andrei belcic Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 dr 350 sau exc 125. parerea mea. la modele motocross eu zic sa nu te bagi. chiar daca gasesti super oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 dr 350 sau exc 125. parerea mea. la modele motocross eu zic sa nu te bagi. chiar daca gasesti super oferte. nici nu am de gand. vreau NEAPARAT sa o pot si inmatricula...asa ca...cele de cross oricum sar din schema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Umbla vorba ca ar schimba modul in care se comporta casca in caz de Doamne Fereste, daca ii aplici elemente pe care nu le are la origine. Pe numarul de inmatriculare ar trebui sa fie suficient. Dar problema principala e ca si asta e prea mult pentru unii. da exc 125 este 2t imi cer scuze Eu personal as opta pentru klx asa numit de proprietar "mcax" daca vreau doar coclau si endureala (munt ... etc) dar daca vreau sa merg si pe strada dr 350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 da exc 125 este 2t imi cer scuze Eu personal as opta pentru klx asa numit de proprietar "mcax" daca vreau doar coclau si endureala (munt ... etc) dar daca vreau sa merg si pe strada dr 350 de fapt care e dezavantajul in a te da pe strada cu "KLX" ? in afara de caii in minus, desigur...stabilitate, zgomot, manevrabilitate...sau?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 DRC, ce-ai facut nene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 DRC, ce-ai facut nene? ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Mi-a dat quote la un mesaj de-al meu ce nu se afla in acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 S.F.-uri cu quote-urile astea. De maxima importanta: trebuiesc alese modele relativ cunoscute si comune pentru usurinta procurarii consumabilelor si piselor de schimb. KLX-ul e o motocicleta faina dar nu e chiar un monument de fiabilitate si unde mai pui ca e si destul de rara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 S.F.-uri cu quote-urile astea. De maxima importanta: trebuiesc alese modele relativ cunoscute si comune pentru usurinta procurarii consumabilelor si piselor de schimb. KLX-ul e o motocicleta faina dar nu e chiar un monument de fiabilitate si unde mai pui ca e si destul de rara. avand in vedere ca nici DR 350 nu prea gaesc de vanzare decat f. vechi (as prefera una macar din ultimele 2 serii, 97-99), ce alte variante ar mai fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 avand in vedere ca nici DR 350 nu prea gaesc de vanzare decat f. vechi (as prefera una macar din ultimele 2 serii, 97-99), ce alte variante ar mai fi? La banii aia nu gasesti mai noi oricum. Dar nu inteleg ce are un model 1994-1995? Crezi ca nu merge bine daca a fost ingrijit? Oricum astea "foarte vechi" sunt si foarte rezistente la futay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 La banii aia nu gasesti mai noi oricum. Dar nu inteleg ce are un model 1994-1995? Crezi ca nu merge bine daca a fost ingrijit? Oricum astea "foarte vechi" sunt si foarte rezistente la futay. pai..nu are nimic...atata ca ma gandesc ca cu cat e mai vechi cu atat a fost forjalit mai mult...plus ca nu prea mai gasesti piese pt un model de acum 15 ani...si asta tot eu ma gandesc...s-ar putea sa gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 pai..nu are nimic...atata ca ma gandesc ca cu cat e mai vechi cu atat a fost forjalit mai mult...plus ca nu prea mai gasesti piese pt un model de acum 15 ani...si asta tot eu ma gandesc...s-ar putea sa gresesc pt dr sunt piese calacau originale si de acu 25 ani dar pe comanda.oricum foarte ieftine in comparatie cu altele.si eu tot dr 350 iti recomand si nu te speria ca e de 350.oricum are in jur de 32 cai si exact ce vrei pt hoby.nu se compara la fiabilitate cu 2t.oricum la dr daca il ingrijesti uiti de el.la 2 timpi o sa schimbi setul la 4 t uleiul... in afara de ulei la dr nu ai ce schimba daca e motoru ok nu vorbim de lant alte consumabile care se duc la fel si la 4t si la 2t....125 in 4 o sa te plictisesti prea repede de el. dr 350 nu e motor de performanta dar nu te lasa la greu!!!!!!chear daca e din 90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 pt dr sunt piese calacau originale si de acu 25 ani dar pe comanda.oricum foarte ieftine in comparatie cu altele.si eu tot dr 350 iti recomand si nu te speria ca e de 350.oricum are in jur de 32 cai si exact ce vrei pt hoby.nu se compara la fiabilitate cu 2t.oricum la dr daca il ingrijesti uiti de el.la 2 timpi o sa schimbi setul la 4 t uleiul... in afara de ulei la dr nu ai ce schimba daca e motoru ok nu vorbim de lant alte consumabile care se duc la fel si la 4t si la 2t....125 in 4 o sa te plictisesti prea repede de el. dr 350 nu e motor de performanta dar nu te lasa la greu!!!!!!chear daca e din 90. in primul rand multumesc pt sfaturi... as mai avea o intrebare...stii cumva ce greutate are DR-ul? cineva imi zicea ieri ca asta conteaza ff mult... si mai zicea cineva aici pe forum ca daca invat pe un 4T nu o sa invat "cu adevarat" sa ma dau pe enduro...deoarece ma voi folosi mai mult de cuplul mare si progresul per ansamblu va fi slabut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 DR 350 are 130Kg. Super motocicleta,cam vanjoasa. Am un prieten care si-o vinde pe-a lui. Da-mi un PM,daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 cu 4t poti sa te dai linistit...nu e treaba ca avansezi mai repede..e o treaba ca te inveti cu ambreiaju dar te descurci si cu 2..eu unu recomand 4t pt ce vrei tu si fiabil si tot gen dr 350 poti sa iei si de 600... k nu ai dc sa iti faci stres chear daca nu ai mers....eu unu avansez mai usor pe 4 decat pe 2 dar fac aceleasi lucruri cu ambele moto si cu 4 si cu 2...depinde de tine...iati 4t pt prima data!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 cu 4t poti sa te dai linistit...nu e treaba ca avansezi mai repede..e o treaba ca te inveti cu ambreiaju dar te descurci si cu 2..eu unu recomand 4t pt ce vrei tu si fiabil si tot gen dr 350 poti sa iei si de 600... k nu ai dc sa iti faci stres chear daca nu ai mers....eu unu avansez mai usor pe 4 decat pe 2 dar fac aceleasi lucruri cu ambele moto si cu 4 si cu 2...depinde de tine...iati 4t pt prima data!!!! ok...gata m-am convins...4T sa fie... sper sa gasesc un DR cat de cat intretinut si sa nu fie mai batran ca mine, pe cat posibil Dar de variantele mai noi...DRZ...ce spuneti? sunt la fel de fiabile? au toate avantajele pe care le are DR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ok...gatam-am convins...4T sa fie... sper sa gasesc un DR cat de cat intretinut si sa nu fie mai batran ca mine, pe cat posibil Uite aici: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto DR-ul recomandat de ShadowGOD. Sunt cam rare de gasit la banii astia SHC-urile. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 (editat) Uite aici: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto DR-ul recomandat de ShadowGOD. Sunt cam rare de gasit la banii astia SHC-urile. Succes! newbie here....ce inseamna "SHC"...ca nu am gasit pe net ? Editat Mai 21, 2009 de Daaaaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 newbie here....ce inseamna "SHC"...ca nu am gasit pe net ? m-am lamurit intre timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Mihai Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Salut Daaaane, nu o sa iti dau nici un sfat legat de enduro. Iti spun doar ca si eu m-am imbolnavit de enduro de la un prieten, am incercat motorul lui KTM 450 EXC(avea atunci raport de 13-50 nu foarte tare) in ziua urmatoare am citit jumatate din Coltul enduristilor in gasirea unui raspuns legat de dorinta mea de a achizitiona rapid un motor ''tare'', dar nu aveam un buget foarte mare vreo 2000 euro(acum 2 ani). Toti spun/recomanda Suzuki DR 350, pt ca este fiabila, piese gasesti usor, relativ ieftine, DAR este foarte important ce vrei tu sa faci si ce intelegi prin enduro: plimbare pe dealuri sau urcari cu gazu' pornit (hard enduro). O sa te obisnuiesti cu motorul f repede mai ales ca nu esti lipsit de putere si energie la semnalmentele pe care le tot repeti, dupa acel moment o sa fii frustrat de greutatea motorului(130 kg cred ca gol, raportul de transmisie nu stiu cat o sa te ajute la capacitatea de 350 cmc). Am avut si eu un DR iar dupa o luna de zile nu stiam cum sa-l vand mai repede, l-am luat cu 1900 e si l-am dat anul trecut cu 1500 e. Iti recomand sa iti iei ceva in functie de dorinta ta legata de enduro. Bafta la enduro si vezi ca sunt multe topicuri deschise pe subiectul asta. Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 22, 2009 Autor Share Postat Mai 22, 2009 Salut Daaaane, nu o sa iti dau nici un sfat legat de enduro. Iti spun doar ca si eu m-am imbolnavit de enduro de la un prieten, am incercat motorul lui KTM 450 EXC(avea atunci raport de 13-50 nu foarte tare) in ziua urmatoare am citit jumatate din Coltul enduristilor in gasirea unui raspuns legat de dorinta mea de a achizitiona rapid un motor ''tare'', dar nu aveam un buget foarte mare vreo 2000 euro(acum 2 ani). Toti spun/recomanda Suzuki DR 350, pt ca este fiabila, piese gasesti usor, relativ ieftine, DAR este foarte important ce vrei tu sa faci si ce intelegi prin enduro: plimbare pe dealuri sau urcari cu gazu' pornit (hard enduro). O sa te obisnuiesti cu motorul f repede mai ales ca nu esti lipsit de putere si energie la semnalmentele pe care le tot repeti, dupa acel moment o sa fii frustrat de greutatea motorului(130 kg cred ca gol, raportul de transmisie nu stiu cat o sa te ajute la capacitatea de 350 cmc). Am avut si eu un DR iar dupa o luna de zile nu stiam cum sa-l vand mai repede, l-am luat cu 1900 e si l-am dat anul trecut cu 1500 e. Iti recomand sa iti iei ceva in functie de dorinta ta legata de enduro. Bafta la enduro si vezi ca sunt multe topicuri deschise pe subiectul asta. Mihai man...nu vreau plimbare pe dealuri...ca asa imi luam un cal la inceput nu o sa pot sa il duc eu in turatie maxima, dar cu timpul ma invat...deci altfel spus...dupa cateva luni de tatonare, o sa ajung unde vreau de fapt, la hard enduro. asa ca...pt ASTA imi tre motorul. si se pare ca am ajuns de unde am plecat, daca tu zici ca DR-ul nu e chiar pt asta...la fel mi-a mai zis si un prieten endurist, si acum sunt in dubiu din nou. asa ca mai intreb o data "ce imi recomandati pt hard enduro, pana in 1500-1700 eur?...ca sa imi ramana si de echipament" deci...topicul ramane deschis, pt cine are alte sugestii / pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Eu am recomandat DR 350 in ideea ca omul e incepator , as putea zice foarte incepator din cate povesteste si nu trebuie ceva sa "rupa capul". EXC-ul 450 e o motocicleta violenta si punct. Se ridica din caz chiar daca esti in urcare, rupe aderenta, trebuie TEHNICA ca sa faci treaba cu ea. Ca asa... de plimbare... Bun, asta ca o paranteza. Bugetul iarasi este limitat, nu prea ai ce sa iei in banii aia sa te multumeasca. In cel mai bun caz un EXC in doi timpi mai vechiut ca sa fie "bun de hard" dar nici alea nu-s jucarii (mai ales ala de 250). Cat despre revanzare, DR-ul de 350 e o motocicleta care-si cam tine pretul mai ales daca arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Mai 22, 2009 Autor Share Postat Mai 22, 2009 (editat) Eu am recomandat DR 350 in ideea ca omul e incepator , as putea zice foarte incepator din cate povesteste si nu trebuie ceva sa "rupa capul". EXC-ul 450 e o motocicleta violenta si punct. Se ridica din caz chiar daca esti in urcare, rupe aderenta, trebuie TEHNICA ca sa faci treaba cu ea. Ca asa... de plimbare... Bun, asta ca o paranteza. Bugetul iarasi este limitat, nu prea ai ce sa iei in banii aia sa te multumeasca. In cel mai bun caz un EXC in doi timpi mai vechiut ca sa fie "bun de hard" dar nici alea nu-s jucarii (mai ales ala de 250). Cat despre revanzare, DR-ul de 350 e o motocicleta care-si cam tine pretul mai ales daca arata bine. da,...sunt foarte incepator...acuma ma urc prima data pe motor (de orice fel, nu neaparat enduro) nici nu ma gandeam la EXC-urile mentionate...daca e sa fie 2T ma limitez la 125cc (EXC sau Kawasaki KLX pana acum par cele mai interesante, avand in vedere si greutatea motocicletei - DAR astept in continuare si alte sugestii pt 2T - nu le cunosc asa bine ca si fiabilitate, disponibilitate piese, pret piese, etc.) si anul viitor o schimb daca o sa ma simt chiar asa de plictisit de ea si de experimentat ) ...si nu in ultimul rand as prefera racire cu lichid, nu cu aer...asta e un alt dezavantaj al DR-ului... Editat Mai 22, 2009 de Daaaaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Mihai Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) Eu am recomandat DR 350 in ideea ca omul e incepator , as putea zice foarte incepator din cate povesteste si nu trebuie ceva sa "rupa capul". EXC-ul 450 e o motocicleta violenta si punct. Se ridica din caz chiar daca esti in urcare, rupe aderenta, trebuie TEHNICA ca sa faci treaba cu ea. Ca asa... de plimbare... Bun, asta ca o paranteza. Bugetul iarasi este limitat, nu prea ai ce sa iei in banii aia sa te multumeasca. In cel mai bun caz un EXC in doi timpi mai vechiut ca sa fie "bun de hard" dar nici alea nu-s jucarii (mai ales ala de 250). Cat despre revanzare, DR-ul de 350 e o motocicleta care-si cam tine pretul mai ales daca arata bine. Lupule asta ar insemna ca toti cei care au EXC de 450 sunt superpiloti si stapanesc o tehnica avansata? EXC-ul de 450 sau 200/250/400 merge in functie de raportul pe care il ai montat pe el si greutatea mainii in gaz. Eu m-am urcat prima data pe un 450 EXC si nu am zburat* nicaieri. Ca inca o paranteza. Eu doar am incercat sa iti spun parerea mea si prin ce am trecut cu DR-ul care de altfel este un motor bun, dar greu, greu pentru ce iti doresti tu. Uita-te aici ce insemna hardenduro si asculta sunetul* motoarelor normal, vezi a ce suna: /index.php?...t=0&start=0, . Iti urez bafta si nu te grabi sa cumperi. P.S. Poti incerca un 200 EXC, daca mai plusezi vreo 3-400 euro. Incearca inainte sa cumperi, fa o proba pe un DR, EXC(de orice fel), sunt fete care merg cu 250 EXC F, 125 EXC. Cu o proba iti vei da seama ca nu e chiar asa de violenta culoarea portocalie. Editat Mai 22, 2009 de Enduro Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Lupule asta ar insemna ca toti cei care au EXC de 450 sunt superpiloti si stapanesc o tehnica avansata? Nu, inseamna ca multi dintre ei sunt incepatori care cred ca Hard Enduro inseamna urcari cu gazul pornit. Tehnica in enduro nu se invata pe ultimul model de EXC. Daca ajungi sa duci o "lesinatura" de DR la tot ce poate el, o sa te joci dupa aia cu EXC-urile. Dupa cum zicea si Lupu, DR-ul e un motor care isi pastreaza pretul si eu zic ca e un bun pas intermediar pana te lamuresti exact care mobra de enduro ti se potriveste cel mai bine: 125 / 200 / 300 / 450 / 525 sau 4t / 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.