Sari la conținut

Atas De Ij Pe Nipru


cristi80
 Share

Postări Recomandate

atasul de Ij ca si cel de Nipru e gandit reglabil. Prinderile de jos, "nucile", se pot departa prin rotire ca sa mearga la Nipru. Tirantii sa fixeaza si mai usor. Nu stiu insa daca tirantul fata are loc in partea de sus de rezervor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa te obisnuiesti putin cu el ptr ca atasul de ij este ceva mai usor ca ala de dnepr ,dar nu este de speriat :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tocmai, ca niprul nu prea are forta de franare, si daca ii pui si atas.....

 

 

Nu va inteleg de ce spuneti atatia ca Niprul nu franeaza. :yikes: Al meu are frane foarte bune (ptiu, sa nu le deochi), adica pot bloca si roata din fata daca vreau. Si am mai vazut o gramada de Nipre care au frane bune, trebuie doar curatate din cand in cand, verificate reglajele etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul am tamburul ovalizat pe fatza asa ca frane pauza.

iar faza cu ovalizarea am inteles ca e o chestie comuna la nipru.

 

si chiar sa zicem ca iti tin franele bine, 2 tamburi la 320 de kile cand are niprul + atas e clar mult prea putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eu unul am tamburul ovalizat pe fatza asa ca frane pauza.

iar faza cu ovalizarea am inteles ca e o chestie comuna la nipru.

 

si chiar sa zicem ca iti tin franele bine, 2 tamburi la 320 de kile cand are niprul + atas e clar mult prea putin.

 

 

de cand are nipru 320 de kile? :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai eu aveam niste frane superbe la Nipru, adica inghetza roata nu gluma dar problema era in cauciuc fiindca desi roata inghetza, tot ma duceam cativa metri buni din cauza aderentei proaste (cauciucuri aproape noi, deci nu va ganditi ca erau tocite, dar totusi rusesti)

Asta a fost offtopic! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai eu aveam niste frane superbe la Nipru, adica inghetza roata nu gluma dar problema era in cauciuc fiindca desi roata inghetza, tot ma duceam cativa metri buni din cauza aderentei proaste (cauciucuri aproape noi, deci nu va ganditi ca erau tocite, dar totusi rusesti)

Asta a fost offtopic! :yikes:

poti sa incerci sa cauti ceva cauciucuri second ceva mai late si mai de firma...unele care o sa te infiga in asfalt:) :yikes: ...sincer frana la nipru pe spate fas,caie dar fatza sa fim seriosi ca e moarta complet :eek: sa incercati o japoneza sa vedeti ce inseamna frana fatza :eek:

si ticolino daca ai nevoie de un atas de nipru da un semn ca parca stiu eu unul pe undeva ...aproape moca numa trebuie sa vii si sa l iei:) ca sta in curte la om si rugineste

mult noroc :eek: :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand are nipru 320 de kile? :yikes:

 

si chiar sa zicem ca iti tin franele bine, 2 tamburi la 320 de kile cand are niprul + atas e clar mult prea putin.

 

te-ai lamurit? :yikes:

iar daca punem la socoteala si 2 persoane + bagaje trage spre 500.

 

@solo: din pacate suceava e cam departe... asta daca nu cumva stii un atas in bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...