tu pentru prostie nu exista scuze. De ce iti iei o motocicleta daca mergi crispat? Frica omoara ratiunea. Si tu puteai sa mori foarte lejer daca atunci cand ai cazut pe sina de tramvai trecea un camion.

 

Da, primele doua in prima saptamana. Am avut practic o saptamana fara cazaturi. :rolleyes: Si daca reusesti sa mori din learner drop e trist. Oricum, numai crispat nu merg. :makeout:

 

Oricum, orice critica mi-ar fi adusa, si mort de-oi fi, voi fi avut permis si echipament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...