cristi80 Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 salut,cat de complicat este de adaptat un atas de ij pe un nipru, a facut cineva?(inca nu am atasu da,ma gandeam...)RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 nu e complicat deloc, se potrivesc din start intreaba-l pe catallin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 atasul de Ij ca si cel de Nipru e gandit reglabil. Prinderile de jos, "nucile", se pot departa prin rotire ca sa mearga la Nipru. Tirantii sa fixeaza si mai usor. Nu stiu insa daca tirantul fata are loc in partea de sus de rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 multumesc ,RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 trebuie sa te obisnuiesti putin cu el ptr ca atasul de ij este ceva mai usor ca ala de dnepr ,dar nu este de speriat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Cum se adapteaza frana de la atasul de ij la mecanismul de frana al Niprului (sau Uralului)?. Atasu' de Ural are timoneria de frana cu un levier actionat direct de pedala de frana. La atasul de Jupiter 4 frana e pe cablu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 IJ-ul 56 nu avea deloc frana pe atas. Daca IJ-ul ala putea opri atasul, la forta de franare pe care o are Nipru nici nu se pune problema ca nu te poti opri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 pai tocmai, ca niprul nu prea are forta de franare, si daca ii pui si atas..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 pai tocmai, ca niprul nu prea are forta de franare, si daca ii pui si atas..... problema nu e ca nu te poti opri...ci ca daca n-ai frana pe atas, in situatii de frane mai tari, atasul ala trage lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Se poate adapta extrem de usor sistemul de franare de la atasul de ij la sistemul de franare al niprului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Se poate adapta extrem de usor sistemul de franare de la atasul de ij la sistemul de franare al niprului. exact cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 pai tocmai, ca niprul nu prea are forta de franare, si daca ii pui si atas..... Nu va inteleg de ce spuneti atatia ca Niprul nu franeaza. Al meu are frane foarte bune (ptiu, sa nu le deochi), adica pot bloca si roata din fata daca vreau. Si am mai vazut o gramada de Nipre care au frane bune, trebuie doar curatate din cand in cand, verificate reglajele etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Dwe cand am reglat frana spate am super frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 eu unul am tamburul ovalizat pe fatza asa ca frane pauza. iar faza cu ovalizarea am inteles ca e o chestie comuna la nipru. si chiar sa zicem ca iti tin franele bine, 2 tamburi la 320 de kile cand are niprul + atas e clar mult prea putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 exact cum? E greu sa descriu in cuvinte!Ceva de genul sistemului de cablul de frana sau ambreiaj adaptat la pedala de frana a niprei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 eu unul am tamburul ovalizat pe fatza asa ca frane pauza. iar faza cu ovalizarea am inteles ca e o chestie comuna la nipru. si chiar sa zicem ca iti tin franele bine, 2 tamburi la 320 de kile cand are niprul + atas e clar mult prea putin. de cand are nipru 320 de kile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 Bai eu aveam niste frane superbe la Nipru, adica inghetza roata nu gluma dar problema era in cauciuc fiindca desi roata inghetza, tot ma duceam cativa metri buni din cauza aderentei proaste (cauciucuri aproape noi, deci nu va ganditi ca erau tocite, dar totusi rusesti) Asta a fost offtopic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 Bai eu aveam niste frane superbe la Nipru, adica inghetza roata nu gluma dar problema era in cauciuc fiindca desi roata inghetza, tot ma duceam cativa metri buni din cauza aderentei proaste (cauciucuri aproape noi, deci nu va ganditi ca erau tocite, dar totusi rusesti) Asta a fost offtopic! poti sa incerci sa cauti ceva cauciucuri second ceva mai late si mai de firma...unele care o sa te infiga in asfalt:) ...sincer frana la nipru pe spate fas,caie dar fatza sa fim seriosi ca e moarta complet sa incercati o japoneza sa vedeti ce inseamna frana fatza si ticolino daca ai nevoie de un atas de nipru da un semn ca parca stiu eu unul pe undeva ...aproape moca numa trebuie sa vii si sa l iei:) ca sta in curte la om si rugineste mult noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 de cand are nipru 320 de kile? si chiar sa zicem ca iti tin franele bine, 2 tamburi la 320 de kile cand are niprul + atas e clar mult prea putin. te-ai lamurit? iar daca punem la socoteala si 2 persoane + bagaje trage spre 500. @solo: din pacate suceava e cam departe... asta daca nu cumva stii un atas in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.